נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של צ'יטה (Chita)

>>
>>
שירות לקוחות צ'יטה (Chita) טלפון
צור קשר שירות לקוחות ציטה

רת שליחויות צ'יטה נוסדה בשנת 1997. החברה חרתה על דגלה סטנדרטים גבוהים של אמינות ומצוינות בשירות, וחשוב מכך – היא עומדת בהם ללא לאות בכל שנות קיומה. החברה נמצאת כיום בחמישייה הפותחת של חברות הבלדרות הגדולות ביותר בישראל, ומעסיקה כ-400בלדרים, וכעוד 150 עובדי מנהלה.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של צ'יטה (Chita)

צור קשר שירות לקוחות ציטה

טלפון של שירות הלקוחות של צ'יטה (Chita)

מספר הטלפון הינו:  

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:30-17:00

מספרי אנשי המכירות :

דוד אבישר – טל' – 073-2171726

ליאת דהן – טל' –073-2171734

זאב קנבסקי- טל' – 073-2171726

יהודה בראל- מנהל מכירות ארצי- טל'- 073-2171734 

מייל של שירות הלקוחות של צ'יטה (Chita)

כתובת המייל הינה:

publicinquiries@chita-il.com

כתובת מייל נוספת – sales@chita-il.com

מייל אנשי המכירות – 

דוד אבישר –  sales@chita-il.com

ליאת דהן – sales@chita-il.com

זאב קנבסקי – sales@chita-il.com

יהודה בראל – sales@chita-il.com

צור קשר באתר של צ'יטה (Chita)

כתובת האתר הינה:

https://t.ly/UFF0

הפייסבוק של שירות הלקוחות של צ'יטה (Chita)

שם דף הפייסבוק הינו:

צ'יטה שליחויות- Cheetah group

שם דף היוטיוב הינו – שליחויות צ'יטה

צור קשר בפקס של צ'יטה (Chita)

מספר הפקס הינו:

02-6515574

טלפונים נוספים של צ'יטה (Chita) משלוחים שירות לקוחות

  1. ציטה טלפון 02-6515575
  2. ציטה משלוחים טלפון 02-6515575
  3. ציטה שליחויות טלפון 02-6515575
  4. שירות לקוחות צ'יטה טלפון 02-6515575
  5. צ'יטה טלפון 02-6515575
  6. צ'יטה משלוחים טלפון 02-6515575
  7. שליחויות – צ'יטה טלפון 02-6515575
  8. שליחויות צ'יטה טלפון 02-6515575
  9. צ'יטה טלפון 02-6515575
  10. צ'יטה מעקב משלוחים טלפון 02-6515575
  11. צ'יטה משלוחים טלפון 02-6515575
  12. צ'יטה משלוחים שירות לקוחות טלפון 02-6515575
  13. צ'יטה שירות לקוחות טלפון 02-6515575
  14. צ'יטה שליחויות טלפון 02-6515575
  15. צ'יטה שליחויות חיפה טלפון 02-6515575
  16. צ'יטה שליחויות ירושלים טלפון 02-6515575
  17. צ'יטה שליחויות שירות לקוחות טלפון 02-6515575

בשנים האחרונות חלה עלייה בקניות אונליין, מה שגרם למספר שירותי שליחויות לצוץ על מנת לייעל את חווית הקנייה המקוונת עבור משתמשים ברחבי העולם ובמרחבי מדינת ישראל. זה אפשר לבני האדם להזמין מוצרים לא רק מהשוק המקומי אלא גם מכתובות בינלאומיות, לא משנה כמה גדולות או כבדות ההזמנות שלהם. מלבד משלוח משלוחים וחבילות, אנשים פרטיים משתמשים בחברות שליחויות כמו למשל – ציטה טלפון, להובלת מסמכים חשובים ודואר, במיוחד עבור מי שעובד מהבית. נושא זה כל כך חיוני שיש אפילו הרבה מאוד מאמרים אקדמיים שנכתבו בנושא.

כיצד תפיקו את המרב מהשירותים של ציטה משלוחים טלפון?

