נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של ערוץ 14 טלפון

>>
>>
שירות לקוחות ערוץ 14 טלפון
תמונה כללית שירות לקוחות בקליק

ערוץ עכשיו 14 גאה להציע טלוויזיה ישראלית מאוזנת, הוגנת וערכית עם אפליקציה חדשותית ואתר שמעדכן בזמן אמת

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של ערוץ 14

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק

מייל של שירות הלקוחות של ערוץ 14

כתובת המייל הינה:

info@now14.co.il

צור קשר באתר של ערוץ 14

כתובת האתר הינה

https://bit.ly/3J73MBx

מסנג'ר של שירות הלקוחות של ערוץ 14

הפייסבוק של שירות הלקוחות של ערוץ 14

שם דף הפייסבוק הינו:

עכשיו 14

האינסטגרם של שירות הלקוחות של ערוץ 14

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

now14israel

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של ערוץ 14

שם ערוץ היוטיוב הינו:

עכשיו 14

הטוויטר של שירות הלקוחות של ערוץ 14

חשבון הטוויטר הינו:

עכשיו 14

רשימת טלפונים נוספים ערוץ 14 שירות לקוחות

  1. ערוץ 14 טלפון 1-700-501414
  2. ערוץ 14 שירות לקוחות טלפון 1-700-501414

ערוץ 14 הוא ערוץ מדיה המייצר ומפרסם תוכן וידאו. ערוץ 14 הוקם בשנת 2009 על ידי החברה הישראלית, i24.  תכני הערוץ מבוססים על שילוב של תכניות בינלאומיות וישראליות, כגון חדשות, ספורט ובידור. ערוץ 14 מספק חדשות בינלאומיות באנגלית מהארץ ומהעולם. הוא מספק גם חדשות ישראליות בעברית מערוץ 13.

כיצד באות לידי ביטוי המגרעות ואף המעלות של ערוץ 14 טלפון?

לערוצי החדשות אשר משדרים בטלוויזיה, כמו למשל – ערוץ 14 טלפון, יש מגרעות ואף מעלות, עליהן נדון בהרחבה בהמשך. תפקידם העיקרי הוא לאסוף כתבות חדשותיות מרחבי העולם, או מאזורים מסוימים, ולשדר אותן בטלוויזיה על מנת שהציבור הרחוב יוכל ללמוד עליהן יותר. ערוצי החדשות שואפים לחבר את הצופה הממוצע עם הסיפורים הגדולים של היום, והם משתמשים במספר שיטות לעשות זאת, כולל הצגת צילומים חיים ממקומות שונים וראיונות עם דמויות בולטות. עם זאת, רבים לא מאמינים שהם תמיד יעילים, ואחרים חושבים שכמה ערוצי חדשות יכולים להציג צפיות מוטות.

ואלו הן המגרעות של ערוץ 14 טלפון – לעתים מפגינים הטיה בולטת, במיוחד אם הם מדווחים על סיפורים הקשורים לארגון שלהם. כמו כן, ערוצי חדשות מואשמים לעתים קרובות בהתמקדות בנושאים הלא נכונים. ערוצי חדשות שולחים לעתים קרובות את הכתבים שלהם למקומות מסוכנים ועיתונאים נפצעו, נחטפו ואפילו נהרגו בזמן שעבדו במקומות לא יציבים כמו אזורי מלחמה במזרח התיכון

ואלו הן המעלות של ערוץ 14 טלפון – משום שכמעט כולם בעולם המפותח נמצאים בבעלות על טלוויזיה וצופים בה באופן קבוע, ערוצי החדשות מציעים את הנוחות האולטימטיבית. הצופים יכולים לדפדף בקלות לערוצי החדשות ולהתעדכן בהתרחשויות האחרונות, וזה קל מאוד עם סיכומי החדשות הרגילים שמוצגים לפחות פעמיים בשעה. מכיוון שערוצי החדשות נוטים לשדר 24 שעות ביממה, יש להם הזדמנות להתבונן בסיפורים שונים בתקשורת לעומק ניכר. בסך הכל, ערוצי החדשות מאירים את הצופים על המתרחש בעולם ומעלים את המודעות כאשר זה עשוי להיות חשוב לעשות זאת..

האם ערוץ 14 טלפון שירות לקוחות מתאים לכולם, או מי קהל היעד שלו ולמה בדיוק?

