נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של צלול

>>
>>
שירות לקוחות צלול טלפון

עמותת צלול נוסדה לפני למעלה מ-20 שנה במטרה להוציא את כלובי הדגים המזהמים ממפרץ אילת. במשך שנות פעילותה נחלה העמותה הצלחות רבות: הביאה להפסקת הזרמת בוצת השפד"ן לים, להקמת מכונים לטיהור שפכים, לאישור תקנות המדגה, לסגירת מכל האמוניה במפרץ חיפה ולחקיקת חוקים ביניהם חוק הפיקדון וחוק השקיות.

צור קשר שירות לקוחות צלול

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של צלול

צור קשר שירות לקוחות צלול

טלפון של שירות הלקוחות של צלול

מספר הטלפון הינו:  

8525*

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-12:00

כתובת המייל הינה –  office@zalul.org.il

מספר הפקס – 03-5762632

צור קשר באתר של צלול

כתובת האתר הינה:

https://shorturl.at/ekpS2

שם עמוד הפייסבוק הינו – צלול | Zalul Environmental Association

שם עמוד האינסטגרם – zalulisrael

שם עמוד היוטיוב – עמותת צלול

צלול בר מים – צור קשר

הישראלים אוהבים לשתות מים וגם יודעים מה החשיבות של העדפת מים על פי כל סוג אחר של משקה. בישראל חם ולח וחלק בלתי נפרד משמירה על בריאות הגוף הוא שתייה של מים. המים מתאימים לכולם, טעימים ואיכותיים בכל רחבי הארץ וכל שנותר זה לבחור את הטמפרטורה המתאימה שנוחה לכל אחד לשתות. בדיוק בשביל זה כדאי להכיר את הדגמים השונים של ברי המים מתוצרת ושיווק צלול. מדובר בחברה מובילה ו-ותיקה בתחום של שיווק והתאמה אישית של מתקני מים מקוררים וטריים עבור כל לקוח – פרטי או עסקי כאחד. בזכות בר המים של צלול אפשר לסגל לכל אדם, בכל גיל, הרגלי שתיית מים חכמים ונכונים שיעזרו לו לשמור על הבריאות שלו וגם יתרמו לתחושה כללית טובה וחיובית.

למה דווקא מתקני המים של צלול?

כיום אפשר וכדאי להכיר סוגים שונים ודגמים מגוונים של מתקני מים טריים, מסוננים וצוננים שיתאימו לכל צורך ושימוש. דרך צלול בר מים טלפון אפשר לקבל ייעוץ ושירות לכל קהל הלקוחות שלה וכך קל יותר גם להתאים את המתקן לכל שימוש ולכל לקוח וגם לקבל מענה לאחר הרכישה של המתקן. אנשים רבים אוהבים לוודא שהמים שהם שותים נקיים ולא יהיה בהם שום סיכון ולו הקטן ביותר ללכלוך או זיהום וזה בדיוק מה שעושים ברי המים של צלול. הם מבוססים על טכנולוגיה מתקדמת שמטהרת את המים, מסלקת חלקיקים זעירים של לכלוך ומרחיקה כל מה שעלול להעכיר את המים או לגרוע מהאיכות המעולה שלהם. כך לא חייבים להתפשר על מים מהברז שיש מקומות בארץ שבהם הטעם שלהם פחות טוב בעיניהם של הצרכנים או שהם רוצים לקחת צעד קדימה את השמירה על איכות מי השתייה שלהם.

סוגים שונים של ברי מים

כאשר יוצרים קשר עם צלול טלפון אפשר להכיר כמה וכמה סוגים ודגמים של מתקני מים שמתאימים לצרכים או שימושים שונים – לחדר האוכל של חברה, למטבח הבייתי ועוד. יש מתקנים מעוצבים שיתאימו לחלל מעוצב שמקפידים בו על המראה, יש מתקנים רצפתיים וכאלה שממקמים על השיש בקרבת הברז. יש מתקנים שכוללים גם הרתחה מהירה של מים לצורך הכנת משקאות חמים ויש ברי מים עם מנגנון נעילה כנגד שימוש של ילדים. ברגע שמאפיינים את הצורך הרלוונטי – יהיה זה קל יותר לבחור את בר המים המתאים ביותר וכמובן שגם חוות דעת והמלצות על החברה עצמה יעזרו לקבל את ההחלטה לגבי ברי המים שהיא מציעה. הלקוח רוצה לדעת שיש מערך שירות לקוחות לפנות אליו ושתמיד יהיה לו מענה לכל שאלה או עניין שמתעוררים בו כלקוח של החברה.

איך יוצרים קשר עם צלול?

המשרד הראשי של צלול ממוקם בפתח תקווה והחברה מציעה מגוון רחב של ערוצי יצירת קשר כך שכל לקוח יכול לבחור את הדרך שבה יהיה לו הכי נוח לפנות אל החברה – השארת שם, כתובת מייל ומספר טלפון כך שנציגי החברה יוכלו ליצור איתו קשר, יש מספר טלפון של מוקד שירות והוא 8525* ובעזרת ניתוב שיחות טכנולוגי ויעיל הלקוח יגיע בדיוק אל השלוחה הרצויה לו ואפשר גם להגיע לאזור התעשייה של פתח תקווה לאולם התצוגה שבו אפשר גם להתרשם מהמבחר של מתקני המים וגם לאסוף הזמנות שבוצעו דרך אתר האינטרנט או באמצעות הנציגים הטלפוניים. כך החברה יכולה תמיד להיות זמינה וכל לקוח ימצא את הדרך הנוחה ביותר עבורו ליצור קשר, לשאול שאלה או לברר כל עניין שחשוב לו.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של צלול

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של צלול רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של צלול. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של צלול, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של צלול, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של צלול, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.