חברות מכל הסוגים והגדלים צריכות לקבל משלוחים ללקוחות ממנעד נרחב של סיבות. בעוד שאינסטינקט ראשוני עשוי להיות פשוט להשתמש בשירות הדואר או במשלוחים אחרת, מומלץ לשקול אם שירות שליחים ייעודי כמו לדוגמה – ציטה משלוחים טלפון יועיל לכל המעורבים. בעצם, קיימות כמה דרכים שבהן שירותים כאלה יכולים לעזור כמעט לכל ארגון למצוא הצלחה. ממסמכים משפטיים לציוד רפואי ועד לכלים הדרושים לעבודות בנייה רגישות לזמן, אין כמעט סוף לסוגי החומרים ששליחים יכולים לעזור לספק בזמן ובתקציב. הנה כמה מהדרכים הנפוצות ביותר שבהן עסקים יכולים להפיק את המרב משירות שליחים. וכעת נעבור לדין של כיצד תפיקו את המרב מהשירותים של ציטה משלוחים טלפון:

  • התמקדו בשורה התחתונה – כל עסק חייב לדאוג לחיסכון בכסף במידת האפשר, וזו הסיבה שכמה חברות מתחילות עשויות להניח שתמיד משתלם יותר פשוט לשלוח חבילות בדואר. במציאות, עם זאת, זה עשוי להיות זול משמעותית להשתמש בשירות השליחויות הנכון עבור העבודה. עליית מחירי המשלוח והעלאת התעריפים בקרב חברות המשלוחים הגדולות גורמות לכך שיותר מתמיד להשתמש ברבות מהאפשרויות הנפוצות ביותר כיום בשוק. כאשר עוסקים בשליחויות בעלת ניסיון מקומי רב, כדוגמת – ציטה משלוחים טלפון, ניתן להגיע לעסקאות שיועילו לכל המעורבים ולמעשה להוזיל את העלויות הכרוכות בשליחת דברים ללקוחות. בנוסף לכך, כאשר אנשים מתחילים להכיר בכך שעסק תמיד שולח דברים בזמן והפריטים מגיעים במצב תקין, הם בדרך כלל יהיו מוכנים לשלם יותר עבור החוויה, ובכך להגביר את הרווחיות של החברה בתהליך.

  • קבלו דברים מהירים יותר – למרות שעסקים חייבים לחכות שעובד דואר או נהג משלוחים יאסוף פריטים שנשלחו באמצעים מסורתיים יותר, השליח המתאים יכול להיות זמין בהתראה של רגע ולהעביר כמעט כל דבר ברחבי העיר או אפילו רחוק יותר בהתבסס על הצרכים של החברה אשר יהיו. כאשר הזמן הוא המהות, כמה דקות נוספות, שעות או אפילו ימים יכולים להיות ההבדל בין הבטחת שביעות רצון לקוחות לבין אובדן עסקים בעתיד. כמובן, כאשר ההימור באמת גבוה, כדוגמת – בעת משלוח חומרים או איברים מצילי חיים, שירות שליחים של ציטה משלוחים טלפון הוא חובה.

  • שמרו על אבטחה שאין שניה לה – למרות שהמשלוח בדואר אמין על פי רוב, חבילות רבות הולכות לאיבוד או מתעכבות לפרק זמן ממושך בכל שנה. עם שירות שליחויות של ציטה משלוחים טלפון, לעומת זאת, יש הרבה שכבות של אבטחה שיבטיחו ששום דבר לא יאבד, ניזוק או ייפתח במהלך ההובלה. המשמעות היא שבעלי עסקים ולקוחות כאחד יכולים לסמוך על כך שהכול יגיע בשלום ובבטחה. עם הגנה וכיסוי זמינים, אין סיבה לדאוג לגבי שליחת דברים ממקום למקום בטיפולו של שליח אמין.

  • תבנו מוניטין של אמינות – בכל הנוגע לשמירה על לוח זמנים צפוף ויש צורך לקבל או לשלוח פריטים חשובים, אין מקום לטעויות. קל מתמיד ללקוחות פוטנציאליים לבדוק באינטרנט על מנת לראות את הביקורות וההמלצות על עסק מסוים. מכיוון שכך, כל ראיה לכך שלוקח יותר מדי זמן להשלים עבודה עלולה להזיק למוניטין של החברה. להבטיח שהדברים יגיעו לאן שהם הולכים לפי לוח הזמנים שהובטח הרבה יותר פשוטה ואמינה כאשר משתמשים בשליח לטיפול במשימות אלו. לבעלי עסקים יש מספיק מה לעשות ביום יום מבלי לדאוג אם חבילות יגיעו מתי ואיפה הן אמורות להגיע.

