נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של ציטה משלוחים

>>
>>
שירות לקוחות ציטה משלוחים טלפון
צור קשר שירות לקוחות צ'יטה משלוחים לוגו

ציטה משלוחים, משלוחים מכל הסוגים והגדלים ברחבי הארץ.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של ציטה משלוחים

צור קשר שירות לקוחות צ'יטה משלוחים לוגו

טלפון של שירות הלקוחות של ציטה משלוחים

מספר הטלפון הינו:  

03-5708080

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:30-17:00

דוד אבישר –  073-2171726  
ליאת דהן – 073-2171734  
זאב קנבסקי – 073-2171726 
יהודה בראל – מנהל מכירות ארצי – –073-2171734  |  כתובת המייל הינה – sales@chita-il.com

פניות הציבור – publicinquiries@chita-il.com

מירי אירני – 02-6515575 | mirie@chita-il.com

אבי אופן – מנהל מחלקת בטחון
דוא"ל –  publicinquiries@chita-il.com

מיקי טל – מנהל cheetah shops – 02-6515575 | michaelt@chita-il.com

מחלקת הנהלת חשבונות:
דוא"ל – suppliers@chita-il.com

תמיכה טכנית – support@chita-il.com

צור קשר באתר של ציטה משלוחים

כתובת האתר הינה:

https://chitadelivery.co.il/

שירות הלקוחות בכתובת של ציטה משלוחים

כתובת החברה הינה:

 רחוב זאב ז'בוטינסקי 90, פתח תקווה

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של ציטה שליחויות

שם ערוץ היוטיוב הינו:

צ'יטה שליחויות בע"מ

לעמוד הפייסבוק – https://t.ly/xf8dZ

צור קשר בפקס של ציטה שליחויות

מספר הפקס הינו:

02-6515574

על צ'יטה שליחויות

צ'יטה שליחויות היא אחת מחברות המשלוחים הוותיקות והמובילות בישראל. צ'יטה שליחויות מתמחה בשינוע לוגיסטי בכל רחבי ישראל באמצעות מרכזי חלוקת המשלוחים שהיא פרסה לכל אורכה ורוחבה של ישראל. לצי'טה שליחויות צי רכב מתקדם ומודרני, והיא משתמשת במערכי בקרה ושינוע טכנולוגיים מהמובילים בעולם, כדי להבטיח לכל אחד מלקוחותיה של החברה לקבל או להעביר את המשלוח שלהם במהירות רבה ובמקצועיות.

צ'יטה מבצעת שליחויות בכל רחבי הארץ ומתמחה בשירות מהיר ומקצועי. לעיתים, ישנם אזורים בארץ שצ'יטה מגדירה כ"אזורי שילוח חריגים", וכדי שהמשלוח יגיע אליהם יש צורך לשלם תשלום נוסף. בין היישובים שהם "אזורי שילוח חריגים" ניתן למצוא גם את יישובי רמת הגולן, יישובי בקעת הירדן, יישובים מעבר לקו הירוק, בתי חולים, משרדי ממשלה ואוניברסיטאות.

לאחרונה החלה צ'יטה משלוחים גם לבצע משלוחים ברחבי העולם. במקרים שבהם לקוחות מעוניינים בשירות כזה, עליהם לפנות לאתר האינטרנט של צ'יטה שליחויות בכתובת האינטרנט www.chitadelivery.co.il, ולעקוב אחר ההוראות שמופיעות באתר האינטרנט. במקרים כזה, צ'יטה תגיע לאסוף את החבילה ישירות מבית הלקוח, כדי להבטיח לכם משלוח "בראש שקט".

