נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של רב קו (Rav Kav)

>>
>>
שירות לקוחות רב קו (Rav Kav) טלפון
רב קו שירות לקוחות לוגו

רב־קו הוא כרטיס חכם, המשמש כאמצעי תשלום במערכת התחבורה הציבורית בישראל.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של רב קו (Rav Kav)

רב קו שירות לקוחות לוגו

טלפון של שירות הלקוחות של רב קו (Rav Kav)

מספר הטלפון הינו:

*8787  

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-12:00

צור קשר באתר של רב קו (Rav Kav)

כתובת האתר הינה:

https://ravkavonline.co.il/he/contact

כתובת המייל היינה: 

support@ravkavonline.co.il.

הפייסבוק של שירות הלקוחות של רב קו (Rav Kav)

שם דף הפייסבוק הינו:

רב-קו אונליין

האינסטגרם של שירות הלקוחות של רב קו (Rav Kav)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

ravkavonlin

צור קשר באפליקציית Google play של רב קו (Rav Kav)

שם האפליקציה הינה:

רב-קו אונליין – טעינת רב-קו

צור קשר באפליקציית Appstore של רב קו (Rav Kav)

שם האפליקציה הינה:

רב-קו אונליין – טעינת רב-קו

רשימת טלפונים נוספים של רב קו שירות לקוחות

  1. דן שירות לקוחות רב קו טלפון 03-6933333
  2. רב קו טלפון *8787 .
  3. רב קו אגד טלפון *8787
  4. רב קו אונליין טלפון *8787
  5. רב קו דן טלפון *8787
  6. רב קו ירושלים טלפון *8787
  7. רב קו לבירורים טלפון *8787
  8. רב קו שירות לקוחות טלפון *8787

דן שירות לקוחות רב קו טלפון

רב קו אונליין הינו שירות חדשני המאפשר טעינה של חוזי נסיעה בתחבורה ציבורית מהמחשב האישי או על ידי אפליקציה ותשלום בכרטיס אשראי. באתר האינטרנט ובאפליקציית רב קו אונליין תקבלו את כל המידע הדרוש לכם כדי לבחור את חוזה הנסיעה המשתלם והטוב ביותר עבורכם בנחת, בנוחות ובמהירות.

כיצד מטעינים רב קו טלפון?

על מנת להבין כיצד מטעינים רב קו טלפון עליכם להצטייד בקורא כרטיסים רב קו טלפון שאותו אפשר לקנות ברב קו וניתן לטעון באמצעות המחשב הביתי, בעמדות על הקו תחת תג המחיר של חמישה ₪. כדי להתקין באופן חד פעמי ניתן יהיה לקרוא ולטעון את כרטיס הרב קו. בשביל לטעון מהמחשב, בתום קבלה של הודעה אזהרה של WINDOWS צריך ללחוץ על אישור של התקנת התכנית וגם צריך ללחוץ על כפתור מידע נוסף ואז לאשר שינויים.

מה הם סוגי הכרטיסים של רב קו אגד טלפון?

רב קו אגד טלפון הינו כרטיס חכם אשר משמש בתור אמצעי תשלום במערכת של התחבורה הציבורית בארץ. הוא הונהג לראשונה במהלך 2008, בעוד שהוא החליף את השימוש בכרטיס נסיעה שהיה בעבר. כרטיס רב קו הינו בעל שבב מעבד, ממשק בלי כל מגע, רכיב זיכרון בגודל 2 KB, מערכת הפעלה, אשר עושה שימוש בתקן קליפסו, אשר נבחרו לשימוש באמצעות משרד התחבורה. ישנם ארבעה סוגי כרטיסים של רב קו אגד טלפון.

זהב קו – בו מוטבעים שמו ותמונתו של בעל הכרטיס – מיועד לכל בני האדם בני שבעים וחמש ומעלה במדינת ישראל. כרטיס אישי שבו מוטבעים שמו ותמונתו של בעל הכרטיס. בכרטיס זה אפשרי לממש הנחות לזכאים והן חופשי חודשי. הכרטיס מבטיח החזר היתרות במקרה שבו הוא נפגם או אבד.  כרטיס חצי אנונימי עם תמונה ושם ללא שמירה במאגר הנתונים. כרטיס זה מאפשר קבלת הנחות לזכאים. המידע נשמר רק על גבי הכרטיס, ובשל כך הוא לא ניתן לשחזור במקרה אובדן או גנבה. כרטיס אנונימי – בלי שם ותמונה נמכר על ידי נהגי האוטובוסים, ואינו דורש מסירת פרטים אישיים.

הכרטיס לא מאפשר קבלת הנחות לזכאים, כי אם הוא מאפשר אך ורק הנחות כלליות – ערך צבור, נסיעת המשך, חופשי יומי או שבועי. הכרטיס האנונימי אינו מבוטח מפני אובדן או תקלה של הכרטיס. מתחילת חודש אוגוסט, בשנת 2022, החליטה מרב מיכאלי, שרת התחבורה,  כי כרטיס חדש זה, זהב קו, מאפשר נסיעה חינם בכל סוגי התחבורה הציבורית, בכל מרחבי מדינת ישראל. הזהב קו, בשונה משאר הרב-קו, מגיע בצבע זהב אל מול הירוק זית  של שאר כרטיסי הרב קו, דבר האמור לשמש להדגשה כי כרטיס זה מאפשר נסיעה חינם.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

3 תגובות

  1. אבקש לדעת את מספר החברה אשר משום מה אינו מופיע על החשבונית

  2. ב 28.12.2022 לקחו לי פעמיים 5.50 על אותה נסיעה. לפני כמה ימים נעלמו לי בנוסף 22 שייח. לא קיבלתי החזר עדין. נורא ממש. לא משתמשת יותר בכרטיס רב קו.

  3. שלום.פניתי לטעינת רב קו בסניף קניון רמות ירושלים. בקופה ישבה בחורה בשם תהילה . ביקשתי להטעין את הכרטיס באשראי. המכונה היתה מקולקלת. הבחורה בשם תהילה דיברה אלי בחוצפה ארוכות, ואחרי שהערת לה על כך, המשיכה להתחצף. הערתי לה שהיא נותנת לי שרות, המשיכה להתחצף במקום לעזור לי.
    אנא לטיפולים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של רב קו (Rav Kav)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של רב קו (Rav Kav) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של רב קו (Rav Kav). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של רב קו (Rav Kav), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של רב קו (Rav Kav), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של רב קו (Rav Kav), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.