נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פלרום (Plrom)

>>
>>
שירות לקוחות פלרום (Plrom) טלפון

פלרום- חברה שמספקת תיקון למותגים אלה אלקטרה אלקו פיליפס ועוד.

צור קשר שירות לקוחות פל רום

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של פלרום (Plrom)

צור קשר שירות לקוחות פל רום

טלפון של שירות הלקוחות של חברת

מספר הטלפון הינו:  

 073-2625600

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-16:30 | ו': 8:00-12:00

ליצירת קשר בווצאפ- 052-6472427

ליצירת קשר בסמס- 052-7398448

מייל של שירות הלקוחות של פלרום (Plrom)

כתובת המייל הינה:

agent@plrom.co.il

צור קשר באתר של פלרום (Plrom)

כתובת האתר הינה:

https://www.plrom.co.il/

הפייסבוק של שירות הלקוחות של פלרום (Plrom)

שם דף הפייסבוק הינו:

שירות פלרום

צור קשר בפקס של פלרום (Plrom)

מספר הפקס הינו:

073-2625611

בקצרה על פלרום

פלרום נוצרה כעת על מנת שתקבלו עזרה בצורה רחבה למדי על מנת לנהל בדרך הטובה את מוצרי הטכנולוגיה מבית אלקטרה. החברה נוצרה מתוך הבנה כי לקוחות שונים ורבים ברחבי מדינת ישראל משתמשים במוצרים של אלקטרה. כעת אם יש לכם תקלה אין סיבה שתישארו ללא מענה וללא עזרה אשר בהחלט יכולה להציל אתכם. השירות של פלרום מגיע ישירות אל הבית שלכם בצורה אישית, כך שתוכלו להשתמש בשירות הלקוחות על מנת לבקש את עזרה זאת ולעקוב אחר הדבר. בנוסף יש להבין כי אין צורך שתישארו ללא קשר, לחברה יש מגוון פלטפורמות בהן תוכלו להשתמש על מנת לקבל עזרה בדרך הנגישה ביותר שקיימת.

מגוון הדרכים לשירות הלקוחות

שירות הלקוחות של פלרום פועל ברוב שעות היממה וימי השבוע. אך ישנה סבירות כי לא פעם תנסו להשתמש בדרך אחת ותגיעו למצב של חוסר מענה או איטויות מסוימת . זאת מתוך מצב של שירות רחב למגוון גדול של לקוחות במקביל. החברה נותנת לכם עזרה הן עם שימוש בפייסבוק, באתר החברה, מספר טלפון, מייל אלקטרוני ועוד. אל דאגה, העזרה כבר בדרך אליכם, כול מה שאתם צריכים לעשות הוא ליצור קשר.

עזרה טלפונית מפלרום במידת הצורך 

מספר הטלפון הראשי והכללי של החברה נמצא במספר 073-2625600. תוכלו להשתמש בו במידת הצורך בשעות העבודה של החברה. אנשי המקצוע רק מחכים לכם לקבל את הפנייה, לתת הוראות לתיקון עצמאי או לתאם טכנאי אם אתם צריכים כעת. תוכלו גם להשתמש במספר על מנת לטפל בפנייה קיימת במידת הצורך. יש להבין כי המספר מכיל בתוכו פנייה לכלל המחלקות של פלרום. כך שאין צורך לנוע בין מספרים שונים עד אשר תקבלו עזרה כזאת או אחרת. טוב לדעת כי שירות הלקוחות מתאים לכלל שכבות האוכלוסייה מתוך הבנה כי מספר גדול של אנשים משתמש במכשירי אלקטרה. שימו לב כי שעות הפעילות הן ימי א'- ה' 08:00-16:30 וביום שישי משעה שמונה בבוקר עד שעה 12 בצהריים. 

שירות נגיש של פלרום בעזרת SMS

פלרום מבינה כי שגרת היום שלכם יכולה להיות עמוסה למדי לעיתים וכי פחות יש לכם אפשרות לקבל עזרה עם שימוש במכשיר הטלפון והמתנה על הקוץ תוכלו להשתמש גם בשירות של הודעות SMS למען קבלת עזרה רחבה יותר. תוכלו להשתמש במספר 052-7398448 ולשלוח הודעה אשר מפטרת על המקרה שלכם . טוב לדעת כי שירות זה פתוח ברוב שעות היממה וימי השבוע. לאחר שתשלחו הודעה, אנשי השירות יענו לכם בשעות בהן הם נמצאים במשרד.
השירות רלוונטי למעקב אחר תהליכים קיימים ולפתיחת פניות חדשות לתיקון. אם אינכם מקבלים מענה נסו להשתמש באחת מהדרכים הנוספות הקיימות להן במאמר זה. כך ניתן גם להשתמש באווטסאפ 052-6472427

שימוש נכון ברשת החברתית לשיחה עם שירות לקוחות פלרום

כעת אם אתם רוצים לקבל עזרה נוספת על ידי שימוש ברשתות החברתיות תוכלו להיכנס לכתובת האינטרנט הבאה https://www.facebook.com/Plrom.Service ולבדוק אפשרות לדף הפייסבוק. מדובר בפלטפורמה אשר מכילה בתוכה כמה דרכי עזרה. האחת היא שימוש בשירות ההודעות והפניות. השנייה היא מבט על תכני החברה בעזרת בדיקת פוסטים וסרטונים שמועלים לדף מדי פעם. בנוסף תוכלו לבדוק המלצות ותגובות של אנשים אחרים אשר מבקשים עזרה גם הם מפלרום. 

שאלות שמגיעות אל שירות לקוחות פלרום

שאלה: ספרו לי עוד על השימוש באתר החברה.

