נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פרוויז'ן (Provision)

>>
>>
שירות לקוחות פרוויז'ן (Provision) טלפון

פרוויז'ן (Provision) הינה חברה המתמחה במוצרי טלויזיה במעגל סגור.

צור קשר שירות לקוחות פרוויזן

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של פרוויז'ן (Provision)

צור קשר שירות לקוחות פרוויזן

מייל של שירות הלקוחות של פרוויז'ן (Provision)

כתובת המייל הינה:

sales@provisionisr.com 

צור קשר באתר של פרוויז'ן (Provision)

כתובת האתר הינה:

https://provision-isr.com/index.php

ליצירת קשר במספר הטלפון- (972-9) 741 7511

הפייסבוק של שירות הלקוחות של פרוויז'ן (Provision)

שם דף הפייסבוק הינו:

Provision-ISR International

צור קשר בפקס של פרוויז'ן (Provision)

מספר הפקס הינו:

 (972-9) 745 7182

פרוויז'ן ישראל טלפון

פתרונות ה IT שבונה פרוויז'ן ישראל טלפון, מותאמים באופן ייחודי לחברה ומעוצבים לקידום יעילות ארגונית ושיפור ביצועי העובדים. מומחי פרו-ויז'ן, בעלי ניסיון מוכח בתחום, מציעים ללקוחות החברה שירותי ייעוץ, תכנון וניהול פרויקטים, תמיכה טכנית וגם צוות ייעודי להטמעת המערכות אצל הלקוחות.

במה ניכר פועלה של פרוויז'ן ישראל טלפון?

שירותי פתרונות IT לעסקים של פרוויז'ן ישראל טלפון מועילים להפליא במובנים רבים. ולהלן במה ניכר פועלה של פרוויז'ן ישראל טלפון:

  • המשכיות עסקית והתאוששות מאסון – שימוש בפתרונות IT יוודא שתרוויחו מהיכולת הריכוזית של כל שרת ואפליקציה במרכזי הנתונים. כתוצאה מכך, ביצועי הצוות יגדלו ללא קשר למיקום. ומכיוון שמרכז הנתונים המרכזי נגיש בתוך הרשת, הוא עוזר בתשתית גיבוי ואחסון. היתרון המשמעותי ביותר בשימוש בפתרונות IT הוא שהנתונים בטוחים.

  • הזדמנות להשתמש בטכנולוגיה הטובה ביותר ובשירותים מוצקים – אחד היתרונות המרכזיים של שימוש בפתרונות IT של פרוויז'ן ישראל טלפון הוא שהם מספקים את ההזדמנות להשתמש בטכנולוגיה העדכנית ביותר בשוק. הסיבה לכך היא שפתרון ה- IT תמיד מציע את הציוד והטכנולוגיות הטובות ביותר בשוק, וגם, הם משודרגים באפס עלויות נוספות. כמו כן, הליך השדרוג אינו כרוך כלל בסיכון פיננסי. לבסוף, פתרונות כאלה לעולם לא יתיישנו.

  • מספק תשתית מאובטחת ועמידה מאוד עם רמות שירות מוגברות – לספק פתרונות ה- IT יש רשת מנוהלת ומרכזי נתונים חזקים שמועילים מאוד. בנוסף לכך, בעזרת פתרונות IT, התשתית פועלת 24*7*365 גם זאת תחת הליך מאובטח. בנוסף, שימוש בפתרונות IT יוודא שיש יותר שליטה על הביצועים ורמות השירות.

  • מספק הוצאה חודשית צפויה והוצאת הון נמוכה – בעזרת שימוש בפתרונות IT, ניתן להשתמש בטכנולוגיות ובציוד האיכותיים ביותר מבלי להשקיע בחומרה ותוכנה מומחים יקרים. בעת שימוש בפתרונות IT, אחד יידע כמה הוא או היא עומדים לשלם לאחר סיום החוזה, ואין חיובים נוספים.

