נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פליי קארד (Fly card)

>>
>>
שירות לקוחות פליי קארד (Fly card) טלפון

FLY CARD הוא כרטיס אשראי המשתייך אל הנסיעות אל-על בו ניתן לצבור נקודות.

צור קשר שירות לקוחות פליי קארד

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של פליי קארד (Fly card)

צור קשר שירות לקוחות פליי קארד

טלפון של שירות הלקוחות של פליי קארד (Fly card)

מספר הטלפון הינו:  

077-5717600

לקבלת פרטים נוספים והצטרפות באמצעות נציג חייגו – 6311*

צור קשר באתר של פליי קארד (Fly card)

כתובת האתר הינה:

https://rb.gy/o9ejf

לעמוד היוטיוב – https://rb.gy/mshkj

לעמוד האינסטגרם – https://rb.gy/hg40i

רשימת טלפונים נוספים שירות לקוחות פליי קארד (Fly card)

  1. אל על פליי קארד טלפון 077-5717600
  2. פליי קארד טלפון 077-5717600
  3. פליי קארד אל על טלפון 077-5717600
  4. פליי קארד דיינרס טלפון 077-5717600

אם תבלו אפילו מעט זמן בשדות תעופה או במטוסים, תראו הצעות לכרטיסי אשראי של תעופה, בדיוק כמו אל על פליי קארד טלפון. לא לוקח הרבה זמן עד שהטבות הנסיעה והבונוסים שך ההרשמה יתחילו לקרוא בשמכפ. אולי יש אפילו הצעה לזמן מוגבל שמושכת את תסמונת FOMO שהיא פחד להחמיץ. האם כדאי לקפוץ על הצעה? התשובה תלויה באיזו תדירות אתם טסים עם התעופה אל על, שמציעה את הכרטיס. אם אתם עושים זאת רק מדי פעם, כרטיס אשראי תגמולי נסיעות כללי מציע גמישות רבה יותר. אם אתם לא יכולים לדמיין לטוס עם מישהו אחר, אולי הגיע הזמן לקבל תגמול על הנאמנות שלכם. ואם אתם נמצאים איפשהו באמצע, אולי תופתעו מהמהירות שבה כרטיס תעופה אל על יכול להצדיק את העמלה השנתית שלו.

כיצד יועיל לכם אל על פליי קארד טלפון?

אל על פליי קארד טלפון יכול להיות משאב נסיעות יקר ערך מכמה סיבות. כרטיסי אשראי מסוימים של חברות תעופה מציעים בונוסים לקבלת פנים בשווי מאות או אפילו אלפי ₪ עבור טיסות. ברם, חשוב לא פחות, כרטיסי אשראי רבים של חברות תעופה מאריכים את ההטבות ליום הנסיעה שיכולות לחסוך לכם זמן וכסף בעת טיסה, כולל למשל – מזוודות נשלחים בחינם, עלייה עדיפות למטוס, כרטיסים נלווים ואפילו גישה לטרקלין. כאשר חושבים לקבל או לשמור אל על פליי קארד טלפון, חשוב לשקול את העמלה השנתית של הכרטיס מול ההטבות הללו ולוודא שאתם מקבלים יותר מההטבות שנה אחר שנה ממה שעולה להמשיך לשאת את הכרטיס. והנה כיצד יועיל לכם אל על פליי קארד טלפון:

  • בונוס קבלת פנים גדול – למרות שההטבות השוטפות של הכרטיס כנראה משמעותיות יותר, כדאי להירשם לכרטיס אשראי חדש של תעופה אל על, בעוד שהוא מעניק בונוס קבלת פנים טוב במיוחד. תסתכלו אחורה על הבונוסים שהוצעו על ידי כרטיסי התעופה שאתם שוקלים, והתחילו רק כאשר יש הצעה מוגברת.
  • עדיפות למטוס – כיום, כשרוב חברות התעופה גובות תשלום עבור העברת מזוודות, תהליך העלייה למטוס יכול להיות אתגר של ממש. בני אדם נאבקים על מקום בתור, כדי שהם ימצאו מקום יקר עליון לנייד. גם השכיחות של קבוצות העלייה למטוס לא עוזרת. אל על פליי קארד טלפון מעלה אתכם בדרך כלל למטוס בקבוצת העלייה הראשונה בכלכלה, כך שאתם יכולים להיות בטוחים למדי שתאחסנו את התיק שלכם מעל המושב שלכם, גם אם תעלה אחרי טייסים מובחרים ונוסעים בתא הקדמי.
  • הנחות בטיסה – דרך נוספת שחברות תעופה ממשיכות להעביר הטבות לנוסעים היא באמצעות תשלום עבור ארוחות, משקאות אלכוהוליים ו- Wi-Fi בטיסות. הזינו את כרטיס האשראי של התעופה, שאם לא מזכה אתכם בשירותים בחינם, לפחות יכול להציע לכם הנחות על רכישות שאתם מבצעים במהלך הנסיעה.
  • הגנות נסיעה מקיפות – כשתגיעו לזה, כרטיסי אשראי של תעופה הם כרטיסי אשראי לנסיעות, אז כדאי למצוא אחד שיגן עליכם כשדברים משתבשים בטיול. כרטיסי האשראי הטובים ביותר של התעופה כוללים דברים כמו הפסקת נסיעה או כיסוי ביטול אם אתם צריכים לבטל או לקצר נסיעה, ביטוח אובדן כבודה או עיכוב, ואפילו ביטוח רכב להשכרה.