 תשובה:אתר החברה זמין לכם בעזרת שימוש בכתובת האינטרנט https://www.plrom.co.il/. תוכלו בכול זמן בו אתם צריכים להיכנס לכתובת ולהשתמש בשירות הלקוחות בצורה עצמאית.
האתר מכיל בתוכו עצות ותשובות למצבי תקלה שונים היכולים לקרות כעת אצלכם. בנוסף ניתן להזמין התקנת מוצר מרחוק ובצורה עצמאית על ידי שימוש נכון בשירותי האתר. 

שאלה: האם ניתן ליצור הסכם אחריות אל מול פלרום?

תשובה: התשובה הפשוטה לכך היא כן ואם הייתם מרוצים משירות החברה או שמא שמעתם עליה דברים טובים תוכלו ליצור מולה הסכם אחריות. תוכלו להיכנס אל כתובת אינטרנט זאת
https://www.plrom.co.il/ ולבקש עזרה במידת הצורך.

שאלה: כיצד ניתן להפוך למשתמש חכם יותר במוצרי החשמל?

תשובה: ניתן להיכנס לכתובת האינטרנט https://bit.ly/3XMcxcf המכילה בתוכה טיפים ומידע למשתמשים השונים. 

טיפים שכדאי לדעת על פלרום

פלרום נמצאת כאן במיוחד בשבילכם במגוון דרכים ולאורך רוב שעות היממה וימי השבוע. 

טיפ 1 –  ההמלצה היא קודם כול לפעול בצורה עצמאית ולבדוק אם ישנה עזרה אשר נגישה לכם ללא שימוש והמתנה לאיש מקצוע.

טיפ 2 – אם בכול זאת אתם צריכים עזרה כעת הרי שטוב לדעת כי אנשי המקצוע מגיעים על פי שעות הפנאי שלכם. בדקו מהי האפשרות הנוחה ביותר.

אולי יעניין אתכם גם:

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק
שירות לקוחות חברות שירותי בריאות

שירות לקוחות מרפאת רש חיפה טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מרפאת רש חיפה טלפון דף הבית כללית, ארגון הבריאות הגדול והמתקדם בישראל, מעניקה שירותים רפואיים ליותר מ־4.5 מיליון לקוחות.

קרא עוד »

ביקורות על החברה

8 תגובות

  1. שלום! לא הצלחתי לקבל שירות כבר שבוע. אני מתקשר כל יום 20-30 דקות בטלפון. כל יום מבטיחים להתקשר אליי בחזרה, אבל אף אחד לא מתקשר. ביטלתי את הביטוח בתאריך 29/09/22. אבל הם ממשיכים לקחת ממני כסף. אני לא מצליח להבין מה קורה ומי יכול לעזור. עובדים לא רוצים לדבר, סוגרים את הטלפון וכל יום מבטיחים לחזור מחר.יחס ושירות נוראים. מי יכול לפתור את הבעיה?

  2. שירות פח אשפה, הזמנתי התקן שבת, אמרתי שאקבל התקן חכם שנדלק ונכבה לבד בשבת ויום טוב, הגיע "מתקין"(בעצם שליח כי הוא רק הביא לי מגנט פשוט) הגיע מגנט 5 שקל, לא חכם ולא נעליים. שילמתי על זה 350 שח. לא מוכנים להחזיר לי את הכסף. מגנטים כאלה יש לי בשפע. אם הייתי יודע שזה לא ההתקן שבת שהסבירו לי עליו לא הייתי מזמין. מתקשר אליהם, מנתקים לי את הטלפון בפנים, לא מעבירים לא מנהל וגם אמרו שלא יחזור אליי מנהל. מנהל מחוז בשם עמית . שירות פח אשפה. דיבור מגעיל ומזלזל. שבועיים חיכיתי שיחזור אליי עם שיחות יום יומייות שעשיתי ורק אחרי שבזבזתי בערך 10 שעות שיחה איתם קיבלתי שיחה מה"מנהל" של דקה וחצי שבה ניסה רק להשתיק אותי ולהגיד לי שלא אקבל את הכסף. לוקחים 150 שקל רק על ה"התקנה" בעצם זה שליח שמביא לי מגנט וממגנט אותו למקרר . ממש מתקין, רמאים!

  3. שלום
    אני רכשתי מכונת כביסה MIELE .היום היה אצלי טכנאי ושאל עם אני רוצה הרחבה של אחריות ב169 ש ולא הסביר שה זה תשלום חודשי
    אני חושב שה זה סוג של  עבודה בעיניים. אני מבקש דחוף לפנות אלי בנייד ולבטל עסקה

  4. רמאים, אוקץ גדול.ב 07/11/2022 אמרו שביטוח עולה 320₪, בסוף מצתי את עצמי ב חיוב 1600₪.לא עברו 24 שעות התקשרתי לבטל ביטוח עד עכשיו 29/11/2022 לא קבלתי שירוט, אומרים שתחזרו עליי ואף אחד לא חוזר, אני כבר 10 פעם התקשרתי להם, מספרים כל סיפורים ואומרים היום תחזרו עליי גורמים רלבנטיים, בנטיים שלמתי כבר 320₪. זה פשוט לא יומאן. תעזרו לי, לחזיר כסף . תודה

  5. ערב טוב . אני רוצה להמליץ ,ולהודות למתקין של אלקטרה ששמו שרון זריהן היה אצלי פעמיים תוך שלושה חודשים .בחור אמין ,סבלני,ונותן שירות מכל הלב כולל הסבר .ממליצה עליו מתקין מספר אחד ב אלקטרה .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של פלרום (Plrom)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של פלרום (Plrom) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של פלרום (Plrom). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של פלרום (Plrom), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של פלרום (Plrom), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של פלרום (Plrom), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.