  • מספק שירות גמיש ומתרכז – אחד החלקים הטובים ביותר בשימוש בפתרונות IT הוא שספקי שירותי ה- IT הם עמידים להפליא. זאת ועוד, תכנית התשלום לפי נסיעה מועילה מאוד בכל הנוגע לצמיחה מהירה הכרחית וחיסכון בעלויות כאשר צריך איחוד. יתרון נוסף בשימוש בפתרון IT הוא שספקי הפתרונות מאפשרים חיבור יחיד ומתכנס. חיבור כזה מביא לחיסכון בעלויות התשתית. זאת ועוד, יש לו יתרונות יעילות ופרודוקטיביות.

מדוע אתם פשוט חייבים לצרוך את שירותי PROVISION תמיכה טלפון?

הטכנולוגיה בעסקים בעידן המודרני ממשיכה להשפיע באופן עמוק על העולם. יש לה חלק גדול בצמיחה האדירה במסחר ובמסחר שאתם חווים כיום. המודרניזציה של תשתית ה- IT מייצרת פתרונות חדשניים המאפשרים לארגונים קטנים לנצל את מלוא הפוטנציאל שלהם. מתשתית כשירות, אינטרנט מהיר ועד טכנולוגיות ענן, העתיד מזהיר עבור חברות שמוכנות לאמץ את השינוי. והנה מדוע אתם פשוט חייבים לצרוך את שירותי PROVISION תמיכה טלפון:

  • חווית לקוח טובה יותר – עיצובי אינטרנט אינטואיטיביים יכולים לעזור לייעל את הפעילות שלכם בנקודת המגע הראשונה עם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. כלים אוטומטיים יכולים לאפשר ללקוחות להזמין פגישות והתייעצויות. מערכות IFTTT עוזרות לטפל בבעיות לקוחות בכל רגע נתון. מערכות טכנולוגיות אלו יכולות לסייע בבניית אמון הצרכנים ותדמית המותג.

  • שיפור הזריזות העסקית – פתרונות טכנולוגיים מאפשרים לעסקים קטנים להישאר זריזים ומהירים להגיב לשינויים בתוך השווקים. שילוב של טכנולוגיות שונות מוביל לשיתוף פעולה מוגבר בין צוותים המוביל לפיתוח מוצר טוב יותר. השקות מוצר מהירות יותר, חידושים באיכות טובה יותר ותכונות מוצר משופרות יניעו את הצמיחה העסקית שלכם.

  • אבטחת מידע משופרת – פתרונות טכנולוגיים לעסקים יכולים לעזור לכם להגן טוב יותר על המידע הארגוני שלכם. איומי אבטחת הרשת נמצאים בשיא של כל הזמנים, ועולים לעסק קטן ממוצע כ- 3.92 מיליון דולר בנזקים. תמיכה טכנית לעסקים קטנים יכולה לעזור ביצירת הצפנות וחומות אש המשפרים את אבטחת הנתונים שלכם.

  • שיפור התיאום ושיתוף הפעולה של הצוות – התקדמות משמעותית בטכנולוגיות התקשורת אפשרה לתאגידים לארגן טוב יותר את הצוותים שלהם. מוצרי תוכנה משפרים את שיתוף הפעולה בין אנשי הצוות שלכם. מערכות VOIP, שיחות ועידה ותוכנות מאפשרות לעובדים ליצור אינטראקציה מרחוק מכל חלק בעולם. זה משפר את היעילות בניהול העסק וכן מקדם איזון טוב יותר בין עבודה לחיים.

  • חיסכון פיננסי – מנהלי עסקים ותאגידים מאמצים תשתית כשירות, ומעבירים את רוב פתרונות ה- IT שלהם למיקור חוץ לחברות ייעוץ. פתרונות תקשורת כמו למשל – שיחות ועידה בווידאו ו- VOIP מאפשרים לעסקים לחסוך בעלויות הנסיעה והלינה. שירותי ענן מפחיתים את עלויות אחסון הנתונים. אוטומציה מפחיתה את הצורך בצוות עודף, וחוסכת בעלויות העבודה.

  • אוטומציה ופרודוקטיביות – אימוץ פתרונות טכנולוגיים לעסקים מאפשר לעסקים קטנים ובינוניים להתנהל ביעילות כמו התאגידים הגדולים יותר. ניצול היתרונות של אינטרנט מהיר ותוכנת אוטומציה מאפשרת טיפול טוב יותר במשימות חיוניות. כלי אוטומציה יכולים לשפר את הנוכחות הדיגיטלית והמעורבות שלך עם הלקוחות שלך.