מה הוא השירות של ציטה שליחויות טלפון?

שירותי שליחים של ציטה שליחויות טלפון הם פופולריים ביותר ומציעים לעסקים דרכים חסכוניות להפיץ מוצרים במרחבי מדינת ישראל. אין להכחיש את הצורך במשלוח מהיר בעולם המקושר שלנו, במיוחד עם צמיחת המסחר האלקטרוני. ועכשיו נעבור להסבר מה הוא השירות של ציטה שליחויות טלפון? – שליח הוא חברה או אדם המעבירים חבילה ממקום למקום. שירותי משלוחי שליחים משמשים לעתים קרובות למימוש מסחר אלקטרוני מכיוון שהם מאפשרים שירותים מקומיים או אזוריים יותר, יכולים לספק מספר חבילות ולהסיר את האחריות מהמוכר. עסקים בקנה מידה קטן כמו מוכרים עצמאיים נוטים יותר להשתמש בשירותים ציבוריים כמו הדואר המלכותי, בעוד שלעסקים גדולים יותר יש חוזים עם שירותי שליחים למשלוחים המוניים חסכוניים.

איך השירותים של צ'יטה טלפון יכולים להועיל לכם?

על בעלי עסקים חברות וארגונים מוטלת האחריות לוודא שהעסק מתנהל בצורה חלקה ללא הפרעות. אבל זה לא אומר שאתם צריכים להתמודד עם הכול. כאן בדיוק נכנס לתמונה הרעיון של מיקור חוץ. מיקור חוץ של שירותים מסוימים לרבות – משלוחים מקומיים יכול להועיל רבות לעסק. ישנן חברות רבות המתמחות במשלוח הובלות קטנות וגדולות לכל רחבי מדינת ישראל, אבל יש רק ציטה טלפון אחת, והנה איך השירותים שלה יכולים להועיל לכם:

  • חסכוני – זה יכול להיות יקר להשתמש בצוות פנימי לאיסוף חבילות בהשוואה לשימוש במשלוחים באותו יום. רוב חברות המשלוחים כמו ציטה טלפון יחייבו אתכם בתעריף אחיד עבור השירותים שלהן. באופן כללי, ניתן להשיג צמיחה עסקית בדרכים רבות. זה כולל עבודה עם משלוח באותו יום במטרה לשפר את איכות השירותים ולקבל לקוחות מרוצים.

  • אספקה בזמן – עם שירותי משלוחים של ציטה טלפון, אתם לא צריכים לדאוג לגבי החבילה שלכם שתגיע בזמן. כאשר אתם מתקשרים בחוזה עם משלוחים מקומית. באחריות לוודא שכל מה שצריך לשלוח יגיע ליעדו בזמן. חלק מהחברות אפילו מציעות שירותי משלוחים באותו יום, בהתאם לאופן שבו אתם מסכימים לעבוד יחד. זה נותן לכם שקט נפשי וזמן להתמקד בפעילויות אחרות.

  • ניהול מקוון – הטכנולוגיה הפכה את הדברים לקלים, ואתם לא צריכים לבזבז זמן רב בטלפון במעקב אם חבילה נמסרה או לא. ציטה טלפון פוטרת אתכם מכל הפעילויות הללו ונותנת לכם את האפשרות לנהל את חשבונכם בכל עת ובכל מקום שאתם נמצאים. כל מה שאתם צריכים זה להגדיר חשבון ולתזמן את השירותים שלהם.

  • בנו מוניטין – לקוחות אוהבים עסקים או חברות המספקות שירותים מהירים. המטרה של כל עסק צריכה להיות סיפוק לקוחות על ידי מתן שירותים מהירים ואמינים. לקוחות מרוצים פירושם שגם המוניטין של העסק שלכם ישתפר. אין דרך טובה יותר להשיג זאת מאשר לעבוד עם משלוחים מקומית.

