נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של צ'מפיון מוטורס (Champion motors)

>>
>>
שירות לקוחות צ'מפיון מוטורס (Champion motors) טלפון
צור קשר שירות לקוחות צמפיון מוטורס

צ’מפיון מוטורס היא חלק מקבוצת אלייד – אחת מהקבוצות המובילות בישראל, אשר בלב עשייתה תרומה משמעותית ומתמשכת לחוסן הכלכלי חברתי בישראל.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של צ'מפיון מוטורס (Champion motors)

צור קשר שירות לקוחות צמפיון מוטורס

טלפון של שירות הלקוחות של צ'מפיון מוטורס (Champion motors)

מספר הטלפון הינו:  

6363*

זמינים בשעות ובימים:
בימים א-ה, 08:00-17:00  | ו,  08:00-12:30

צור קשר באתר של צ'מפיון מוטורס (Champion motors)

כתובת האתר הינה:

https://t.ly/v_Uf

צרו קשר עם צ'מפיון מוטורס

צ'מפיון מוטורס היא רכב המרכזת את ייבואם שיווקם של מספר מותגי רכב מובילים לארץ.  בנוסף לייבוא ושיווק של מותגי הרכב אאודי, סיאט, סקודה, פולקסוואגן, פולקסוואגן מסחריות וקופרה, צ'מפיון מוטורס גם נותנת שירות תיקונים ואחריות לרכבי המותגים הללו במרכזי השירות שלה. תוכלו לפנות לחברה בקשר לקנית רכב, תיקוני רכב, תיקוני רכב באחריות, מימון לקניית רכב, שירותי ליסינג ועוד במספר הטלפון של צ'מפיון מוטורס בימים א-ה בין השעות 08:00-17:00 ובימי ו בין השעות 08:00-12:30 במספר הטלפון: 6363*. בנוסף, תוכלו לפנות לצ'מפיון מוטורס באמצעות איזור יצירת הקשר באתר שלהם או השארת הודעה בצ'אט המופיע בתחתית המסך בכל רחבי האתר. דף צור הקשר של צ'מפיון מוטורס נמצא בכתובת: https://www.championmotors.co.il/contact-us/.

מחשבון המימון של צ'מפיון מוטורס

יכול להיות שאתם מרגישים שאתם מוכנים לשלב הבא שלכם מבחינת רמת הרכב שאתם נוסעים בו אבל מה לעשות שלא כולנו נולדנו עם מפתחות של אאודי בפה ולא בגלל שזה מלא בחיידקים. בשנים האחרונות תעשיית מימון הרכבים היא תעשיה ענפה והמון אנשים שנוסעים ברכב חדש לא חיכו שיהיה להם את מלוא הסכום לקנות אותו אלא לקחו מימון ממימון כלשהי או מסוכנות הרכב וכך הצליחו לרכוש את הרכב הנחשק שלהם בפריסה לתשלומים חודשיים. הפריסה לתשלומים משתנה בהתאם לסכום שאתם מוכנים לשלם בתחילת התקופה ובסופה ובהתאם לסכום החודשי אותו תרצו לשלם. אם תרצו לעשות בדיקה על רכב ספציפי לפני שתגיעו לסניפי צ'מפיון מוטורס על מנת להבין אם אתם בכיוון של לעמוד בזה או שתצטרכו לחכות עוד קצת, הכנסו למחשבון המימון של צ'מפיון מוטורס באתר שלהם בכתובת: https://calculator.championmotors.co.il/?link=true.

