נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פוקס הום (Fox Home)

>>
>>
שירות לקוחות פוקס הום (Fox Home) טלפון
פוקס הום שירות לקוחות לוגו

פוקס הום בע"מ (מוכרת בציבור בשם המותג פוקס) היא חברה ציבורית ישראלית העוסקת בעיצוב, בייצור ובשיווק של כלים לבית.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של פוקס הום (Fox Home)

פוקס הום שירות לקוחות לוגו

טלפון של שירות הלקוחות של פוקס הום (Fox Home)

מספר הטלפון הינו:  

03-9051740

זמינים בשעות ובימים:
מים א'-ה': 09:00-17:00  ימי ו' וערבי חג: 09:00-13:00  שבת וחגים – סגור

מייל של שירות הלקוחות של פוקס הום (Fox Home)

כתובת המייל הינה:

wecare@foxhome.co.il

מייל נוסף :  Sherutfox@fox.co.il

צור קשר באתר של פוקס הום (Fox Home)

כתובת האתר הינה:

https://shorturl.at/agBZ2

הפייסבוק של שירות הלקוחות של פוקס הום (Fox Home)

שם דף הפייסבוק הינו:

Fox Home Tiberias

 

האינסטגרם של שירות הלקוחות של פוקס הום (Fox Home)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

foxhome_il

רשימת טלפונים נוספים של פוקס הום (Fox home) שירות לקוחות

  1. פוקס הום טלפון 03-9051740.
  2. פוקס הום איירפורט סיטי טלפון 03-652-5923
  3. פוקס הום חוצות המפרץ טלפון 04-812-2684
  4. פוקס הום עין שמר טלפון 04-630-6498
  5. פוקס הום קדימה טלפון 09-950-5677
  6. פוקס הום ראשון לציון טלפון 03-9317201
  7. פוקס הום שירות לקוחות טלפון 03-9051740

פוקס הום טלפון

בימינו כלי מטבח חיוניים למטבח שלכם, הכנו מנות שונות בעזרת הציוד הזה. אז הכלים האלה חוסכים לכם זמן להכין משהו, אנחנו חושבים שאתם מבינים את רעיון הבקר לגבי היתרונות של שימוש בציוד מטבח. ננסה להסביר לכם במהירות. האם אתם יכולים ליהנות מזה? אם התשובה שלכם היא כן, אז בואו נגלה עוד דברים. עכשיו כל שף טוב משתמש בציוד כלשהו על מנת לשפר את איכות האוכל. אז אם אתם לא משתמשים בכלים, העצה שלנו היא להשתמש בכלים חיוניים בשביל לפשט את העבודה שלכם. אולם תצוגה לאמבטיה הוא משאב מצוין לבעלי נכסים שרוצים לבנות, לשפץ או לרענן את חדר האמבטיה האידיאלי שלהם עם תכונות כמו כיורים חדשים. אולם תצוגה יכיל כמעט בוודאות מבחר רחב יותר של אביזרים מאשר חנויות כלבו, עם אביזרים איכותיים יותר של מותגים כמו קולר. עובדי אולם התצוגה הם בדרך כלל בקיאים יותר בתכונות חדשות בחדר האמבטיה, וההשראה הזמינה היא כמעט אינסופית. וכל זה היה הפתיח לנושא שעליו נדון היום, הלא הוא – פוקס הום טלפון.

במה יעזרו לכם כלי המטבח של פוקס הום איירפורט סיטי טלפון?

והנה במה שיעזרו לכם כלי המטבח של פוקס הום איירפורט סיטי טלפון:

  • גאדג'ט כלשהו עוזר לכם לנקות את הדברים שלכם – לבריאות טובה, עליכם לנקות כל פריט מזון וחומר לייצור מזון באופן שווה אם יש לכם בעיה בניקוי המזון וציוד המטבח שלכם.

  • נשיאת האוכל שלך כמו איש מקצוע – רוב הטבחים אוהבים לעשות את עבודותיהם עם כלים ספציפיים כמו למשל – חמדן, קולפן, חותך וכולי. כשפים, הגאדג'טים האלה גם עוזרים לכם להגיש את האוכל שלכם בצורה מקצועית, אז לדעתנו, אתם צריכים לרכוש כמה כלי מטבח חשובים שיכולים לעזור לכם לשפר את סגנון הגשת האוכל שלכם. וגם אתם מקבלים מנות אוכל נקיות.

  • זה לא יכול להזיק לאף אחד – בחדר המטבח שלכם, יש לכם כמה דברים מסוכנים כמו לדוגמה – סכינים. ועוד דברים שיכולים להזיק לכל אחד. כדי למנוע מצב זה ניתן לשאול כמה כלי מטבח עדינים ובטוחים, וכלים אלו זמינים בקלות בשוק. לא רק זה לפעמים אתם חותכים את האצבע בטעות אז היזהרו שכלים מסוג זה יכולים לעזור לכם.

