נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פדקס (Fedex)

>>
>>
שירות לקוחות פדקס (Fedex) טלפון
שירות לקוחות פדקס

פדקס (Fedex) הינה שילוח מטענים שמרכזה בארצות הברית.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של פדקס (Fedex)

שירות לקוחות פדקס

טלפון של שירות הלקוחות של פדקס (Fedex)

מספר הטלפון הינו: 

1-700-700-339

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:30 

למתקשרים מחו"ל: 9-727-722-068-50+

מייל של שירות הלקוחות של פדקס (Fedex)

כתובת המייל הינה:

callfedex@fdx.co.il

צור קשר באתר של פדקס (Fedex)

כתובת האתר הינה:

https://www.fedex.com/he-il/home.html

הפייסבוק של שירות הלקוחות של פדקס (Fedex)

שם דף הפייסבוק הינו:

FedEx

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של פדקס (Fedex)

שם ערוץ היוטיוב הינו:

FedEx

הטוויטר של שירות הלקוחות של פדקס (Fedex)

חשבון הטוויטר הינו:

FedEx Europe

רשימת טלפונים נוספים של פדקס שירות לקוחות

  1. פדקס טלפון 1-700-700-339
  2. פדקס טלפון 1-700-700-339
  3. פדקס הנהלה טלפון 1-700-700-339
  4. פדקס חיפה טלפון 1-700-700-339
  5. פדקס ישראל טלפון 1-700-700-339
  6. פדקס מעקב משלוחים טלפון 1-700-700-339
  7. פדקס שירות לקוחות טלפון 1-700-700-339
  8. fedex טלפון 1-700-700-339
  9. fedex israel טלפון 1-700-700-339
  10. fedex ישראל טלפון 1-700-700-339
  11. fedex שירות לקוחות טלפון 1-700-700-339

שלחתי משלוח עם פדקס – מה עכשיו?

פדקס נחשבת להשליחויות המובילה בישראל ואם מחפשים לה גם הכרה בקנה מידה גדול יותר – הרי שהיא שליחויות האקספרס המובילה והמבוקשת בכל רחבי ארצות הברית. המרכז שלה ממוקם בממפיס ואם היא התחילה בקטן עם הרבה מאד משאיות ומטוס קטן אחד – הרי שכיום צי המטוסים שלה כולל מעל 400 מטוסים שטסים מדי יום כדי לאסוף או להפיץ חבילות וכבודה ליותר מ- 200 מדינות בכל רחבי תבל. כאשר הישראלים מחפשים שליחויות שנותנת לוח זמנים ברור ומדויק להגעת חבילה אל היעד המרוחק – הם מסתמכים על חוות הדעת האמריקאית ונותנים את אמונם בפדקס.

מישראל ממריא מטוס של החברה מדי יום כשהוא מלא עד אפס מקום באינספור חבילות, מסמכים ומשטחים של מטען של הלקוחות שלה אשר מיועדים לכל אזורי הגלובוס וסומכים על פדקס שאכן הכל יגיע ליעדו לא רק בשלום אלא על פי לוח הזמנים הדרוש והצפוי. זו גדולתה של החברה וזה מה שהמנהלים שלה חרטו על דגל החברה. אם מעטפה של מסמכים יכולה להגיע תוך פחות מיממה אל מרכז ארצות הברית ואפילו אל חלק מהיעדים בחוף המערבי – הרי שלפדקס יש חלק גדול מאד בהפיכתו של כדור הארץ לכפר גלובלי קטן.

לעקוב בנוחות אחרי המשלוח ולדעת שיש אל מי לפנות

בעידן של אינטרנט וטכנולוגיות יש הרבה מאד אפשרויות שבהן אפשר ליצור קשר גם עם ענק כמו פדקס. ראשית דרך פדקס טלפון 1-700-700-339 שזהו מוקד שירות הלקוחות דרכו אפשר לברר כל נושא או עניין שקשורים בהעברת חבילות או מסמכים ממקום למקום – לוח זמנים להגעה, חלונות הזמן האפשריים לאיסוף המעטפה או החבילה מהמקום שבו נמצא הלקוח, מחירים וכמובן כל הפרטים הקשורים להפיכתו של לקוח ללקוח עסקי או כזה שיעביר עם החברה הרבה משלוחים מדי חודש. במוקד גם יוכלו לסייע ללקוח לאתר את המשלוח שלו ולהבין היכן הוא נמצא ואילו חלקים בדרך או נשארו לו עד למסירה ביעד.