מרכזי השירות של צ'מפיון מוטורס

הצורך במרכזי השירות של צ'מפיון מוטורס מתחלקים ל2 סוגים של אנשים, אלה שרוצים לקנות רכב מהרכבים שהחברה מייבאת ומשווקת בארץ ואלה שכבר קנו אותם וצריכים טיפולים ותיקונים מטעם האחריות (או כבר מחוץ לאחריות) שהחברה נתנה במעמד הקניה. לכל אחד מהמקרים פתרון שונה, המעוניינים לקנות יגשו לאולמות המכירה של צ'מפיון מוטורס ואלו הרוצים לתקן את רכבם יפנו למרכזי השירות של צ'מפיון מוטורס. בשני המקרים תוכלו למצוא את הכתובות והטלפונים שאתם צריכים באיזור מרכזי השירות באתר של צ'מפיון מוטורס בכתובת: https://www.championmotors.co.il/service-centers/

עולם הרכב זה העולם שלכם? – קריירה בצ'מפיון מוטורס

לא צריך לאהוב רכבים ברמה היסטרית מגיל קטן כדי לרצות לעבוד בצ'מפיון מוטורס. סך הכל מדובר בחברה גדולה עם מגוון תפקידים בהם אפשר להתברג ולהתפתח במגוון תחומים- החל מעבודה טכנית במרכזי השירות של החברה, דרך עבודה במכירות באולמות המכירה של החברה ועד למשרות ניהול. בכל המשרות הללו ועוד תוכלו לבטא את עצמכם ואת כישוריכם ולהביא אוכל חטיפים ורכב הביתה. העבודה בחברה כזו מומלצת ביותר אם אתם חובבי רכבים ומדליק אותכם לשמוע על כל החידושים העדכניים או לספר ללקוח כמה בוכנות יש במנוע שלו ואיך זה משפיע על חוויות הנסיעה שלו בטווח הרחוק. לרשימת המשרות המלאה הכנסו לאיזור הקריירה באתר של צ'מפיון מוטורס בקישור: https://www.championmotors.co.il/careers/.

הסדרי פשרה עם צ'מפיון מוטורס

לאורך השנים צ'מפיון מוטורס נתבעה מספר פעמים על ידי לקוחות שלה ובסופו של דבר היא הגיעה איתם לפשרות בעניין התביעה. חלק מהתביעות נגד צ'מפיון מוטורס רלוונטיות גם לקהל הרחב כיוון שבתביעה נגד צ'מפיון מוטורס השיגו מהחברה הטבות הקשורות לתקלות שחוזרות אצל המון לקוחות ועליהן החברה צריכה להיות אחראית לפי דין. אם ברשותכם רכב שנרכש מצ'מפיון מוטורס ויש לו תקלה אולי כדאי שתכנסו לראות את הסדרי הפשרה עם החברה ולוודא אם מגיע לכם טיפול מצד צ'מפיון מוטורס. החברה מפרסמת את הסדרי הפשרה באתר שלה לפי החוק ושם תוכלו לעיין בהם. לצפייה בהסדרי הפשרה הכנסו לקישור: https://www.championmotors.co.il/compromise-arrangements/.

אולי יעניין אתכם גם:

באג שירות לקוחות לוגו
שירות לקוחות חברות מחשבים

שירות לקוחות באג (Bug) טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של באג (BUG) דף הבית באג מולטיסיסטם בע"מ היא רשת חנויות ישראלית אשר עוסקת במכירת מחשבים, טלפונים סלולריים, קונסולות

קרא עוד »

ביקורות על החברה

3 תגובות

  1. ברצוני לציין את יצחק בן זקן ממוסך מימד באר שבע על דירות אדיב ומקוצעי על סובלנות וסבלנו ומעל לכל מאיר פנים.
    וכן את סילבי קיסר במשרד הקבלה במוסך מימד באר שבע על אדיבות ולבביות בטיפול בלקוחות.
    אשרי החברה שאלה הם עובדיה.

  2. ברצוני לציין לשבח את בן זקן יצחק על אדיבות ומקצוענות אדם שבזכותו לקוחות נשארים בחברה.
    וכן את סילבי קיסר ממשרד הקבלה על סובלנות וסבלנות ומעל לכל מאירה פנים ללקוחות המוסך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של צ'מפיון מוטורס (Champion motors)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של צ'מפיון מוטורס (Champion motors) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של צ'מפיון מוטורס (Champion motors). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של צ'מפיון מוטורס (Champion motors), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של צ'מפיון מוטורס (Champion motors), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של צ'מפיון מוטורס (Champion motors), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.