נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של קרולינה למקה (Carloina Lemke)

>>
>>
שירות לקוחות קרולינה למקה (Carloina Lemke) טלפון
קרולינה למקה שירות לקוחות לוגו

קרולינה למקה בע"מ היא חברה פרטית ישראלית העוסקת במכירה של משקפי שמש הנמכרים תחת המותג "קרולינה למקה ברלין". החברה היא חברה בת של "קסטרו מודל". בת של קבוצת הודיס.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של קרולינה למקה

קרולינה למקה שירות לקוחות לוגו

טלפון של שירות הלקוחות של קרולינה למקה

מספר הטלפון הינו:  

*6882

זמינות – בימים א' – ה' בין השעות 09:00 – 17:00

מייל של שירות הלקוחות של קרולינה למקה

כתובת המייל הינה:

carolinalemke@glassix.support

מייל נוסף –  service@carolinalemke.com

צור קשר באתר של קרולינה למקה

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3idwrdP

הפייסבוק של שירות הלקוחות של קרולינה למקה

שם דף הפייסבוק הינו:

Carolina Lemke | קרולינה למקה

האינסטגרם של שירות הלקוחות של קרולינה למקה

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

carolinalemkeberlin.il

שם עמוד היוטיוב – Carolina Lemke קרולינה למקה

רשימת טלפונים נוספים של קרולינה למקה שירות לקוחות:

  1. קרולינה טלפון *6882
  2. קרולינה למקה טלפון *6882
  3. קרולינה למקה ירושלים טלפון 02-543-3208
  4. קרולינה למקה כרמיאל טלפון 03-509-9111
  5. קרולינה למקה מול החוף טלפון 04-853-4974
  6. קרולינה למקה מלחה טלפון 02-590-2939
  7. קרולינה למקה עיר ימים טלפון 09-886-6797
  8. קרולינה למקה עפולה טלפון *6882
  9. קרולינה למקה ראשון לציון טלפון 03-643-1681
  10. קרולינה למקה רחובות טלפון 052-357-5378
  11. קרולינה למקה שירות לקוחות טלפון *6882
  12. קרולינה שירות לקוחות טלפון *6882
  13. שירות לקוחות קרולינה טלפון *6882
  14. carolina lemke שירות לקוחות טלפון *6882

בחירת זוג משקפי ראייה חדשה היא קשה יותר ממה שאפשר לחשוב. בנוסף לבחירת סגנון שאתם אוהבים ושעובד בצורה מושלמת עם המלתחה ובחירות האופנה שלכם, אתם גם צריכים לוודא שהחומר המשמש ליצירת עדשות המשקפיים הוא למעשה מה שאתם צריכים על מנת לייעל את היעילות. למרבה הצער, הכמות העצומה של החומרים הזמינים לעדשות יכול לגרום לבחירה הזו להיראות קשה. כמו כן, שפע טרמינולוגיה טכנית מסבכת עוד יותר את ההחלטה. זה כמעט כאילו ליצרני משקפיים יש חלק במכירת משקפיים שהם מרוויחים מהם הכי הרבה, ולא אפשרויות שעובדות הכי טוב עבור הלקוחות. אנחנו רוצים לעצור ולהפוך את המגמה הזאת. בעצם, אנחנו מאמינים כי בחירת סוג העדשה הנכונה היא אחת ההחלטות החשובות ביותר שתוכלו לקבל בעת בחירת המשקפיים שלכם. בשביל לעזור לכם בהקשר זה, המשיכו לקרוא כדי ללמוד על היתרונות המרכזיים של משקפי קרולינה טלפון.

מדוע קרולינה למקה טלפון ממליצה על משקפי ראייה?

אם אתם כמו רוב בני האדם, אתם בוודאי מאמינים שמשקפי קריאה מיועדים רק לקשישים שזקוקים לסיוע בראייה. יחד עם זאת, ישנם יתרונות רבים להרכבת משקפי קריאה שאנשים בכל הגילאים יכולים ליהנות מהם. הנה כמה מהסיבות שבגללן  קרולינה למקה טלפון ממליצה על משקפי ראייה –

  • משקפי הראייה של קרולינה למקה טלפון אינם דורשים מרשם כדי לרכוש – משקפי קריאה ללא מרשם הם אופציה פופולרית ונוחה עבור אנשים רבים עם לקות ראייה קלה. בניגוד למשקפי מרשם, משקפי קריאה אינם מצריכים בדיקת עיניים או התאמת אופטיקאי. עם קצת ניסוי וטעייה, כל אחד יכול למצוא את הזוג האידיאלי שלהם לצרכים שלו.

