נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיימי (Payme)

>>
>>
שירות לקוחות פיימי (Payme) טלפון
צור קשר שירות לקוחות פיי מי

הסליקה שתתן לך יותר. לא רק את המערכת הנוחה והיעילה ביותר, גם את השירות האדיב ביותר.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של פיימי (Payme)

צור קשר שירות לקוחות פיי מי

טלפון של שירות הלקוחות של פיימי (Payme)

מספר הטלפון הינו:  

03-7220533

מייל של שירות הלקוחות של פיימי (Payme)

כתובת המייל הינה:

support@payme.io

צור קשר באתר של פיימי (Payme)

כתובת האתר הינה:

 payme.io

האינסטגרם של שירות הלקוחות של פיימי (Payme)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

payme_life

שירות לקוחות פיימי

כול עסק צריך להפוך את אפשרויות התשלום הקיימות לכאלו שהן נגישות ונוחות ללקוחות השונים הקיימים סביב. כך יש צורך לייצר שירותי תשלום מהירים, פשוטים, טכנולוגיים ועוד.
ככול שישנם יותר עסקים קטנים, כך ישנן חברות נוספות המבקשות לייצר פתרונות סליקה ותשלום.
אחת מהכוחות המובילים בשוק אשר מבקשת ליצור אפשרויות נוחות במיוחד לעסקים הקטנים,
היא פיימי. מדובר בעסק המבקש לתת ללקוחות השונים שלו, את היכולת לקחת תשלום מאנשים שונים, בצורה טובה למדי. כך ניתן לקבל כמות גדולה של לקוחות, להשתמש בכסף שלהם בצורה הנכונה ואף ליצור יכולת פריסת תשלומים יעילה.  כעת נבקש לדבר על צור קשר שירות לקוחות פיימי.

פיימי לכל עסק ועסק

מכיוון שעסקים רבים התחילו להשתמש בשירותים של פיימי, הרי שישנו צורך כי שירות הלקוחות יהיה זמין במגוון דרכים ומגוון מועדים. כעת תוכלו לפנות בעזרת דרכי תקשורת שונים אל החברה למקרה שאתם נתקלים בתקלה או שיש לכם שאלה לגבי תפעול התוכנות השונות הקיימות.
אל תנסו לפתור את הבעיות בעצמכם אלא אם כן אתם יודעים מראש כי הדבר נוח לכם כעת.
אם תיצרו תקלה לא פשוטה, ישנה אפשרות כי החברה לא יכולה לעזור לכם בהמשך הדרך.
צור קשר שירות לקוחות פיימי היא אפשרות שיש צורך לממש במידת הצורך.

פנייה אל החברה בעזרת מגוון אפשרויות

ניתן לפנות אל שירות הלקוחות של החברה בעזרת כמה אפשרויות. מספר טלפון, דואר אלקטרוני ודואר כתוב. כעת אתם יכולים לבחור את דרך הפנייה הנוחה לכם ולנסות לקבל תשובה בצורה קצרה עד כמה שאפשר. לרוב סביר להניח כי תרצו לקבל שירות באותו רגע בו אתם חווים תקלה מסוימת.
צור קשר שירות לקוחות פיימי היא דבר שצריך להיות מיידי במיוחד בשבילכם בהמשך הדרך.
חשבו על מצב בו אתם נמצאים כאשר אתם רוצים לקבל כמה שיותר לקוחות אך מערכת הסליקה פשוט לא עובדת. תצטרכו להשבית את העסק שלכם לכמה שעות ולחכות לקבל שירות מתאים בהמשך הדרך. בעזרת שימוש בשירות לקוחות תוכלו להימנע מהדבר. 

קבלת עזרה בצורה מיידית

ברגע בו אתם מרימים את הטלפון ומבקשים לקבל עזרה, עליכם לספק כמה שיותר פרטים בצורה פשוטה ומהירה. רק כך האנשים מאחורי שירות הלקוחות יוכלו לדעת כיצד לעזור לכם בהמשך הדרך. הרצון הוא לקבל מידע בצורה כמה שיותר מהירה, אך אם לא תספקו את המידע המתאים התשובה יכולה בהחלט להתעכב לה. גם אם אתם נמצאים בזמן בו הלקוחות שלכם מחכים או שמא אלו הן השעות העמוסות ביותר, הכי חשוב לנסות ליצור אפשרויות סליקה. לכן נסו לעצור הכול לאורך כמה רגעים ולהקדיש זמן ואפשרות לשיחה נכונה עם האנשים של פיימי. כך תוכלו דווקא לפתור את העניין תוך כמה רגעים בהמשך הדרך.