  • תיאום קל עם עסקים אחרים – צמיחה עסקית יכולה להתממש בקלות אם אתם עובדים אסטרטגית עם עסקים אחרים. הדרך הטובה ביותר לעבוד איתם היא להשתמש בשירות משלוחים מקומי כדי לסייע בתיאום האיסוף וההורדה תוך זמן קצר. אתם לא צריכים לשבת ולהמתין למשלוח או לקבל חבילות מנקודה אחת לאחרת.

מה תפקידו של השליח בצ'יטה משלוחים טלפון?

שליחים של ציטה משלוחים טלפון הם מצרך קיים בעולם הנוכחי. במילים פשוטות, שירות שליחים מאפשר לשלוח או לקבל כל צורה של חבילה או משלוח ממקום אחד למשנהו, בין אם מדובר במשלוח של מכתב בודד מתוך העיר, ובמרחבי מדינת ישראל.  מותגים ועסקים יוצרים שותפויות עם שירותי שליחים, במיוחד אלה שמוכרים באינטרנט בשביל לקבל שיטת משלוח בטוחה ואמינה לחוויית משלוח חלקה. אפשרויות המשלוח והמשלוח המרובות הניתנות על ידי שירותי שליחים אלו הן מה שמייחד אותם משירותי הדיוור המסורתיים. זה עוזר מאוד במשלוח בינלאומי. יש להם משאבים פנימיים גדולים ופחות הגבלות גודל. שליחים מתמחים במשלוח או בתהליך משלוח למייל האחרון עבור משלוחים רגישים לזמן. יתרה מכך, הליך התשלום מאובטח לחלוטין, ואנשים יכולים לבחור לשלם באופן מקוון בעת ביצוע ההזמנה או לשלם בזמן המשלוח, לפי הנוחות שלהם.

כיצד שליחויות צ'יטה טלפון מועילה לעסקים?

ישנן דרכים רבות שבהן שירות שליחויות ציטה טלפון יכולה להועיל לעסק, ממשלוח מהיר ועד לחיבורים גלובליים. לקוחות לא אוהבים שמחכים לחבילה שלהם או להישאר מחוץ למעגל, ולכן משלוח ומשלוח יעילים הם המפתח. והנה איך שליחויות ציטה טלפון מועילה לעסקים:

  • אמינות – למרות שחשוב לבדוק ביקורות ולהשתמש בחברות מוכרות, רוב שירותי משלוחי השליחויות אמינים. בדיוק כפי שאתם סומכים עליהם כדי לספק את החבילות שלכם, הם סומכים על שביעות הרצון והשירות שלכם תמורת כסף. טעויות אמתיות ותקלות בצד, שירותי משלוחי שליחים מוציאים את הטרחה והלחץ במשלוח מידיכם ומשאירים אתכם עם לקוחות מרוצים.

  • מעקב – ככל שהטכנולוגיה הופכת מתקדמת ומחוברת יותר, שירותי משלוחי שליחים מספקים ביטחון רב באמצעות מעקב. גם אתה וגם הלקוחות שלך יכולים כעת לראות היכן החבילה משתמשת במתן מעקב אחר שירות שליחים. זה עוזר להתריע ללקוחות שלכם מתי הם צריכים לצפות לחבילה שלהם ולעדכן אתכם בכל השהיות או עיכובים. מעקב אחר עדכוני לקוחות הם הזדמנות מצוינת לספק שירות לקוחות מעולה ולשמור על שביעות רצון של קונים מהשירותים שלכם.