  • הם יכולים לשפר את הראייה שלכם בעת קריאה או פעילויות תקריב אחרות – אם אתם מוצאים את עצמכם פוזלים או מתקשים לראות בזמן קריאה או לחלופין ביצוע משימות תקריב אחרות, אולי הגיע הזמן להשקיע בזוג משקפי קריאה. משקפי קריאה פועלים באמצעות התמקדות באובייקט שאתם מסתכלים עליו, מה שיכול לעזור להפחית את עומס העיניים ולשפר את הראייה הכללית שלכם. בעת קריאה, כתיבה או עבודה על משימות תקריב אחרות, תוכלו להפיק תועלת מראייה ובהירות טובה יותר עם משקפי הקריאה הנכונים.

  • יש להם פוטנציאל לשפר את הראייה הכללית שלכם – זה לא נדיר שבני אדם צריכים משקפי קריאה כשהם מתבגרים. ככל שאתם מתבגרים, עדשות העיניים שלכם הופכות פחות גמישות, מה שמקשה על התמקדות בעצמים קרובים. משקפי קריאה יכולים לעזור לשפר את הראייה על ידי הפחתת עומס העיניים ולאפשר לשרירי העיניים להירגע. הם יכולים גם לעזור בתפיסת עומק ומניעת כאבי ראש. בעוד שמשקפי קריאה אינם יכולים לרפא ראייה לקויה, הם יכול לשפר משמעותית את הראייה הכללית.

מה תגיד לכם קרולינה למקה ירושלים טלפון על משקפי ראייה?

 משקפי קריאה יכולים לעזור לכם במנעד נרחב של דברים, כולל שיפור הראייה שלכם והקלה על הקריאה. שקלו להשתמש בהם אם אתם מתקשים לקרוא אותיות קטנות או לראות אובייקטים מקרוב. הם לא רק יעזרו לשפר את הראייה שלכם, כי אם הם גם יהפכו את הפעילויות היומיומיות להרבה יותר קלות. ולהלן מה שתגיד לכם קרולינה ירושלים למקה טלפון על משקפי ראייה:

  • משקפי הקריאה של קרולינה ירושלים למקה טלפון זמינים במגוון סגנונות כדי לענות על הדרישות שלכם – משקפי קריאה זמינים במגוון סגנונות ועיצובים, כך שבוודאי יש זוג שיענה על הדרישות שלכם. יש להם עדשות שקופות. משקפי קריאה עם עדשות ביפוקל או פרוגרסיביות, המאפשרות לכם לראות גם מקרוב וגם רחוק, זמינים גם כן. משקפי קריאה, בכל סגנון שאתם מעדיפים, יכולים לעזור לכם לגלות מחדש את האהבה שלכם לספרים, למגזינים ולעיתונים.

  • הם יכולים להגן על העיניים שלכם מפני עומס ועייפות – בעוד שישנן סיבות רבות לבעיות ראייה, משקפי קריאה יכולים לעזור להפחית את הלחץ והעייפות הקשורים בקריאה. הם מקלים על העין להתמקד על ידי הגדלת הטקסט. זה יכול לעזור להקל על עומס ועייפות עיניים, כמו גם כאבי ראש ותסמינים אחרים של מאמץ בעיניים. הם יכולים לעזור גם לאנשים עם פרסביופיה, מצב הגורם לאובדן הראייה לקרוב. עם כל כך הרבה יתרונות, אין זה מפתיע שהם מהווים בחירה פופולרית עבור אנשים המעוניינים לשפר את הראייה שלהם.

  • משקפי הראייה של קרולינה ירושלים למקה טלפון זולים וקלים לאיתור – בין אם תרצו משקפי קריאה אופנתיים או פונקציונליים, תוכלו למצוא אותם במחיר סביר. הם זמינים באופן נרחב. בעוד שמשקפי קריאה לא ירפאו פרסביופיה, הם יאפשרו לסובלים ליהנות שוב מקריאה, משימוש במחשב ומשימות תקריב אחרות. בנוסף לכך, ניתן להסיר בלי כל בעיה משקפי קריאה כאשר אין צורך, מה שהופך אותם לדרך נוחה וחסכונית לשיפור הראייה.

