נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של קווים

>>
>>
שירות לקוחות קווים טלפון
שירות לקוחות קווים

תיכנון נסיעה ועזרה לנוסע.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של קווים

שירות לקוחות קווים

טלפון של שירות הלקוחות של קווים

מספר הטלפון הינו:  

2060*

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 7\24

מספר טלפון נוסף- 03-7732060

מייל של שירות הלקוחות של קווים

כתובת המייל הינה:

pniyot@kavim-t.co.il

צור קשר באתר של קווים

כתובת האתר הינה:

https://kavim-t.co.il/

צור קשר בפקס של קווים

מספר הפקס הינו:

03-5570610

קווים היא תחבורה ציבורית אשר מפעילה קווי אוטובוס באזורים נרחבים בארץ. החברה, שהוקמה בשנת אלפיים, היא התחבורה הציבורית השלישית בגודלה בישראל, אחרי אגד ודן, והיא התחבורה הציבורית הפרטית הגדולה בארץ. החברה פועלת בחמישה אשכולות מרכזיים: בקעת אונו ואלעד, חשמונאים (הכולל את רמלה, לוד, מודיעין ושוהם), עמק האלה ובית"ר עילית, ונתניה וחדרה (שם קווים החליפה את נתיב אקספרס החל משנת 2012). בעבר פעלה החברה גם באשכול העמקים שכלל את עמק יזרעאל ועמק המעיינות, וכן את אשכול ראש העין, אך נכון לכיום היא אינה מפעילה קווי אוטובוס באזורים אלה. קווים מסיעה מעל מאה מיליון נוסעים בשנה, בכמות כוללת של ארבע מיליון נסיעות. מספרים אלה הם חמישה עשר אחוז משוק התחבורה הציבורית באוטובוסים בישראל. לחברה 1500 כלי רכב, בהם אוטובסים, מידיבוסים ומיניבוסים.

שירות לקוחות קווים

כתחבורה ציבורית גדולה המספקת שירות לנוסעים רבים ברחבי הארץ, קווים חרטה על דגלה שירות לקוחות מהמעלה הראשונה לקהל הנוסעים שלה. ניתן לפנות לחברה במגוון ערוצים.

  1. במוקד הטלפוני של קווים טלפון *2060 אפשר לדבר עם נציג אנושי בכל שעות היממה. מחלקת שירות הלקוחות של החברה פועלת בימים ראשון עד חמישי, עשרים וארבע שעות ביממה. בימי שישי וערב חג המוקד פועל עד כשעה לפני כניסת השבת או כניסת החג, ובמוצאי שבת וחג המוקד פועל כשעה לאחר יציאת השבת או החג.
  2. את מוקד שירות הלקוחות של קווים ניתן להשיג גם בטלפון 03-7732060.
  3. לקוחות המעוניינים לשלוח פקס יכולים לעשות זאת למספר 03-5570610.
  4. ערוץ נוסף בו ניתן לפנות למחלקת שירות הלקוחות של קווים הוא באמצעות הדואר האלקטרוני.
  5. ניתן לשלוח פניות לכתובת האימייל pniyot@kavim-t.co.il ולקבל מענה ממוקד שירות הלקוחות בשעות הפעילות.
  6. מכתבים ודואר רשום אפשר לשלוח לכתובת של קווים באמצעות דואר ישראל או דואר שליחים, בכתובת רחוב הרוקמים 26, בניין עזריאלי B, חולון.

פניות ציבור של קווים

מלבד מחלקת שירות לקוחות המספקת מענה לנוסעים ומסייעת בתכנון נסיעה, אבידות ומציאות, ושאלות יומיומיות נוספות, קווים מפעילה גם מחלקת קשרי לקוחות ייעודית שמספקת מענה על נושאים של בטיחות, איכות השירות, מקצועיות בנסיעה ועוד. החברה, אשר מחויבת להביא את הנוסעים ליעדם בבטחה, בזמנים הנקובים, ותוך מתן שירות מקצועי ואדיב, מאפשרת ללקוחות שנתקלו בחוויה אחרת, מעוניינים להתלונן או ליידע את החברה על מקרה שקרה להם לפנות באמצעות הערוצים שהוזכרו לעיל.

גם בפניה לשירות הלקוחות וגם בפניה לפניות הציבור, קווים מצהירה כי תשתמש במידע שיימסר בפניה לצורך שיפור השירות, מחקר וכן ליצירת קשר באמצעות הודעות טקסט ומיילים הכוללות סקרים. לקוחות שלא מעוניינים לקבל דיוור זה יכולים לפנות לכתובת האימייל של קווים pniyot@kavim-t.co.il  ולבקש להסיר את פרטי הקשר שלהם מרשימת הדיוור.

תביעות וביטוח מקווים

 לקוחות שעברו תאונת דרכים או נפגעו מאוטובוס של קווים וצריכים לפנות לחברה בנושא של נזקי רכוש או נזקי גוף, יכולים לפנות למחלקת תביעות וביטוח של קווים. ערוצי הפניה כוללים הן טלפונים והן פקס. מספרי הטלפון של קווים לתביעות הם 03-5570630 ,03-5570626 ,03-5570648, ומספר הפקס הוא 03-5570610.

כרטיסים ומידע על נסיעה בקווים

 אתר האינטרנט של קווים ניתן למצוא מידע מפורט על קווי האוטובוס של החברה, התחנות בהן הם עוברים וזמני היציאה וההגעה של הקווים. האתר, בכתובת https://www.kavim-t.com/ מספק מידע לנוסעים גם בנושאים של הנפקת רב קו, ומפרט את העמדות לטעינה, סוגי הכרטיסים והתוכניות שניתן לטעון. באתר ניתן גם להשתמש באשף של "תכנון נסיעה" אשר בו אפשר להזין את נקודת המוצא ונקודת היעד וכן את שעת ההגעה הרצויה,  ולקבל מסלול, זמנים וקווים אשר יעזרו לנוסע להגיע למחוז חפצו.

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר שירות לקוחות מכללת מגמות לוגו
שירות לקוחות מוסדות לימוד

שירות לקוחות מכללת מגמות טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מכללת מגמות דף הבית מכללה המספקת שירותים רק ללקוחות קיימים בחברה ומתמחה בלימודי שוק ההון ויזמות נדל”ן. מבט מהיר

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של קווים

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של קווים רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של קווים. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של קווים, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של קווים, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של קווים, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.