ערוץ 14 טלפון שירות לקוחות הוא על פי רוב חלק עיקרי בבידור בטלוויזיה ואין אדם שאוהב לצפות בטלוויזיה יכול לומר שהוא אף פעם לא צופה בחדשות. בנוסף לכך, אדם שחי בעולם הזה צריך לעשות משהו לגבי השגת ידע עדכני בתחומים שונים. חדשות חשובות מאוד בכל תחום מכיוון שהן מעוררות אותנו במודעות למגמות האחרונות, לשינויים ולתנאי העולם. לכל אדם יש כמה צרכים של ערוצי חדשות והם נהנים דרכם בדרכים רבות. זה חשוב לכל איש באופן הבא:

  • קובעי חוק – ערוצי החדשות יכולים להפיק תועלת למחוקקי החוק ולאוכפי החוק, שכן הם יכולים לנסח את החוקים בהתאם לצרכים הנוכחיים של האנשים. בדרך זו ניתן ליישם את האפשרויות הטובות ביותר והאדם הפשוט ייהנה מכך.
  • תלמידים – התלמידים נהנים מאוד מצפייה בערוצי חדשות. ערוצי חדשות מספקים את הצרכים החינוכיים שלהם וניתן להפיק מהם תועלת ברכישת ידע טוב מערוצי החדשות. התלמידים יכולים לקבל את הידע הכללי העדכני ביותר בנוגע לענייני אקטואליה של האומה והעולם. כל התלמידים יכולים לעזור לעצמם על ידי צפייה בערוצי חדשות וקבלת ציונים טובים. ערוץ החדשות ייתן להם מנת משכל טובה שבה הם יכולים להשתמש בחידונים, תחרויות, דיונים ומבחני כישורים. בדרך זו ערוצי חדשות מועילים לסטודנטים.
  • מורים – מורים יכולים לקבל את הידע העדכני ביותר שבו הם יכולים לדון עם תלמידיהם. ניתן לקיים את הנושאים החדשים לדיון בכיתה ובכך המורה יכולה לסייע גם לתלמידים. הם יוכלו לדעת עובדות מדויקות ואת הערכים המדויקים בעזרת ערוצי חדשות.
  • אנשי עסקים – ערוצי החדשות כדוגמת – ערוץ 14 טלפון שירות לקוחות יכולים להפיק תועלת רבה מאוד לאנשי עסקים. הם יכולים לצפות במצב הנוכחי של השוק בכל רחבי העולם. זו תהיה דרך מהירה יותר לדעת את המצב הנוכחי כפי שהעיתונים מראים יום לפני החדשות. בדרך זו ערוץ החדשות יכול להועיל. לדוגמה, הם יכולים לראות את הנקודות העדכניות ביותר של שוק המניות ואת הערך של זהב, כסף ואת המניות של חברות שונות ואת הערכים שלהן. אז זה יהיה טוב לאנשי עסקים להסתכל בזהירות על ערוצי החדשות. אפילו הנקודה הקטנה ביותר יכולה לשנות את כל העסק שלהם.
  • עובדים סוציאליים – עובדים סוציאליים שעושים את העבודה בהתנדבות יכולים להכיר את התחום בעזרת ערוצי חדשות. הם יכולים לראות בחדשות היכן יש צורך בידיים המסייעות שלהם. לדוגמה, אם ערוץ חדשות מראה מקום שבו נהוגה עבודת ילדים, העובדים הסוציאליים יכולים לעזור לילדי המקום. בדרך זו ארגונים לא ממשלתיים ועובדים סוציאליים נהנים מערוצי חדשות.
  • סופרים – סופרים שכותבים מאמרים בעיתונים, מגזינים ושבועונים נהנים מערוצי חדשות מכיוון שהם מקבלים נושאים חדשים ומעולים לכתיבת מאמרים שלהם. נושאים אחרונים שהוצגו בערוצי החדשות יכולים להילקח על ידם כנושאים לדיון. הם יכולים גם לשלוח את הנושאים שלהם לערוץ החדשות לדיונים באוויר.
  • עובדים במגזר הפרטי – עובדי המגזר הפרטי יכולים לדעת על חברות חדשות והזדמנויות חדשות שהם יכולים לקבל אם הם צריכים לעבור מסוג עבודה אחד לאחר. עובדים חדשים יכירו חברות שיכולות לקחת אותם. עובדים צריכים תמיד לדעת על מעשים חדשים ומעמד החברה. הם יכולים להיות מודעים לשביתות, הודעות ממשלתיות בנוגע למגזרים הפרטיים, טכנולוגיות עדכניות ותחומים חדשים שבהם הם יכולים לקבל תועלת טובה במונחים של כסף.
 