מה הן הסיבות שלאורן קרולינה למקה כרמיאל טלפון מתעדפת משקפיים שקופות?

אנחנו אומרים את זה כבר שנים; משקפיים שקופים הם סופר טרנדיים! הנה הסיבות שלאורן קרולינה למקה כרמיאל טלפון מתעדפת משקפיים שקופות –

  • הם יגרמו לכם להיראות מדהים בכל נסיבות – מסגרות שקופות נראות נהדר בכל עונה, בין אם ביום קיץ שטוף שמש ובין אם בערב חורפי קר. הם יוסיפו מגע של חום לפנים שלכם. הם פשוט מושלמים לכל אירוע. אם יש לכם צילום מתוזמן לעבודה או דיוקן משפחתי, חשבו להביא אתכם את המסגרות השקופות שלכם. הם נראים מדהים במצלמה מכיוון שהם מכניסים יותר אור דרכם. הם ישפרו את הפנים שלכם, במקום לכסות אותם.

  • הם זמינים בכל כך הרבה צורות, גדלים וגוונים – למען האמת, מעולם לא ראינו כל כך הרבה מסגרות שקופות על המדפים. כמעט לכל מותג יש כמה מהמסגרות השקופות הללו בקולקציה, ואנחנו שמחים על כך. לא משנה מה התקציב שלכם, תוכלו לבחור זוג מסגרות צלולות באביב הקרוב. כמו כן, יש כל כך הרבה מגוון בכל הנוגע לצורה שאנחנו מאמינים שזוג המשקפיים השקופות המושלם קיים עבור כולם.

  • הם באמת נצחיים – במשך השנים האחרונות, אנחנו אומרים כמה אנחנו אוהבים משקפיים שקופות. הם פופולריים היום בדיוק כפי שהיו לפני כמה שנים, וכשאנחנו מפסיקים לשמוע עליהם, נראה שהם תמיד חוזרים בסופו של דבר. משקפיים שקופים הם יותר מסתם טרנד; הם מתפתחים עם הצורות והגוונים הנוכחיים. אנחנו מאמינים שהם כאן כדי להישאר. אם אתם מחפשים מסגרת שתלבשו לאורך כל השנים, אז מסגרת שקופה היא חובה מובהקת.

  • הם נראים מצוין על כל האנשים – גברים, נשים, ילדים, סבים וסבתות, בוסים, סטודנטים, כולם. אנו מאתגרים אתכם למצוא משהו שלא יכול לנענע זוג משקפיים שקופות.

  • הם מוסיפים אור לפנים שלכם ולפעמים אפילו מגע עדין של צבע – מסגרות שקופות יכולות להיות שקופות לחלוטין או, הן יכולות להיות גם מגוונות עם מגע עדין של צבע. בניגוד למסגרות נועזות וכהות, משקפיים שקופות יאירו את פניכם. הם גם ידגישו את צבע העיניים שלכם ויגרמו להן להיראות גדולות יותר.

למה לרכוש משקפיים מקרולינה למקה מול החוף טלפון?

הנה למה לרכוש משקפיים מקרולינה למקה מול החוף טלפון:

  • מחיר סביר – בשנים האחרונות, כמה חלופות פלסטיות נכנסו לשוק שמטרתן להתמודד עם כמה מהחסרונות שחווים עדשות פלסטיק מסורתיות. אולי שמעתם על עדשות פוליקרבונט כאופציה נפוצה למשקפי בטיחות וספורט. עם זאת, עדשות זכוכית שומרות על יתרונות משמעותיים בהשוואה לחלופות אלו. מעל לכל, הם זולים יותר, ועוזרים לכם לחסוך בעלויות על העדשה עצמה שניתן להשקיע מחדש במסגרת טובה יותר, מסוגננת יותר או פונקציונלית יותר. לא משנה איך מסתכלים על זה, עדשות זכוכית שומרות לפחות כמה יתרונות בהשוואה לכל האפשרויות האחרות בשוק.