  • פתרונות אחסון טובים יותר – מודרניזציה של תשתיות ה- IT מאפשרת לעסקים לנטוש מערכות מיושנות עבור פתרונות אחסון בענן. מערכות אחסון בענן אמינות, ומאפשרות גישה מוגבלת למידע עסקי מכל מקום בעולם. זה מאפשר לצוותים שלכם לעבוד מרחוק, לגשת למידע הדרוש. זה גם מבטל את הצורך לתחזק שרתים מגושמים, חוסך במקום ובעלות.

  • הגדלת זרמי ההכנסות – פתרונות טכנולוגיים לעסקים מאפשרים למנהלים לייצר מקורות הכנסה חדשים עבור הארגונים שלהם. יצירת חנויות מסחר אלקטרוני מאפשרת לצוותי מכירות לכוון לקהל לקוחות רחב יותר.

כיצד באות לידי ביטוי הסגולות של פרוויז'ן ישראל טלפון?

בסופו של דבר, ספקים יגדילו את היעילות והתחרותיות של העסק שלכם באמצעות מתן סגולות לשירותים מנוהלים לעסק שלכם. פנייה לספק מהימן כגון – פרוויז'ן ישראל טלפון מביאה לכם הטבות נוספות, כדלקמן:

  • נקודת מגע אחת לספקים – שמירה על רשימת ספקים עבור כל ציוד הקשור ל- IT היא משימה קשה עבור עסקים רבים. למרבה המזל, ספקי פתרונות מנוהלים מטפלים בספקי חומרה ותוכנה, באופן הזה שלעולם לא תצטרכו לעסוק בשיחות טכניות מסובכות ותוכלו גם לקבל את התעריף הטוב ביותר עבור ציוד בשוק.

  • השקעה במערכות IT ותשתיות עשויה לעלות ביוקר – כאשר משקיעים בצרכי IT מראש, חיזוי הוצאות תפעול יכול להיות קשה ככל שהעסק שלכם גדל. עם שירותי IT של פרוויז'ן ישראל טלפון במיקור חוץ, הוצאות אלו מאוחדות לקבוצה אחת וקבועה של עלויות OPEX. מכיוון שספקי שירותים מנוהלים פועלים בדרך כלל עם תעריפים חודשיים קבועים, פריטים כמו למשל – תקלות חומרה, תחזוקה ותיקונים מחושבים בתקציב התפעולי שלכם ולא ישברו את הבנק כשהם מתרחשים באופן בלתי צפוי.

  • תמיכה באבטחת סייבר – מיקור חוץ לספק שירותים מנוהלים שמכיר את תאימות PCI עוזר להפחית סיכונים הקשורים לשימוש בכרטיסי אשראי, נתוני לקוחות וכל דליפת מידע רגיש אחר. ספקי שירותים מנוהלים מיישמים אסטרטגיות אבטחה המבטיחות שהחברה שלכם עומדת בסטנדרטים של אבטחה.

  • הימנעו מעלויות שקועות ותפעול – הפעלת צוות פנימי פירושה שיש לכם עלויות שקועות משמעותיות כמו לדוגמה – משכורות חודשיות, הטבות, ביטוח ותחזוקת משרד. כמו כן, נדרש זמן וכסף להכשיר את אנשי הצוות להכיר את המערכות והתהליכים הקיימים שלכם. על ידי מיקור חוץ של יוזמות ה- IT שלכם לאנשי מקצוע, אתם למעשה מצמצמים הוצאות הון גדולות שמגיעות עם ניהול מערכות פנימיות ומוסיפים ערך מועט או לא לעסק שלכם. בנוסף להפחתת הוצאות ההון שלכם, שירותי IT מנוהלים גם עוזרים להפחית את עלויות ה- IT שלכם. לצורך העניין שירותים מנוהלים עוזרים לכם לחסוך באלו – ייעוץ; רישוי; הדרכה; תיקוני חירום. אתם גם נהנים מתעריפי עבודה מופחתים כשאתם חותמים על הסכם רמת השירות המנוהל, וחוסכים גם זמן.

