נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצה סבבה המושבה הגרמנית

>>
>>
שירות לקוחות פיצה סבבה המושבה הגרמנית טלפון
תמונה כללית שירות לקוחות בקליק

פיצה סבבה בירושלים - מכינות פיצות מגבינה איכותית וטעימה במיוחד,בפיצה סבבה ניתן להזמין גם סלטים טריים, זיוות, מלאווח ועוד. פיצה טעימה במיוחד . שירות מקצועי ואדיב, וותק רב בתחום הפיצות .

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של פיצה סבבה המושבה הגרמנית

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק

טלפון של שירות הלקוחות של פיצה סבבה המושבה הגרמנית

מספר הטלפון הינו:  

 02-561-7773

שירות הלקוחות בכתובת של פיצה סבבה המושבה הגרמנית

כתובת החברה הינה

עמק רפאים 43, ירושלים

מסנג'ר של שירות הלקוחות של פיצה סבבה המושבה הגרמנית

הפייסבוק של שירות הלקוחות של פיצה סבבה המושבה הגרמנית

שם דף הפייסבוק הינו:

פיצה סבבה Sababa Pizza

אולי יעניין אתכם גם:

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק
שירות לקוחות חברות צרכנות

שירות לקוחות אינסטפייס טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אינסטפייס טלפון דף הבית Instaface מעניק הכנת קריקטוריות אישיות לאנשים פרטיים, לוגו מיוחד לעסקים ושירותי עריכה דיגיטליים בפוטושופ

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של פיצה סבבה המושבה הגרמנית

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של פיצה סבבה המושבה הגרמנית רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של פיצה סבבה המושבה הגרמנית. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של פיצה סבבה המושבה הגרמנית, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של פיצה סבבה המושבה הגרמנית, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של פיצה סבבה המושבה הגרמנית, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.