נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של קשרי תעופה

>>
>>
שירות לקוחות קשרי תעופה טלפון

באתר קשרי תעופה תוכלו להשיג חבילות נופש ודילים לחול

צור קשר שירות לקוחות קשרי תעופה

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של קשרי תעופה

צור קשר שירות לקוחות קשרי תעופה

טלפון של שירות הלקוחות של קשרי תעופה

מספר הטלפון הינו:  

03-5205077

זמינים בשעות ובימים:

א'-ה': 09:00-17:00

מייל של שירות הלקוחות של קשרי תעופה

כתובת המייל הינה:

kishrey.service@aviation-links.co.il

צור קשר באתר של קשרי תעופה

כתובת האתר הינה:

https://rb.gy/0y5r8

שירות הלקוחות בכתובת של קשרי תעופה

כתובת החברה הינה:

 רחוב נירים 2 תל-אביב

הוואצפ של שירות הלקוחות של קשרי תעופה

מספר הטלפון בוואצפ הינו:

03-974-8058

הפייסבוק של שירות הלקוחות של קשרי תעופה

שם דף הפייסבוק הינו:

aviation-links קשרי תעופה

האינסטגרם של שירות הלקוחות של קשרי תעופה

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

kishreyteufa

לעמוד הטיקטוק – https://rb.gy/56s1s

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של קשרי תעופה

שם ערוץ היוטיוב הינו:

קשרי תעופה

קשרי תעופה טלפון

קבוצת "קשרי תעופה בע"מ החלה בפעילותה ב- 1984 והפכה לחברה ציבורית בשנת 1993.
בעל השליטה בחברה הוא איל סגל (60.71%), מנכ"ל החברה הינו יורם מוטעי (20.1%).

לקבוצת קשרי תעופה טלפון יתרונות ייחודיים בשל היותה תיירות מובילה, המשלבת התמחות בכל תחומי התיירות כגון – תיירות בישראל, שייט, השכרות רכב, טיולים מאורגנים, הפעלת טיסות יוצאות ונכנסות, ונציגתם הבלעדית בישראל של רשתות הנופש המובילות באגן הים התיכון ובאירופה.
קשרי תעופה טלפון מתמחה בהתאמת חבילות תיירות ונופש המתאימות לתייר הישראלי ולקבוצות הומוגניות בעלות דרישות מיוחדות, ובהצעת תכניות המתמקדות בנושאים שונים כספורט, תרבות וכיוצא בזאת. מתן שירות כולל בתחום התיירות (ONE STOP SHOP),פיתוח מתמיד של חבילות ויעדי תיירות חדשים המתמקדות בלקוח, והקפדה על מדיניות עסקית מאוזנת ומבוקרת.

מה הן תשעת הסיבות לצרוך את השירותים של קשרי תעופה טלפון?

תשעת הסיבות לצרוך את השירותים של קשרי תעופה טלפון הן כדלקמן:

  • סוכנים מסורים – הסיבה להשתמש בקשרי תעופה טלפון היא המסירות של הסוכנים להכיר את צרכי הנסיעות שלכם. היא בונה פרופילי חברה וממנה את הסוכנים שלה ללקוחות ספציפיים. זה הופך את סידורי הנסיעה לפשוטים ומדויקים. בנוסף לכך, הדרישות הספציפיות שלכם ייענו בכל פעם עם סוכן מסור באופן הזה שלא תצטרכו לעבור עמו על הפרטים שוב ושוב.

  • נסיעות בהנחה – קשרי תעופה טלפון יכולה לספק לחברות הטבות רבות כולל הנחות על טיסות ולינה. סוכנויות נסיעות עסקיות שעובדות בתעשיית הנסיעות והתיירות מזמינות לרוב כמויות גדולות של טיסות וחדרי מלון לאנשים פרטיים ברחבי העולם. זה מציב אותם בעמדה נוחה בכל הנוגע להשגת תעריפים טובים יותר או הנחות בטיסות. על ידי שימוש בסוכנות נסיעות עסקית, סביר יותר שתקבלו תעריף מיוחד על הנסיעות העסקיות שלכם מאשר אם הייתם מבצעים את ההזמנה בעצמכם. אך זו לא ההטבה היחידה לשימוש בקשרי תעופה טלפון. מאחר שהיא עובדת בתעשייה כבר תקופה ארוכה, היא יכולה גם לגשת לשדרוג טיסות וחדרי מלון, טרקליני VIP ותחבורה יבשתית ממדרגה ראשונה.

