נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיקוד צפון

>>
>>
שירות לקוחות פיקוד צפון טלפון
צור קשר שירות לקוחות פיקוד צפון

פיקוד הצפון הוא פיקוד מרחבי בצבא ההגנה לישראל. הפיקוד, אשר מפקדתו הראשית נמצאת בצפת, הוא האחראי על כל היחידות הממוקמות בין החרמון לנתניה.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של פיקוד צפון

צור קשר שירות לקוחות פיקוד צפון

טלפון של שירות הלקוחות של פיקוד צפון

מספר הטלפון הינו:  

04-8300313

שירות לקוחות ב-SMS של פיקוד צפון

מספר הטלפון ל-SMS הינו:

052-9990110

צור קשר באתר של פיקוד צפון

כתובת האתר הינה

https://bit.ly/3tPRWY6

 

הפייסבוק של שירות הלקוחות של פיקוד צפון

שם דף הפייסבוק הינו:

צה"ל – צבא ההגנה לישראל

האינסטגרם של שירות הלקוחות של פיקוח צפון

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

idfonline

 

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של פיקוח צפון

שם ערוץ היוטיוב הינו:

צה״ל – צבא ההגנה לישראל

הטוויטר של שירות הלקוחות של פיקוח צפון

חשבון הטוויטר הינו:

צבא ההגנה לישראל

שירות לקוחות פיקוד צפון

רבים מאתנו יכולים למצוא את עצמנו קשורים בדרך כזאת או אחרת אל צבא ההגנה בישראל בכלל ואל פיקוד הצפון הנמצא באזורנו. כך נצטרך בשלב מסוים ליצור קשר עם מקום זה ולבקש מהם עזרה או פיתרון למקרה מסוים שיכול להיווצר. יש להבין כי מדובר במוסד ממשלתי לכל דבר אשר מתנהל לו על פי חוקים מסוימים. אך אין הדבר אומר כי דרכי התקשורת צריכות להיות חסומות בפנינו. דווקא ההיפך הוא הנכון. מדובר על מקרה קלאסי בו המקום מבין את הצורך של האנשים סביבו לקבל שירות לקוחות נגיש ושמיש, כך שבהחלט תוכלו למצוא דרכים רבות ליצירת קשר.
המאמר הבא מבקש לפרט לכם על השימוש הנכון בדרכים אלו. 

פיקוד אחד , דרכים רבות לתקשורת

שירות הלקוחות של פיקוד צפון כיום פועל לו בעזרת כמה דרכים. הדרך הראשונה היא בעצם להשתמש במספרי הטלפון השונים,  הדרך השנייה היא להשתמש במייל האלקטרוני, דרך שלישית היא כניסה לאתר המכיל מידע על המקום ודרך רביעית היא שימוש בכתובת הפיזית לשליחת דואר. טוב לדעת כי אפילו ניתן להשתמש ברשתות החברתיות ולהגיע אל המקום בדרך נוחה לשימוש.
על כול פנים, האנשים בפיקוד צפון מבינים כי אנשים מכלל שכבות האוכלוסייה מבקשים להגיע אליהם. בין אם על ידי גיוס, בין אם ישנו קרוב משפחה הנמצא בשירות הפיקוד שישנו רצון להגיע אליו. כך שמדי יום דרכי התקשורת הופכות ליעילות ומגוונות יותר. 

מספרי טלפון לעזרה רחבה

אם אתם מבקשים להשתמש במספר הטלפון שלכם על מנת לקבל כמה שיותר מידע על פיקוד צפון, תוכלו להשתמש במספר הבא 04-8300313 כאשר טוב לדעת כי מדובר במספר יחיד המוביל לכלל המחלקות. בנוסף, אין צורך להשתמש בכמה מספרים שונים עד אשר מקבלים את המענה אותו חיפשתם. זהו בעצם מרכז שיחות ארצי ומדי יום מתקבלים אליו מספר גדול של פניות כך שבמידת הצורך עליכם להראות סבלנות ולהמתין כמה רגעים עד אשר תקבלו מענה נוח. ישנן דרכי תקשורת נוספות בהן ניתן להשתמש על מנת לקבל עזרה נוספת.  כמו כן תוכלו לעיין בטלפונים נוספים ליצירת קשר עם סוגי פיקוד שונים מכאן.

