נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של קולומביה (Colombia)

>>
>>
שירות לקוחות קולומביה (Colombia) טלפון

קולומביה היא חברה אמריקאית לייצור מוצרי ספורט, הלבשה, ציוד מחנאות, טיפוס וסקי. מטה החברה ממוקם בסידר מיל, אורגון, ארצות הברית באזור המטרופוליטני של פורטלנד.

צור קשר שירות לקוחות קולומביה

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של קולומביה (Colombia)

צור קשר שירות לקוחות קולומביה

מייל של שירות הלקוחות של קולומביה (Colombia)

כתובת המייל הינה:

service@columbia.co.il

טלפון של שירות לקוחות – 03-6557555

זמינות – א'-ה' : 9:00-17:00

צור קשר באתר של קולומביה (Colombia)

כתובת האתר הינה:

https://www.columbia.co.il/

הפייסבוק של שירות הלקוחות של קולומביה (Colombia)

שם דף הפייסבוק הינו:

Columbia Sportswear

האינסטגרם של שירות הלקוחות של קולומביה (Colombia)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

columbiasportswear_il

על רשת הבגדים קולומביה (Columbia)

רשת הבגדים קולומביה (Columbia) היא אחת מרשתות בגדי הספורט והטיולים המובילה בעולם. קולומביה הוקמה לפני למעלה מ-80 שנה, והיא פועלת בכל רחבי העולם בתחום של ייצור, הפצה ושיווק בגדי ספורט וטיולים. מוצרי קולומביה עומדים בסטנדרטים המחמירים ביותר בעולם מבחינת איכות, והם נבחנו בתנאי מזג אוויר קיצוניים לפני ששווקו ללקוחות החברה. בין אם מדובר במזג אוויר חורפי, שכולל שלג, גשם וברד, ובין אם מדובר במזג אוויר חם מאוד – בגדי קולומביה מתאימים לכל סביבה ולכל לקוח.

בין המוצרים של קולומביה אפשר למצוא גם מעילים, חולצות, מכנסיים, ביגוד תרמי, כפפות, צעיפים, כובעים ועוד המון. כמו כן, מייצרת קולומביה ציוד טיולים משלים מעבר לבגדים, אשר יכול לסייע לכל לקוח ליהנות מטיולים בצורה הטובה ביותר, בכל מזג אוויר. בין יתר האביזרים שמייצרת קולומביה אפשר למצוא גם תיקי טיולים, מוצ'ילות, צידניות, בקבוקים וכוסות תרמיות.

משלוחים של בגדי קולומביה (Columbia)

קולומביה מציעה ללקוחותיה שירות משלוחים ישירות עד הבית. קולומביה מבצעת משלוחים בכל הארץ (אך לא מישראל למדינה אחרת). אלא במקרים חריגים, קולומביה מספקת את המוצרים שלה עד לבית הלקוח תוך חמישה ימי עסקים בלבד ממועד ביצוע ההזמנה. במקרה שבו מדובר ביישוב רחוק במיוחד, המשלוח יכול להתבצע עד שבעה ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה. עלות המשלוח לחבילות בשווי עד 299 ש"ח היא 29 שקלים, ובמקרים שבהם המשלוח כולל חבילה יקרה יותר (בסכום של 300 שקל ומעלה) – המשלוח יהיה בחינם ישירות עד לבית הלקוח.

המשלוחים של קולומביה יצאו מאחת מבין החנויות של קולומביה בכל הארץ. בין היתר מפעילה קולומביה חנויות ברחובות, כפר סבא, פתח תקווה, באר שבע, מודיעין מכבים רעות, ירושלים, ראשון לציון ותל אביב. לקוחות החברה יכולים גם כמובן להגיע לכל אחד מסניפי החברה כדי להתרשם באופן ישיר מאיכות המוצרים, ולרכוש פיזית את המוצרים בחנויות החברה.

שירות לקוחות קולומביה (Columbia)

קולומביה חרטה על דגלה לספק ללקוחותיה שירות מהיר, יעיל ואמין, באמצעות ייצור ומכירת מוצרים איכותיים אשר יכולים לשרת את הלקוחות בכל מקום ובכל מצב. יחד עם זאת, לעיתים מתרחשות תקלות כלשהן. במקרים כאלה קולומביה מדגישה שהיא תספק את השירות הטוב ביותר ותטפל בכל תקלה שאולי אירעה. כך למשל, במקרים שבהם לקוח ביצע הזמנה של מוצר באתר האינטרנט של החברה אבל הגיע אליו הביתה מוצר שגוי, או במידה לא נכונה. כמו כן, לפעמים המשלוח מתעכב מסיבות כאלה ואחרות, והלקוח מעוניין לברר מה סטטוס המשלוח. במקרים אחרים יכול להיות שלקוחות מעוניינים לברר פרטים נוספים על מוצרים שמוצגים למכירה באתר, או להתלונן על חוויית קנייה כלשהי שאירעה באחת מחנויות החברה. בכל המקרים האלה ובמקרים אחרים, מציעה קולומביה ללקוחותיה מגוון דרכים ליצירת קשר עם מוקד שירות לקוחות קולומביה, כדי שהתקלה תטופל במהירות וביעילות.

מוקד שירות לקוחות קולומביה פועל בטלפון מספר 03-6557555. מוקד שירות לקוחות קולומביה פועל בין הימים ראשון עד חמישי ובין השעות 9:00 בבוקר ועד 17:00 אחר הצהריים. במוקד שירות לקוחות קולומביה פועלים נציגי שירות מקצועיים ויעילים, אשר ישמחו לסייע לכל לקוח בפתרון הבעיה שבה הוא נתקל. כמו כן, מציעה קולומביה שירות לקוחות גם באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת service@columbia.co.il. למרות שמדובר בחברה גלובלית, שירות הלקוחות של קולומביה מוצע בשפה העברית.

בנוסף על כל אלה, מציעה קולומביה ללקוחותיה אפשרות ליצור קשר באמצעות טופס מקוון באתר האינטרנט של החברה בכתובת האינטרנט www.columbia.co.il. בכל אחד מדפי האתר יכולים לקוחות החברה למצוא קישור ישיר לטופס המקוון בתחתית הדף, למלא פרטים אישיים, ואחד מנציגי השירות של קולומביה יחזור אליכם במהירות האפשרית כדי לסייע בפתרון כל בעיה שנתקלתם בה.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של קולומביה (Colombia)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של קולומביה (Colombia) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של קולומביה (Colombia). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של קולומביה (Colombia), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של קולומביה (Colombia), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של קולומביה (Colombia), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.