  • שירות מקיף לחלוטין – בנוסף להזמנת השכרת רכב, טיסות, חדרים והסעות לשדה התעופה, קשרי תעופה טלפון יכולה גם לדאוג לסידורי הוויזה ליעד אליו אתם או העובדים שלכם נוסעים. יש גם ביטוח נסיעות, שערי חליפין, חניה, מקומות עסקים, פגישות, אירועים ועוד הרבה יותר שסוכנות נסיעות עסקית יכולה לארגן עבורכם. החברה יכולה לספק שירות מקיף מההתחלה ועד הסוף, כך שלא תצטרכו לדאוג לכלום במהלך נסיעת העסקים שלכם.

  • חסכו לכם זמן וכסף – חיסכון בזמן וכסף הם יתרונות ברורים בשימוש בקשרי תעופה טלפון. הודות לאנשי הקשר והמומחיות שלה בתעשייה, היא יכולה למצוא לכם בלי כל בעיה את העסקאות הטובות ביותר. רוב העסקים בוחרים בסוכנויות נסיעות עסקיות המתמחות בהתנהלות מול לקוחות באותו ענף כמוהם. זה מאוד מועיל מכיוון שסוכנויות הנסיעות העסקיות המנוסות יוכלו לייעל את אסטרטגיית הנסיעות שלכם, ובכך לחסוך לכם זמן וכסף.

  • מערכות הזמנת הנסיעות הטובות ביותר – לקשרי תעופה טלפון יש גישה למערכות המקוונות הטובות ביותר לביצוע הזמנות נסיעות. בעולם המודרני של נסיעות עסקים, הזמנה מקצה לקצה מבוססת אינטרנט היא הכרח מכיוון שהיא מבטלת את הטרחה של ביצוע הזמנות בודדות עבור טיסות, חדרים וכיוצא בזה. בעזרת סוכנות נסיעות עסקית, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם מקבלים את המחירים הטובים ביותר. אין אסטרטגיות נסתרות מעורבות בתהליך שכן הסוכן משתמש בפלטפורמת הזמנות אמינה ועקבית. נסיעת עסקים מודרנית מספקת לכם את כל הכלים הדרושים כולל אפליקציה לנייד להגשת תכניות הנסיעה שלכם ולבקש שינויים בכל שעה ביום או בלילה. על ידי שימוש בטכנולוגיה ובתוכנה הנכונים, תוכלו לשמור על קו התקשורת פתוח בינכם לבין סוכן קשרי תעופה טלפון. טכנולוגיה חדשנית ממלאת תפקיד חשוב בתעשייה זו. אם הייתם מנהלים בעצמכם את מסלולי הטיול של העובדים שלכם, התהליך כולו יכול לקחת כל כך הרבה מזמנכם. מצד שני, שימוש באפליקציה או תוכנה לנייד כדי לשלוח את תכניות הנסיעה שלכם לסוכן יכול להיעשות בקלות תוך מספר דקות.

  • סיוע מסביב לשעון – קשרי תעופה טלפון פועלת כאיש קשר לשעת חירום, בכל פעם שאתם או העובדים שלכם זקוקים לתמיכה שלהם לפני, במהלך או אחרי נסיעותיהם. בין אם אתם נוסעים בארץ ובין אם בינלאומי, סביר להניח שתזדקקו לתמיכה של סוכנות נסיעות עסקית, במיוחד אם אינכם דוברים את השפה המקומית. אתם עשויים אפילו למצוא את עצמכם תקועים באמצע מהפך פוליטי או מזג אוויר שלילי. זה המקום שבו סוכן הנסיעות העסקי שלכם יבוא להציל אתכם, בין אם ביום ובין אם בלילה. לא משנה היכן אתם נמצאים בעולם, קשרי תעופה טלפון תסיר את הלחץ מהבעיות שלכם באמצעות יצירת קשר עם אנשי הקשר שלה ותסדר הכול באופן מידי כדי שתוכלו להמשיך ליהנות מנסיעת העסקים שלכם.