מידע לרחב לכול מי שרוצה

אתר האינטרנט של פיקוד צפון נמצא לו בכתובת https://bit.ly/40Q0YCz מדובר באתר נוח לשימוש המביא לכם כמות מידע ידידותית.
כך תוכלו למצוא שם מידע על פעילות היחידה, תמונות ממבצעים שונים ואף דרכי תקשורת נוספים.
ההמלצה היא להיכנס לאתר פעם בכול כמה ימים על מנת להתעדכן בדברים החדשים הקורים ביחידה.

פיקוד צפון גם ברשתות החברתיות

פיקוד צפון פועל במרחב הרשתות החברתיות וכעת גם אתם יכולים למצוא את המקום בדף כזה או אחר אם תבקשו להיכנס אליו. 

  1. דף הפייסבוק של החברה נמצא ב https://www.facebook.com/tzahalonline/
  2. דף האינסטגרם נמצא לו בכתובת https://www.instagram.com/idfonline/
  3. דף הטוויטר נמצא לו בכתובת https://twitter.com/idfonline?lang=he
  4. דף היוטיוב נמצא לו בכתובת https://www.youtube.com/user/idfspox1

דפים אלו בסופו של יום נבנו על מנת שגם לציבור הרחב והצעיר תהיה אפשרות לקבל כמות מידע רחבה על הפעילות של צה"ל בצצפון הארץ. כך שלא כול הדברים שתרצו לדעת קיימים בהם אך אכן תוכלו גם ליצור קשר בעזרת שימוש באפשרות שליחת ההודעות.

שאלות על יצירת קשר עם פיקוד צפון

האם ישנם חוקים לפנייה לפיקוד צפון?

תשובה: אם אתם חיילים והנכם מבקשים לפנות אל פיקוד צפון התייעצו עם המפקדים שלכם ונסו להבין מה נכון. בתור אזרחים הרי שלא קיים חוק מיוחד רק יש להיזהר מהעברת תכנים מסווגים או תוכן לא הולם. 

האם אוכל ליצור קשר עם בן משפחה המשרת בפיקוד צפון?

תשובה: אם ישנו מצב חירום ומכשיר הטלפון של בן המשפחה שלכם מקולקל, תוכלו לבדוק אפשרות להשתמש באחת מדרכי יצירת הקשר על מנת לקבל כמה שיותר עזרה במקרה שכזה. 

אז לפני שאתם יוצרים קשר עם פיקוד צפון תזכרו

פיקוד צפון בסופו של דבר קיים לו במיוחד בשביל האנשים שצריכים אותו. לכן מבט על דרכי התקשורת יעזור לכם להבין כי אינכם נמצאים לבד. 

  1. תוכלו להרים את הטלפון , לשלוח מייל, לפנות בעזרת רשתות חברתיות, ברוב שעות היממה וימי השבוע. אך פניות מיוחדות במקרי חירום אל תדחו לזמנים בעיתיים. עדיף שבאותו רגע בו המקרה קורה, השתמשו באחת מדרכי התקשורת ותקבלו מענה מיידי מהאנשים של פיקוד צפון, במקרים מסוימים תוכלו אף לפנות בצורה אישית לאחד מהחיילים הנמצאים בפיקוד.
  2. תוכלו לבדוק את הפעילות של פיקוד צפון על ידי כניסה תדירה לדפי הרשתות החברתיות, לאחר כמה כניסות האלגוריתם יזהה אתכם וישלח לכם עדכונים בצורה אוטומטית ונגישה למדי. 

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר שירות לקוחות נייר חדרה
שירות לקוחות חברות שונות

שירות לקוחות נייר חדרה טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של נייר חדרה דף הבית נייר חדרה היא החברה הגדולה בישראל בתחום ייצור, שיווק ומיחזור מוצרי נייר. בעלת השליטה בחברה

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של פיקוד צפון

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של פיקוד צפון רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של פיקוד צפון. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של פיקוד צפון, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של פיקוד צפון, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של פיקוד צפון, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.