  • עמידות בפני שריטות – קודם כל, בגלל אופי הליבה של החומר, עדשות זכוכית נוטות להיות הרבה יותר עמידות בפני שריטות מאשר מקבילות הפלסטיק שלהן. במיוחד אם אתם עובדים או מבלים בסביבות שעלולות להוביל לעדשות שרוטות, זהו יתרון מכריע שיש לזכור על מנת לייעל את רכישת המשקפיים הבאה שלכם. פשוט בילוי בסביבה מאובקת או שימוש במטלית ניקוי לא נכונה של עדשות עלול להוביל לשריטות קטנות אבל מתמשכות בעדשות פלסטיק. עם אלטרנטיבה זכוכית, זה לא יהיה בעיה.

  • חלוקת אור מדויקת – בנוסף לתחזוקה הנדרשת, עדשות משקפי זכוכית אמתיות גם נוטות להציע ראייה טובה יותר מחלק ממקבילותיהן. זה ברור במיוחד כשמדובר בהפצת האור. אנחנו חייבים להיות ברורים כאן – כל החומרים שאתם מוצאים עושים עבודה טובה בהפצת האור, בדיוק כפי שכל האוזניות שאתם יכולים לקנות בחנות כנראה משמיעות את המוזיקה שאתם רוצים. אך האיכות של המוזיקה הזו (או האור, במקרה של משקפיים) היא שחשובה. כאן, זכוכית היא החומר הטוב יותר מכיוון שהיא מבטיחה את הפצת האור בצורה אופטימלית, לעזור לך לראות בצורה ברורה ויעילה יותר.

  • עמידות ארוכה יותר – יש סיבה שבאופן מסורתי רוב העדשות עשויות מזכוכית. ייתכן שהפלסטיק גדל בפופולריות שלו במהלך השנים האחרונות, ובהחלט יש לו יתרונות משלו שיש לקחת בחשבון. עם זאת, עמידות היא תחום אחד בו עדשות זכוכית תמיד ינצחו בקרב בין שתי החלופות. במילים פשוטות, רוב עדשות הזכוכית מחזיקות מעמד זמן רב יותר מאשר החלופה הפלסטית שלהן. זה נובע במידה רבה מגורמים כמו עמידות לשריטות שהוזכרו לעיל, אבל גם בגלל אופי החומר עצמו. הם אמנם כוללים סכנת התנפצות, אבל כל עוד אתם נמנעים מלחשוף אותם לטיפות או לחץ, תקבלו יותר מההשקעה הראשונית שלכם כשאתם הולכים על זכוכית.

  • תחזוקה פחות נחוצה – בגלל כמה מהנקודות לעיל, עדשות זכוכית נוטות לדרוש פחות תחזוקה וניקוי כלליים. לא תצטרכו לדאוג כמעט באותה מידה לגבי שריטות פוטנציאליות, סרטים או בעיות אחרות שמציקות לבעלי משקפי מרשם לעתים קרובות מדי. אל תטעו – אתם עדיין צריכים לנקות את עדשות הזכוכית שלכם. ברם, הליך הניקוי הזה הוא הרבה פחות מסובך ונוטה להיות נחוץ בתדירות נמוכה יותר מאשר עם חלק מהחומרים החלופיים הזמינים עבור רוב המסגרות. כתוצאה מכך, אתם יכולים להיות יותר בלי דאגות כשבבעלותכם המשקפיים שלכם, תוך כדי מקסום השפעתם על הראייה שלכם.

  • בהירות לאורך זמן – עם הזמן, בעלי עדשות פלסטיק חווים בעיה נפוצה: העדשות שפעם היו שקופות מתחילות לפתח לפתע ציפוי דק ומעורפל שמקשה על הראייה בבהירות מרבית. חשיפת UV יכולה להאיץ בעיה זו, אבל גם משקפיים ללא חשיפה ממושכת יראו את הבהירות שלהם יורדת בממוצע של עשרים אחוזים במהלך שלושים ושישה חודשים. בעיות מסוג זה קשורות לגיל ולשינוי צבע. עם עדשות זכוכית אמתיות, לא תהיה לכם בעיה כזו. במקום זאת, הזכוכית נשארת במצבה הנוכחי כל עוד היא מנוקה באופן קבוע, מה שאומר שלעולם לא תצטרכו לדאוג מחוסר בהירות. גם אם אינכם מתכננים להשיג זוג חדש בשנים הקרובות, אתם יכולים להרגיש בטוחים בידיעה שאותו זוג שתרכשו כעת עדיין יעבוד גם חמש שנים בהמשך הדרך.