  • אתם יכולים לעשות סוגים שונים של עבודה – כעקרת בית, לכל אחד יש עבודה חשובה בחיים. ובהחלט, אנחנו חושבים שאתם מנהלים את העבודה, העסק שלכם ועוד כמה עבודות ביתיות. לעתים זה די קשה לנהל את כל העבודה ואת עבודת המטבח שלכם, אז יש הרבה ערכות מטבחים מגניבות שעוזרות לכם בריבוי המשימות שלכם בעזרת הדברים האלה אתם יכולים בלי כל בעיה לסיים את העבודה שלכם במהירות טובה מאוד.

  • הגנו על האוכל שלכם ועל פריטים חיוניים אחרים – בחדר אחסון המזון ואפילו בחדר המטבח, אתם רואים כמה ג'וקים מלוכלכים וחרקים אחרים שעלולים להפיץ חיידקים על משטח האוכל שלכם. אם אתם דואגים לגבי זה, אז אתם צריכים לנסות מיכל אחסון, כדוגמת – מיכל פלסטיק או זכוכית, אתם יכולים גם להשתמש במיכל אטום למים שמאחסן בבטחה את הדברים שלכם, ומיכל אטום עוזר לכם לאחסן פריט מזון ללא פירוק. זה גם יעזור לכם לנהל את החלל שלכם.

  • לספק מראה מקצועי למטבח שלכם – באופן מושלם, ערכות מטבח מודרניות ללא טכנולוגיה הן מתקדמות מאוד ונראות טוב. זה יעניק למטבח שלכם מראה זוהר ומושך. לא רק מראה יצירתי זה ייצור סביבת בישול. אתם יכולים להשתמש בכלי מטבח מעץ ונירוסטה המעניקים לכם נוחות וחוויה טובה יותר.

  • אתם יכולים לעשות כל סוג של עבודה גם אם אתם לא יודעים – תתארו לעצמכם שאנחנו נותנים לכם עבודה, אתם לא יודעים איך להשלים את זה? למרות שאין לכם שום מיומנות בעבודה הזו, אז אתם צריכים לדאוג בקשר לזה, ואם אתם מנסים לעשות את העבודה הזאת, אתם צריכים לדעת את כל הכישורים שלכם בזה. באופן דומה, בישול הוא מיומנות לרבות – מיומנות חיתוך, מיומנות בישול, מיומנות קישוט וכולי. בעזרת כלים רבים תוכלו לבצע את עבודתכם ללא כל מיומנות. עכשיו בשוק, יש הרבה שיעזרו לכם.

במה יעזרו לכם מוצרי האמבטיה של פוקס הום חוצות המפרץ טלפון?

להלן במה יעזרו לכם מוצרי האמבטיה של פוקס הום חוצה המפרץ טלפון:

  • נהדר עבור פרויקט סוף שבוע או שיפוץ מפורט – שדרוג אביזרי האמבטיה שלכם הוא דרך נפלאה לתת לחלל מתיחת פנים מהירה במהלך סוף השבוע. אביזרים קלים יחסית להתקנה ויכולים לעשות הבדל דרמטי במראה ובתחושה של חדר האמבטיה שלכם. מצד שני, אם אתם מחפשים פרויקט מפורט, כגון – שיפוץ מלא, אולם תצוגה לאמבטיה הוא חנות אחת לכל הצרכים שלכם. והכי חשוב, אתם יכולים לראות איך ייראו כיור אמבטיה, אביזרים ואביזרים יחד.

  • קחו את הפונקציונליות לשלב הבא – אחד היתרונות של ביקור באולם תצוגה הוא היכולת לראות כל פריט בפעולה ולקבוע אם הוא יעבוד בחלל שלכם. תצוגות תוכננו במומחיות כדי להראות ללקוחות כיצד כל אביזר, מתקן וכלי לבוש עובדים יחד כדי להוסיף סגנון ותפקוד לחלל.

  • תראו אפשרויות תאורה שאולי מעולם לא שקלתם – מלבד חוסר אחסון, בעלי בתים מתלוננים לעתים קרובות כי חדרי האמבטיה שלהם כוללים תאורה לקויה לצרכים שלהם. הוספת גופים נוספים או אפילו החלפת גופים מיושנים לדגמים יעילים יותר יכולים לתקן בעיות תאורה גרועות מבלי לשבור את הכסף. בעצם, באולמות תצוגה רבים יש תצוגות המציגות פתרונות תאורה יצירתיים שאינם מצויים בחנויות הכול בו הפועלות.