צ'יטה שליחויות – מעקב משלוחים

אחד מהשירותים המרכזיים של צ'יטה שליחויות הוא אפשרות לבצע מעקב משלוחים. שירות מעקב משלוחים של צ'יטה שליחויות מאפשר הן לשולח המכתב או החבילה והן למקבל המכתב או החבילה לעקוב באינטרנט, אונליין, אחר המשלוח כדי לוודא בכל רגע נתון איפה נמצא המשלוח. צ'יטה שליחויות השיקה את השירות כחלק מערך השקיפות שהיא דוגלת בו, וגם כדי לחסוך ללקוחותיה את הצורך להתקשר לנציגי השירות או למוקד שירות לקוחות צ'יטה שליחויות כדי לוודא היכן החבילה, האם היא הלכה לאיבוד, או האם היא עדיין באחד ממרכזי השינוע של צ'יטה. כדי לעקוב אחר משלוחים אפשר להשתמש באתר האינטרנט של צ'יטה שליחויות בכתובת האינטרנט www.chitadelivery.co.il. באמצעות הקשת מספר המשלוח אפשר לברר בכל זמן מה הסטטוס של המשלוח ולהיות בראש שקט. כמו כן, באתר האינטרנט של צ'יטה שליחויות אפשר למצוא מערכת אוטומטית למעקב אחר המשלוחים, באמצעות הזנת מספר החבילה, בכתובת האינטרנט www.chita-il.com/run10.

שירות לקוחות של צ'יטה שליחויות

צ'יטה שליחויות חרטה על דגלה לספק שירות מהיר, יעיל ומקצועי לכל לקוחותיה, עסקיים או פרטיים. צ'יטה עושה מאמצים רבים כדי לספק את כל המשלוחים שמבוצעים באמצעותה במהירות המרבית, לכל חלקי הארץ, כדי לוודא שמי שצריך לקבל את המכתב או החבילה יקבל אותם כמה שיותר מהר. יחד עם זאת, לעיתים ישנם מקרים שבהם משלוח מאחר או שחבילה כלשהי הלכה לאיבוד, או שהמשלוח עדיין לא הגיע למרות שהיה אמור להגיע כבר ליעד שלו. במקרים כאלה ואחרים אפשר ליצור קשר עם שירות הלקוחות של צ'יטה שליחויות כדי לברר את כל הנושאים הללו. שירות לקוחות צ'יטה שליחויות פועל במספר הטלפון 03-5708080, בין הימים ראשון עד חמישי, בין השעות 8:30 בבוקר ועד 17:00 אחר הצהריים. בימי שישי וערבי חג מוקדי השירות של צ'יטה סגורים.

כמו כן, צ'יטה שליחויות מפעילה מוקד טלפוני ייעודי למעקב אחר משלוחים במספר הטלפון 073-2171717. באמצעות טלפון מעקב אחר משלוחים יכולים לקוחות החברה לשוחח עם אחד מנציגי השירות של צ'יטה שליחויות כדי לוודא את סטטוס המשלוח ולראות האם יש חבילה שהלכה לאיבוד.

בנוסף, אפשר ליצור קשר עם צ'יטה שליחויות בדרכים נוספות. אפשר לשלוח פקס לצ'יטה שליחויות באמצעות מספר הפקס 02-6515574 או לשלוח דואר לכתובת תא דואר 3821 בפתח תקווה. כמו כן, צ'יטה שליחויות מפעילה מוקד כללי לפניות הציבור באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת publicinquiries@chita-il.com. במקרים שבהם יש תקלה כלשהי באתר האינטרנט של צ'יטה, למשל במקרים שבהם התוכנה למעקב אחר משלוחים לא עובדת כראוי, יכולים לקוחות החברה לפנות גם ישירות למוקד התמיכה הטכנית של צ'יטה שליחויות בכתובת הדואר האלקטרוני support@chita-il.com.

