נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של קינדר (Kinder)

>>
>>
שירות לקוחות קינדר (Kinder) טלפון
צור קשר שירות לקוחות קינדר

קינדר (Kinder ) הינה חברה פופולארית מאוד בארץ ובעולם בזכות השוקולדים שלה, מוכרת ומייצרת מגוון רחב של סוגי שוקולדים.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של קינדר (Kinder)

צור קשר שירות לקוחות קינדר

טלפון של שירות הלקוחות של קינדר (Kinder)

מספר הטלפון הינו:  

3658*

מייל של שירות הלקוחות של קינדר (Kinder)

כתובת המייל הינה:

 consumer.care@ferrero.com

צור קשר באתר של קינדר (Kinder)

כתובת האתר הינה:

https://www.kinder.com/il/he/

שם עמוד הפייסבוק הינו – Kinder

שם עמוד האינסטגרם הינו – kinderus

קינדר שירות לקוחות

כולנו אוהבים שוקולד וקינוחים במגוון טעמים. מאכלים אלו הופכים לנפוצים בכול בית במדינת ישראל. כעת גם לכם יש אפשרות להמשיך ולאכול מהמוצרים של אחת החברות האיכותיות ביותר בארץ ובעולם כולו. קינדר למוצרי שוקולד. על מנת שהלקוחות השונים הצורכים את ממתקים אלו יוכלו לעשות את הדבר בדרך המתאימה להם, פתחה החברה שירות לקוחות זמין למדי.
כעת אתם מוזמנים להשתמש בו במידת הצורך על מנת לקבל עזרה. 

מדוע שנצטרך ליצור קשר עם קינדר?

למעשה התשובה לשאלה המופיעה בכותרת היא פשוטה למדי. סביר להניח כי תרצו ליצור קשר עם קינדר על מנת להבין יותר טוב את רכיבי המוצר שאתם רוכשים. בנוסף תוכלו ליצור פנייה למען תלונה או משוב חיובי על אחד מהממתקים שאכלתם. תוכלו להציע הצעות למען ייעול פעילות החברה, לשאול מתי יגיעו מוצרים מסוימים אל השוק ועוד. החברה מעמידה לרשותכם מספר כלי תקשורת על מנת שתקבלו תשובה כמה שיותר מהירה. אתר אינטרנט, מספר טלפון, מייל אלקטרוני ואף שימוש ברשתות החברתיות. ישנה הבנה כי דרך מצוינת לשיפור הנאמנות של לקוחות לחברה היא המשך יצירת קשר איתם. כעת תוכלו להשתמש באחת מהאפשרויות על מנת לקבל עזרה רחבה יותר. 

מספר הטלפון לכל מטרה

האפשרות הראשונה שלכם לקבל עזרה היא להשתמש במספר הטלפון של קינדר.
השירות פועל בימי א'-ה' בשעות 08:00-17:00. מספר הטלפון הוא *3658. טוב לדעת כי מאחורי הטלפון נמצאים להם אנשי שירות מקצועניים אשר יודעים לתת לכם עצות במידת הצורך.
יש להבין כי שיחת טלפון היא אמצעי מצוין בעזרתו תוכלו לקבל תשובות. אך לעיתים ההמתנה על הקו יכולה להיארך לה בהתאם למספר המתקשרים. נסו לבדוק דרכי תקשורת נוספים ולהשתמש בהן על מנת לקבל תשובה מיידית ונגישה. המספר הוא מרכזי ואין צורך לחייג בעצמכם מספרים שונים עד אשר תגיעו למחלקה הרלוונטית למקרה שלכם. חייגו את הספרות ובחרו את האפשרות המתאימה. נסו להבין כיצד הדבר רלוונטי לכם. 

מייל אלקטרוני ומתוק לקבלת עזרה 

אם ברצונכם לשלוח מייל אלקטרוני בכול זמן ויום תוכלו להשתמש בכתובת הבאה-
consumer.care@ferrero.com. הכתובת היא איננה מוגבלת לקבלת מספר מסוים של מכתבים.
תוכלו לשלוח את הפנייה שלכם בליווי הפרטים האישיים ופרטי המקרה שלכם. נסו לפרט עד כמה שאפשר על מנת שלא תגיעו למצב בו תהיו תקועים בסופו של יום. המייל הוא הכלי שלכם לשימוש יעיל יותר בעזרת שירות הלקוחות.

