שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של ציטה משלוחים
ציטה משלוחים, משלוחים מכל הסוגים והגדלים ברחבי הארץ.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של ציטה משלוחים
טלפון של שירות הלקוחות של ציטה משלוחים
מספר הטלפון הינו:
זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:30-17:00
דוד אבישר – 073-2171726
ליאת דהן – 073-2171734
זאב קנבסקי – 073-2171726
יהודה בראל – מנהל מכירות ארצי – –073-2171734 | כתובת המייל הינה – sales@chita-il.com
פניות הציבור – publicinquiries@chita-il.com
מירי אירני – 02-6515575 | mirie@chita-il.com
אבי אופן – מנהל מחלקת בטחון
דוא"ל – publicinquiries@chita-il.com
מיקי טל – מנהל cheetah shops – 02-6515575 | michaelt@chita-il.com
מחלקת הנהלת חשבונות:
דוא"ל – suppliers@chita-il.com
תמיכה טכנית – support@chita-il.com
שירות הלקוחות בכתובת של ציטה משלוחים
כתובת החברה הינה:
רחוב זאב ז'בוטינסקי 90, פתח תקווה
ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של ציטה שליחויות
שם ערוץ היוטיוב הינו:
צ'יטה שליחויות בע"מ
לעמוד הפייסבוק – https://t.ly/xf8dZ
על צ'יטה שליחויות
צ'יטה שליחויות היא אחת מחברות המשלוחים הוותיקות והמובילות בישראל. צ'יטה שליחויות מתמחה בשינוע לוגיסטי בכל רחבי ישראל באמצעות מרכזי חלוקת המשלוחים שהיא פרסה לכל אורכה ורוחבה של ישראל. לצי'טה שליחויות צי רכב מתקדם ומודרני, והיא משתמשת במערכי בקרה ושינוע טכנולוגיים מהמובילים בעולם, כדי להבטיח לכל אחד מלקוחותיה של החברה לקבל או להעביר את המשלוח שלהם במהירות רבה ובמקצועיות.
צ'יטה מבצעת שליחויות בכל רחבי הארץ ומתמחה בשירות מהיר ומקצועי. לעיתים, ישנם אזורים בארץ שצ'יטה מגדירה כ"אזורי שילוח חריגים", וכדי שהמשלוח יגיע אליהם יש צורך לשלם תשלום נוסף. בין היישובים שהם "אזורי שילוח חריגים" ניתן למצוא גם את יישובי רמת הגולן, יישובי בקעת הירדן, יישובים מעבר לקו הירוק, בתי חולים, משרדי ממשלה ואוניברסיטאות.
לאחרונה החלה צ'יטה משלוחים גם לבצע משלוחים ברחבי העולם. במקרים שבהם לקוחות מעוניינים בשירות כזה, עליהם לפנות לאתר האינטרנט של צ'יטה שליחויות בכתובת האינטרנט www.chitadelivery.co.il, ולעקוב אחר ההוראות שמופיעות באתר האינטרנט. במקרים כזה, צ'יטה תגיע לאסוף את החבילה ישירות מבית הלקוח, כדי להבטיח לכם משלוח "בראש שקט".
צ'יטה שליחויות – מעקב משלוחים
אחד מהשירותים המרכזיים של צ'יטה שליחויות הוא אפשרות לבצע מעקב משלוחים. שירות מעקב משלוחים של צ'יטה שליחויות מאפשר הן לשולח המכתב או החבילה והן למקבל המכתב או החבילה לעקוב באינטרנט, אונליין, אחר המשלוח כדי לוודא בכל רגע נתון איפה נמצא המשלוח. צ'יטה שליחויות השיקה את השירות כחלק מערך השקיפות שהיא דוגלת בו, וגם כדי לחסוך ללקוחותיה את הצורך להתקשר לנציגי השירות או למוקד שירות לקוחות צ'יטה שליחויות כדי לוודא היכן החבילה, האם היא הלכה לאיבוד, או האם היא עדיין באחד ממרכזי השינוע של צ'יטה. כדי לעקוב אחר משלוחים אפשר להשתמש באתר האינטרנט של צ'יטה שליחויות בכתובת האינטרנט www.chitadelivery.co.il. באמצעות הקשת מספר המשלוח אפשר לברר בכל זמן מה הסטטוס של המשלוח ולהיות בראש שקט. כמו כן, באתר האינטרנט של צ'יטה שליחויות אפשר למצוא מערכת אוטומטית למעקב אחר המשלוחים, באמצעות הזנת מספר החבילה, בכתובת האינטרנט www.chita-il.com/run10.
