נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר שלה קפה קפה

>>
>>
שירות לקוחות קפה קפה טלפון
תמונה כללית שירות לקוחות בקליק

צאו איתנו למסע קולינרי משובח, במהלכו הופכים חומרי הגלם הטובים ביותר, לחוויה ייחודית של ניחוחות וטעמים. הטיפול המוקפד בחומרי הגלם האיכותיים ומגע ידו של השף, הם המתכון הקסום לחוויה הקולינרית בקפה קפה. בואו לטעום מהטעמים הישראלים שאתם הכי אוהבים, עכשיו בתפריט חדש ומשובח, בחוויה מענגת חושים של אוכל טעים ואיכותי.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של קפה קפה

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק

מייל של שירות הלקוחות של קפה קפה

כתובת המייל הינה:

cs@cafecafe.co.il

צור קשר באתר של קפה קפה

כתובת האתר הינה

https://bit.ly/3PnwcuE

הפייסבוק של שירות הלקוחות של קפה קפה

שם דף הפייסבוק הינו:

Cafe cafe | קפה קפה

האינסטגרם של שירות הלקוחות של קפה קפה

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

cafe_cafe_official

צור קשר בפקס של קפה קפה

מספר הפקס הינו

03-6968043

בקצרה על רשת קפה קפה

כשאנחנו מדברים על עם שאוהב ויודע איך שותים קפה, אנו בדרך כלל מזכירים את העם האיטלקי, אך בשנים האחרונות, ניתן להבחין שאף במדינתנו הקטנה, החלה פורחת ומשגשגת לה תרבות שתיית הקפה על כל צורותיה ומאפייניה, בין אם מדובר בקפה השחור החזק והעשיר בארומה או אם מדובר בקפה הלאטה העדין והמענג. כיום ניתן למצוא כמעט בכל קרן רחוב, בית קפה הנותן שירות לעוברי האורח, בין אם מדובר בבית קפה שכונתי, או בבית קפה מרכזי הממוקם באחד מהקניונים הגדולים. הלקוח הישראלי אוהב קפה, נקודה.

מתוקף כך, אין זה פלא לראות איך רשת קפה-קפה, צמחה במהירות מטאורית והפכה במרוצת השנים, לרשת הקפה הגדולה ביותר בישראל, תוך כדי שהיא עוקפת את רשת בתי הקפה "ארומה".

כיום רשת קפה-קפה, פרוסה ברחבי הארץ, עם יותר מ160 סניפים, אשר בכולם תפריט דומה, עשיר בטעמים, טרי ואיכותי.

מה שמיוחד כל כך ברשת קפה-קפה, אלו הן השילוב העדין והמיוחד בין חומרי הגלם, דרך ההכנה של הארוחה על ידי שף הרשת, ובסופו של דבר המיזוג של שניהם בתוך חלל מאפשר, המשרה אווירה של נינוחות ועונג.

חומרי הגלם של הרשת הינם חומרי גלם בסיסיים כגון ירקות, קמח, פירות, בייצים, דגים ועופות. אך ההקפדה של הרשת על בחירת חומרי גלם מהאיכותיים ביותר הקיימים בישראל, מביאה לדי כך שהמנה היוצאת מהמטבח בסופו של דבר, היא לא פחות מאשר מדהימה. כאשר שף הרשת דואג לעשות זאת על ידי ידע ומקצועיות חסרת פשרות המהולה באהבה ומסירות למטבח הישראלי.

אנו כישראלים, אוהבים אוכל, בין אם כדבר העיקרי אשר סביבו נערכים החגים, בין אם בסעודות משפחתיות וסעודות השבת, ובעיקר בישיבה הנינוחה ובפגישת מכרים ואהובים סביב שולחנות הקפה.

ברשת קפה-קפה, שמו במרכז הבמה את האוכל הישראלי האיכותי, לצד ניקיון מוקפד, ושירות חסר פשרות.

ניתן לקחת חלק ממועדן החברים של רשת בתי הקפה, קפה-קפה, על ידי הצטרפות אל מועדון mood, אשר מקנה הנחה לחברי המועדון במגוון מסעדות ובתי קפה ברחבי הארץ.