  • מצאו השראה לאחסון – חדרי האמבטיה ידועים לשמצה באחסון לקוי, וכתוצאה מכך, השוק מוצף באפשרויות אחסון לשירותים. יחד עם זאת, אולם תצוגה לאמבטיה משלב אפשרויות אחסון מרובות כדי להדגיש את השימושים היעילים ביותר בדרכים שבעלי בתים לא חשבו עליהם מעולם. תצוגות באולמות תצוגה מוקטנות לעתים קרובות, מה שמאפשר לבעלי בתים לראות כיצד כל אביזר יעבוד בחללים קטנים יותר.

מה הן המעלות של מכשירי המטבח אשר מוצגים בחנות פוקס הום עין שמר טלפון?

קניית אביזרי מטבח דרך חנות פוקס הום עין שמר טלפון הפכה לנוחה למדי בימינו. אתם יכולים בקלות למצוא מגוון אינסופי של אביזרים שהם די פונקציונליים וגם חסכוניים. ישנן חנויות רבות העוסקות במכשירי מטבח לאחר שוק ועובדות ישירות עם היצרן. ישנן מעלות רבות של קניות עבור מכשירי מטבח, בואו ניקח בחשבון את הנקודות הבאות:

  • מוצרים איכותיים – לסוחרים מסחריים אלו יש קשרים ישירים עם היצרן ולכן אין פשרות על האיכות. אם אתם זקוקים לכל סוג של אספקה מסחרית הכוללת גז, אינסטלציה, תחזוקה, מבערים, ידיות, פקדים וכיוצא בזאת, תוכלו למצוא את המוצרים ברמה הגבוהה ביותר בחנויות אלה. אתם יכולים לסמוך עליהן לחלוטין בשם האיכות והמחיר.

  • חסכוני – מי לא רוצה לחסוך בעלויות בכל סוג של רכישה? החנויות של מכשירי מטבח מתאימות לתקציב שלכם ועוזרות לכם אשכרה לחסוך כסף על ידי מיגור דמי הטיפול. המשמעות היא שעליכם לשלם רק את דמי המשלוח ולחסוך את העלות הנוספת ששילמת קודם לכן ליצרנים.

  • חנות חד פעמית – מוקדם יותר, אם היה צריך לקנות מכשירי מטבח, הוא/היא היו צריכים ללכת לחנות ולחפש את כלי המטבח הספציפיים שהם רוצים. אם הם לא מצאו אותו, הם היו צריכים להתחיל את החיפוש שוב בחנות אחרת. כיום בגלל האינטרנט, תהליך זה הפך להרבה יותר פשוט. סוחרים מסחריים רבים מציעים את האביזרים הטובים ביותר באינטרנט וניתן לקנות בקלות מכשירי מטבח שיכולים לענות על צרכי הלקוח.

במה ניכר פועלה של פוקס הום קדימה טלפון?

אחת הדרכים להביא סטייל, אלגנטיות ולהרחיב את הפונקציונליות של חדר האמבטיה היא באמצעות בחירה נכונה של אביזרי אמבטיה מידי פוקס הום קדימה טלפון. פעם, חדר האמבטיה נתפס כחלל פונקציונלי שבו לא היה צורך בקישוט; רק קירות לבנים רגילים, האמבטיה, הכביסה והאסלה היו מרכיבים עיקריים, אבל, עם חלוף הזמן, אזור זה הפך לחלק חשוב מהבית לגבי מעמד ודקורציה. והנה במה שניכר פועלה של פוקס הום קדימה טלפון:

  • אביזרי אמבטיה מאפשרים לכם לקשט את החלל באותו הצבע או הטונאליות שתמיד רציתם, הצבעים בחדר האמבטיה משקפים את החיוניות של האנשים שגרים בבית. כיום, קיים בשוק מגוון עצום של צבעים וגימורים שהם אופנתיים וגורמים לחלל להיראות מודרני ופונקציונלי לכל חדר אמבטיה. אפילו שימוש באביזרים עכשוויים כמו מארז ברזים או פרזול על הדלת יכול גם להוסיף נופך קלאסי ואישי לקישוט הכללי.

  • על מנת להשאיר רושם מפתה על האורחים, מודרניזציה של אביזרי אמבטיה נלקחה לתמונה; חדר אמבטיה מעוצב ואלגנטי יכול להעניק מראה מרתק לבית. הצבעים, גודל הרהיט, הגימורים שלו ובחירה נכונה של אביזרים באים ליצור אווירה דרמטית.

  • כדי ליצור דקורציה מצוינת, הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא גודל חדר האמבטיה, כך תקבעו את גודל האביזר והריהוט הנדרש בחדר אמבטיה לצרכים יומיומיים. לכו תמיד על עיצובים קומפקטיים כדי להעניק מראה מרווח ונקי לחדר האמבטיה.