שירות לקוחות של צ'יטה שליחויות
צ'יטה שליחויות חרטה על דגלה לספק שירות מהיר, יעיל ומקצועי לכל לקוחותיה, עסקיים או פרטיים. צ'יטה עושה מאמצים רבים כדי לספק את כל המשלוחים שמבוצעים באמצעותה במהירות המרבית, לכל חלקי הארץ, כדי לוודא שמי שצריך לקבל את המכתב או החבילה יקבל אותם כמה שיותר מהר. יחד עם זאת, לעיתים ישנם מקרים שבהם משלוח מאחר או שחבילה כלשהי הלכה לאיבוד, או שהמשלוח עדיין לא הגיע למרות שהיה אמור להגיע כבר ליעד שלו. במקרים כאלה ואחרים אפשר ליצור קשר עם שירות הלקוחות של צ'יטה שליחויות כדי לברר את כל הנושאים הללו. שירות לקוחות צ'יטה שליחויות פועל במספר הטלפון 03-5708080, בין הימים ראשון עד חמישי, בין השעות 8:30 בבוקר ועד 17:00 אחר הצהריים. בימי שישי וערבי חג מוקדי השירות של צ'יטה סגורים.
כמו כן, צ'יטה שליחויות מפעילה מוקד טלפוני ייעודי למעקב אחר משלוחים במספר הטלפון 073-2171717. באמצעות טלפון מעקב אחר משלוחים יכולים לקוחות החברה לשוחח עם אחד מנציגי השירות של צ'יטה שליחויות כדי לוודא את סטטוס המשלוח ולראות האם יש חבילה שהלכה לאיבוד.
בנוסף, אפשר ליצור קשר עם צ'יטה שליחויות בדרכים נוספות. אפשר לשלוח פקס לצ'יטה שליחויות באמצעות מספר הפקס 02-6515574 או לשלוח דואר לכתובת תא דואר 3821 בפתח תקווה. כמו כן, צ'יטה שליחויות מפעילה מוקד כללי לפניות הציבור באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת publicinquiries@chita-il.com. במקרים שבהם יש תקלה כלשהי באתר האינטרנט של צ'יטה, למשל במקרים שבהם התוכנה למעקב אחר משלוחים לא עובדת כראוי, יכולים לקוחות החברה לפנות גם ישירות למוקד התמיכה הטכנית של צ'יטה שליחויות בכתובת הדואר האלקטרוני support@chita-il.com.
אולי יעניין אתכם גם:
שירות לקוחות בית ספר אדנים טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית ספר אדנים טלפון דף הבית בית הספר מחולק לשלוש שכבות – צעירה (כיתות ז'-ח') ביניים (ט'-י') ועליונה (כיתות
שירות לקוחות בית חינוך עיוורים טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית חינוך עיוורים דף הבית בית חינוך עיוורים הוא מוסד ירושלמי להוראה ולשיקום של בני נוער ובוגרים הלוקים בעיוורון
שירות לקוחות בית שחם זכרון יעקב טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית שחם זכרון יעקב דף הבית בית שחם זכרון יעקב הינו בית אבות פרטי, דיור תומך טיפול רפואי ואישי,
שירות לקוחות בית הספר צייטלין טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית הספר צייטלין דף הבית בית הספר צייטלין הינו תיכון עירוני הקרוי על שם הלל צייטלין, בית הספר הוא
שירות לקוחות פיצה ביאליק רמלה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצה ביאליק רמלה דף הבית פיצה באליק הינה פיצרייה טעימה ביותר ומומלצת מאוד. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר
שירות לקוחות עדן חולצות טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של עדן חולצות טלפון דף הבית באתר שלנו "עדן חולצות" תוכלו להנות ממגוון שירותים שכוללים הדפסה על מוצרים שונים
22 Responses
שירות גרוע ביותר
מישלוח שאמור להגיע דרכיכם לפני שבועים אני מנסה ליצור איכם קשר ואין עם מי לדבר כל טלפונים שלכם סגורים ורק מענה טלפוני
איך אפשר לדעת מה קורה עם משלוח שלא יודעים מה קורה ומדוע אין מענה טלפוני שאפשר לדבר ולסביר מה קורה מה קורת
אין מענה אנושי לניהול שיחה עם לקוחות,
פעם…..היה לכם שירות מצויין…..
