נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פייסבוק ישראל

>>
>>
שירות לקוחות פייסבוק ישראל טלפון
צור קשר שירות לקוחות פייסבוק

השימוש ברשת פייסבוק הוא חינם, כשרווחי החברה נצברים ממכירת פרסומות המותאמות לפרופיל המשתמש. המשתמשים יוצרים פרופילים אישיים, אשר בדרך-כלל כוללים תמונות אישיות.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של פייסבוק ישראל

צור קשר שירות לקוחות פייסבוק

צור קשר באתר של פייסבוק ישראל

כתובת האתר הינה: 

https://he-il.facebook.com/

בקצרה על הרשת החברתית פייסבוק

אתר האינטרנט פייסבוק הוא הרשת החברתית הדיגיטלית הגדולה בעולם. הרעיון לאתר נהגה על ידי מארק צוקרברג בזמן שהיה סטודנט באוניברסיטת הרווארד בארצות הברית, והוא הקים את החברה עם שותפים נוספים בשנת 2004. האתר נועד בתחילה לתת חוויה מקוונת של קולג' אמריקאי, וניסה לחקות את ה- “ Face Book”" – מעין אלבום שנתנו האוניברסיטאות לסטודנטים ובו תמונות של חבריהם לשכבה כדי שיכירו יותר טוב אחד את השני. הרשת החברתית מיד נהיתה הצלחה וגדלה מעבר לגבולות הקולג' האמריקאי. בשנת 2009 הושקה גם האפליקציה הסלולרית של הרשת ועם עליית הסמארטפונים הפכה הרשת לנגישה וזמינה להמונים. בשנת 2017 היו בה מיליארד משתמשים רשומים, ולמעלה מ-800 אלף משתמשים הפעילים באופן יומיומי. במהלך השנים פייסבוק רכשה חברות נוספות וכיום היא תאגיד ענק המנהל גם את הרשתות החברתיות אינסטגרם ו-ווטסאפ. בחודש אוקטובר בשנת 2021, שינה התאגיד את שמו מ"פייסבוק" ל"מטא" כדי לשקף את החזון החדש של החברה שעוסק במטאוורס – יקום דיגיטלי שיהיה מעין מציאות רבודה המורכבת ממרחבים וירטואלים משותפים. השם של הרשת החברתית נשאר פייסבוק.

שירות לקוחות פייסבוק

משתמשים ברשת הפייסבוק נדרשים לא פעם לפנות לחברה לצורך תמיכה ושירות לקוחות. לקוחות עסקיים רבים המפרסמים ברשת החברתית נזקקים לתמיכה בקמפיינים הפרסומיים שלהם, ולקוחות פרטיים יכולים להיתקל בתקלות, חסימות, פריצה לחשבון ועוד. ניתן לפנות לפייסבוק באמצעות מרכז העזרה של פייסבוק הפועל בכתובת https://www.facebook.com/help. במרכז העזרה של לקוחות פרטיים ניתן לשנות את ההגדרות של החשבון במגוון תחומים. הגדרות בסיסיות של החשבון, הגדרות כניסה של שם משתמש וסיסמה, הגדרות של פרטיות ואבטחת החשבון ועוד. בנוסף, ניתן למצוא מאמרי עזרה על כל אחד מהנושאים וכן על שליטה על הנעשה בפיד – אפשר לקבל סיוע בנושאים של קבוצות, המרקטפלייס, וכן על עמוד הבית וציר הזמן. כל לחיצה על נושא מובילה למאמרי עזרה נוספים. ניתן לגשת לעמוד העזרה גם ללא התחברות לחשבון. אפשרות זו משמעותית במיוחד במקרים בהם התקלה היא חוסר היכולת של המשתמש להתחבר לחשבון. שירות לקוחות פייסבוק לא זמין בטלפון, ופייסבוק לא מפרסמת פרטי התקשרות טלפונים עימה. כתאגיד ענק הפועל בארצות רבות ומעניק שירות יומיומי למשתמשים רבים, פייסבוק בוחרת בדרך של עזרה לבעיות נפוצות ומפרסמת מאמרי עזרה ופתרון בעיות במרכז העזרה שלה.

שירות לקוחות עסקיים לפייסבוק

לקוחות עסקיים הנתקלים בבעיה בחשבון הפייסבוק שלהם, יכולים לגשת למרכז העזרה העסקי של פייסבוק בכתובת www.facebook.com/business/help/ . במרכז העזרה לעסקים ניתן לחפש את התקלה בשורת חיפוש ייעודית ולמצוא מאמרים מתאימים לפתרון הבעיה. כאמור, שירות לקוחות פייסבוק בטלפון אינו זמין, שכן לרשת מיליוני לקוחות. לקוחות עסקיים המפרסמים ברשת החברתית בהיקף נרחב של מיליוני דולרים בחודש, זוכים לתמיכה ייעודית של פייסבוק ולמנהלת או מנהל חשבון אשר מסייעת להם בפתרון בעיות. שירות זה לא ניתן לעסקים קטנים ובינוניים והעסקים שזוכים לו נבחרים על ידי פייסבוק עצמה. עסקים שאין להם תמיכה וליווי של מנהל או מנהלת חשבון מטעם פייסבוק, יכולים להיעזר במרכז העזרה הייעודי לעסקים. במרכז העזרה, פייסבוק גם מנגישה את לימוד הפלטפורמה הפרסומית ויש בה חומרים הדרכה ולימוד המלמדים לקוחות כיצד להשתמש במוצרים השונים של הרשת, החל מהעלאת מודעות וניהול ועד כלי האנליזה המורכבים הדרושים לניהול קמפיינים אפקטיביים לאורך זמן.  

פייסבוק ישראל

פייסבוק העולמית התחילה לפעול בישראל בשנת 2010. החברה פועלת בשני תחומים מרכזיים בארץ: מחקר ופיתוח (R&D), ופרסום ומסחר. משנת 2014 ועד 2017 ישבה החברה ברחוב רוטשילד 22 בתל אביב. החל משנת 2017 שוכרת פייסבוק ישראל כשבע קומות במגדל עזריאלי שרונה בדרך מנחם בגין בתל אביב. הכתובת המלאה של פייסבוק ישראל היא מנחם בגין 121, תל אביב.

אולי יעניין אתכם גם:

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק
שירות לקוחות חברות שונות

שירות לקוחות קרן מעגלים טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של קרן מעגלים טלפון דף הבית קרן מעגלים מפעילה תוכניות שונות המיועדות לסייע לעובדים בני 50+ במקצועות שוחקים, בשיתוף

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של פייסבוק ישראל

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של פייסבוק ישראל רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של פייסבוק ישראל. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של פייסבוק ישראל, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של פייסבוק ישראל, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של פייסבוק ישראל, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.