לסיכום – ניתן להסיק כי חדשות הן באמת חשובות מאוד. בשל ההשפעה ההולכת וגוברת של מדיה חדשותית, ערוץ 14 טלפון שירות לקוחות קיבל תפקיד חדש בתור עוזר של החברה. עם הניסיונות הטובים והסיקור המדויק של החדשות, ערוצי החדשות יכולים באמת לעזור לחולל שינוי בחברה. התקשורת חייבת לגלות אחריות נוספת מכיוון שיש כעת בעיות רציניות הנוגעות לאומה..

מדוע ערוץ 14 טלפון חיוני בשבילכם?

לטלוויזיה יש מגבלות מסוימות שהעיתונות עושה, אבל לטלוויזיה יש תכונה טבעית המוכרת אם כי לא לגמרי מובנת – ההשפעה האישית והגרפית המיוחדת על הצופים שלה שהמילה המודפסת אינה יכולה להתאים לה. הקשר הקרוב הזה עם הקהל אינו מוגבל בשום אופן לטלוויזיה הבידורית, אלא מתרחש באותה עוצמה אם לא יותר בטלוויזיה העיתונאית. הטלוויזיה הכי קרובה להציב את הקהל פיזית בזירת האירוע. זה במיטבו כמעביר חוויה. ישנם אלמנטים של רגש ושל מעורבות בכימיה של הטלוויזיה. המעורבות אינה מבטיחה שהצופה יהיה מיודע ויואר ממה שהוא רואה ושומע. אבל זה כן מספק לעיתונאי המשדר זרז חזק למשוך ולהחזיק את הקהל שלו, לקראת סוף הידע והארה שלו. הקשר בין כתב לצופה כמעט מוחלט. בשלב מוקדם מאוד של המשחק, הטלוויזיה והפוליטיקאי הבינו שהם נועדו זה לזה, וכעת הפוליטיקה הארצית אוכלת נתחים טובים מזמן הטלוויזיה, שהחלק הדרמטי ביותר בו משודר בשידור חי. בעוד שאירוע טלוויזיה בשידור חי מצריך זמן שידור ככל שהאורך והיבוא של הסיפור מכתיבים, כמעט ההיפך נכון לגבי תכנית החדשות המתוכננת באופן קבוע כמו של ערוץ 14 טלפון. שגרת היום יום של איש החדשות בטלוויזיה מוקפת במגבלות הזמן הבסיסיות וההכרח לעיבוי החומר. כמאזין וכצופה, אותו אדם מאבד את חופש הבחירה שלו, ועליו לקבל את בחירתו של מגיש החדשות. הבדלים אלה בין חדשות מודפסות לחדשות משודרות הינם בסיסיים להבנה של אופי תכנית החדשות המתוכננת באופן קבוע. איש החדשות התלוי בזמן מוגבל במקום במרחב הניתן למתיחה – צריך לחשוב על גבולות טווח הקשב של הקהל שלו. הוא חייב לבחור את החדשות שיעניינו את רוב האנשים, מתוך ידיעה שאין לו זמן להיות הכל עבור כל האנשים. הוא חייב לעשות שימוש מושכל בפריטים פיצ'רים – לא חדשות בעמוד הראשון – שיעזרו להחזיק את הקהל שלו בשינוי קצב.