הפכו למומחים בעזרת האתר

אתר האינטרנט של קינדר נמצא לו בכתובת הבאה , https://www.kinder.com/il/he/ תוכלו להשתמש בו על מנת לקבל מידע רחב יותר על המוצרים השונים הקיימים אצל החברה.
טוב לדעת כי אל האתר מועלים מדי פעם תכנים העוזרים לכם להישאר מעודכנים. מאמרים וכתבות על מוצרים חדשים, פרסומות וסרטונים לקהלים השונים ועוד ניתן להיכנס לאתר בכול שעה ויום שתרצו וליהנות מהאפשרויות הקיימות בו.  האתר מחולק לקטגוריות שונות למען התמצאות קלה יותר. 

רשתות חברתיות במיוחד בשבילכם

הקהל הצעיר המתשמש במוצרים השונים של קינדר יכול כעת ליהנות מהתכנים שלה גם בעזרת כניסה לרשתות החברתיות. קינדר מבינה כי פלטפורמה זאת היא רלוונטית למדי על מנת להישאר בקשר רציף עם הלקוחות השונים. כך יש צורך לפנות לרשתות אלו ולנסות למצוא את תכני החברה. תוכלו לרשום את השם "קינדר" בדפי הפייסבוק, טיטוק, יוטיוב, אינסטגרם ועוד. כעת האפשרות רלוונטית גם לכם. 

שאלות שנשאלות על ידי לקוחות קינדר

שאלה: האם ניתן לרכוש מוצרים בעזרת האינטרנט?

תשובה: יש להבין כי קינדר מייצרת שוקולדים למען מכירה במקומות שונים. אך יש להבין כי איננה אחראית על המכירה של מוצרים אלו בחנויות כאלו ואחרות. תוכלו להגיע למרכול הקרוב אליכם על מנת ליהנות ממתקי החברה. 

שאלה: האם קינדר יכולה לפצות אותי על מוצר פגום?

תשובה: כיוון שקינדר היא האחראית על ייצור המוצרים הרי שהיא גם אחראית על פיצוי הלקוחות במידה והם רוכשים מוצר בעייתי ופגום. כך שבהחלט ניתן לשמוח על אפשרות זאת ולהשתמש בה במידת הצורך. כעת תוכלו ליהנות מפיצוי אם אתם צריכים.

שאלה : האם באתר יש מידע על מוצרים חדשים?

תשובה:  בהחלט כן, זוהי הפלטפורמה שלכם לקבל עדכונים על המוצרים החדשים מבית קינדר. אין סיבה שתישארו ללא תשובות ותרכשו את אותם מוצרים כשיש חדשים שניתן ליהנות מהם.

טיפים לסיום על שירות לקוחות קינדר

קינדר בואנו היא חברה בינלאומית לייצור שוקולדים, אכן תוכלו להשפיע על דרך הפעולה שלה בעזרת פעילות נכונה מול שירות הלקוחות.

טיפ 1 – התריעו בפני החברה על ליקויים שחוזרים על עצמם במוצרים שאתם רוכשים ממנה. כך תוכלו להביא למצב בו אנשים נוספים הרוכשים את מוצרי החברה יוכלו ליהנות גם כן מאיכות גדולה יותר בהמשך הדרך.

טיפ 2 – נסו להבין האם הטעם שלכם הוא הטעם של לקוחות שונים מסביב. כך תוכלו להמליץ על שינויים או שיפורים במידת הצורך.

אולי יעניין אתכם גם:

white-צור קשר שירות לקוחות טוקופיה
שירות לקוחות מסעדות

שירות לקוחות טוקופיה טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של טוקופיה דף הבית מסעדת טוקופיה (TOKOPAYA) בישפרו סנטר בנס ציונה היא מסעדת שף המציעה אוכל דרום אמריקאי, אסאדו, בשרים,

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של קינדר (Kinder)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של קינדר (Kinder) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של קינדר (Kinder). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של קינדר (Kinder), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של קינדר (Kinder), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של קינדר (Kinder), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.