נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של PayBOX

>>
>>
שירות לקוחות פייבוקס (Paybox) טלפון

אפליקציית תשלומים קלה דרך הטלפון.

שירות לקוחות פייבוקס

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של פייבוקס (Paybox)

שירות לקוחות פייבוקס

טלפון של שירות הלקוחות של פייבוקס (PayBox)

זמינים בשעות ובימים:

 א' – ה' : 8:00-17:00

מייל של שירות הלקוחות של פייבוקס (PayBox)

כתובת המייל הינו:

support@payboxapp.com

צור קשר באתר של פייבוקס (PayBox)

כתובת האתר הינו:

https://bit.ly/3hRsKKb

שירות הלקוחות בכתובת של פייבוקס (PayBox)

 שוקן 23, תל אביב יפו

הפייסבוק של שירות הלקוחות של פייבוקס (PayBox)

שם דף הפייסבוק:

PayBox IL 

האינסטגרם של שירות הלקוחות של פייבוקס (PayBox)

שם האינסטגרם:

officialpaybox

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של פייבוקס (PayBox)

שם ערוץ היוטיוב:
PayBox – אפליקציית התשלומים
 

הטוויטר של שירות הלקוחות של פייבוקס (PayBox)

PayBox

צור קשר באפליקציית Google play של פייבוקס (PayBox)

PayBox – פייבוקס ארנק דיגיטלי, תשלומים והעברת כסף

צור קשר באפליקציית Appstore של פייבוקס (PayBox)

PayBox – תשלומים והעברת כסף

שירות לקוחות פייבוקס טלפון

מזה שנים שהאפשרות היחידה להעברת כסף בין אדם לאדם הייתה באמצעות הבנק או כרטיס האשראי. אבל, האנושות נזקקה לדרך מהירה יותר להעברה שלא מצריכה את כל הבירוקרטיה של הבנק ויתרה מכך – להמתין מספר ימים בכדי לראות את ההעברה נעשית. לכן, קמו להן חברות תשלום אשר יצרו אפליקציות חכמות ומתוחכמות המוגנות על ידי מערכות סייבר משודרגות, בעוד שהמטרה העיקרית של האפליקציות האלו הייתה – להעביר כסף מאדם לאדם ביתר קלות ובמהירות!

מהי PAYBOX?

פייבוקס היא אחת האפליקציות הללו שאפשרו לאנשים להעביר את כספם מאדם לאחר, בעוד שהעברה ניתנת לביצוע גם בין שאר המדינות. כיום, PAYBOX היא כבר פלטפורמה בפני עצמה אשר מספקת אפשרות העברת כספים מהירה בין כל האנשים בעולם ללא שום קשר לבנק שלכם או למיקום שבו אתם נמצאים. שירות לקוחות PAYBOX טלפון זמין בטלפון: 072-2799366.

ניתן לפנות לשירות הלקוחות בכל שעות היממה, גם בטלפון וגם דרך מערכת הצ'אט בכדי לקבל מענה.

האם שירות לקוחות PAYBOX  זמין בכל רגע?

מכיוון שמדובר בפלטפורמה להעברת כספים, שירות הלקוחות יהיה זמין עבורכם בכל רגע נתון כך שאם אתם נתקלים בבעיה כלשהיא אתם יכולים ליצור קשר עם שירות הלקוחות לבירור התקלה. במספר: 072-2799366, אתם תוכלו להשיג בקלות את שירות הלקוחות שיהיה ערוך לספק עבורכם את המענה הדרוש. חד משמעית שאתם תצטרכו לספק את כל הפרטים האישיים שלכם בכדי שיענו לכם על השאלות.

מהו היתרון בתשלום באמצעות פייבוקס?

מכיוון שפייבוקס נהפכה לכזאת מבוקשת, הרבה בתי עסקים מכל רחבי העולם מאפשרים לקבל תשלום באמצעות הפייבוקס. בישראל, התשלום הנפוץ ביותר כיום הינו באמצעות אפליקציית ביט שיש לה לא מעט חסרונות בפני עצמה, ואילו שתשלום בביט בחול ובשאר הארצות לא מקובל כמו התשלום באמצעות פייבוקס.

פלטפורמת PAYBOX מאפשרת גם חסכון משמעותי בחיוב עמלות כי העמלות של הפלטפורמה הן מאוד נמוכות בשונה ממתחריה השונים שלוקחים עמלות גבוהות יותר עבור כל העברה או תשלום.

חווית שירות יוצאת מן הכלל!

יאמר לזכותה של פייבוקס – חווית השירות שמעניקה החברה הינה יוצאת מן הכלל! והאמת היא, שזה לא סתם כך. כי הרי, שמדובר בכסף הפרטי והאישי של כל אחד מאיתנו לפיכך, השירות הוא באמת מקצועי ואיכותי ולכל תקלה או שאלה שירות לקוחות פייבוקס זמין עבורכם בכל רגע נתון.

החיסרון היחידי בפייבוקס הוא, שאם ללקוח שלכם אין פייבוקס – הוא לא יוכל להעביר לכם כסף. וזה לא שלאנשים יש בעיה כלשהיא לפתוח פייבוקס, הבעיה היחידה היא, שהרוב הגדול לא מעוניין בשינויים ובטח שלא בעוד אפליקציה שמעבירה כסף – למרות שזה מה שנחוץ בהכרח בכדי להעביר כסף לאדם שיש לו PAYBOX.

אבל בשנים האחרונים, המגמה הולכת ומתרחבת ויותר אנשים מתחילים להוריד את אפליקציית PAYBOX לעשות העברות דרכה.

לכל שאלה – חייגו לשירות לקוחות PAYBOX טלפון 072-2799366

אולי יעניין אתכם גם:

white-צור קשר שירות לקוחות בית ברל
שירות לקוחות חברות שונות

שירות לקוחות בית ברל טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית ברל דף הבית המכללה האקדמית בית ברל היא מוסד אקדמי רב-תחומי העוסק בחינוך, חברה, אמנות ותרבות. מבט מהיר

קרא עוד »
צור-קשר-שירות-לקוחות-עין-צורים-טלפון_optimized
שירות לקוחות חברות בילוי ופנאי

שירות לקוחות עין צורים טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של עין צורים טלפון דף הבית ביישוב החדש עסקו בסיקול אבנים ובניית טרסות, נטיעת עצים מטעם הקק"ל, הכנה למטע, רפת,

קרא עוד »

ביקורות על החברה

2 תגובות

  1. שבועה ימים שולח מייל, לא מקבל דגובה. מינשה להתקשר0722799366 תפוס 24/7. מפחינתי מגיעה לכם 0 דירוג. נראה לי שאנחנו נפגש בבית משפט וגם מגיש תלונה לרגולטור במשרד האוצר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של פייבוקס (Paybox)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של פייבוקס (Paybox) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של פייבוקס (Paybox). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של פייבוקס (Paybox), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של פייבוקס (Paybox), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של פייבוקס (Paybox), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.