נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של קנווד (Kenwood)

>>
>>
שירות לקוחות קנווד (Kenwood) טלפון
צור קשר שירות לקוחות קנווד

קנווד הינה חברה שמייצרת מוצרי חשמל.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של קנווד (Kenwood)

צור קשר שירות לקוחות קנווד

טלפון של שירות הלקוחות של קנווד (Kenwood)

מספר הטלפון הינו:

*8404

מייל של שירות הלקוחות של קנווד (Kenwood)

כתובת המייל הינה:

Main@brimag-service.co.il

צור קשר באתר של קנווד (Kenwood)

כתובת האתר הינה קנווד –

https://www.kenwood.com/

הפייסבוק של שירות הלקוחות של קנווד (Kenwood)

שם דף הפייסבוק הינו:

ברימאג – Brimag

קנווד – שירות לקוחות *8404

ענק המוגדרת כתאגיד לאומי יפני אשר מתמקצעת בציוד שמע ביתי בדומה למגברים השונים, רמקולים מכל הסגנונות והדגמים וכן גם, רסיברים – הינה קנווד העולמית שמרכז שירותה הכללי ממוקם ביפן. קנווד זמינה בכל רחבי העולם ופעילות החברה מסתכמת ביותר ממאה מדינות שונות בעוד, שלמוצרי החברה ישנם מוצרים מסוגי דגמים שונים, ובכל הגדלים והצורות שיכולים להתאים עבורכם. הייחודיות של קנווד היא, שניתן להשיג את החברה בקלות ובמהירות דרך שירות הלקוחות הבלעדי שלה.

קנווד שירות לקוחות *8404 זמין

לכל חברה גדולה ורחבת מימדים, חייב להיות שירות לקוחות איכותי, הנתון הזה נכון לכל חברה ובית עסק שמעוניין שחוויית השירות שלו תגדל ותצמח, ובדיוק בשביל זה קיים לו שירות לקוחות של קנווד הבלעדית אשר יהיה אחראי לפקח על רמת שירות בסטנדרט גבוה ויוצא מן הכלל וכי כל לקוחות החברה מרוצים מהמוצרים שהם רכשו. פעמים רבות אף, שירות הלקוחות של קנווד מטפל במקרים כמו זיכויים ללקוחות, החלפת מוצרים שנרכשו כבר במידת הצורך והאפשרות בפניות שונות אחרות שיכולות להתרחש במהלך כל הזמנה ויותר מתמיד חייבים נציגי חברה שיהיו שם לתת מענה הולם וראוי.

המוצרים שלרוב תמצאו בקנווד כיום הינם מוצרים המתמחים באלקטרוניקה בדומה לרמקולים הפועלים על שיטת BLUETOOTH, מערכות שמע שונות לרכבים מכל סוגיהם, ואין ספק שחוויית השירות של החברה היא איכותית ביותר בעיקר כי החברה קיימת כבר משנת 1946 והינה נוסדה בטוקיו שביפן.

איך לפנות לקנווד בישראל?

קנווד שירות לקוחות בישראל זמין בטלפון *8404 לכל נושא ושאלה, ובמידה שהזמנתם מוצר כלשהוא מקנווד ואתם מעוניינים להחליף אותו או שאולי אפילו לברר על פרטי תשלום מסוימים – שירות הלקוחות של קנווד יהיה זמין עבורכם בכל מצב או בכל מקרה אחר, תוכלו לפנות לחברה באמצעות דואר אלקטרוני ולתאר בדיוק את המצב שהתרחש.

אין ספק שרבים מהאנשים זקוקים למערכות סאונד השונות ועוד במיוחד לרכבים וציוד רמקולים מתקדם, כי היום כמעט לכל אדם יש רכב וכל אחד מאיתנו זקוק לציוד שמע איכותי ואמין שניתן למצוא אותו בקנווד ולפנות לשירות הלקוחות בכל נושא ושאלה.

 

אולי יעניין אתכם גם:

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק
שירות לקוחות חברות שונות

שירות לקוחות דואר בית דגן טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של טלפון דף הבית לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של קנווד (Kenwood)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של קנווד (Kenwood) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של קנווד (Kenwood). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של קנווד (Kenwood), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של קנווד (Kenwood), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של קנווד (Kenwood), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.