  • אביזר חיוני נוסף הוא שטיחי האמבט, הן בתוך המקלחון והן הרצפה החיצונית, שהם אלו שמונעים מהאדם להרטיב את חדר האמבטיה בעת הבידוד מהמקלחת, או גרוע מכך אפילו להחליק ברגע הרחצה. אלה מגיעים בצורות, צבעים ואפילו מרקמים רבים כדי לפשט עוד יותר את המשימה של עיצוב חדר האמבטיה.

  • אתם יכולים לרכוש מוצרי אמבטיה בחנות ולהפוך אותו לחלל פונקציונלי ואלגנטי לחלוטין. מראה היא אחד האביזרים הנפוצים ביותר שאסור לפספס בחדר האמבטיה. באופן מסורתי הוא מונח על הכביסה כך שאנשים יכולים לדמיין בעת צחצוח, סירוק, גילוח או כל צורך אחר. גודלו יהיה תלוי ישירות בטעמים ובצרכים של האדם, כעת, המראה גדולה יותר, חדר האמבטיה ייראה אלגנטי יותר.

  • אם חדר האמבטיה קטן, אידיאלי להמר על מראה גדולה, מכיוון שהיא מספקת עומק, ומוסיפה תאורה גדולה יותר והופכת את חדר האמבטיה לגדול בהרבה. בחירת צורת המראה מקושרת ישירות לסגנון הקיים באזור. עם זאת, המראות הכי בשימוש הן ללא מסגרת, הן נותנות סגנון הרבה יותר מינימליסטי שמצליח להתאים נכון עם כל קישוט שנמצא בשאר חדר האמבטיה.

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר שירות לקוחות פיקוד צפון
שירות לקוחות חברות שונות

שירות לקוחות פיקוד צפון טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיקוד צפון דף הבית פיקוד הצפון הוא פיקוד מרחבי בצבא ההגנה לישראל. הפיקוד, אשר מפקדתו הראשית נמצאת בצפת, הוא

קרא עוד »

ביקורות על החברה

7 תגובות

    1. אין אפשרות להגיש תלונה במייל למרות הפרסום ובטלפון לא חוזרים אלי .
      בקיצור אין שרות לקוחות פשוט בושה

  1. התנהגות פח אשפה , יפורסם בכל מקום ברשתות … איחור שלא בכוונת תחילה , אלא מחוסר ידיעה ואני תקוע עם מוצרים שאני לא צריך … כי לחברה יש "נהלים" .

  2. שלום לכם !

    ברצוני להודיע שהיום נכנסתי לסניף שלכם בביג באר שבע . ביקשתי מאחת הבנות עזרה למצוא מגש מפלסטיק ואף אחד לא נתן את העזרה ובבסוף כלאחר יד נאמר לי שאין מגשים כאלה .
    שני מטר מהמקום מצאתי מגשי פלסטיק יפים ואף לקחתי אותו לתשלום אך הערתי להם שאכן יש מגשים
    ולמה אתם לא מתאמצים ומחפשים עבורי ותשובתם היתה שהם לא מעוניינים לבצע לי חשבון ןלמכור לי את המוצר

  3. רציתי לשאול
    יומולדת שלי כל חודש פברואר ועכשיו מרץ1 במרץ אפשר אם פספסתי לקבל 30% על מרץ כי עבר למרץ ועדיין יומולדת שלי טרי אפשרי? כי היתי בחנות וחבל לשם סתם ויש לי יומולדת.מגי ע לי 30%
    וגם נקודות וגם 70%
    אפשר בבקשה לקבל.מתנה שלי ?

  4. למה לא עונים בחנות עצמה למה? אין צורת.התנהגות יעילה
    יומולדת עבר ביום1 למה לא באים לקראת הבן אדם שירות לאדם אדם בעולם
    אתם נותני שירות לא
    אז????
    אתם מענים אנשים
    לא נותני שירות
    תודה עם ישראל עינוייים

  5. היום, 11.9.23 בשעה 20:00 הייתי בחנות פוקס הום שבמול זכרון וקניתי מתנות לחג. לאחר ששילמתי ביקשתי פתקי החלפה ואחת המתנות לא היתה רשומה בפתק החלפה. אני טענתי ששילמתי עליה והמוכרת ששמה אמנה התעצבנה שהיא לא חייבה אותי וממש צרחה עלי, כך שכל החנות השתתקה בתדהמה. זה היה הזוי וביקשתי לדבר עם המנהלת והיא טענה שזו היא. חבל שזה היחס ללקוחות. אני המומה מיחס המוכרת ללקוחה שבאה וקנתה ובסך הכל התגלתה בעיה.
    לא מתכוונת לקנות שם שוב ל ע ו ל ם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של פוקס הום (Fox Home)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של פוקס הום (Fox Home) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של פוקס הום (Fox Home). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של פוקס הום (Fox Home), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של פוקס הום (Fox Home), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של פוקס הום (Fox Home), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.