נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של קרביץ

>>
>>
שירות לקוחות קרביץ (Kravitz) טלפון
שירות לקוחות קרביץ

חברה ישראלית המספקת מכשירי כתיבה וציוד משרדי ועוד..

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של קרביץ

שירות לקוחות קרביץ

טלפון של שירות הלקוחות של קרביץ

מספר הטלפון הינו:  

1700-70-66-55

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-16:00 

צור קשר באתר של קרביץ

כתובת האתר הינה:

https://www.kravitz.co.il/

כתובת המייל היינה:

info@kravitz.co.il

הוואצפ של שירות הלקוחות של קרביץ

מספר הטלפון בוואצפ הינו:

054-738-9290

הפייסבוק של שירות הלקוחות של קרביץ

שם דף הפייסבוק הינו:

kravitz קרביץ

האינסטגרם של שירות הלקוחות של קרביץ

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

kravitz_israel

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של קרביץ

שם ערוץ היוטיוב הינו:

קרביץ – ציוד משרדי לעסקים

שירות לקוחות קרביץ

ככל שהזמן עובר הרי שאנחנו מוצאים את עצמנו נמצאים במצב בו נצטרך כמה שיותר ציוד משרדי לבית שלנו ולמקום בו אנחנו עובדים. רשימות, שמירת מסמכים, קניית מחשבים ומוצרי חשמל ועוד.
טוב לדעת כי רשתות רבות נוצרו להן סביב האפשרות למלא את הצורך שלכם בקבלת מוצרים שכאלו. כעת אתם יכולים לפנות לאחד מעסקים אלו על מנת לקבל עזרה במידת הצורך.
קרביץ פועלת שנים רבות בהצלחה ברחבי ישראל על מנת לתת לכם מוצרים משרדיים.
הסניפים נמצאים בכול מקום, המוצרים שאתם צריכים כעת הם זמינים לכם. אם אתם רוצים לקבל תשובה טובה יותר על הדברים הנגישים, תוכלו ליצור קשר עם שירות הלקוחות. ישנן דרכי תקשורת אינטרנטיות, טלפוניות ועוד. תנו לעצמכם ליהנות מהשפע שהחברה נותנת לכם. 

היכולת לחסוך זמן וכסף

שימוש נכון בדרכי התקשורת השונים הקיימים מסביב יכול לתת לכם אפשרות לחסוך כסף וזמן שהם יקרים למדי. כך למשל ניתן ליצור קשר עם קרביץ טלפון ולנסות להבין מהו המצב הנוכחי בחנויות השונות. ניתן לשלוח פנייה אינטרנטית לשירות הלקוחות ולדעת אם ישנו מוצר מסוים בקרביץ אשקלון טלפון. תוכלו להשתמש גם כן באתר על מנת ליצור רכישה מרחוק של כמה מוצרים.
בנוסף, ניתן להיות בקשר נוח יותר בעזרת הרשתיות החברתיות על מנת לדעת בהמשך הדרך, מהם העטים אשר קרביץ מחזיקה כעת. הרצון הוא להיות כמה שיותר בקשר וכמה שיותר נגישים אל הלקוחות השונים הנמצאים סביב. שימוש נכון בשירות הלקוחות יכול לעזור לכם. 

פנייה ישירה אל הסניפים של קרביץ

אין טוב יותר משיחת טלפון ישירה המובילה אתכם להבנה קלה מהו המצב הנוכחי בחנויות השונות של רשת קרביץ. תוכלו לפנות בצורה ישירה אל סניפי קרביץ למשל קרביץ באר שבע טלפון או קרביץ גן שמואל טלפון. האנשים שיענו לכם הם העובדים הנמצאים ברגעים אלו בסניפים. הם אלו שיוכלו להסביר בקצרה כיצד לפעול על מנת להיות אלו שמקבלית את המוצרים בצורה המתאימה לכם.
תוכלו לדעת מהם המוצרים שנמצאים כעת, האם אמורים להגיע מוצרים חדשים, מהן שעות פעילות הסניפים ועוד. טוב לדעת כי מספר הטלפון של קרביץ הוא 1700-70-66-55. השירות נותן לכם לדבר הן בצורה אישית והן עם שירות הלקוחות הכללי. 

