נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פספורטכארד (passportcard)

>>
>>
שירות לקוחות פספורטכארד (Passport Card) טלפון

פספורטכארד היא ביטוח בריאות וביטוח נסיעות לחו"ל בינלאומית עם סניפים וסוכנויות בגרמניה, אוסטרליה, קפריסין וישראל. החברה היא חלק מקבוצת דיוידשילד. לקוחות המבוטחים בפספורטכארד משתמשים בכרטיס נטען מראש כדי לשלם לספקי שירותי הבריאות במעמד קבלת השירות ובכך מייתרים את הצורך בהגשת חשבוניות.

צור קשר שירות לקוחות פספורט קארד

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של פספורטכארד (passportcard)

צור קשר שירות לקוחות פספורט קארד

טלפון של שירות הלקוחות של פספורטכארד (passportcard)

מספר הטלפון הינו:

9912*

זמינים בשעות ובימים:
24/7

טלפון נוסף – 972-98920930

ליצירת קשר דרך הווצאפ – https://rb.gy/zca1w

מייל של שירות הלקוחות של פספורטכארד (passportcard)

כתובת המייל הינה:

 pcsr@passportcard.co.il

צור קשר באתר של פספורטכארד (passportcard)

כתובת האתר הינה:

https://rb.gy/6nq57

שירות הלקוחות בכתובת של פספורטכארד (passportcard)

כתובת החברה הינה:

הצורן 8 א', אזור

הוואצפ של שירות הלקוחות של פספורטכארד (passportcard)

מספר הטלפון בוואצפ הינו:

050-6708544

הפייסבוק של שירות הלקוחות של פספורטכארד (passportcard)

שם דף הפייסבוק הינו:

PassportCard | פספורטכארד

האינסטגרם של שירות הלקוחות של פספורטכארד (passportcard)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

passportcard_il

רשימת טלפונים נוספים של פספורטכארד שירות לקוחות

  1. פספורט כארד טלפון 09-892-0930
  2. פספורט קארד טלפון 09-892-0930
  3. פספורט קארד קווי טלפון 09-892-0930
  4. פספורטכארד טלפון 09-892-0930
  5. פספורטקארד טלפון 09-892-0930

פספורט כארד היא ביטוח הנסיעות לחו"ל הגדולה בארץ. בניגוד לחברות אחרות, היא מציעה פתרון ביטוחי המספק ללקוחות תשלום במקום על אירועים המצריכים כיסוי מצד הביטוח. זאת, באמצעות כרטיס נטען אותו מקבל המבוטח ביציאה מהארץ. ניתן לשמור את הכרטיס הפיזי המתקבל מהחזרה ולטעון אותו שוב ושוב לפני כל יציאה מהארץ ונסיעה לחו"ל.

פספורטכארד טוענת את הכרטיס בהתאם לפרטים שמתקבלים ביצירת קשר מהלקוח ומאפשרת לו לשלם במקום וללא דיחוי לרופאים, תרופות או אפילו קבלת כסף מזומן במקרה שבו הוא נתקע ללא הכבודה שהתעכבה.

דרכים לטעון את הכרטיס

החברה מספקת שירות לקוחות של פספורט כארד בטלפון 09-8920930, אליו יכול המבוטח הנקלע לצרה להתקשר על מנת לטעון את הכרטיס. מוקד שירות הלקוחות זמין למבוטחים גם באמצעות הווטסאפ, אפליקציית המסנג'ר בפייסבוק ובאמצעות אפליקצייה ייעודית. האפליקציה הנקראת PassportCard Pocket, מאפשרת לטעון את הכרטיס בזריזות באמצעות כמה קליקים פשוטים ובצורה ידידותית למשתמש ומהירה.המוקד זמין למבוטחים המתקשרים מחו"ל בכל ימות השנה, ופעיל בכל שעות היממה במהלך כל השבוע.

שירות לקוחות של פספורט כארד

שירות לקוחות של פספורט קארד בטלפון 09-8920930 מספק מענה ללקוחות החברה המעוניינים לקבל פרטים על הכרטיס, על הפוליסות השונות, על האיסוף שלו ועל הדרכים לתבוע את הביטוח במקרה של צורך רפואי או כבודה. ניתן להתקשר למוקד שירות הלקוחות מחו"ל ולקבל פרטים על הרופאים הקרובים שבהסדר, בתי החולים הקרובים, פרטי הביטוח אותם יש לתת בעת קבלת טפיול רפואי, על מנת לקבל הנחיות כיצד לפעול במקרה חירום וכמובן על מנת להפעיל את הכרטיס.

רכישת הביטוח

קניית ביטוח של פספורט קארד יכולה להתבצע בשלל דרכים. לקוח המעוניין לקנות ביטוח נסיעות לחו"ל יכול לפנות לפספורט קארד קווי טלפון 09-892-0930, ולרכוש בטלפון ביטוח נסיעות לחו"ל באמצעות נציג אנושי, שלו יוכל למסור את פרטי הנסיעה והביטוח שהוא נזקק לו. בנוסף, ניתן לרכוש את הביטוח באתר האינטרנט של פספורט קארד בכתובת www.passportcard.co.il .

