נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של קומסיין תל אביב

>>
>>
שירות לקוחות קומסיין תל אביב טלפון
צור קשר שירות לקוחות קומסיין לוגו

קומסיין הינה הבטחה.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של קומסיין תל אביב

צור קשר שירות לקוחות קומסיין לוגו

טלפון של שירות הלקוחות של קומסיין תל אביב

מספר הטלפון הינו:  

03-6443620 

טלפון נוסף – 8770*

צור קשר באתר של קומסיין תל אביב

כתובת האתר הינה:

https://www.comsigntrust.com/

למידע נוסף על סניפים אחרים לחצו כאן – https://shorturl.at/BPTVW

שירות הלקוחות בכתובת של קומסיין תל אביב

צור קשר בפקס של קומסיין תל אביב

מספר הפקס הינו:

03-6491092

על החברה קומסיין (Comsign)

על פי החוק בישראל, חתימה דיגיטלית לא יכולה לזהות בוודאות את האדם, והמעמד שלה בבתי המשפט הוא פחות טוב מאשר חתימה באמצעות דיו על נייר. אבל לפעמים צריך בכל זאת לחתום בצורה דיגיטלית, הן כדי שהתהליך יהיה מהיר יותר והן כי לפעמים צריך לחתום על כמות רבה של מסמכים, כמו בעסקאות נדל"ן למשל. לשם כך קובע החוק בישראל מנגנון שנקרא "חתימה אלקטרונית מאושרת". קומסיין (Comsign) מספקת ללקוחותיה שירות של חתימה אלקטרונית מאושרת, אשר מספקת בתי משפט ומונעת ויכוחים מיותרים בעתיד על זהות החותם, וככה יכולה להבטיח ראש שקט לשני הצדדים לעסקה.

איך עובד השירות של קומסיין (Comsign)?  

החתימה הדיגיטלית של קומסיין מאפשרת ללקוחות החברה לעבוד מול מגוון פורטלים של משרדי ממשלה כמו מערכת נט המשפט של בתי המשפט, מערכת מע"מ של רשות המיסים, מערכת ממשל זמין, הפורטל של הרשות לניירות ערך ועוד מגוון שירותים ממשלתיים. השירותים הללו מבקשים הזדהות מאובטחת, וכדי לוודא את הזהות של מי שפועל מול אשר להשתמש בשירות המהיר והיעיל של קומסיין.

לקוחות המעוניינים לקבל כרטיס חכם של קומסיין צריכים לקבוע פגישה פיזית חד פעמית במשרדי קומסיין, עם תעודה מזהה. משרדי קומסיין פועלים בכל רחבי הארץ, בערים תל אביב, ירושלים, באר שבע וחיפה. במשרדי החברה, יעברו הלקוחות הליך הזדהות מול נציג קומסיין. לאחר הפגישה ולאחר תהליך הנפקת הכרטיס החכם, יישלח הכרטיס החכם לבית הלקוח, ויאפשר לו הזדהות מול שירותים ממשלתיים ולבצע חתימה אלקטרונית מאושרת.

יצירת קשר עם סניפי קומסיין (Comsign)

לקוחות קומסיין יכולים ליצור קשר עם כל אחד מסניפי קומסיין באופן ישיר. זאת, הן לצורך תיאום תור, לצורך בירור פרטים נוספים, וגם לצורך בירור סטטוס הטיפול בבקשה להנפקת כרטיס חכם. כמו כן, נציגי השירות של קומסיין ישמחו לסייע ללקוחות החברה בפתרון תקלות טכניות שהתרחשו בעת השימוש בכרטיס החכם או בעת ביצוע חתימה אלקטרונית מאושרת.

  1. סניף קומסיין תל אביב פועל בכתובת פארק עתידים, בניין 4, קומה 11. ניתן ליצור קשר ישירות עם סניף תל אביב קומסיין באמצעות טלפון מספר 03-6443620 או בפקס מספר 03-6491092.
  2. סניף קומסיין חיפה פועל בכתובת רחוב פלי"ם 5, בניין מגדלי ישראל, קומה 5. ניתן ליצור קשר ישירות עם סניף חיפה קומסיין באמצעות טלפון מספר 04-6776220.
  3. סניף קומסיין ירושלים פועל בכתובת רחוב כנפי נשרים 413, קומה 4, משרד 406. ניתן ליצור קשר ישירות עם סניף ירושלים קומסיין באמצעות טלפון מספר 02-5447499.
  4. סניף קומסיין באר שבע פועל בכתובת רחוב אליהו נאווי 24. סניף באר שבע קומסיין פועל באופן חלקי, ויש ליצור קשר עם מוקד שירות לקוחות קומסיין לפני ההגעה לסניף פיזית.

יצירת קשר עם קומסיין (Comsign)

כאמור, לקוחות המעוניינים לקבל את השירות של קומסיין צריכים להגיע פיזית לאחד מסניפי החברה. לשם כך יש צורך לתאם תור, ואפשר לעשות את זה באמצעות מערכת זימון תורים אונליין של קומסיין בכתובת www.comsign.co.il. מעבר לכך, קומסיין מציעה ללקוחותיה שירות לקוחות במגוון דרכים שונות. כך למשל, לקוחות החברה יכולים ליצור קשר עם קומסיין באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת shidurit@comsign.co.il. בנוסף על כך, קומסיין מפעילה מוקד שירות לקוחות טלפונית כללי (לא רק בכל סניף בנפרד) בשני מספרי טלפון. לקוחות החברה יכולים ליצור קשר עם מוקד שירות לקוחות קומסיין בטלפון מספר 8770* או בטלפון מספר 03-6443620.

כמו כן, לקוחות החברה יכולים ליצור קשר עם קומסיין באמצעות טופס מקוון באתר האינטרנט בכתובת www.comsign.co.il, או באמצעות הוואטסאפ בטלפון מספר 03-6443620. נציגי שירות הלקוחות של קומסיין ישמחו לסייע ללקוחות החברה בפתרון תקלות טכניות, תיאום תור פיזי, או בירור פרטים נוספים על השימושים השונים של הכרטיס החכם של קומסיין, או הצורך בביצוע חתימה אלקטרונית מאושרת.

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר שירות לקוחות נופש ישיר טלפון
שירות לקוחות חברות בילוי ופנאי

שירות לקוחות נופש ישיר טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של נופש ישיר דף הבית נופש ישיר הינה סוכנות נסיעות אשר דואגת למצוא לכם טיסות במחירים נוחים לכל כיס. מבט

קרא עוד »

ביקורות על החברה

תגובה אחת

  1. שלום רב.
    הכרטיס שלי נחסם, לא ברור מדוע ?
    מנסה כבר יומיים ליצור קשר עם קומסיין, ממתין הרבה מעבר לזמן שאומר התקליט ואין שום מענה.
    אין כתובת מייל לתקשורת, תחת זאת משתמשים בתקשורת פקס פרמיטיבית שעבר זמנה….
    בקיצור שירות גרוע בלשון המעטה, מצטער שכך המצב .
    באין ברירה שלחתי פקס, נראה אם יתייחסו ויענו .
    האם מישהו יושב שם בשרות הלקוחות ליד טלפון לענות ?
    ספק רב !!!
    נייד שלי : 052-8206143
    אני קצין בטיחות בתעבורה וזקוק להפעלת הכרטיס דחוף !

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של קומסיין תל אביב

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של קומסיין תל אביב רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של קומסיין תל אביב. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של קומסיין תל אביב, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של קומסיין תל אביב, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של קומסיין תל אביב, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.