האם פליי קארד טלפון טוב בשבילכם ולמה?

תמשיכו לקרוא, ותבינו בדיוק למה פליי קארד טלפון טוב בשבילכם:

  • קטגוריות רווחי בונוס – פליי קארד טלפון נוטה לצבור מיילים או נקודות בונוס על רכישות מהספק המשויך, ורק נקודה אחת או מייל לשקל ברוב ההוצאות היומיומיות האחרות. עם זאת, יותר ויותר מתחילים לצבור תגמולי בונוס על קטגוריות ספציפיות.
  • מזוודות נשלחות חינם – אלא אם כן אתם מתמקדים בכרטיסי אשראי של תעופה ללא עמלות שנתיות, כל כרטיס תעופה שאתם נושאים אמור להציע לכם הטבה כלשהי לכבודה. זה יכול להשתנות מאוד ממוצר למוצר.
  • בונוסים ליום השנה – כרטיסי אשראי מסוימים של חברות תעופה מתגמלים חברים אוטומטית עם מיילים בונוסים והטבות אחרות לאחר יום השנה לכרטיס שלהם (ותשלום האגרה השנתית) בכל שנה.

האם פליי קארד אל על טלפון שווה את זה?

פליי קארד אל על טלפון הוא מושלם עבור אלה שנוסעים באופן קבוע עם תעופה אל על, או שיכולים לבחור לעשות זאת. כרטיסים מחברות תעופה גדולות גובים בדרך כלל עמלה שנתית. אם אתם צריכים לקבל אחד זה תלוי אם הערך שאתם מקבלים מהכרטיס עולה על העמלה. כרטיסים אלה מרוויחים מיילים של נוסע מתמיד בכל פעם שאתם משתמשים בהם – עם מיילים נוספים לרכישות מהתעופה עצמה או עם שותפים. אתם מממשים את המיילים שלכם לטיסות חינם או מוזלות, אם כי טיסות פרס עשויות להיות כפופות לתאריכי הפסקה והגבלות על יעדים. כרטיסי תעופה מציעים גם הטבות כמו כבודת מזוודות חינם ועלייה עדיפות למטוס. בהתאם לאופן שבו אתם מממשים תגמולים, אתם עשויים לקבל ערך רב יותר מאשר עם כרטיס נסיעות כללי.

באיזה מצבים יש לשקול ברצינות פליי קארד דיינרס טלפון?

ואלו הם המצבים שיש לשקול ברצינות פליי קארד דיינר טלפון:

  • אתם טסים הרבה עם תעופה אחת – נוסע מתמיד יכול לקבל ערך רב מכרטיס תעופה. יש להם יותר הזדמנויות להרוויח מיילים נוספים על ידי קניית כרטיסים עם הכרטיס. יש להם יותר הזדמנויות לפדות את התגמולים שלהם. ויש להם יותר הזדמנויות להשתמש בכל ההטבות שמגיעות עם הכרטיס. כרטיסי תעופה מגיעים לרוב עם בונוסים שיכולים להיות גדולים מספיק כדי לשלם עבור נסיעה. הזמן הטוב ביותר להגיש בקשה לכרטיס הוא כאשר יש לכם הוצאה רצינית בקרוב, מכיוון שאתם חייבים להוציא סכום מסוים כדי לזכות בבונוס ההרשמה.
  • אתם נוסעים לעתים קרובות וצריכים את ההטבות – כרטיסי אשראי של תעופה מגיעים עם הטבות ספציפיות לספק שאתם לא יכולים להתאים לכרטיס נסיעות כללי. אלה משתנים לפי כרטיס אבל עשויים לכלול עדיפות למטוס, שדרוג מושבים, הנחות על כיבוד בטיסה וויתור על הגבלות מסוימות על תעריפים תקציביים. כמה כרטיסי תעופה בסיסיים אפילו מספקים גישה לטרקליני נמלי תעופה – גישה מוגבלת בדרך כלל לבעלי סטטוס נוסע מתמיד עילית, חברות בתשלום או כרטיס אשראי פרימיום.
  • כאשר כרטיס אשראי כללי לנסיעות מתאים יותר – כרטיסי אשראי נסיעות כלליים אינם מציעים תעופה הטבות פרטיות כמו כבודת מזוודות חינם או שדרוגים, אבל הן מעניקות לכם גמישות רבה במימוש תגמולים. אתם מרוויחים נקודות תגמול או מיילים בכל רכישה. לאחר מכן תוכלו להשתמש בתגמולים אלה כדי להזמין נסיעות, או לממש אותם לזיכוי בהצהרה שלכם כנגד רכישות נסיעות. בנוסף לכך, אתם לא מוגבלים לתעופה אחת, רשת מלונות או סוכנות רכב להשכרה, כך שאתם יכולים לנסוע למקומות נוספים בעולם.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