הפוליסות השונות

פספורטכארד מציעה ביטוחים שונים לסוגים שונים של טיולים בחו"ל. טיולים אורבניים לערים מרכזיות באירופה כמו לונדון או פריז, מציבים לנוסעים מצבים פחות מסוכנים מאשר טיולי תרמילאות בדרום אמריקה או טיולי ספורט אתגרי הסובבים סביב סקי במדרונות מושלגים בחו"ל או רכיבת שטח למשל, ועל כן החברה מתאימה את הביטוח לסוג הטיול אותו הלקוח מתכנן.

התוכנית הבסיסית מתאימה למבוטחים הנוסעים לחו"ל פעם או פעמיים בשנה, ומספקת כיסוי רפואי, פינוי במקרה של רעידת אדמה, מוקד הפועל 24 שעות, מספר ליצירת קשר עם רופא בעברית, והטסה רפואית לישראל במידה ויש צורך בכך. את הכיסוי הזה ניתן להרחיב ולהתאים אישית בהתאם לסוג הטיול. ניתן לרכוש את הביטוח באתר, או מול פספורטכארד טלפון 09-8920930

איסוף כרטיס פספורטכארד

מכיוון שהנוסע לחו"ל מקבל כרטיס פיזי, בניגוד לביטוחי בריאות אחרים, עליו לאסוף את הכרטיס ולשמור אותו איתו בעת היציאה מהארץ. פספורטקארד מספקת מגוון דרכים לקבל את הכרטיס לפני הנסיעה ולהבטיח שהנוסע יצא מהארץ כשהכרטיס בידו.

ניתן לאסוף את הכרטיס בשדה התעופה לפני העלייה למטוס. העמדות של פספורט כארד בנמל התעופה בן גוריון פעילות 24 שעות ביממה וממקומות בתוך הטרמינלים. בטרמינל 3, ממוקמת עמדת פספורט כארד במתחם הדיוטי פרי, בשרוול D מול טרקלין דן.  בטרמינל 1, העמדה ממוקמת ליד שער 37.

פספורט כארד מאפשרת לאסוף את הכרטיס לפני ההגעה לשדה, באמצעות איסוף מסניפי רשת BE, רשת פארם שסניפיה פרוסים ברחבי הארץ. סניפי BE שמהם ניתן לאסוף את הכרטיס נמצאים במגוון ערים. בתל אביב ניתן לאסוף את הכרטיס בסניף גן העיר, בסניף דיזינגוף סנטר או בסניף מיקדו סנטר תל ברוך. בשרון, ניתן לאסוף את הכרטיס בסניף כפר סבא הירוקה, סניף קניון שרונים בהוד השרון, או סניף קרית השרון בנתניה. בצפון אפשר לאסוף את הכרטיס בקניון עזריאלי בחיפה, בסניף בקניון ג'י יקנעם או בסניף קריית שמונה ברחוב צ'רניחובסקי 4. בדרום ניתן לאסוף אתה כרטיס בסניף אשדוד סיטי או בסניף קניון מלכת שבא באילת. במרכז ניתן לאסוף את הכרטיס בסניף קניון בת ים או בסניף סירקין פתח תקווה.                                                                                                                                 

יתרונות הכרטיס פספורט כארד

הרעיון החדשני של פספורטקארד מאפשר למבוטחים להימנע מתשלום מכיסם עבור רופאים או תרופות שנרכשו במהלך הנסיעה לחו"ל, ולהסתבך לאחר החזרה עם הגשת טפסים ותביעת הביטוח על שירותים בסיסיים המכוסים בביטוח. המבוטח לא צריך לשלם השתתפות עצמית אלא רק להתקשר לפספורטקארד טלפון 09-8920930, למוקד שזמין 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, בכל ימות השנה, ולקבל את השירות באופן מיידי.  

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

4 תגובות

  1. שירות לקוחות בארץ מתחת לכול ביקורת או לא קיים כלל.
    הטיפול במקרה ביטוח מצויין

  2. היום פניתי לשירות לקוחות
    ענתה לי נציגה בשם זיו
    ברצוני להגיד כי זיו הנציגה היא נכס לחברתיכם.
    היא מאוד מקצועית
    מאוד אמפטית
    מאוד קשובה
    עזרה לי בסובלנות שקשה מאוד לתאר
    ומכאן אני מבקש להביע את תודתי העמוקה לזיו המקסימה
    תודה
    מימון פיני

  3. יש בידי כרטיס פספורטכארד שבתוקף עד 02/24 היום כאשר עשיתי בטוח לנסיעה ביום חמישי אמרו לי שהכרטיס בוטל למה? אני יכולה לקבל כרטיס חדש בסטימצקי אבל אין בחיפה ואני גרה בטירת כרמל. האם אין אפשרות לחדש את תוקף הכרטיס שבידי? אני לא יכולה לנסוע למרחקים על מנת לחדש את הכרטיס.אשמח לתשובה הגיונית ולא מריחה

  4. חסכו לעצמכם הרבה עגמת נפש ועצבים ואל תתקרבו לפספורט קאר. הם מאד נחמדים בשלב התשלום אבל כשיש תביעה דברו לקיר. מציע לכם לבדוק היטב היטב את הפוליסה מפני שהיא מיועדת לשתי מטרות: להכשיל את המבוטח ולא לשלם בטענה שאלו תנאי הפוליסה. בהייתי מבוטח בפספורט קאר פעם אחת וזו הייתה פעם אחת יותר מדי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של פספורטכארד (Passport Card)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של פספורטכארד (Passport Card) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של פספורטכארד (Passport Card). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של פספורטכארד (Passport Card), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של פספורטכארד (Passport Card), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של פספורטכארד (Passport Card), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.