נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של קומסיין (Comsign)

>>
>>
שירות לקוחות קומסיין (Comsign) טלפון

Comsign היא חברה העוסקת בפיתוח ויישום פתרונות אבטחת מידע ותקשורת מאובטחת לשוק הישראלי.

צור קשר שירות לקוחות קומסיין

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של קומסיין (Comsign)

צור קשר שירות לקוחות קומסיין

טלפון של שירות הלקוחות של קומסיין (Comsign)

מספר הטלפון הינו:  

8770*

מספרי טלפון נוספים ליצירת קשר: 

סניף תל אביב- 03-6443620 

סניף חיפה- 04-6776220

סניף ירושלים- 02-5447499

צור קשר באתר של קומסיין (Comsign)

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/2XxuWPG

צור קשר בפקס של קומסיין (Comsign)

מספר הפקס הינו:

03-6491092

שירות לקוחות קומסיין

מסמכים יכולים להיות לעיתים הדבר אשר מביא להגשמת הרצונות שלנו, אך מצד שני הם יכולים גם להיראות כמכשול לא קטן שיכול להפיל אותנו בהמשך הדרך. אם לא נמלא אותם נכון ונשמור עליהם כמו שצריך, יכול להיות שנגרום לעצמנו להפסדים כספיים מסוימים. אם נתנהל בצורה נכונה יותר, נקבל אפשרות להקל על חיינו. בעידן המודרני ישנן חברות המבקשות לקחת את תחחום המסמכים ומילוי שלהם אל האפשרות הדיגיטאלית. אחד מעסקים אלו הוא קומסיין, אשר מייצרת חתימות דיגיטאליות ואפשרות למלא מסמכים בצורה ממוחשבת ובטוחה. המאמר  הבא מבקש להתעסק בדרכי התקשורת השונים הקיימים בשביל הלקוחות השונים של מקום זה.

חברה דיגיטאלית, אפשרות דיגיטאלית

הדרך המרכזית בה תשתמשו באפשרויות הקיימות של קומסיין טלפון היא בעזרת כניסה לתוכנה הממוחשבת שפותחה על ידי עובדי העסק. כך שהדרך שלכם להפוך ללקוחות חכמים ויעילים יותר נעשית בעזרת צבירת ידע על תפעול המערכת. עוד לפני שאתם מבקשים לבצע קניית חבילה כזאת או אחרת של שירותים, עדיף שתצברו מידע ותבינו לקראת מה אתם הולכים.
כעת אתם מוזמנים להיכנס אל אתר החברה, לצבור  ידע על המוצרים השונים המוצעים לכם ולהבין יותר טוב, האם קיים מצב בו תבקשו להצטרף אל קהל הלקוחות. מבט על האתר הוא הדרך הראשונית שלכם לדעת בפני מה אתם עומדים. 

דרכי תקשורות שונות לכל מי שצריך

קומסיין פועלת בעזרת סניפים הקיימים בכול רחבי מדינת ישראל. מקומות אלו נועדו לתת  מענה ללקוחות השונים המגיעים, להסביר על מוצרים שניתן לרכוש, לקבל עזרה במקום ועוד.
מבט אל האתר יכול להראות לכם את שעות הפעילות של המקום ואת השירותים שתקבלו בכול אחד מהסניפים. תוכלו גם להתקשר בעזרת הטלפון אל שירות הלקוחות הראשי של החברה, לכתוב דואר אלקטרוני ואף לפנות בעזרת מכתבים רשומים. כך שאם אתם נתקלים בפער מסוים, תוכלו בעזרת אחת מהאפשרויות לדבר עם אנשי השירות ולהבין טוב יותר כיצד לפעול. אתם אלו שיכולים להיות אחראיים על העזרה שתקבלו. 

הסניף בו תקבלו עזרה

קומסיין טלפון מחזיקה חמישה סיניפים באזורים נבחרים בישראל. כך שאם אתם עסק או חברה המבקשים לעבוד בעזרת חתימות דיגיטאליות, ההמלצה היא להגיע לסניף עצמו.
בדרך כלל האנשים העובדים במקום יוכלו לשוחח איתכם בצורה אישית יותר, להבין מה הרצונות והצרכים שלכם ולהציע עסקה ממנה תוכלו ליהנות בהמשך הדרך. כך שניתן להביט על הסניפים השונים כדרך תקשורת נוספת שלכם עם החברה. לפני שאתם מבקשים לצאת מהבית, ההמלצה היא להתקשר אל מספר הסניף, לקבוע פגישה בזמנים שנוחים לכם ואז להמשיך הלאה.
אנשי השירות העובדים בסניפים השונים הם כאלו שיוכלו לתת לכם עזרה במידת הצורך עד אשר העסקה תתבצע. 

