נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצה איטליקו זוהר גן יבנה

>>
>>
שירות לקוחות פיצה איטליקו זוהר גן יבנה טלפון
תמונה כללית שירות לקוחות בקליק

איטליקו זוהר היא פיצרייה כשרה למהדרין הממוקמת ברחוב הראשי של גן-יבנה. בנוסף לפיצות מעולות במבחר גדלים ועם שלל תוספות, תוכלו לאכול במקום מנות מפנקות עם טעמים לא מהעולם הזה כמו: כריכי בוקר (שקשוקה, סביח, חביתה וטונה), פסטה פנה ורביולי ברטבים שונים, סלטים עשירים, טוסטים, מלאווח, זיווה, סמבוסק ועוד. כל זאת לצד כוס קפה חם ומשובח. בואו להתפנק באיטליקו זוהר או חייגו להזמנת משלוח.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של פיצה איטליקו זוהר גן יבנה

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק

טלפון של שירות הלקוחות של פיצה איטליקו זוהר גן יבנה

מספר הטלפון הינו:  

053-8096201

שירות הלקוחות בכתובת של פיצה איטליקו זוהר גן יבנה

כתובת החברה הינה

העצמאות 5, גן יבנה

מסנג'ר של שירות הלקוחות של פיצה איטליקו זוהר גן יבנה

הפייסבוק של שירות הלקוחות של פיצה איטליקו זוהר גן יבנה

שם דף הפייסבוק הינו:

https://bit.ly/3PQ9qvg

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של פיצה איטליקו זוהר גן יבנה

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של פיצה איטליקו זוהר גן יבנה רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של פיצה איטליקו זוהר גן יבנה. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של פיצה איטליקו זוהר גן יבנה, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של פיצה איטליקו זוהר גן יבנה, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של פיצה איטליקו זוהר גן יבנה, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.