חדשות קשות –  החדשות הקשות מתרכזות בסיפורים בעלי משמעות לאומית ובינלאומית. פוליטיקה, ממשל, ענייני חוץ, הם קטגוריות החדשות המטופלות מדי יום. בהרבה ערים, צופי הרשת נחשפים ליותר חדשות קשות מבירות העולם החיצון ממה שהם יכולים לקבל מהעיתונים שלהם. סוג אחר של חדשות קשות – סיפור הצהובון על תאונות דרכים, פשע אלים ודברים – כמעט ואינו קיים אלא אם כן הסיפור הוא בקנה מידה שאי אפשר להתעלם ממנו. היצירה ברקע, ללא דד ליין, שלעתים נמשכת שלוש או ארבע דקות, מספקת לצופים רקע על נושא פוליטי או חברתי, תגלית מדעית, נושא חינוכי או תרבותי. טופס הסיפור הזה, שנמשך פי שניים או שלושה מסיפור המועד הממוצע, מעולם לא מצא מקום בחמש, או רק לעתים רחוקות בגרסאות בנות החמש עשרה דקות של חדשות הטלוויזיה. ככל שנפח החדשות הקשות ביום מסוים מאפשר, התכונה הקצרה או אפילו הסיפור ההומוריסטי הקצר יותר זוכה לאוויר כשינוי קצב ומצב רוח מהטבע הכבד בדרך כלל של החדשות של היום. אחת התרומות הקהילתיות הגדולות של הטלוויזיה היא סיקור החדשות של ענייני אזרחים-עיר, מדינה ומדינה. הסיפורים הסטטיים הללו מבחינה ויזואלית מקבלים זמן שידור, והם מטופלים על ידי אנשי חדשות בטלוויזיה בקיאים יותר מאשר היה המקרה רק לפני כמה שנים. תכנית החדשות של ערוץ 14 טלפון אינה טובה יותר מהקשר הישיר שלה עם הצופה; קישור זה מהווה תקשורת ישירה באוויר.

כשהוא יסיים הוא עדיין לא יספק את כולם, והוא לא יספק חדשות כמו עיתוני תקשורת אחרים, מגזיני חדשות, מגזיני דעה וכדומה. שכן רדיו וטלוויזיה אינם יכולים לספק בתוכניות החדשות היומיות שלהם את כל מה שנדרש כדי לעדכן היטב את הציבור.

מה הן האפשרויות ליצור קשר עם ערוץ 14 טלפון?

ואלו הן האפשרויות ליצור קשר עם ערוץ 14 טלפון:

  • ערוץ 14 טלפון 1-700-501414
  • ערוץ 14 שירות לקוחות טלפון 1-700-501414

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר שירות לקוחות אשרם במדבר לוגו
שירות לקוחות חברות בילוי ופנאי

שירות לקוחות אשרם במדבר טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אשרם במדבר דף הבית אשרם במדבר זה אולם אירועים הממוקם במדבר, הקונספט של האשרם הוא רוגע ומדיטציה. מבט מהיר

קרא עוד »
תמונה כללית שירות לקוחות בקליק
שירות לקוחות מסעדות

שירות לקוחות פיצה קאלדו טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצה קאלדו דף הבית פיצה קאלדו הינה מסעדה. המסעדה מתמחה ביצירת פיצות מגוונות המורכבות מחומרי גלם איכותיים בלבד. אצלנו

קרא עוד »

ביקורות על החברה

57 תגובות

  1. שלום רב
    הייתי מאוד רוצה לראות מנחים ( עיתונאים) ברמה קצת יותר טובה , הייתי גם רוצה לראות אנשים בפאנל השידורים שיידעו מה הם מדברים ( ולא רק צועקים) אנשים כמו ,ד״ר מרדכי קידר , או ד״ר גיא בכור , אנשים מסוגם , אולי אפשר לצרף אפילו את עמית סגל לשורותיכם,
    כמו כן , לעשות טלוויזיה שתהיה גם תוכנית בידור, ולא רק חדשות שחוזרות על עצמם
    תודה רבה

    1. נכון מאד , למשל בתכנית של נירה שניידרמן אני מכבה את הטלויזיה עד שהיא גומרת לצרוח .

  2. שלום וברכה , אנחנו צופים כמעט רק בערוץ 14 מאז שהיה עוד ערוץ 20 . אני רוצה רק להעיר שפשוט קשה מאד להקשיב לתוכניות שלכם כי זה חוזר על עצמו בכל תוכנית והמנחה לא מעיר אבל כולם מדברים יחד ואי אפשר להבין אף אחד , זה ממש מתסכל שאף אחד לא מנסה לעשות סדר ושכל אחד ידבר בתורו ולא כולם יחד .
    מקווה שתשימו לב ותדאגו לסדר בתוכניות .

  3. השורה הרצה בתוכניות שלכם מאוד קטנה. אך אפשר לקרוא מה כתוב?!