10 תגובות

  1. אני כבר מספר חודשים מנסה להיכנס למועדון לקוחות של fly card ומקבל הודעה(חצופה),שהפרטים שלי שגויים,ניסיתי לפנות לשירות לקוחות לעזרה ולא נענתי-ברשותי היו כ-3 כרטיסי fly card,אחרי אובדן ומעבר לבנק אחר-צברתי מאות נקודות שאני מעוניין לממש ואני לא מצליח להיכנס לאתר…!

  2. אני מבקש לדעת כמה נקודות יש לי בפליי כארט ולא מצליח להגיע לזה . כיצד ניתן לבדוק ?

  3. שלום, לצערי, עלי להביע אכזבה משירות האשראי. אירוע שקרה לי אתמול במינכן, לימד אותי, שבעת מצוקה, לא לסמוך על החברה. מבין כרטיסי האשראי שיש לי, משום מה נסעתי הפעם עם – fly card, בדרך כלל אני משתמש מעט מאד. הפעם ניצלתי כמעט את כל האשראי ופניתי לשירות לקוחות להגדיל לי את האשראי בעוד 2000 ₪ למשך יומיים, הודעתי שעם חזרתי ארצה, קרי היום, אני אעביר להם חזרה את הכסף. החזיקו בקניון במינכן, קרוב לחצי שעה של טלפונים, העבירו אותי מאחד לשני ולשלישי, עם המתנות והצהרות להסכמה לאפשר להם לבדוק את מצב האשראי שלי בבנקים ובחברות אשראי, לבסוף הודיעו על החסד הגדול לא זכיתי – הגדלת אשראי ב-800 ₪. הודעתי לשירות לקוחות לבטל את הבקשה, אני כבר אסתדר. חזרו אלי אחרי כחצי שעה, שהם מגדילים את חסדם ומאשרים לי 1000 ₪. לא רציתי כבר להמשיך את השיח, אמרתי בסדר, שיהייה, ולא השתמשתי בכרטיס , אלא לרכישות קטנות, במסגרת האשראי המקורי. זה לימד אותי, לחזור לשימוש מינימלי בכרטיס. אני מגבה את אלה שמדרגים את החברה בשני כוכבים. מאכזב לדעת, שחרף ההצהרות של החברה, אין לסמוך עליה, שתתן פתרונות ריאלים, כשנזקקים לה, בעיקר כשנמצאים בחו"ל.

  4. אבקש לבטל את הכרטיס ולא לשלוח חדש
    חוצפה שאין אפשרות לבטח את הכרטיס בלי שליחת כרטיס חדש

  5. בושה של חברה.
    יש לי 420 נקודות ואין אפשרות להשתמש בהם או ליצור קשר עם שירות לקוחות.

  6. מחייבים אותי כל שבוע 99.99 גוגל אין לי מושג מה זה תחזרו אליי דחוף אני כבר 40 דקות בטל ואתם לא עונים

  7. אני מנסה להגיע לנציג שירות של פליי כארד, כבר שעתיים בטלפון כשמועברת מנציג לנציג ללא יכולת לתת לי מענה לגבי הנחה בכרטיס לפסטיבל הג'אז באילת כפי שמופיע באתר. פשוט לא יאומן!!! אפס שירות! לא ברור מה קורה

  8. השירות של החברה מתחת לכל ביקורת. כדי לשחזר את הקוד הסודי יש לעבור מערכת שלא עובדת ונציבים שלא יודעים לעזור. איך אתם לא מתבישים לנהל שירות כזה . חשבתי שאתם עובדים בשגילי ולא אני משרתת אותכם בגלל השירותים הגרואים שלכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של פליי קארד (Fly card)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של פליי קארד (Fly card) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של פליי קארד (Fly card). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של פליי קארד (Fly card), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של פליי קארד (Fly card), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של פליי קארד (Fly card), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.