כנראה שגדילה אינה יתרון.. עדיף שירות טוב ולא גודל בלתי מובן
אין מענה אנושי , אתם שולחים SMS לעדכון כתובת ולאחר מכן כותבים שהכתובת עודכנה וזה טעות, כך על כל המשלוחים,
אין עם מי לדבר אצלכם
שרות גרוע!!!!!
חברה מזעזת! אין שום אמצעי תקשורת איתם, עושים מה שבא להם , מעבירים משלוח לכתובת שנח להם ולא כתובת הנמען, ואין עם מי לדבר. גועללל נפששששש
אין לכם שירות אין למי לדבר אי אפשר לברר איפה החבילה שלי
גועל נפש
שולחים חבילה לעיר אחרת ונותנים לך לרוץ להביא איזה שליחויות פח
שירות לא טוב בכלללל
חראאאאט שירותתתת
בשום דרך לא עונים המשלוח שלייי נאבד חא יודעים מה קורה אמרו שיבדקו ואף אחד לא בודק
חראות
לא עונים ממש חוצפה
החברה הזו מהללת את עצמה ,בפועל,החברה הזו כל כך גרועה ,בושה למי שעובד איתה ,בושה של חברה,אין מצב שהם יחזרו חזרה ,אין מצב שהם יענו לטלפונים בקיצור,חברה פח
עבריינים זהירות אם אפשר להמנע – להמנע בכל מחיר.
שירות גרועעעעעעע
חרא של חברה
לגמרי חברה מזעזעת, שירות של בוט עלוב שחוזר על עצמו בתשובות בלי להתייחס לשאלה, לכו תלמדו לתת שירות!!!!
אין עם מי לדבר!!. לכתוב מכתב לתיבת דואר?? זה עוד קיים?? אין לכם אפילו מייל. בושה של חברה. דברו לקיר הוא יענה לכם מהר יותר
אתם גרועים!! וזה שאין עם מי לדבר זו בושה.
לכתוב לתיבת דואר בפתח תקווה?? זה עוד קיים??
המערת של השיחות לא נותנת לאפשר לבחור את השירות המתאימה לאחר שלוחצים על המספר שדורשים
ממש גרועים , ובטח לא מעניין אתכם
אי אפשר לדבר לא אתכם ולא עם סניפים שלכם
כול מה שבא לכם אתם עושים , בא לכם מחזירים משלוח במקום להתקשר ולבדוק למה הוא לא מגיעה בתוך יומיים שאתם נותנים – אולי חולה או בחול- ישר להחזיר משלח לשליח?
מזעזע אין מילים
שירות נורא ואיום!
5 משלוחים שהזמנתי באותו זמן הגיעו מאוחר מאוד, כל אחד לנקודת חלוקה אחרת. אין לדעת איזו חבילה הגיעה לאן, ולכן אי אפשר לאסוף אף אחת מהחבילות.
אין מענה טלפוני, ואין שום דרך אחרת לתקשר.
עושה רושם שהשקיעו בשם טוב ואחר כך הזניחו הכל. לא משקיעים בלקוחות.
אין צורך לתאר כל אחד יודע אני מסכים עם כל שאר התגובות שאחרים כתבו אני רק יכול לומר בקצרה שגם אם היו עושים משלוחים חינם לא הייתי מוכן לשלוח דרכם ובטח שלא לקבל
אני מציע לכל אחד שידאג לפני ההזמנה לדאוג לבקש מהמוכר או השולח שלא ישלח דרכם אמרו לי שיש דבר כזה