בנוסף למוקד הטלפוני עומד לרשות הלקוחות או המתעניינים אתר האינטרנט של החברה שכתובתו https://www.fedex.com/he-il/home.html וגם בו אפשר לברר תעריפים, דרכי הגעה של המשלוחים אל מגוון יעדי החברה ופרטים נוספים שייתכן ויהיו חשובים ללקוח. באתר אפשר למצוא אזור שלם של שאלות ותשובות נפוצות שבעזרתן אפשר לקבל מידע על המשלוח, להבין אילו פעולות מבוצעות בו טרם ההמראה (בדיקה ביטחונית והמצאות אישורים או מסמכים שקשורים בתכולתו) או לאחר הנחיתה (שחרור ממכס, תשלום עבור יבוא ועוד). דרך שאלות ותשובות אלה אפשר ללמוד הרבה על דרך המשלוח אפילו בלי ליצור קשר ולאחר מכן, אם לא נענו כל השאלות – מוקד השירות הטלפוני יוכל לסייע.

שאלות ותשובות אודות פדקס

שאלה – מה הקשר בין פדקס בישראל לבין פדקס בארצות הברית?

תשובה – פדקס היא חברה אמריקאית וככזאת היא נחשבת למובילה וזו שהשירותים שלה מבוקשים בכל מדינות ארצות הברית. מדובר בקונצרן גדול של שירותים לוגיסטיים ומגוון שירותי הפצת משלוחים שמתאימים לקנה מידה עצום כמו זה הדרוש בארצות הברית. פדקס ישראל היא השלוחה המקומית של הענק והיא נהנית מחסות הבעלים בארצות הברית.

שאלה – אם מדובר במשלוחים יחסית מהירים – איך אפשר להספיק לעקוב אחרי המשלוח?

תשובה – דרך שירות לקוחות פדקס טלפון 1-700-700-339 אפשר לברר בדיוק היכן נמצא המשלוח, אילו שלבים נותרו עד להגעתו ליעד וכמובן לוודא שהכל פועל על פי לוח הזמנים המתוכנן ללא עיכובים או דחיות.

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר שירות לקוחות פרביטל
שירות לקוחות חברות כלי בית וריהוט

שירות לקוחות פרביטל (Fervital) טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פרביטל (Fervital) דף הבית פרביטל הינה החברה היבואנית והיצרנית מהגדולות בישראל. לפרביטל יכולות ייצור בלעדיות מהמתקדמות בעולם בכל

קרא עוד »
צור קשר שירות לקוחות נמל אשדוד
שירות לקוחות חברות בילוי ופנאי

שירות לקוחות נמל אשדוד טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של נמל אשדוד דף הבית נמל אשדוד הוא הנמל הגדול בישראל מבחינת מספר אוניות המטען שעוברות דרכו והיקף שינוע המטענים.

קרא עוד »

ביקורות על החברה

3 תגובות

  1. שירות מתחת לכל ביקורת. לעולם לא להוציא עם פדקס משלוחים. המשלוח שלי תקוע במכס כ 7 ימים ומבקשים ממני את אותם מסמכים כל הזמן. חסרי מקצועיות. 35 שנה אני בתחום היבוא ופעם ראשונה אני חווה את זה. ואין עם מי לדבר שם

  2. בוקר טוב,
    פשוט שירות גרוע!! שירות לקוחות שלכם טוען שמשלוח של ניירת לא דחוף.
    אתם יודעם מה יש בניירת?? לא.
    אם בחרנו להשתמש בשירות אקספרס אזי זה דחוף, אם לא היה דחוף הייתי משתמשת ביונת דואר!
    חברה כזו גדולה, הייתי מצפה למענה טלפוני אנושי ולא רובוטי , לתת מידע והסבר מעבר למה שכתוב באתר. האתר לא משקף את מצב המשלוח בפועל וחבל.
    אי אפשר לדבר עם אחמ"ש / מנהל . טעון שיפור ובמיידי.

  3. שירות מזעזע, משלוחים לא מגיעים, מבטלים אותם בלי להודיע ללקוחות שום דבר לא במייל לא טלפונית, בתור בעל עסק שמייבא מוצרים אני נפגע ומפסיד לקוחות בעקבות כך.
    תתביישו חברה ענקית כזאת שעושה כלום חוץ מלהרוס עסקאות מוצלחות לבעלי עסקים ופשוט להתעלם מלקוחותיה בושה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של פדקס (Fedex)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של פדקס (Fedex) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של פדקס (Fedex). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של פדקס (Fedex), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של פדקס (Fedex), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של פדקס (Fedex), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.