  • גישה רבה יותר למשאבים – קשרי תעופה טלפון יכולה לספק לכם גישה נרחבת לכל המשאבים הדרושים לכם על מנת לגרום לנסיעת העסקים שלכם להתנהל לפי התוכנית. סוכנים אלה משתמשים בכלים המקוונים הטובים ביותר כדי לקבוע גורמים שעשויים להשפיע על נסיעת העסקים שלכם. הם יכולים גם להדפיס את כרטיסי הטיסה שלכם, לברר על עיכובים אפשריים, לוודא שהנהג שלכם מתוכנן לאסוף אתכם משדה התעופה ועוד תהליכים חשובים שונים כדי שהטיול שלכם יעבור בצורה חלקה ככל האפשר. מכיוון שלסוכנויות נסיעות עסקיות יש גישה רבה יותר לכלים מקוונים, הן יכולות למנוע תקלות שעלולות להתרחש במהלך או לפני הטיול המתוכנן שלכם. גם אם שינויים במזג האוויר יגרמו לעיכובים בטיסה, הסוכן יזמין במהירות טיסה חלופית. כשאתם משתמשים בסוכנות נסיעות עסקית, לא רק שיהיה לכם שקט נפשי במהלך נסיעת העסקים שלכם, אלא שאתם גם יודעים שיש צוות של אנשי מקצוע מוכשרים מאחוריכם אם תתעורר בעיה כלשהי.

  • ידע פנימי – מכיוון שלקשרי תעופה טלפון יש ניסיון של שנים בתחומה, היא יכולה לספק לכם מידע פנים, שאינו זמין בגלוי לציבור. הידע הרב והמידע הפנימי שלהם משאיר אותה מעודכנת בהתרחשויות האחרונות עם שינויים במחירי הטיסות. יתרון מרכזי נוסף של הידע הפנימי שלה הוא שניתן לבצע שינויים במסלול מבלי שתצטרכו לשלם עמלות. סוכן נסיעות תאגידי יכול לבצע את כל סוגי השינויים במסלולי הטיול בעלות קטנה או ללא עלות עבורכם, ובכך לחסוך כסף לעסק שלכם.

  • עמידה במדיניות הנסיעות הארגונית – כל חברה קטנה או גדולה עם עובדים שנוסעים לעבודה חייבת לאכוף מדיניות נסיעות תאגידית על מנת להבטיח שהצוות שלה עומד בכללים הבסיסיים. כללים אלה כוללים מחלקת טיסה ספציפית, תעריפי כוכבי רכב שכור ותעריפי מחלקות מלונות. סוכן נסיעות עסקי עוזר לאכוף מדיניות זו על ידי הדרכת העובדים שלכם בכל האפשרויות העומדות בדרישות. על ידי שימוש בסוכנות נסיעות עסקית, תבטיח שאנשי הצוות שלכם יצייתו למדיניות הנסיעות של החברה שלכם ללא צורך במאמץ נוסף במעקב אחר תאימות לנסיעות.

מדוע להשתמש בשירותים של קשרי תעופה 24 שעות טלפון?

סוכני קשרי תעופה 24 שעות טלפון לא רק מכירים את כל היתרונות והחסרונות של צורות נסיעות שונות, מחירים ולוחות זמנים, אלא הם לרוב גם פועלים כיועצים כדי שיוכלו להתאים תכניות נסיעה שיתאימו לאישיות הלקוח. מבחינת שיווק תיירותי, סוכנויות נסיעות דומות לחנויות קמעונאיות שעובדות בדרך כלל בשיתוף פעולה הדוק עם חברות תחבורה כמו חברות תעופה ורשתות בתי מלון. מטרתם היא ליידע ולייעץ על יעדי תיירות ושירותים, כמו גם למכור את זכויות השימוש בשירותי תיירות ונסיעות בהתאם לדרישות הספציפיות של כל לקוח. משרדי הנסיעות אחראים על הניהול האדמיניסטרטיבי הפנימי והחיצוני המאפשר לתיירים לקחת חלק בפעילויות שבחרו, באופן הזה שכל מה שהם צריכים לעשות הוא רק ליהנות מהטיול שלהם. כאשר אתם מחפשים סוכנות נסיעות שתתכנן את הנסיעות שלכם, חשוב לשים לב להתייחסויות שלה, הווה אומר – להערות המאפשרות לכם לגלות כיצד התנהלו הטיולים של לקוחות אחרים.

