נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיקס (Fix)

>>
>>
שירות לקוחות פיקס (Fix) טלפון
שירות לקוחות פיקס

פיגמות והלבשה תחתונה.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של פיקס (Fix)

שירות לקוחות פיקס

טלפון של שירות הלקוחות של פיקס (Fix)

מספר הטלפון הינו:  

 1700-500-252

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 9:30-22:00 | ו': 9:30-15:00

מייל של שירות הלקוחות של פיקס (Fix)

כתובת המייל הינה:

 service@fixfixfixfix.co.il

צור קשר באתר של פיקס (Fix)

כתובת האתר הינה:

https://www.fixfixfixfix.co.il/

הפייסבוק של שירות הלקוחות של פיקס (Fix)

שם דף הפייסבוק הינו:

שירות לקוחות פיקס

קניות באינטרנט הפכו לדבר שמתקיים בשגרה שלנו, כעת ישנן עסקים וחברות המבקשות להתחרות עליכם הלקוחות הפונטציאליים שלהם. כעת נבקש להסביר לכם על השירות של אתר חדש למכירת הלבשה תחתונה בעזרת האינטרנט, הכירו את אתר FIX. זהו שירות המבקש להשתפר ככול שעובר הזמן על מנת שתגיעו למצב בו חווית הקנייה שלכם תהיה אופטימאלית בצורה המלאה ביותר. .
אחת מהדרכים לגרום לכם להיות מורצים לאורך זמן, היא אחזקת אפשרות לשירות לקוחות לכל מי שצריך. טוב לדעת כי ניתן להגיש בקשות, לפנות אל צ'אט אינטרנטי שעובד לאורך רוב שעות היממה, לבסוף ישנה אפשרות לדבר עם צ'ט רובוטי לתשובות פשוטות ומהירות. 

שירות לקוחות במיוחד בשבילכם

אתר האינטרנט FIX מבקש תמיד להיות שם בשביל הלקוחות השונים שלו, לכן תמיד יהיה ניתן בצורה כזאת או אחרת לפנות לעזרה ואף לקבל פיתרון נוח למדי. ההבנה היא שלרוב קניות באינטרנט אינן נעשות בשעות העבודה בהן אנחנו עסוקים. הדבר נעשה בשעות הערב או בשעות הבוקר המוקדמות. בנוסף, פעמים רבות ניתן למצוא את עצמנו במצב לא נעים בו נצטרך להבין כיצד לפעול באותו רגע בו מתקיימת התקלה. מה עם רשמנו כרטיס אשראי לא נכון, אנחנו לא מוצאים את הפריט האהוב עלינו או שמא יש לנו כול שאלה אחרת? כעת תוכלו לקבל עזרה בעזרת שירות לקוחות יעיל.

שירות בלקוחות בטלפון

בנוסף לאפשרויות האון-ליין לשירות לקוחות, FIX נותנת לכם אפשרות לפנות אליה בעזרת שיחת טלפון בהתאם לבעיה הקיימת בחווית הקנייה שלכם. תוכלו לשלוח טופס אינטרנטי בו אתם מסבירים בפירוט על המחסום שנתקלתם בו יחד עם פרטים בעזרתם אנשי שירות הלקוחות יוכלו ליצור קשר איתכם. החזרה אליכם תעשה בדרך כלל תוך יום עסקים אחד, כאשר תקבלו טלפון בשעות 08:00-17:00.  השיחה תגיע אליכם בימים א'-ה'. הרצון הוא קודם כול לתת לכם אפשרות לפתור את הדבר בעזרת הכלים האינטרנטיים. אך אם לאחר מכן אתם עדיין לא מצליחים להגיע למקום טוב יותר, תוכלו בהחלט להיעזר בשיחת טלפון עם עובד מסוים.  פיקס טלפון הוא דבר שנגיש לכול מי שצריך.

התאמת השירות ללקוחות השונים

אתר FIX פועל זה כבר כמה שנים ולפיכך, נוצרה אפשרות ליצור מענה הולם לכול לקוח ולקוח.
אומנם אנחנו חיים בעידן בו אנשים רבים מבקשים לקנות בעזרת האינטרנט אך אין הדבר אומר כי כולם מצליחים לעשות זאת באותה צורה פשוטה. ישנם פערי גילאים בין המשתמשים, או שמא חלק מהאפשרויות הן פשוט חסומות ללקוחות מסוימים. על מנת שכול אחד יוכל לרכוש את ההלבשה התחתונה שלו בעזרת אתר FIX, ניתן להשתמש בפיקס שירות לקוחות טלפון, בזמן שנוח לכם. 
בנוסף, תוכלו לזכות ביחס חם ומבין, בנתינת עזרה לאורך שלבים שונים, עד אשר תבצעו את הרכישה.