רשת קפה קפה – יצירת קשר

  1. ניתן ליצור קשר עם רשת קפה-קפה, דרך השארת הודעה אונליין בדף יצירת הקשר שבאתר קפה-קפה, הנמצא בקישור הבא – https://www.cafecafe.co.il/he/company/a/contact/ .
  2. אם ברצונכם ליצור קשר טלפוני, ניתן לעשות זאת על ידי פניה אל אחד מסניפי הרשת.
  3. במידה ואתם יודעים אל איזה סניף ברצונכם לפנות, אך הנכם זקוקים למספר הטלפון השייך לאותו סניף, לצורך יצירת קשר. תוכלו למצוא את כל סניפי הרשת ומספרי הטלפון בדף חיפוש הסניפים שבאתר, הנמצא בקישור הבא – https://www.cafecafe.co.il/he/company/snifim/search/ .
  4. תוכלו ליצור קשר דרך דף הפייסבוק של רשת קפה-קפה, הנמצא בקישור הבא – https://www.facebook.com/cafe.cafe.il .
  5. או ליצור קשר דרך דף האינסטגרם של הרשת הנמצא בקישור הבא – https://www.instagram.com/cafe_cafe_official/ .

רשת קפה קפה – אתר אינטרנט

לקוחות המעוניינים בביקור באתר האינטרנט של רשת קפה-קפה, יוכלו לעשות זאת על ידי לחיצה על הקישור הבא – https://www.cafecafe.co.il/he/home/a/main/ . באתר תוכלו למצוא את כל פרטי יצירת הקשר עם הרשת, ובנוסף למצוא מידע רב על סניפי הרשת הקיימים ודרכי יצירת הקשר עמם.

באתר ניתן להתרשם מהתפריטים השונים המוצעים ללקוחות הרשת בסניפים, ובהם, תפריט מנות בשרי, תפריט אלכוהול, תפריט קינוחים, ותפריט כשר.

מה שואלים את שירות לקוחות קפה קפה?

איך ניתן ליצור קשר עבור קבלת מידע על אפשרות זכיינות ברשת קפה-קפה?

אם הנכם מעוניינים להצטרף להצלחת הרשת, לקחת חלק מהפעילות, ולהיות בעלים של בית קפה, תוכלו ליצור קשר ולקבל פרטים נוספים דרך לחיצה ומעבר אל הקישור הבא – https://www.cafecafe.co.il/he/company/franchising/main/ .

האם ניתן ליצור קשר טלפוני עם הנהלת הרשת?

ניתן ליצור קשר טלפוני רק עם סניפי הרשת, דרך חיוג אל הסניף עמו אתם מעוניינים ליצור קשר. במידה והנכם מעוניינים ביצירת קשר עם הנהלת הרשת, תוכלו לעשות זאת רק דרך השארת הודעה אונליין באתר קפה-קפה.

רגע לפני שתיצרו קשר עם קפה קפה

שימו לב שניתן ליצור קשר אונליין ולהשאיר הודעה באתר קפה-קפה, בכל עניין, בין אם מדובר בתלונה, שאלה, או בכל נושא ועניין אחר.

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר שירות לקוחות מוניות סמדר לוגו
שירות לקוחות חברות תחבורה

שירות לקוחות מוניות סמדר טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מוניות סמדר דף הבית תחנת מוניות ותיקה ואמינה מחירים נוחים שרות מעולה,נסיעות הלוך חזור מנתב"ג ,ונסיעות לכל רחבי

קרא עוד »
צור קשר שירות לקוחות אוזריה-min
שירות לקוחות מסעדות

שירות לקוחות אוזריה טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אוזריה דף הבית אוזריה – מסעדה מודרנית בשוק לווינסקי בתל אביב המגישה אוכל מקורי ושמח בהשראת כל מטבחי

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של קפה קפה

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של קפה קפה רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של קפה קפה. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של קפה קפה, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של קפה קפה, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של קפה קפה, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.