  • זמן תגובה מהיר יותר – בעולם העסקים של היום, לא ניתן להאט את העובדים בגלל זמן השבתה או כל סוג של קשיים טכניים. במיוחד בזמני תעבורה גבוהים, יש צורך בתמיכה 24/7/365 על מנת להבטיח שהצוות שלכם תמיד יוכל להיות פרודוקטיבי. עם ספק שירותי תמיכה לצדכם, עזרה תמיד זמינה עבור המשתמשים שלכם – ביום, בלילה, בסופי שבוע או בחגים.

  • ניטור יזום ותיקון בעיות – מלבד גישה למומחים ולכישוריהם, אתם גם מקבלים פתרונות פרואקטיביים כשאתם עובדים עם שירותים מנוהלים. ניטור וניהול ה- IT שלכם עוזרים לתפוס בעיות לפני שהן מסלימות לבעיות רציניות. לא רק שה- IT המנוהל מהיר להגיב, הוא גם מבטיח המשכיות עסקית הודות לזמן השבתה מינימלי.

  • מומחיות וניסיון – אחד היתרונות הגדולים ביותר של שירותי IT מנוהלים הוא שאתם מצטרפים לצוות שיש לו את הכישורים, ההכשרה, ההסמכות והניסיון הספציפיים לענף שלכם. ספק שירותים מנוהלים נותן לכם גישה למנהלי IT מהשורה הראשונה עם מערכי מיומנויות ספציפיות, מה ששולל את הצורך למצוא ולשכור אותם בעצמכם. כאשר שותפות עם תמיכה IT לעסק שלכם יש גם גישה לטכנולוגיה החדשה ביותר בשוק וניתן ליישם את הטכנולוגיה במהירות ובחלקה.

כיצד יסייעו לכם שירותי PROVISION תמיכה טלפון?

בין אם העסק שלכם נמצא בחיתוליו או חוגג חמישים שנים להיווסדו, טכנולוגיה מתאימה חייבת להיות בראש סדר העדיפויות. לשרוד ולשגשג כעסק נדרש בסיס המאפשר לעובדים לעבוד בצורה חכמה יותר וללקוחות לקבל את הביטחון שהם בידיים טובות. כאן נכנס לתמונה ספק שירותי טכנולוגיה מקצועי, הלא הוא PROVISIO תמיכה טלפון ויכול להביא ערך אדיר לארגון בכל סדר גודל. וכך יסייעו לכם שירותי PROVISIO תמיכה טלפון:

  • מאבטחים ומאבטחים – בואו נדבר לרגע על שני סוגים של מערכות אבטחה לבנייה. סוג אחד כרוך במערכת מאובטחת ביותר שבה לכל עובד יש תג שמאפשר לו להיכנס ולצאת מהבניין. זאת ועוד, יש מאבטחים בכניסות ומצלמות ברחבי הבניין. הסוג השני של אבטחת הבניין כולל לוח מקשים בחלק החיצוני של הכניסה הראשית, כך שהמבקרים יכולים להתקשר למשרד המתאים. ברם, המצלמות לא עובדות ואין מאבטח בכניסה. אם מבקר לא רצוי נכנס לבניין, לא קל לעקוב אחר צעדיו. תרחישים אלה חלים גם על מערכות IT. אם הוקמה מערכת חלשה ואף אחד לא עוקב אחריה, המערכת הזו למעשה חסרת תועלת. ספק שירותי IT מקצועי הוא מעין מערכת אבטחה שמגיעה עם מאבטחים. הספק מסוגל לסמן התנהגות לא רצויה ולהגביר את מדידות הבטיחות.

  • יותר זמן להתמקד בצרכים העסקיים – בני האדם אוהבים להתמקד בתחומי ההתמחות שלהם ובמה שהם טובים בו. אדריכל בניין לא ירצה לבזבז זמן בניווט בין המורכבויות של חוטי חשמל. רופא לב לא יבדוק פתאום את מערכת העיכול של אדם. באותו אופן, עסק רוצה, וצריך, להתמקד באזור היעד של השירות או העבודה שלו. משימות שאין להן שום קשר למה שהעסק מספק יכולות להפוך למתסכלות, מייגעות ולמסיחות את דעת העובדים. זמן ומאמץ המושקעים בפיתוח טכנולוגיה יכולים לגבות מחיר גדול. שימוש בספק שירותי טכנולוגיה מקצועי מאפשר לצוות הפנימי להפנות את תשומת לבם להזדמנויות ועבודה מניבות הכנסה.

