נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פמה מימון לרכב (Pama)

>>
>>
שירות לקוחות פמה מימון לרכב (Pama) טלפון
צור קשר שירות לקוחות פמה

רכב זו לא מותרות בישראל. בפמה אנו רואים בסיוע ברכישת רכב שליחות. הרכבים שאנו סייענו במימונם היו חלק משמעותי בחייהם של אלפי בעלי עסק שהשתמשו ברכבים אילו להגדיל את היכולת של העסק שלהם להתמודד עם צרכי ההתניידות של עובדיהם. סייענו גם לאלפי משפחות להיות ניידות – רכב הופך מפגש משפחתי לטריוויאלי. זו השליחות שלנו.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של פמה מימון לרכב (Pama)

צור קשר שירות לקוחות פמה

טלפון של שירות הלקוחות של פמה מימון לרכב (Pama)

מספר הטלפון הינו:  

9141*

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-12:00

מכירות – 03-382-0805

צור קשר באתר של פמה מימון לרכב (Pama)

כתובת האתר הינה:

https://pama.co.il/

אודות פמה מימון לרכב

פמה מימון לרכב היא חברה שהוקמה ב-1993 ועוסקת בהלוואות ומימון לעסקאות בשוק הרכבים. החברה מסייעת ללקוחות לאתר את הרכב המתאים עבורים, ומתאימה להם הלוואה בתנאים נוחים אותה יצליחו להחזיר לחברה. מתוך הבנה שרכב פרטי בישראל הוא הכרח ולא מותרות, החברה רואה בסיוע לאלפי ישראלים לרכוש רכבים שליחות, ומציעים מגוון פתרונות למשפחות וליחידים כדי להשיג רכב ולהתנייד.

יצירת קשר עם פמה מימון לרכב

פמה מימון לרכב חרטה על דגלה שירות לקוחות איכותי משום שלהשקפתה הקשה והבנה של הלקוח וצרכיו מובילה לעסקה ביותר הן ללקוח והן לחברה.  ניתן ליצור קשר עם החברה במגוון ערוצים. ראשית, אפשר להתקשר לפמה מימון רכב טלפון *2820 על מנת לדבר עם שירות הלקוחות של החברה, ולטלפון 03-376-9551 על מנת לדבר עם מוקד המכירותת. בנוסף, אפשר למלא את הפרטם ליצירת קשר עם תוכן הפניה בטופס ייעודי באתר האינטרנט של החברה בכתובת https://pama.co.il/contact-us/ ונציגי החברה יחזרו אליכם.

מחשבון מימון לרכב פמה

באתר האינטרנט של פמה בכתובת pama.co.il  ניתן למצוא מחשבון שנוצר ללקוחות החברה ויכול לסייע בקבלת החלטה לגבי מימון רכב. הלקוחות יכולים להזין למחשבון את עלות הרכב המשוערת או אם יש רכב בו הם מעוניינים, את פרטי הרכב – אם ישן או משומש, את שנת ייצור הרכב ואת אפשרויות ההחזר המתאימות ללקוח, לפי פופולאריות, החזר חודשי נמוך או ללא מקדמה. לאחר הזנת הפרטים המחשבון מבצע חישוב ומחזיר ללקוח סכום שמהווה סדר גודל שלפיו יכול הלקוח להבין מה האפשרויות העומדות בפניו. הסכום שמציג המחשבון הוא משוער שכן נתוני ההלוואה יקבעו בהתאם לנתונים של כל לקוח ובהתאם להחלטת החברה, אך הוא נותן אינדיקציה כללית עבור לקוחות השוקלים את העסקה.  ההחזר החודשי שמראה המחשבון מבוסס הן על ריבית צמודת מדד והן על נתונים שהלקוח מכניס למחשבון כמו מספר תשלומים. על גבי המחיר שמציג המחשבון יש לקחת בחשבון גם עמלות הקמה ועמלות אחרות שגובה החברה.

חיפוש רכב דרך פמה

באתר האינטרנט של פמה ניתן למצוא גם לוח רכבים ומנוע חיפוש לרכבים. באתר ניתן לראות תמונה של הרכב, יצרן, שנת ייצור, סוג מנוע ק"מ ומספר בעלות קודמות (יד ראשונה שניה וכו') וכן להבין מה תנאי התשלום לכל אחד מהרכבים. בנוסף, אפשר להשתמש במנוע החיפוש כדי לבחור את סוג המימון, ההחזר החודשי המינימלי והמקסימלי וכן לסנן לפי סוג הרכב, מספר הבעלויות הוקדמות, יצרן דגם ועוד. החברה מציעה לבחור מבין סוגי המימון, ביניהם החזר חודשי אטרקטיבי, החזר חודשי נמוך, ללא מקדמה, ותשלום חודשי נמוך. כאשר בוחרים רכב אפשר לראות את תנאי המימון, המקדמה הנדרשת, מספר החודשים להם הפריסה מתבצעת ורכיב הבלון בהלוואה, שבדרך כלל עומד על עשרים וחמישה אחוזים ממחיר מחירון ועל פי הריבית הנומינלית צמודת מדד הרשומה לכל רכב. בעמוד הרכב ניתן להשאיר פרטים ולקבל שיחה חוזרת מנציג לגבי הרכב אליו הלקוחות מעוניינים לקבל מימון.

נסיון ושירות של שירות לקוחות פמה

פמה מימון רכב היא אחת החברות המוכרות בישראל למתן הלוואות, והיא העניקה מעל מאתיים אלף הלוואות. נסיון זה במתן הלוואות מסייע לה גם כיום בהתאמת ההלוואה הנכונה לכל לקוח בתנאים המשתלמים ביותר. ההחזר החודשי יכול להיות נמוך, שכן פמה מציעה אפשרויות מימון מגוונת בתנאים נוחים, שיאפשר ללקוחות להתחדש ברכב שמתאים לצרכיהם, תוך פריסת תשלומים נוחה והחזר חודשי נמוך. בשל הנסיון הרב והידע בהלוואות, פמה פיתחה מנגנון מהיר שבו היא נותנת אישור עקרוני מהיר ללקוחות כדי לכבד את הזמן שלהם ואת הצורך הדחוף של לקוחות ברכב. הלקוחות יכולים לקדם את רכישת הרכב עם האישור העקרוני מפמה, כאשר הם ממשיכים לבדוק את תנאי ההלוואה ולטפל בניירת.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

תגובה אחת

  1. יסמין מנור סמא אני חייבת לשתף את הקהל על היחס של פמה חברה שמעניין אותה רק לקבך כסף השירות שלהם גרוע ביותר אני כבר יותר מ6 חודשים מתקשרת ורודפת אחריהם לקבל מסמך וכל פעם מבטחים לחזור אף פעם לא חזרו וכל אחד זורק אחריות על אחר עד היום אני רודפת אחריהם לא אמתי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של פמה מימון לרכב (Pama)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של פמה מימון לרכב (Pama) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של פמה מימון לרכב (Pama). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של פמה מימון לרכב (Pama), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של פמה מימון לרכב (Pama), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של פמה מימון לרכב (Pama), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.