אולי יעניין אתכם גם:

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק
שירות לקוחות חברות בילוי ופנאי

שירות לקוחות בריכת אפק טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בריכת אפק דף הבית בריכת אפק היא חלק ממרכז ספורט קהילתי הממוקם בקריית ביאליק. מבט מהיר על דרכי יצירת

קרא עוד »

ביקורות על החברה

22 תגובות

  1. שירות גרוע ביותר
    מישלוח שאמור להגיע דרכיכם לפני שבועים אני מנסה ליצור איכם קשר ואין עם מי לדבר כל טלפונים שלכם סגורים ורק מענה טלפוני
    איך אפשר לדעת מה קורה עם משלוח שלא יודעים מה קורה ומדוע אין מענה טלפוני שאפשר לדבר ולסביר מה קורה מה קורת

    1. אין מענה אנושי לניהול שיחה עם לקוחות,
      פעם…..היה לכם שירות מצויין…..
      כנראה שגדילה אינה יתרון.. עדיף שירות טוב ולא גודל בלתי מובן

  2. אין מענה אנושי , אתם שולחים SMS לעדכון כתובת ולאחר מכן כותבים שהכתובת עודכנה וזה טעות, כך על כל המשלוחים,
    אין עם מי לדבר אצלכם
    שרות גרוע!!!!!

  3. חברה מזעזת! אין שום אמצעי תקשורת איתם, עושים מה שבא להם , מעבירים משלוח לכתובת שנח להם ולא כתובת הנמען, ואין עם מי לדבר. גועללל נפששששש

  4. גועל נפש
    שולחים חבילה לעיר אחרת ונותנים לך לרוץ להביא איזה שליחויות פח

  5. חראאאאט שירותתתת
    בשום דרך לא עונים המשלוח שלייי נאבד חא יודעים מה קורה אמרו שיבדקו ואף אחד לא בודק
    חראות

  6. החברה הזו מהללת את עצמה ,בפועל,החברה הזו כל כך גרועה ,בושה למי שעובד איתה ,בושה של חברה,אין מצב שהם יחזרו חזרה ,אין מצב שהם יענו לטלפונים בקיצור,חברה פח

  7. לגמרי חברה מזעזעת, שירות של בוט עלוב שחוזר על עצמו בתשובות בלי להתייחס לשאלה, לכו תלמדו לתת שירות!!!!

  8. אין עם מי לדבר!!. לכתוב מכתב לתיבת דואר?? זה עוד קיים?? אין לכם אפילו מייל. בושה של חברה. דברו לקיר הוא יענה לכם מהר יותר

  9. אתם גרועים!! וזה שאין עם מי לדבר זו בושה.
    לכתוב לתיבת דואר בפתח תקווה?? זה עוד קיים??

  10. המערת של השיחות לא נותנת לאפשר לבחור את השירות המתאימה לאחר שלוחצים על המספר שדורשים

  11. ממש גרועים , ובטח לא מעניין אתכם

    אי אפשר לדבר לא אתכם ולא עם סניפים שלכם

    כול מה שבא לכם אתם עושים , בא לכם מחזירים משלוח במקום להתקשר ולבדוק למה הוא לא מגיעה בתוך יומיים שאתם נותנים – אולי חולה או בחול- ישר להחזיר משלח לשליח?

  12. שירות נורא ואיום!
    5 משלוחים שהזמנתי באותו זמן הגיעו מאוחר מאוד, כל אחד לנקודת חלוקה אחרת. אין לדעת איזו חבילה הגיעה לאן, ולכן אי אפשר לאסוף אף אחת מהחבילות.
    אין מענה טלפוני, ואין שום דרך אחרת לתקשר.

    עושה רושם שהשקיעו בשם טוב ואחר כך הזניחו הכל. לא משקיעים בלקוחות.

  13. אין צורך לתאר כל אחד יודע אני מסכים עם כל שאר התגובות שאחרים כתבו אני רק יכול לומר בקצרה שגם אם היו עושים משלוחים חינם לא הייתי מוכן לשלוח דרכם ובטח שלא לקבל

  14. אני מציע לכל אחד שידאג לפני ההזמנה לדאוג לבקש מהמוכר או השולח שלא ישלח דרכם אמרו לי שיש דבר כזה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של ציטה משלוחים

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של ציטה משלוחים רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של ציטה משלוחים. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של ציטה משלוחים, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של ציטה משלוחים, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של ציטה משלוחים, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.