  4. שלום לכם! אבקש לדבר עם נציג מטעמכם לגבי ביקורת חריפה על הצפיה בערוץ 14 (אני איש ימין!) ביקורת ראויה בונה ודחופה ביותר! אנא צרו עימי (קשר מועיל ביותר!)

  5. אחלה ערוץ שבעולם אצלי זה רק מה שדלוק בסלון!!
    כדאי שתעשו תוכנית בידור גם זה יעה לכם בוודאות את אחוזי הרייטניג ברמה מטורפת!!
    תודה, אוהב אפי.

  6. תפריט תוכניות לא תואם למשדרים.
    כעת משודר ראיון שרה בק עם הרב, שכבר במשך 15 דקות אין לי מושג מי הוא.
    בתוכניה רשום בכלל תוכנית על נדל״ן …

    מידי פעם תוסיפו את שם המרואיין שנדע במי מדובר.
    ותהיו תואמים למה שרשום.

    בקיצור טיפה מקצועניות לא תזיק.

  7. אני שומע את התוכניות ברדיו וקשה מאוד להבין מה אומרים אנשי הפנאל

  8. סוף סוף ערוץ אחד נורמלי בכל הטלוויזיה הזאת בעזרת השם של ערוץ 14 יפעל כל הזמן וגם יפתח עוד כמה ערוצים ממש תודה רבה שאתם קיימים תודה רבה לכל העיתונאים והכתבים והאורחים סוף סוף ערוץ שאומר רק את האמת וזה הערוץ היחיד שצריך להיות למחוק את ערוץ 12 ו 13

  9. שלום
    בשעה האחרונה יש שיבושים וניתוקים של השידור באפליקצייה. לידיעתכם (אזור מודיעין מכבים).

  10. בן זוגי נכה צהל אינו שומע והוא נהנה מהצפיה בערוצים המקבילים על ידי קריאה של. דיבוב במגישים וזה מונע ממנו להנות מצפייה בערוץ. כמו כן להוסיף תכנם נוספים כמו מאכלי עדות. הסטוריה של עם ישראל .אתרים היסטורים .יהדות העולם. ועוד

  11. סוף סוף ערוץ שמדבר לעניין, בריאות לאוזן, נגמרו אצלי כל ערוצי החדשות ואני צופה רק בערוץ 14, הלוואי שתוסיפו לכאן סדרות ריאליטי ועוד מגוון תוכניות. כן ירבו כמוכם, ערוץ מתורבת מדברים אחד אחד עם כבוד הדדי איש לרעהו. בניגוד ליתר הערוצים כולם צועקים יחד ולא ניתן להבין כלום. הערוץ המתורבת הריאלי והנאור ביותר.
    אוהב אותכם אנשים יקרים וחשובים .

  12. מאוכזבת מאד שמוסי רז הוזמן היום לתוכנית של גןלדן. רק אתמול הוא התנהג בצורה נבזית, לדעתי, כאשר יצא מהאולפן כאשר ליטל שמש ראיינה את בן גביר. לא נשמע הגיוני להזמין אותו שוב ושוב.
    התנהגותו מחפירה בעיני ואתם מעלים ומרימים אותו, שעה שצריך להחרים אותו ולא את בן גביר. איש עויין, אוהד טרוריסטים יותר מאשר יהודים.

  13. שלום לכל אנשי הערוץ קודם כל אני רוצה להודות לכם על קידוש ה' שאתם עושים כל השבוע על כל הצדק והאמת שאתם מוציאים החוצה הייתי רוצה לראות וגם כמוני ציבור שלם לעשות פעם בשבוע להקדיש לחסדי חבד שעושים עבודת קודש בכל העולם כל יום ופשוט להביא פעם בשבוע ביום שישי אפילו בתוכנית של גיל ססובר שליח של הרבי

  14. למה מראים את ההפגנה על המסך.אנחנו לא ערוץ אלגזירה…בגלל זה לא רואים ערוצים אחרים.

  15. שלום
    יש לי הרגשה שהפסקתם לדווח על כמות הארועים הטרוריסטים ביום
    זה חבל
    אני בתור ימני שצופה אדוק בערוץ רוצה לדעת האם יש ירידה או עליה בארועים
    כדי שאדע אם יש טיפול במצב
    מה איתכם לא רוצים לדעת בערוץ??