למרות שאולי זה לא תמיד מדויק, הערות של מטיילים אחרים יודיעו לכם אם עבודת התכנון של הסוכנות טובה, ובעיקר אם היא סיפקה במלואה את כל השירותים המוצעים. בנוסף לכך, ניתן לבדוק האם קשרי תעופה 24 שעות טלפון בה ברצונכם להשתמש רשומה כנותנת שירותי תיירות אמתית ויכולה לפעול בארץ בהתאם לחוק. יכול להיות שכאשר אתם מקבלים הצעות מסוכנות נסיעות, אתם עשויים לחשוב שזה יהיה יקר יותר להוציא חבילות הכול כלול מאשר להזמין את הנסיעה בעצמכם ולקבל את אותה נוחות ומתקנים. ברם, אם תחשבו את הסכומים, תוכלו להיות מופתעים לגלות שסוכנויות נסיעות מציעות חיסכון ניכר כי הן באמת כוללות הכול – הלוך ושוב, השהות לימים שסוכמו בחבילה, שתייה ואוכל במלון בו אתם נמצאים. שהייה, ביטוח נסיעות ושירותים רבים אחרים. לחלק מהחברות יש אפילו שירות השכרת רכב שיכול לקחת אתכם לכל נקודה ביעד שלכם. כמו כן, על ידי הסכמים אמינים עם חברות תעופה ורשתות מלונות, קשרי תעופה 24 שעות טלפון תוכל להציע לכם עסקאות טובות יותר מאלה שהייתם מקבלים בעת ביצוע הסידורים בעצמכם.

כך, קשרי תעופה 24 שעות טלפון מציעה מוצרים ושירותים שונים הניתנים להתאמה לצרכים ולציפיות של לקוחותיה. היא ממש מומחית בתכנון טיולים ליעדי הפתעה. סוכנות הנסיעות הזו מארגנת את כל מסלול הטיול שלכם בדיוק רב ואף נותנת לכם כל פרט קטן, כמו האקלים של היעד שלכם, כך שתוכלו לארגן את אריזת המזוודה בצורה נכונה. קשרי תעופה 24 שעות טלפון עושה הכול על מנת להבטיח שהלקוחות שלה יחוו את כל הרגשות שהם היו רוצים שיהיו להם במהלך נסיעותיהם.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

13 תגובות

  1. פעם ראשונה ביצעתי הזמנה ישירות, אין מענה בשום דרך מייל וואטסאפ, טלפון פייסבוק
    פעם ראושנה ואחרונה

  2. לא חוזרים להודעות לא עונים לטלפון פעם אחרונה שאני יוצרת קשר

  3. רוצה להזמין חופשה ויש כמה דברים שרוצה לברר לפני ההזמנה. מהבוקר מנסה להשיג אותם בטלפון בווטסאפ ובמייל. אף אחד לא חוזר. כבר לא בטוחה שרוצה להזמין את החופשה דרכם.

  4. מבקש לדעת מדוע אתם לא עונים ולא מתייחסים ללקוחות שלכם אתם לא עושים טובה אתם פוגעים רק בשם שלכם

  5. חברה על הפנים אים ככה מיתייחסים ללקוחות חבל

  6. לא להזמין דרכם!!!!!!!!
    ביצעתי הזמנה אף אחד לא מתייחס לא עונה(וואטאפ,מייל,טלפון),גם כשהגעתי למכירות דיברה בצורה הזויה ומגעילה "מה את רוצה ממני,….בקיצור שומעת"…

  7. אנו קבוצה של משפחה 22 איש צריכים לטוס בשישי בבקר ב8 …טרם קיבלנו כרטיסי טיסה אישורי מלול נותרו 30 שעות ואין עם מי לדבר

    שולחת מיילים וואטסאפ פקסים -כלום התעלמות מוחלטת

  8. שלחתי לכם בווטסאפ במייל בפיס וגם הודעה שיש טעות בהזמנה והטיסה מחר וצריך לעדכן דחוף אין זמן
    ואף אחד לא עונה.
    אני מבקשת לעדכן ולשלוח לי בהקדם .

  9. הוזמן טיול מאורגן לרומניה, שולם כל הסכום בהעברה בנקאית, למחרת הטיול בוטל על ידי החברה בהודעת ווטסאף אך הכסף לא הוחזר, מאז מנפנפים אותנו כבר שבוע בתשובות לקוניות כמו "הכסף הוחזר", "הכסף יוחזר תוך 30 ימי עסקים", "תודה לפנייתכם זמן טיפול 6-8 שבועות". בחלק מהימים סגרו לנו את הטלפון ובשירות לקוחות לא עונים בכלל. הם מחזיקים בכסף שלנו ומזלזלים בנו בלי בושה.
    עדיין לא ברור אם ומתי יוחזר הכסף ואם נצטרך להתגלגל לתביעה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של קשרי תעופה

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של קשרי תעופה רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של קשרי תעופה. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של קשרי תעופה, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של קשרי תעופה, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של קשרי תעופה, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.