רשת האינטרנט כאפשרות נוחה למדי

אתר האינטרנט של קרביץ נמצא בכתובת https://www.kravitz.co.il/. האתר מכיל בתוכו מגוון רחב של אפשרויות ובעזרתו תוכלו לקבל שירות טוב עוד יותר מקרביץ.
האפשרות הראשונה היא ליצור קשר עם אנשי השירות בעזרת יצירת פנייה. האפשרות השנייה היא לרכוש את המוצרים מרחוק. לבסוף תוכלו לצבור מידע על תפעול המוצרים לאחר רכישה. 

זמינות נוחה של קרביץ גם ברשתות החברתיות

אפשרות נוספת שקיימת בשבילכם על מנת לקבל שירותים בצורה טובה יותר מקרביץ יקנעם טלפון היא שימוש ברשתות החברתיות השונות הקיימות סביבנו. מדובר בפלטפורמה לגיטימית ונוחה ליצירת קשר וצריכת תכנים. קרביץ יצרה לעצמה דפי רשתות איכותיים בהם תוכלו להשתמש על מנת לדעת מה קורה בזמן אמת בסניפי החברה. מהם המבצעים? האם ישנם מוצרים חדשים ועוד. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לחפש את המילה קרביץ בדפי הטיקטוק, פייסבוק, אינסטגרם ועוד.

פנייה מסודרת אל שירות הלקוחות של קרביץ

יש להבין כי כאשר יש לכם פער מסוים עם מוצר אשר רכשתם, ישנה סבירות כי תצטרכו עזרה בסופו של יום. כעת הדבר הוא אפשרי על ידי ניסוח פנייה מסודרת. רשמו את פרטי המוצר שרכשתם, פרטים אישיים, צירוף קבלה ועוד. יש להבין כי הפרטים נשלחים בצורה אמינה ומאובטחת. אנשי שירות הלקוחות ירוויחו אם תוכלו לשלוח תמונות ומסמכים המתעדים את הפעילות שלכם. כך יוכלו להבין בצורה טובה יותר את הדברים שצריכים לתת לכם. לבסוף אם תפעלו בצורה נכונה הרי שהתקבלו שירות טוב יותר. הדבר תלוי בהחלט בכם. יש לשים לב כי פרטים לא נכונים יכולים להאט את אפשרות קבלת עזרה.

שאלה: באילו שעות וימים עובד השירות לקוחות?

תשובה: שירות הלקוחות של קרביץ עובד לו בשעות 08:00-17:00 בימים א'-ה'. כעת תוכלו לבחור שעה ויום הנוחים לכם ולבצע פנייה.

שאלה: מי הם האנשים העונים לנו?

תשובה: יש להבין כי אנחנו מדברים על מצב בו האנשים מאחורי שירות הלקוחות הם כאלו העובדים בתעשייה זה זמן רב. הם מכירים את המוצרים בחנות, את הדרך בה סניפים נוספים עובדים סביב ועוד. כעת תוכלו ליהנות מהדבר.

שאלה : האם ניתן לקבל משלוח הביתה?

תשובה: כמובן שהתשובה לכך היא כן, תוכלו להזמין משלוח רחב ביותר של מוצרים ישירות אל המקום בו אתם נמצאים. אם אתם עסק וצריכים כמות גדולה, תוכלו להזמין בימים קבועים.

טיפים לדעת על שירות לקוחות קרביץ לסיום

חנות קרביץ נותנת שירות שליחת מוצרי משרד לכל רחבי הארץ. תוכלו להפוך ללקוחות עצמאיים וחכמים יותר אם תפעלו על פי הצורה הבאה היכולה להתקיים.

טיפ 1- קרביץ מוחקת מוצרים על פי דרגות שונות של איכות ומחירים. נסו לעשות סקר שוק לפני שאתם רוכשים מוצר מסוים. 

טיפ 2 – אם אינכם יודעים להפעיל מוצר מסוים הרי שתוכלו לפנות אל שירות הלקוחות. הם כבר יהיו שם בשבילכם בהמשך הדרך.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של קרביץ (Kravitz)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של קרביץ (Kravitz) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של קרביץ (Kravitz). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של קרביץ (Kravitz), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של קרביץ (Kravitz), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של קרביץ (Kravitz), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.