מה הן אופציות יצירת קשר עם קרולינה למקה טלפון?

ואלו הן אופציות יצירת קשר עם קרולינה למקה טלפון:

  1. קרולינה למקה טלפון – מרכז דמרי דימונה – *6882.
  2. קרולינה למקה טלפון – ביג אשדוד, אריאל שרון 1, אשדוד – *6882.
  3. קרולינה למקה טלפון – ביג באר שבע, דרך חברון 21, באר שבע – *6882.
  4. קרולינה למקה טלפון – גירון – שדרת בן גוריון 21, אשקלון – *6882.
  5. קרולינה למקה טלפון – שכטמן 10, חדרה – *6882.
  6. קרולינה למקה טלפון – יהודה הלוי 1, חדרה – *6882.
  7. קרולינה למקה טלפון – תופיק זאיד 53, נצרת – *6882.
  8. קרולינה למקה טלפון – מתחם פאריז, בעלי המלאכה 3, נתיבות – *6882.
  9. קרולינה למקה טלפון – הרצל 18, נתניה – *6882.
  10. קרולינה למקה טלפון – ז'בוטינסקי 72, פתח תקווה – *6882.
  11. קרולינה למקה טלפון – טיילת מלכת שבא, אילת – *6882.
  12. קרולינה למקה טלפון – הפלמ"ח 1, אילת – *6882.
  13. קרולינה למקה טלפון – שדרת טוביהו 125, באר שבע – *6882.
  14. קרולינה למקה טלפון – קניון הנגב, באר שבע – *6882.
  15. קרולינה למקה טלפון – דרך שמחה גולן, חיפה – *6882.
  16. קרולינה למקה טלפון – ממילא, ירושלים – *6882.
  17. קרולינה למקה טלפון – צומת כרכור, פרדס חנה – *6882.
  18. קרולינה למקה טלפון – דרך הדרום 3, קריית גת – *6882.
  19. קרולינה למקה טלפון – טשרניחובסקי קניון 8 סנטר, קריית שמונה – *6882.
  20. קרולינה למקה טלפון – שדרות משה דיין 32, ראשון לציון – *6882.
  21. קרולינה למקה טלפון – אקליפטוס 3, רמת ישי – *6882.
  22. קרולינה למקה טלפון – שבעת הכוכבים 8, הרצליה – *6882.
  23. קרולינה למקה טלפון – ז'בוטינסקי 72, פתח תקווה – *6882.
  24. קרולינה למקה טלפון – שלמה המלך 37, קניון קריית אונו – *6882.
  25. קרולינה למקה טלפון – דרך אבא הילל 301, רמת גן – *6882.
  26. קרולינה למקה טלפון – תפוצות ישראל 52, קריית אתא – *6882.
  27. קרולינה למקה טלפון – שדרות בן צבי 1, נהריה – *6882.
  28. קרולינה למקה טלפון – הסתת 20, אילת – *6882.
  29. קרולינה למקה טלפון – אריאל שרון 1, אשדוד – *6882.
  30. קרולינה למקה טלפון – יהודה הלוי 1, טבריה – *6882.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

15 תגובות

  1. חברה פח אשפה!! לא להתקרב!! חוצפנים, רמאים, אין שרות, אין מענה, הזמנתי נשקפיים בדחיפות לפני 3 שבועות, הבטיחו לי זרורץז כיוון שאני מוגבלת לחע השקפיים ושיגיעו תוך שבוע, כעת גם אחרי 14 ימי עסקים עוד לא הגיעו. בשירות הלקוחות וכן בהנהלה מזלזלים בלקוחות עונים בעזות בזלזול ובחוצפה, מנפנפים וזהו. אין עם מי לדבר. לזרוק את הכסף לפח. בפרט מי שיש לו מורכבות בנספר- לא חהתקרב!!! טעות מרה!!!

  2. שירות מזעזע! רכשתי לבעלי משקפיים והזכרתי עד כמה שחשוב לי שהוא צריך אותם עברו שבועיים ואף אחד לא יצר איתי קשר אין מענה בפלא ולא במייילים פשוט בושה!! פעם ראשונה ואחרונה!!!