עזרה טלפונית למען תפעול תוכנה

בעת שאתם מבקשים להפעיל בפעמים הראשונות את התוכנה שרכשתם מקומסיין טלפון,
יש לדעת לעשות זאת בדרך הנכונה ועל פי ההוראות הקיימות. ההמלצה היא להתקשר אל שירות הלקוחות ולבקש עזרה, על מנת שלא תבצעו נזק מסוים או תקלעו במצב בו לא תדעו כיצד לפעול.
זהו בעצם תדרוך ראשוני וזוהי בעצם האפשרות שלכם לדעת כיצד לפעול בצורה טובה יותר.
האחריות עוברת אליכם ואם רכשתם מוצר מסוים הרי שישנה ציפייה כי תדעו כיצד להפעיל אותו בהמשך הדרך. כך שההמלצה היא לבצע פעולה כזאת אחרת על מנת שתדעו לנצל את הרכישה.
מספר הטלפון מאפשר לכם לגשת אל אנשי השירות של החברה, כאשר תוכלו לבחור את הקטגוריה המתאימה לצרכים שלכם. 

זמינות דיגטאלית ברמה גבוהה

בשנים האחרונות, השגרה שלנו הפכה לעמוסה עד מאוד. כך שאנשים רבים מבקשים לקבל עזרה ומענה בצורה מיידית מבלי שהם יחכו במשך זמן רב על קו הטלפון. כיוון שקומסיים מייצרת פתרונות ממוחשבים לחברות השונות, נוצר מצב בו נעשה ניסיון להנגיש את דרכי התקשורת השונים. כעת תוכלו לשלוח הודעות ובקשות בעזרת שירות הודעות ווטסאפ. תוכלו להשתמש בדבר הן בעזרת מכשירי הטלפון שלכם והן בעזרת אחד מהמחשבים הנמצא ברשתוכם.
ההמלצה היא אכן קודם כול לנסות לקבל מענה על הבעיה שלכם בעזרת כלי זה. רק לאחר מכן תוכלו להבין האם ישנו צורך להרים טלפון ולקבל עזרה.

ניהול מסמכים בדרך הנכונה ביותר

כעת הגעתם למצב בו אתם קובעים כיצד לפעול בהמשך הדרך. האם אתם תתנו למסמכים לנהל לכם את החיים או שמא אתם מבקשים לקחת את האחריות אל הידיים שלכם וליהנות מנוחות.
קומסיים לקחה על עצמה את האפשרות להנגיש לכם מסמכים ולעזור לכם ביצירת חתימות דיגיטליות לצרכים שונים. כך שבהחלט מדובר באפשרות שתוכלו ליהנות ממנה לאורך זמן.
כפי שאתם רואים על פי קריאת מאמר זה, דרכי התקשרות הן רבות ושירות הלקוחות פועל בצורה יעילה למדי. כול מה שאתם צריכים לעשות עכשיו הוא לבחור את הדרך הנוחה ביותר בשבילכם וליהנות משירות זמין בהמשך הדרך. כעת הבחירה היא ביידים שלכם. 

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

5 תגובות

  1. שלום
    אתמול ביצעתי הארכת תוקף לכרטיס הדיגיטלי שברשותי לעוד 4 שנים ושלמתי באשראי
    הובטח לי לשלוח חשבונית למייל ,
    לצערי עדיין לא התקבלה
    מבקש לשלוח לי בהקדם

  2. שלום רב,
    רכשתי כרטיס קומסיין.
    הכרטיס אינו עובד
    וכל ניסיון ליצור קשר עם החברה לא עלה.
    פתחתי פניה במערכת ואף אחד לא חזר.
    כרטיס עולה 570 ש"ח ואין שום שירות עבורו!!!

  3. זמני המתנה לקבלת שירות ברמה הגרועה ביותר למעלה משעה וחצי המתנה בכל פעם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של קומסיין (Comsign)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של קומסיין (Comsign) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של קומסיין (Comsign). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של קומסיין (Comsign), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של קומסיין (Comsign), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של קומסיין (Comsign), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.