  • תמחור – לעתים קרובות שירותי משלוח שליחים מספקים פתרונות חסכוניים למשלוח, בעזרת העובדה שיש מספר שירותים המתחרים על העסק. חשוב במיוחד עבור משלוחים גדולים או הסכמים חוזים, שירותי שליחים עשויים לספק עסקאות זולות יותר עבור חוזים ארוכי טווח או שירותים חוזרים. כך הם שומרים עליכם כלקוח ואתם מקבלים משלוח במחיר טוב.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

28 תגובות

  1. אבקש לדעת מה קורה עם משלוח 34298155 .למרות שיום שלם אתמול תקינו את הכתובת השגויה הרשומה אצלכם
    ל מאיר אריאל 12 כפר סבא שוב קבלתי הודעה מכם עם הכתובת השגויה.שוב מדגישה הכתובת היא מאיר אריאל 12
    כפר סבא דירה 2 נא להתקשר בדחיפות 097447541

  2. שירות נטול אישיות של מוכר החנות. לא ניתן להשיג שירות טלפוני

  3. לא ברור למה לכתובת ברמת אביב ג' (רחוב קשאני) אתם קובעים נקודת איסוף משלוח ברמות צהלה או בנווה שרת (מינימרקט אליעזר… ברחוב אלמגור) או באיזור רחוק אחר, נותנים רשימה חלקית של נקודות איסוף לשינוי (גם רחוקות – ברחוב אמיר גלבוע במקום ברחובות אחימאיר או אופנהיימר בת"א שקרובים הרבה יותר) או חוסמים אפשרות שינוי ומאלצים נסיעה ברכב של 5.5 ק"מ בכבישים עמוסי רמזורים ורכבים (שעה נסיעה הלוך וחזור). השירות שלכם לא חכם ונורא, בניגוד לדואר ישראל שמאפשר נקודת איסוף קרובה ויעילה במרחק הליכה קצרה.

  4. תלונה על חבילה מספר 39300304 שלא הגיעה ליעדה, נעלמה, קבלתי הודעה שהחבילה הגדולה נמסרה לי שלשום 31.10.22. לא נמסר כלום, לא היה בכל הקומה, ועוד היו אנשים בבית שיכלו לקבל החבילה.
    פתחתי קריאה בצ'יטה (תלונה מקוונת), בנוסף שלחתי מייל, ושלחתי פקס. אין תגובה בכל הערוצים.
    התנהלות מחפירה ומזעזעת של החברה. ושל הנהג חסר האחריות שלכם. שלא עונה 3 ימים לנייד שלו (שאתם נתתם את מספרו.
    שלחתי מייל תלונה גם לשיין העולמי, על התנהלות לא תקינה של צי'טה.
    אודה לצי'טה אם יאתרו וימצאו את החבילה היקרה שלי שאבדה, בעלות של 760 ש"ח!!! ושיואילו בטובם להגיב ולהשיב להודעות ולתלונות הלקוחות.
    תודה טפי

  5. התגובה שלי די זהה עם שאר התגובות, נראה שדי מיותר להשאיר תגובה, אין בזה שום תועלת, כמו שהשירות שלהם חסר כל תועלת, ממש מזעזע, לא מובן למה חברות מתעסקות עם ציטה בכלל, כנראה שהם נותנים מחיר זול, וזה על הגב שלנו, הלקוחות.

  6. בתאריך 2/1/2023 נכנס למיון אצלכם עד היום הוא נמצא במיון אתם חברה זבל יותר גרוע מהדואר ימח שימכם אני הזמנתי ושילמתי משלוח מהיר מסין הגיע כל כך מהיר ואתם מתמזמזים עם ההזמנה אתם פח אשפה כל הסמנה שתהיה אני אומר למוכר רק לא דרך ציטה ותחלחפו את. השם שלכם

  7. הודעה טלפונית על משלוח בעיר בני ברק אני גרה ברמת גן ותמיד מקבלת משלוחים ברח ביאליק או הרצל, אין אפשרות להשאיר הודעה אין טלפון שרות ח ר ה אולי בכל זאת תעזרו ת ז 008553497 פלפון 0504367517 מירה גיא

  8. אני ממתין למעלה מחודשים וחצי לקבלת משלוח ועדין לא הגיע וכאילו הכסף הלך לפך מספר המשלוח 8157983371522410 בבקשה אבקש לקבל עדכון במספר טלפון 0534167363

  9. שרות לא אמין מאבדים חבילה לא מוצאים את החבילה שלי למרות שעבר כבר 7 ימי עסקים ורוצים שאמתין עוד 7 ימי עסקים לבדוק היכן היא החבילה עלתה לי המון כסף והם פשוט לא מוצאים את החבילה זה ממש ביזיון ועוגמת נפש לשמה