  3. מזעזעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
    אין שירות! בחיים לא ניתקלתי בחברה ללא שירות !
    אני רוצה לדעת אם המשקפיים שלי מוכנות ואיןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן עם צי לדבר .
    שעותתתתתתתתתתתת אני מחכה בטלפון פתאום זה מתנתק… וכ'

  4. שרות מזעזע אפס יחסי אנשוף בשרות לקוחות רק שקונים הם נחמדים שאת צריכה שרות אין מי שיעזור לךךך הפסדתם לקוחה של שנים יש לי שיחות מוקלטות הכול אני יגש לתקשורת

  5. כרגע קבלתי שירות חמוד ממרח בסניף יורדי הסירה נמל תל אביב. תודה

  6. שלום קניתי משקפי שמש לפני 4 ימים ויצא למשקפיים הברגים שתופסים את העדשה
    לא רוצים להחליף לי את המשקפיים

    1. אותו מקרה כמו שלי.לא מסוגלים לפתוח את הבורג כדי לחזק את העדשה .בטענה שאין חלקי חילוף .מה הם רוצים שאזרוק את המשקפיים?

  7. לא מסוגלים לתקן משקפיים עם עדשה שנפלה .אין חלקי חילוף טוענים. וכל מיני בלבולי מוח .רק לא לתת שירות ומענה .מה אני אמור לעשות עם המשקפיים? לזרוק אותם ?לתרום רק עם עדשה אחת ?
    רוצים שאציג חשבונית שכבר לא ברשותי. רק להקשות הם יודעים.רמת איכות מוצרים של טופ טן.פשוט שירות ברמה הכי נמוכה שניתן לתאר. חושבים שהשמש זורחת להם מהתחת.
    אם היו מרגשים בשירות כמו שהם בפרסומות ,מצבם היה טוב .

  8. כבר הרבה זמן לא נתקלתי בשירות ככ גרוע ואטום
    שלא מנסה ולו במעט לצאת מגדרו לעזור ללקוחה, שסה״כ נשברה לה ידית המשקפיים(!!)
    המעבדה לא מסוגלת לבחון באופן עצמאי האם יש לה או אין לה בורג רלוונטי, כי יש נציגה שפשוט חוזרת על עצמה שוב ושוב בלי טיפת קשב
    ולא מסכימה לנסות לעזור בדבר ככ פדוט

  9. קיבלתי את המשקפיים כשאחת העדשות מחוץ למסגרת ניגשתי לסניף שממנו הזמנתי והם מתנערים זוועה !!!!!!

  10. קיבלתי שירות טלפוני מגעיל וממש לא מכובד מבחורה בשם סיגל ממש מגעיל לא יפה ולא מכובד היא נמצאת בתפקיד הלא נכון שבחברה שלכם

  11. היי,

    פעם ראשונה שכותבת ביקורת רעה על חברה אבל אי אפשר שלא להזהיר לקוחות.

    השירות הכי הכי גרוע שקיבלתי אי פעם בחיי. אל תקנו שם בחייים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    התחלה בהטעיה במכירה, שירות גרוע, נציגה שרק חיכתה שהשיחה תסתיים
    ודאגה לומר לי שאם קנית X וקיבלת Y אז הכל בסדר וזה מה יש.

    לא חזרו אליי 10 ימים, אטימות בשירות ותשובות לוקניות ומייבשות.

    הופתעתי – ממש ולרעה! פעם אחרונה שאקנה אצלם וחבל.

    לחברה הזו כנראה שלא אכפת מהלקוחות אם ככה הנציגה מהשירות לקוחות מדברת אליי וזו התשובה
    וזה לאחר התייעצות עם מנהלת בכירה.

    תחסכן עוגמת נפש ותקנו מחברה שעומדת מאחורי המכירה שיש בעיה ורואה את לקוחותיה.

    שרון

  12. גועה נפש של חברה לא להתקרב שירות על הפנים משקרים החזירו לי משקפיים עם שריטה ולא מוכנים לקבל אחריות על זה מנפנפים אותך חברה פח אשפה גם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של קרולינה למקה (Carloina Lemke)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של קרולינה למקה (Carloina Lemke) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של קרולינה למקה (Carloina Lemke). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של קרולינה למקה (Carloina Lemke), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של קרולינה למקה (Carloina Lemke), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של קרולינה למקה (Carloina Lemke), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.