בחירה בפיימי על פני כולם

בגלל שמדובר בעידן בו אנחנו יכולים לבחור אפשרות אחת מיני רבות, יש להבין את היתרונות של פיימי הקיימים על פני מוצרים נוספים. שירות מהיר בעזרת שירות לקוחות איכותי, מערכת סליקה מהירה שנוח לכם להשתמש בה למגוון מטרות. אפשרות להזין כמה שיותר מידע ולהצליח ליצור בשביל העובדים שלכם סביבת עבודה נוחה יותר. כעת אנחנו ממליצים לכם לבחור בפיימי בהמשך הדרך וליהנות מהיתרונות הקיימות באפשרות זאת.  בחירה שכזאת יכולה להתברר כמושכלת למדי, כאשר תיהנו משירות טכנולוגי ומאובטח המתעדכן לו ככול שהזמן יעבור. ניתן לשמור על הלקוחות בעזרת פיימי. 

שימוש נכון במוצרי החברה

חברות שונות ועסקים שונים צריכים אפשרויות שונות לשימוש במערכות סליקה. פיימי יודעת להסתכל על הצרכים השונים שלכם ולספק מוצר סליקה המתאים בדיוק למידות העסק שלכם.
אם הרווח שלכם הוא קטן, רוב הסיכויים כי תצטרכו לקבל תוכנה שונה למדי מכזאת שחברה בעלת רווח גדול יותר תקבל. נסו להסביר על מידות העסק שלכם לשירות הלקוחות והם כבר ידעו להתאים לכם את פיתרון הסליקה הנכון. יש לעשות זאת עוד לפני שאתם פותחים את העסק. תוכלו לתרגל בעזרת שירות הלקוחות על מנת לדעת כיצד האפשרות יכולה להתממש. 

האם קיבלתם את התמיכה המתאימה?

בסוף הדרך אנו ממליצים לכם ליצור משוב ולהסביר עם התמיכה שקיבלתם היא כזאת שעזרה לכם בהמשך. למרות שאנחנו חיים בעולם קפיטליסטי תחרותי בו חברות שונות מתחרות על אותם האנשים, אנו ממליצים לכם לעזור אחד לשני. תוכלו לעשות זאת בעזרת הסבר בפני החברים שלכם על העזרה שקיבלתם מפיימי. כך תוכלו להסביר אם אכן השירות הוא דבר שנתן לכם להפוך לעסק יעיל ומצליח. לא מן הנמנע כי השיחה שיצרתם היא דבר שהצליח להפוך את פעילות הסליקה ליעילה וטובה. יותר אנשים יבקשו לבחור בכם בעזרת השירות הטוב  שאתם נותנים. זהו דבר היכול להתאפשר בעזרת שימוש נכון בשירות הלקוחות של פיימי. זהו מצב בו הצלחת שני הצדדים תלויה אחד בשני. פנו בעזרת האתר או הטלפון וקבלו עזרה. 

אולי יעניין אתכם גם:

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק
שירות לקוחות מסעדות

שירות לקוחות מאמי בר טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מאמי בר דף הבית "מאמי" ראשון לציון, נחשב בשנים האחרונות לשם דבר בתחום מועדוני הלילה במדינת ישראל והפך כבר

קרא עוד »
white-צור קשר שירות לקוחות דיקסי
שירות לקוחות מסעדות

שירות לקוחות דיקסי טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של דיקסי דף הבית דיקסי גריל בר היא "סטייק האוס ניו יורקי" אמיתי, המסעדה נפתחה בדצמבר 1993 ופועלת מאז

קרא עוד »

ביקורות על החברה

תגובה אחת

  1. שלום פיימי אבקש לחזור אלי בהקדם לגבי מספר שאלות בנוגע לחברתנו ארזים 512636671
    אשמח למענה בהקדם
    לטיפולך תודה
    0525355359 אסתי ארזים

להגיב על אסתי ארזים לבטל

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של פיימי (Payme)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של פיימי (Payme) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של פיימי (Payme). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של פיימי (Payme), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של פיימי (Payme), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של פיימי (Payme), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.