  10. מן הראוי להודיע לאלי אקספרס מה איכות השרות שלכם,ולהתנות קניה בתנאי שלא ישתמשו בשרותכם
    כל מה שכתבו קודמי באשר לאפשרויות התקשורת עמכם נכונה
    יתכן ויש לערב את המועצה הישראלית לצרכנות או כל אינסטנציה אחרת שעשויה לתת מענה או פתרון
    אשמח מאד לדעת מה עלה בגורלה של חבילה שמיספרה 76743110614005

  11. חברה צ'טה משלוחים חסרת אחריות
    טלפונים לא פועלים ולא זמינים
    עדיין לא קיבלתי את החבילה עקב טעות שלהם

  12. חברה מיותרת! זה שקוראים לכם צ'יטה זה לא אומר שהלקוחות צריכים להיות כאלה בניסיון להגיע לחבילה שלהם! כל חבילה שמים בסוף העולם! אנשים שלא ניידים נתקעים בלי החבילות כי אתם מקטינים ראש! גועל נפש!

  13. התבקשתי להגיע לקחת את החבילה ולא נמצאה אין שירות לקוחות אין עם מי לדבר מישהו גנב את החבילה מצ'יטה ולי אין מה לעשות

  14. משלוח AE015117528
    חבילה 48332372)

    שלמתי כסף כדי שהחבילה הזה יגיע ישירות לבית שלי ולמה זה לא מגיע?

  15. אפס דירוג לא עונים לטלפון לא עונים למייל.. פשוט נורא ואיום.. לא מעוניינת שישלחו לי משלוחים עם חברה צ'יטה.. אפס דירוג

  16. תמיד שולחים לי בכוונה את הדואל לבית חנינה , אני גר בפסגת זאב , יש שם חנות של אילו המציאות , למה אתם מעכבים לנו ומגדילים את הזמן ההגעה של המוצרים , נגרם לנו עוגמת נפש, אחר כך הם שואלים איך היינו……

  17. זוועה של חברה
    החברה הכי גרועה שיש
    אולי הגיע הזמן שתשתפרו?

  18. חברה אחת הגרועות בעולם שראיתי מבחינת משלוחים זבל של שירות אין מענה בקיצור השם אומר הכל Shita איך לי מילים אחרות מי שמזמין דרכם פשוט אפס כמוהם חברה מפגרת שלא יודעת לעבוד מסודר ואנחנו אמורים לאכול את זה אחרי זה

  19. שרות לא טוב,שלחו חבילה ללא מקום מגורי
    ארבה פעמים פניתי,שלחתי פרטים שלי וחבילה שלי
    קיבלתי תשובות לא נורמאליות ובסןף לא קיבלתי חבילה,שלחו בחזרה למקום הזמנה
    זה לא נורמלי!!!!!!!!

  20. גועל נפש מגעיל איכס דיייי כבר שמישהו יענה לי אשכרה שלחו לי פעמיים למקום הלא נכון 40 קילומטר החיזירו למחסן וזהו הלך הלך הכסף

  21. קיבלתי פעם שניה הודעה כי חבילה מס' 60749515 נמסרה ללחנות בסלעית. לאחר 2 ביקורים החבילה לא נמצאה. מה עוסים?

  22. שלום. השרות הוא לא ציטה -הוא פשוט SHIT!!!_TA. תושבת זכרון מקבלת חבילה למסירה באילת. !!!? היתכן?????לפחות 4 חבילות שקיבלתי אודותן ולגביהן הודעת איסוף – לא נימצאו בכלל !!!!!!(אחרי מספר ביקורים בכתובת שנימסר ה}לפחות עד היום !!!!פתיחות קריאה שלי לא קיבלו התייחסות או לא פתרו את חיפושי…. מתכוונת לכתוב ולספר לשרות לקוחות של אליאקספרס על ואת "טיב השרות".שרות לקוחות הוא לא הצד החזק שלכם. !!!!!!מתנצלת אבל ציפיתי לשרות מסוג אחר…..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של צ'יטה (Chita)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של צ'יטה (Chita) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של צ'יטה (Chita). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של צ'יטה (Chita), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של צ'יטה (Chita), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של צ'יטה (Chita), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.