  16. אתם הכול שלנו תצרו לחץ תקשורתי יחד עם עול ערוצי התקשורת ברדיו ובטלויזיה לטיפול בטרור.שיפסיקו למרוח אותנו כבר.ביבי כבר לא מעניין המדיניות שלו רופסת, שנים שהוא ממלא ראש ההמשלה ולא טיפל בבית המשפט, נגב, חוקים לשלילת וגירוש אזרחים הוא עושה מאיתנו צחוק.לא מעניין אותנו חד פעמי, שתיה ממותקת.איראן כאן לא בחו"ל, אזרחים סעודים מעלים סרטונים שצוחקים על ביבי כמנהיג שמפחד מאספסוף.בקושי רואים הפגנות מהימין בקשו שרדנו את הקדנציה הזו רק בנס תראו איך השמאל מלוכד לא מוותרים יוצאים להפגנות והימין עייף הממשלה והמדיניות הזו הרגילו אותנו וגרמו לנו להתעייף עובדה שאף אחד לא זז מהכסא וחושב להפגין מרוב שנמאס מה יקרה בקדנציה הבאה יכסחו אותנו וזה כתוצאה מהגישה המסכנה של ראש ההמשלה לתגובה מאוזנת, נירמול יחסים ושלום עם מדינות שכנות שזה לא מעניין את אף אחד אם פה הכול עולה בלהבות.הכול קרה בממשלה שלו או שהוא צריך להתעורר או שיתן את התפקיד לאחר קצת פחות רדום ועייף.
    זו אחריות שלכם בתור אנשי תקשורת לשמוע את הכו של העם וליצור לחץץץץץ שלא ירדימו את תוכנוית בן גביר, שגם כך בחרתי בש"ס אבל לא ברור מה קורה עם השרים החרדים בנושא הביטחון.

  17. למה בתוכניות של שי גולדן יש בפנל יותר בעלי דעות שמאלניות מאשר ימניות..?

  18. ערוץ 14 השדרנים ברדוגו ואחרים תוקעים מקלות בגלגלים הממשלה. מה קורא לערוץ ? במקום לעזור לממשלה .לפגועה יש את כל הערוצים האחרים. ימני מודאג

  19. מבקש לומר שהתנהלותו של יעקב ברדוגו מול מרואיינים (למשל אתמול 15-2) כמו שר המשפטים יריב לוין, היא בלתי נסבלת.
    חוסר הסבלנות שלו הופך את ערוץ 14 לערוץ 12 הגועלי.
    אודה לכם באם תסבירו לו זאת.
    אין הצדקה להתנהלות כזאת.

  20. טל מאיר לא נותנת ךמרויינים לדבר מפטפטת עצמה למוות

  21. לידיעתכם, מאז שונה ערוץ 20ערוץ 14, אנו לא מצליחים לצפות בכם בטלוויזיה, רק דרך מחשב , אני שומעת זאת מהמון אנשים, פשוט מי שאין לא כבלים , לא יכול לצפות בערוצכם וחבל

  22. אני, וכמותי אלפים רבים, מנועים מלצפות בערוץ 14, פשוט כי אנחנו לא מחוברים ל-"הוט" או "יס", אלא לממיר בלבד. כל כך הרבה פעמים התקשרתי להתלונן, להתחנן: אנא, די עם הערוצים האחרים. רוצים ערוץ 14! כלום! שום תשובה לא קיבלתי. במענה לפנייתי ללשכת שר התקשורת, להלן תשובתם:

    לשכת השר שלמה קרעי

    שלום רב,

    אעדכן כי ערוץ 14 משדר בפלטפורמות שונות כולל דרך האינטרנט.

    ההחלטה אם לעלות על מערך עידן פלוס נתונה לשיקולו של הערוץ.

    ערוץ 14 לא משודר במערך וזאת על פי בקשתם.

    אז אני שוב שואלת: למה, לעזאזל?!! כולנו רוצים לצפות בערוץ 14! אז תרשו לנו סוף סוף!!! אני רוצה לצפות בלייב, ולא במחשב.

    אנא, תשובתכם!

    שולה וויספר

  23. שלום ערוץ 14 ,
    אני לא מבינה שיש לי אפרעות בלי סוף בערוץ וכאשר אני מפרסמת את הזה בפייזבוק ההודעה לא ניקלתת אשמח לעזרה תודה ניקול .