שירות לקוחות- יותר מרק עזרה טכנית

גלישה באתר אינטרנט של FIX המלא בפרטי הלבשה תחתונה יוקרתיים ואופנתיים, יכולה להיות לעיתים מבלבלת. הלקוח הפשוט יכול להתקשות למצוא את הפריט המתאים לו בצורה הטובה ביותר. בין אם אנחנו מדברים על המידה הנכונה, על הטעם האישי של כול אחד בבגדים השונים או שמא יש ניסיון להבין אם הבגד יהיה פשוט נוח. יש להבין כי עובדי שירות הלקוחות לא ישמשו כיועצי אופנה במיוחד בשבין כול לקוח ולקוח. אך זהו מקרה בו ישנה אוזן קשבת לכול לקוח ולקוח. בעזרת פיקס טלפון, תוכלו לצאת מהאתר בתחושה כי קניתם את הדבר המתאים לכם ביותר. 

האפשרות לשפר שירות לקוחות בעזרת הלקוחות

אם מצאתם את שירות הלקוחות של FIX כדבר נוח ויעיל ובין אם מצאתם בו פערים מסוימים, הדרך של השירות להשתפר היא בעזרת הפידבק שלכם. כך כאשר אתם מקבלים שירות כזה או אחר בעזרת אחת מהדרכים הקיימות כעת, תישלח אליכם בקשה למלא משוב קצר על השירות שקיבלתם. ככול שיותר לקוחות ימלאו יותר משובים, כך פיקס שירות לקוחות טלפון תוכל להפוך לטובה יותר לאורך זמן. תנו לעצמכם לכתוב משוב בצורה כנה, כך בפעם הבאה שתפנו תוכלו לקבל שירות טוב עוד יותר. אנו מזמינים אתכם להיות חלק בלתי נפרד מהפיכת האתר למצליח ואיכותי לאורך שנים.

שימוש נכון בכול האפשרויות

גם אם יש לכם חסמים טכנולוגיים מסוימים מפני שימוש באפשרות ליצירת קשר כזאת או אחרת,
אנו ממליצים לכם דווקא להמשיך ולנסות להשתמש באפשרות ליצור קשר דווקא בעזרת דרכים אחרות. כך לא תמצאו את עצמכם חסומים מלקבל עזרה, דווקא עכשיו כשאתם צריכים את הדבר.
בנוסף יש להבין כי ככול שתמשיכו לפנות בדרכים שונות, תוכלו להמשיך לקבל שירות בצורה הנוחה במיוחד בשבילכם. נסו לתרגל מדי פעם שימוש בצ'אט אינטרנטי או שמא פשוט לנסות להבין כיצד לפתור את הבעיה בעצמכם. אתר FIX מנסה בכול פעם להנגיש לכם את הקנייה לאתר בצורה קלה יותר. תשמחו לגלות כי בכניסה הבאה , תוכלו לרכוש דברים ללא בעיה כלל וכלל. 

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר שירות לקוחות קופונפון לוגו
שירות לקוחות חברות בילוי ופנאי

שירות לקוחות קופונפון טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אתר קופונפון דף הבית אתר קופונפון רוכשת מסופים חדשים של כספיט טכנולוגיות תשלום במליון שקלים מבט מהיר על דרכי

קרא עוד »
צור קשר שירות לקוחות מכללת מגמות לוגו
שירות לקוחות מוסדות לימוד

שירות לקוחות מכללת מגמות טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מכללת מגמות דף הבית מכללה המספקת שירותים רק ללקוחות קיימים בחברה ומתמחה בלימודי שוק ההון ויזמות נדל”ן. מבט מהיר

קרא עוד »

ביקורות על החברה

2 תגובות

  1. שלום
    הזמנתי פיג’מות לבת שלי אחת מהם צהובה שהייתה פרומה בתפר למעלה החלפנו לחדשה מהחנות ביס פלאנט באר שבע
    ובבית ראינו שגם יש קרע בתפר בצידי הרגליים והחלפנו שוב והפעם ל פיגמה אחרת וגם בה יש פגם
    לא נראה לי שיש טעם להחליף שוב , יש בעייה עם הסחורה שלכם ואני קונה לבנות שלי יחסית הרבה מאצלכם
    בנוסף הפיג’מות שארוזות בקופסא או דובי מתרחבות ללא פרופורציה
    יש לכם בגדים מאוד יפים וחבל שהאיכות לא טובה

  2. על הפנים של שירות, אי אפשר ליצור איתם קשר חות מלדבר עם איזה רובוט שאין לא מה להציע.
    אין מספר טלפון לדבר עם נציג, אין מספרי טלפון של הסניפים. איך אפשר להתנהל ככה??? ממכם אני לא קונה יותר, מינימום שירות, מזעזע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של פיקס (Fix)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של פיקס (Fix) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של פיקס (Fix). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של פיקס (Fix), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של פיקס (Fix), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של פיקס (Fix), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.