נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיילוט (Pilot)

>>
>>
שירות לקוחות פיילוט (Pilot) טלפון
צור קשר שירות לקוחות פיילוט

פיילוט (Pilot) הינה מותג טלוויזיות.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של פיילוט (Pilot)

צור קשר שירות לקוחות פיילוט

מייל של שירות הלקוחות של פיילוט (Pilot)

כתובת המייל הינה:

service@pilottv.com.tw

כתובת האתר הינה- http://www.pilottv.com.tw/

שירות לקוחות פיילוט

מכשילי חשמל היא דבר שעל מנת לתחזק אותו בצורה איכותית, ישנו צורך ליצור שירות לקוחות נוח לכול המשתמשים השונים. אם אתם מבקשים לרכוש פיתרון דיגיטאלי מסוים או שמא אתם מחפשים לדעת כיצד לתפעל מוצר קיים, תוכלו לפנות אל פיילוט בעזרת דרכי תקשורת שונים. מדובר בעסק בינלאומי הפועל הן בישראל למען הבאת מוצרים חשמליים לאנשים ממגוון שכבות באוכלוסייה. המאמר הבא מבקש להתייחס לדרכים שבאמצעותן תוכלו פשוט לפעול בצורה חכמה יותר. בין אם רוכשים ותיקים אצל חברה זאת ובין אם זאת הקנייה הראשונה שלכם,
אתם תצטרכו את העזרה של אנשי המקצוע העובדים אצל פיילוט. כך שסביר להניח כי קריאת מסמך זה יכול לעזור לכם בהמשך הדרך. 

פיילוט בשביל הלקוחות השונים

כול אחד מאתנו יכול למצוא את עצמו משתמש במוצר כזה או אחר בשלב מסוים בחייו. כך שסביר להניח כי במועד כזה או אחר תבקשו לפנות אל שירות הלקוחות של פיילוט.
השגרה שלנו בנויה על פני משימות, כך שלא כול אחד יכול לחכות במשך זמן רב עד אשר הוא יקבל מענה. כך שתוכלו בהחלט לקבל גם תשובה מהירה, כאשר הכול תלוי בדרך התקשורת שאתם בוחרים בסופו של יום. מספר טלפון, כתובת מייל אלקטרונית, התקשרות בעזרת את האינטרנט עצמו ועוד. כעת אתם יכולים לבחור מבין כלל האפשרויות. 

השימוש בטלפון לפיילוט בהחלט נגיש

מספר הטלפון בו תוכלו להשתמש על מנת להגיע אל שירות הלקוחות של פיילוט הוא
1700-700-983. זהו מספר חינמי אשר השירות בו מחולק לקטגוריות שונות.
כול מה שאתם צריכים לעשות הוא לחייג את המספר, להקשיב ולבחור את מה שאתה רוצה בסופו של יום.  תוכלו לקבל תשובה ברוב שעות היממה והשבוע, אך עליכם להבין כי לעיתים המענה יכול להיות איטי ולקחת זמן. אך כאשר תקבלו מענה אנושי הרי שהדבר יכול לעזור לכם בצורה רחבה למדי. אם אכן אתם מחליטים כי שימוש בטלפון היא האפשרות הטובה בשבילכם, תוכלו בהחלט להרגיש כי ההמתנה הביאה איתה את הפיתרון שציפיתם לו. 

המייל שאתם צריכים 

כתובת המייל של החשמל פיילוט היא HaierAC@newpan.co.il. מדובר בשירות אליו מגיעות פניות רבות ממגון הלקוחות אשר רכשו מוצרים מהחברה. לרוב מייל זה משמש לשליחת הודעות בנושא של רכישת מוצרים וקבלת החזרים במידת הצורך. כתובת מייל זאת היא דבר,
שניתן להשתמש בו מתי שאתם רוצים ולאורך זמן. לא קיימת הגבלה על מספר הפניות, אם תשלחו שאלה בשעה מסוימת הרי שאנשי השירות יחזרו אליכם בשעות העבודה שלהם. ההמלצה היא להשתמש בפרטים מלאים של המקרה שלכם, לצרף מסמכים ותמונות במידת הצורך ועוד.
התכתבות בדואר אלקטרוני היא דרך נוחה לשימוש לכול מי שצריך והדבר לא מחייב אתכם לחכות זה זמן רב לתשובה. 

אתרים שונים לרכישת המוצרים

אומנם פיילוט אינה מחזיקה אתר בלעדי אשר בעזרתו תוכלו לרכוש את מוצרי החברה,
אך לאחר חיפוש קצר במנועי האינטרנט, תוכלו למצוא אתרים נוספים הנותנים לכם את אפשרות זאת. זוהי אפשרות נוספת להשתמש בשירות לקוחות על מנת להשתמש במוצרי החברה.
אתרים אלו אומנם מתוחזקים על ידי אותם אנשים שירות של החברות החיצוניות, אך לאחר רכישת המוצר הרי שתוכלו לפנות אל פיילוט במידת הצורך. רכישת המוצרים באתרים אלו יכולה להיות פשוטה למדי, אם אתם רואים כי יש לכם פער מסוים הרי שתוכלו לפנות אל שירות הלקוחות של האתרים. בכול מקרה, זוהי אפשרות נוחה למדי לקבלת המוצרים מבלי שתצאו מהבית. 

שליחת מסמכים לפיילוט בעזרת הפקס

אף על פי שאנחנו חיים בעידן דיגיטאלי בו המסמכים שאנו משתמשים בהם יכולים להפוך לדיגיטאליים, ישנם פעמים בהם עדיין יכול להיות נוח יותר להשתמש במכשיר פקס על מנת לשלוח דף מסוים. טוב לדעת שמספר הפקס של פיילוט הוא 03-9535990. תוכלו להשתמש במספר לאורך שעות העבודה של שירות הלקוחות. על מנת לוודא כי אכן קיבלו את המסמך ששלחתם,
ההמלצה היא להתקשר אל שירות הלקוחות. בנוסף, לרוב על המסמכים יהיו רשומים פרטים אישיים שלכם, פרטים של קניות ואף לעיתים פרטי תשלום. כך שיש לשלוח את המסמך אך ורק כאשר ישנו איש שירות מהצד השני אשר יקבל את הדבר. 

בחירת דרך התקשורת הנוחה ביותר

כעת אתם יודעים כי בתור לקוחות של עסק מכשירי החשמל פיילוט, תוכלו ליצור קשר עם שירות הלקוחות במגוון דרכים. יש להבין כי כול דרך פועלת בצורה אחרת ואתם אלו שצריכים להחליט מהי האפשרות הנוחה לכם. אין צורך שתחכו כמות זמן מסוימת על מנת שתקבלו מענה, אם השגרה שלכם היא עמוסה למדי. אם יש לכם מסמך כזה או אחר שתבקשו לשלוח הרי שאפשרות זאת גם היא נגישה. על כול פנים, שימוש במכשירי חשמל יכול להיות לעיתים מאתגר, כך שאם אתם מבקשים לקבל עזרה הרי שאין צורך שתרגישו כי הדבר הוא בעייתי. 

אולי יעניין אתכם גם:

white-צור קשר שירות לקוחות טריולה
שירות לקוחות מסעדות

שירות לקוחות טריולה טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מסעדת טריולה דף הבית מסעדת ביסטרו איכותית- איטלקי בשרים, פסטות, פיצות ופירות ים. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר

קרא עוד »

ביקורות על החברה

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של פיילוט (Pilot)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של פיילוט (Pilot) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של פיילוט (Pilot). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של פיילוט (Pilot), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של פיילוט (Pilot), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של פיילוט (Pilot), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.