  24. שלום
    מתלוננת על NRG מחמם המים שאתם מפרסמים בערוץ 14.
    אני רכשתי את המכשיר מהחברה. כשראתי את הפרסום אצלכם. האמנתי ורכשתי. אבל מאז יש ליאין ספור בעיות. עם המשיר. אולי זה לא מתפקידכם לבדוק את המוצר. אבל בהחלט בגלל הפרסום נפלתי בפח שלהם. אשמח לתגובה.

  25. החזרת הדר מילר מעת לעת לתכנית הבוקר מורידה את איכות התכנית לשפל מחריד. לא אפרט את מגוון הסוגיות השליליות שבהופעתה. אנא השיבו לתכנית את איכותה עם שי גולדן. תודמ

  26. רציתי לדעת אך אפשר לצפות בטלוזיה בערוץ 14 למי שאין כבלים האם יש ממיר או אנטנה מיוחדת לקליטת הערוץ

    1. אפשר לראות בפלאפון (מה שהחרדים עושים…)
      כותבים בגוגל "עכשיו 14…"

  27. שלום לכם
    קודם כל טוב לדמוע אותכם אבל קשה בצורה דיבור שלכם כי הרוב מדברים בכעס או בהתלעמות יתר לא נעים וחבל.
    ועוד דבר אתם לא נותנים לדבר לממ שאתם שואלים שאלה. אתם קוטעים אותו יותר מידי.
    תודה להתייחסות
    בהצלחה

  28. בחדשות שרון ומאגי מביאים את יהודה שפר חד וחריף ואין כנגדו חריף ושנון שיפריך את דבריו. וחבל פיספוס. צריך ללמוד מתקשורת של השמאל דואגים שהצד השמאלי יהיה חריף ומשכנע יותר. מהחרדי המתנחל והמוזר, כך גם בשאר התוכניות צריך מרואיינים שיתנו בראש חזק ומשכנע.

  29. מפריע מאוד שאין לכם שליטה על הווליום כאשר אתם מציגים פרסומות.

  30. שלום וברכה,
    בשעה זו מדברת איילת שקד . אני ברחתי מלשמוע אותה.
    יש לי ביקורת קשה על כך שהערוץ שלכם שמשדר דאגה לעם היהודי, נותן למי שידה היתה במעל באלפי בוחרים ובגנבת מנדטים ובהקמת ממשלה שמאלנית,שהורידה את העם היהודי לשפל . למה דווקא אתם מקימים את הרעה השמאלנית השתולה הזו לתחיה?
    מצער ומביש ומאבד גם אמון בכם וגם תקווה.
    אל תתבכינו אחר כך על בחירות מוטעות של הציבור.

    בהזדמנות זו , אני רוצה לומר, שלמרות שאני מאד מאד אוהבת את התוכניות של יעקב ברדוגו ברגע שאני רואה את ירון זליכה בפאנל אני מתעופפת מהמסך.
    אין מקום להכשיר טרפות בערוץ 14. לא את זליכה השמאלני, לא את שקד הנוכלת ולא את דומיהם.
    תמשיכו לשמור על העם ואל תהנדסו את הימין לכמה אינטרסים קטנים שאולי מביאים אתכם לטעויות האלה.

  31. ערוץ 14 תפרסמו בבקשה שבקפלן מפגינים 100000 אנשי ימין בעד הרפורמה.
    לא בדומה לצועדים לירושלים 85000 נגד הרפורמה
    בערוצים 11,12,13,לא מציינים שבקפלן מפגינים בעד הרפורמה ואז הם מטעים את הצופים לחשוב שגם בקפלן מצביעים כאילו נגד ולוא היא.

  32. שלום
    קשה לצפות בתוכנית של ליטל שמש כרוב הזמן אנחנו רואים על המסך את המפגינים וברקע מנהלים דיון
    סגרתי!

  33. תעוף את אלוף בריק. אתם לא נורמלים. אני חוזר לרשת ב.

  34. ראיתי היום את השידור הישיר בערוץ 14 ב 19:30 בערך והיתפלצת מהשידור שבו המראיין מדגיש את האשמה של נוער הגבעות בכ הרציחות של יהודים ותוקף את הכנסת שאומרת את האמת שקציני צה"ל ביהודה ושומרון שומרים על הערבים ומתנקמים ליהודים

  35. אני מתה על ערוץ 14 !!!
    ובתור אחת שמבינה בתחום, חייבת לציין שכמעט כל התוכניות חוזרות על עצמם…
    אותם דיווחים. וההכל-פוליטיקה!!! בלי אייטמים וכתבות בנושאים אחרים,
    אבל למרות הכל רואה "עכשיו 14"!!

