נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיוניר (Payoneer)

>>
>>
שירות לקוחות פיוניר (Payoneer) טלפון

פיוניר הינה חברה בינלאומית להעברת כספים אלקטרונית.

צור קשר שירות לקוחות פיוניר

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של פיוניר (Payoneer)

צור קשר שירות לקוחות פיוניר

צור קשר באתר של פיוניר (Payoneer)

כתובת האתר הינה

https://payoneer.custhelp.com/

הפייסבוק של שירות הלקוחות של פיוניר (Payoneer)

שם דף הפייסבוק הינו:

Payoneer

ליצירת קשר ברשתות החברתיות של פיונר: 

פיוניר

פיוניר הינה ענק עולמית, המתמחה בייצור ושיווק מוצרי סאונד ואלקטרוניקה לרכבים, החברה ידועה במוצריה האיכותיים, בעיקר סביב מערכות השמע והמולטימדיה, ולקוחות רבים ברחבי העולם נהנים משימוש במוצרי פיוניר, ברכבם.

פיוניר הינה חברה יפנית, אשר נוסדה בשנת 1936, ביוקוהמה שביפן, החברה מעסיקה כיום, בסביבות ה15,000 עובדים, הנמצאים במעל ל30 מדינות ברחבי העולם. חלק ממוצרי החברה הנמכרים ביותר אלו הרמקולים, מגוון מערכות שמע ומולטימדיה לרכב, מערכות קולנוע ביתי, ציוד סאונד ומערכות די ג'יי, ועוד מגוון מוצרים רבים.

פיוניר הייתה הראשונה שייצרה מערכות לשמיעת דיסקים ברכב, והייתה הראשונה שייצרה מערכות שמע בעלות רמקולים נפרדים לרכב. לאחרונה רכשה פיוניר את חטיבת ייצור המסכים של NEC, וכיום פיוניר, היא יצרנית מסכי הפלזמה הגדולה ביותר ביפן.

יבואנית פיוניר בישראל, הינה רדיו אמיר, שהינה המפיצה והזכיינית הבלעדית ליבוא ושיווק מוצרי פיוניר בישראל. מתוקף כך, מפעילה רדיו אמיר, מחלקת שירות מעולה, הנותנת שירות תיקונים ואחריות עבור מוצרי פיוניר, ושירות לקוחות הזקוקים ליצירת קשר עבור קבלת מידע ושירות למוצרי פיוניר.

רדיו אמיר, נותנת שירות תיקונים ואחריות, רק עבור מוצרי פיוניר אשר נקנו דרכה, או דרך המשווקים המורשים. לקוחות אשר קנו מוצרים של פיוניר דרך משווקים לא מורשים, לא יוכלו לקבל תמיכה ושירות דרך רדיו אמיר, אף לא בתשלום.

תוכלו למצוא באתר פיוניר בישראל, את רשימת כל המשווקים המורשים, דרכם ניתן לרכוש את מוצרי החברה, וליהנות מאחריות ושימוש במעבדות התיקונים של רדיו אמיר, העושה שימוש רק בחלפים וחלקים מקוריים של פיוניר.

פיוניר – יצירת קשר

ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של פיוניר בישראל, דרך אמצעי הקשר שלהלן:

  • כתובת פיוניר: רחוב משה בורנשטיין 11, עכו. מיקוד : 2422233.
  • טלפון ליצירת קשר: 04-6044377.
  • פקס ליצירת קשר: 04-6044288.
  • ניתן לפנות ולהשאיר הודעה אונליין, דרך האתר בכתובת – https://bit.ly/3IfGivj
  • על מנת להיכנס אל דף המשווקים המורשים, יש לעבור אל הכתובת הבאה – https://bit.ly/3SbwtmA

פיוניר – אתר אינטרנט

אם הנכם מעוניינים לבקר באתר הבית של פיוניר בישראל, תוכלו לעשות זאת על ידי מעבר אל הכתובת הבאה – https://www.pioneerisrael.co.il/ .

באתר החברה תוכלו לקבל מידע אודות פיוניר, ודרכי יצירת הקשר הקיימים. בנוסף תמצאו מידע מקיף אודות כל המשווקים המורשים העובדים בשיתוף פעולה עם רדיו אמיר, ומוכרים את מוצרי פיוניר המקוריים תחת אחריות היצרן.

באתר פיוניר ישראל, תראו את כל המוצרים הניתנים לרכישה, ואת כל המידע המפורט על אופי המוצר, כולל המחירים ואפשרויות הרכישה הזמינות עבורכם באתר פיוניר.

בין המוצרים אותם ניתן למצוא באתר פיוניר ישראל, תוכלו למצוא מערכות מולטימדיה לרכב, מערכות אנדרואיד, ומערכות אפל קאר. תוכלו למצוא מבחר עצום של מגברים הכוללים מספר ערוצים שונה, ורמקולים לרכב, כולל מערכות סאב, מצלמות ואביזרי אלקטרוניקה ומולטימדיה נוספים.

שאלות על שירות לקוחות פיוניר

מהם זמני פעילות מוקד שירות הלקוחות של פיוניר?

פיוניר ישראל, לא פרסמה את זמני פעילות מוקד שירות הלקוחות, לכן אנו ממליצים ליצור קשר בתוך מסגרת שעות העבודה המקובלות, שהינן בימים א-ה, בין השעות 09:00-17:00 .

עם מי ניתן ליצור קשר כדי לקבל שירות אחריות עבור מוצרי פיוניר?

יש ליצור קשר עם רדיו אמיר, הנותנת שירות ואחריות עבור מוצרי פיוניר, בטלפון הבא – 04-6044377.

טיפ לסיום:

במידה ולא ניתן מענה דרך יצירת קשר טלפוני, כדאי ליצור קשר דרך השארת הודעה באתר. וודאו שאתם ממלאים את כל הפרטים הנדרשים כראוי, כדי שנציגי פיוניר יוכלו ליצור עמכם קשר בחזרה.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של פיוניר (Payoneer)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של פיוניר (Payoneer) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של פיוניר (Payoneer). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של פיוניר (Payoneer), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של פיוניר (Payoneer), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של פיוניר (Payoneer), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.