  • ניתן להרחבה לצוותים בכל הגדלים – ספק שירותי IT PROVISIO תמיכה טלפון מתאים לצוות של שלושים או לצוות של שלוש מאות אנשים. אם העסק שלכם קטן ואינו יכול להרשות לעצמו מחלקת IT בגודל מלא, ספק השירות ימלא את הצרכים הללו והעלויות יהיו בשליטה. ככל שהעסק שלכם גדל, הספק יכול לצמוח אתכם, ולאפשר לצוות העובדים שלכם להתמקד במה שחשוב ביותר.

  • זמן מופחת בתחזוקה – כמה דקות של מרכז העיר או של זמן מושקע בניסיון לפתור בעיה הקשורה לטכנולוגיה של המשרד יכולים להוביל לעלויות עסקיות אדירות. מקסום זמן לפרודוקטיביות חייב להיות בראש סדר העדיפויות; יחד עם זאת, זה יכול להיות קשה לעשות עם צוות מוגבל. כאן נכנס לתמונה ספק שירותי IT מקצועי PROVISIO תמיכה טלפון. ספק שירות יכול להתמקד בתחזוקת מערכת, אבטחה, גיבוי והתאוששות מאסון. המשמעות היא שהזמן המושקע בתחזוקה יקטן גם בזמן שהטכנולוגיה שלכם מנוטרת ומנוהלת. נשמע כמו win-win.

  • גישה לתמיכה של מומחים – גישה למומחים היא קריטית, במיוחד עבור צוותים המשתמשים בטכנולוגיה מורכבת. עם זאת, יצרנים רק לעתים רחוקות מספקים תמיכה יסודית וצוותי תמיכה כלליים חסרים את הידע על המורכבויות העסקיות שלכם. היעדר תמיכה וידע יסודיים זה הופך יותר ויותר מתסכל עבור הצוותים. כאשר נוצר מערכת יחסים עם נותן שירות מקצועי, עסקים קטנים זוכים להטבות רבות כמו צוות שמכיר את העסק, תחזוקת מערכות ותמיכת לקוחות. מערכת יחסים מבוססת זו יכולה גם לתת גישה עדיפות לספקי טכנולוגיה אחרים, ובסופו של דבר לתת לעסק שלכם יתרון תחרותי.

  • עלויות מבוקרות – שלוש מילים – עלויות IT צפויות. כאשר שירותי IT נשמרים בבית, הם דורשים הגדלת כוח האדם (ויחד עם זה, ימי מחלה, ביטוחים, הדרכה, מחזור וכיוצא בזאת) והתחשבנות בעלויות בלתי צפויות. כל זה נמחק עם ספק שירותי IT PROVISIO תמיכה טלפון. העלויות מתוקצבות, מתוכננות, עקביות ומבוקרות. זה חשוב במיוחד עבור צוותים קטנים שאולי אין להם תקציב או גמישות לשכור צוות IT פנימי.

אולי יעניין אתכם גם:

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק
שירות לקוחות חברות שונות

שירות לקוחות מכון המקדש טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מכון המקדש דף הבית מכון המקדש עוסק, מאז היווסדו בשנת תשמ"ד, בהשבת נושא בית המקדש לחזית המחשבה היהודית ובקידום

קרא עוד »

ביקורות על החברה

4 תגובות

  1. אתם חברה הכי גרועה שיש. לעולם לא עונים לא עוזרים כנראה שאתם וירטואליים. בענן

  2. ברצוני לציין את היחס והשרות המקצועי והלבבי בפיקוק פרוויזן
    אלי מהמחסן נותן שרות מעולה שלא מובן מאליו .👏🏻

  3. שירות לקוחות רע מאד!!! אין דרך ליצירת קשר.
    הסוויץ נשלח לכם במסגרת אחריות וחזר במצב רע מאד.
    מבקש ליצור קשר 0546563015

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של פרוויז'ן (Provision)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של פרוויז'ן (Provision) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של פרוויז'ן (Provision). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של פרוויז'ן (Provision), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של פרוויז'ן (Provision), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של פרוויז'ן (Provision), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.