  36. שבוע טוב, אנו צופים בכם כבר כמעט שנה ומאוד רוצים שתצליחו אך מקצועיות ותוכן מגוון הינם בסיס להצלחה בודאי מול הערוצים המקבילים. היום מוצ"ש- לא הפסקתם לשדר בלופ את תמונות הרצח בחווארה – מדוע??? קצת רגישות לנרצחים ובני משפחתם ובודאי רגישות כלפי הצופים – שידור תמונות אלו לא הוסיפו כבוד אלא שמחה לאיד מצד ימ"ש. כמו כן, כמה שעות אפשר לראות ולדוש בענין הרצח המזעזע? דחוף – להיערך ולגוון בתחומים נוספים ולא רק בפוליטיקה , בהתלהמות ובצעקות באולפן.

    בתקוה לשיפור מהותי ובתפילה להצלחת ערוץ 14!!

    1. אני מסכימה עם כל מילה!! גם המהדורה המרכזית כמעט כולה פוליטיקה.
      חייבים שעורכי התוכניות ישמעו את זה ושיכניסו עד דברים דחוווף כי זה הופך את הערוץ למשעמם.
      ו-ח-ב-ל!!!

  37. ערוץ 14 אתם מסמלים את הניקיון בתוך השחיתות
    איך אתם מעזים להזמין אדם שפל ופושע !
    עוד שפר.
    הנבלה הזה הרג אדם בדריסה מכיוון שהתעסק בנייד שלו !
    בעזרת קשריו בפרקליטות והמישטרה שיבשו ריאיות כך שהנבלה הסרוח הזה אפילו לא נישפט !
    כל פעם שאני רואה אותו בייחוד ב 14
    אני משתאה בפליאה הכיצד אתם מעזים לזהם את הערוץ עם הזבל הנבחה הזה ?
    מה קרה? אין שמאלנים נורמאלים ?

  38. שלום לך,
    אני צופה כל הזמן בערוץ 14 אך לא יתכן שאינכם רואים שרק אצלכם האזניות נופלות לכולם מהאוזניים,
    לא ראיתי את זה אף פעם כאשר צפיתי בערוציי התעמולה.

  39. העולם הבוקר-שי גולדן ודנה ורון-6.8.23- מופע אימים של משה פייגלין! שי ודנה חסרי סבלנות לברלה קרומבי שמשמיע דברי טעם. מתחיל להזכיר את סגנון ערוצי התבהלה- שימו לב!

    1. מדוע אינכם מתייחסים די לתאילנדים השבויים, לאלה מהם החוזרים מן השבי, למשפחותיהם הדואגות? גם הם סבלו וגם להם מגיע חיבוק ואם אין מי שיחבק אותם – עשו עליהם כתבה!

  40. אני צופה בכם כל ערב היום אתם חסןמים באזור אשדוד אגב אני צופה דרך מאי בוקס אשמח אם תעדהנו אתי

  41. תפסיקו את הכיתוביות המטריפות בשידורים הטלויזיה של ערוץ 14

  42. שלום ,

    יש לי הערה חשובה.
    במסך רשום בצד שמאל בעזרת השם,
    ובצד ימין : ערוץ 14 .

    המילים בעזרת השם נכתבות תמיד תמיד בצד ימין , ולא בשמאל.

    לתשומת לב !

  43. שלום למפעילי הערוץ .
    כמאזין קבוע רצוני להעיר ולבקש שיעשׂוּ משהו לשיפור הסאונד שלדעתי נופל באיכותו מהסאונד של הערוצים האחרים.
    בדקתי זאת כשהקשבתי לנאום של ר"מ תוך מעבר מתחנה לתחנה, אצלכם הוא נשמע פחות צלול.
    תודה מראש , עוגן שמואל
    0522493666

  44. שלום רב. אך אפשר להעביר פניה לבועז גולן לגבי תוכנית אולפן פתוח ?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של ערוץ 14

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של ערוץ 14 רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של ערוץ 14. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של ערוץ 14, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של ערוץ 14, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של ערוץ 14, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.