שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של רהיטי הסיטי אשדוד טלפון
רהיטים איכותית.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של רהיטי הסיטי אשדוד
טלפון של שירות הלקוחות של רהיטי הסיטי אשדוד
מספר הטלפון הינו:
08-8679444
זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 9:30-20:30 | ו': 9:30-14:00
האינסטגרם של שירות הלקוחות של רהיטי הסיטי אשדוד
שם המשתמש באינסטגרם הינו:
rehite_city
אולי יעניין אתכם גם:
שירות לקוחות מתנ"ס גדרה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מתנ"ס גדרה טלפון דף הבית מתנ"ס גדרה – מרכז תרבות, נוער וספורט גדרה . מבט מהיר על דרכי יצירת
שירות לקוחות צחובוי טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של צחובוי דף הבית מפעל מדליות וסמלים במרכז הארץ. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של צחובוי טלפון
שירות לקוחות פיצה שמש מוצקין טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצה שמש מוצקין דף הבית פיצה שמש מוצקין סניפים בכל הארץ ויש משלוחים. מבט מהיר על דרכי יצירת
שירות לקוחות בני עקיבא טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בני עקיבא דף הבית בני עקיבא היא תנועת הנוער המרכזית של הציבור הדתי בישראל. מבט מהיר על דרכי יצירת
שירות לקוחות מרכז מבקרים מכון ויצמן טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מרכז מבקרים מכון ויצמן דף הבית הציבור הרחב ואורחים מוזמנים לסייר בקמפוס של מכון ויצמן. מרכז המבקרים החדיש
שירות לקוחות קרולינה למקה (Carloina Lemke) טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של קרולינה למקה (Carloina Lemke) דף הבית קרולינה למקה בע"מ היא חברה פרטית ישראלית העוסקת במכירה של משקפי שמש
תגובה אחת
שלום שמי נתנאל רכשתי מיטה ב03.9.2023 מהסניף באשדוד אציין כי ישבתי מול אחד מנציגי החברה בסניף וציינתי כי אישתי בהיריון ואני צריך את המיטה בהקדם הנ״ל אשיב לי כי המיטה תגיע לפני ה24.09.2023 שזה יוצא ערב יום כיפור ואמרתי לו את זה ואמר לי שאין למה מה לדאוג האמנתי למכור וביצעתי את ההסעדה חשוב לציין כי לא הייתי עושה את העסקה ללא האבטחה שלו שזה יגיע ואפילו נתן לי את המספר הפרטי שלו לאחר יום כיפור יצרתי קשר עם המוכר והוא היה בשוק שהמיטה לא הגיע ואמר שהוא יבדוק לאחר יום חזרו אלי משירות לקוחות ואמרו לי שיש הובלה ב03.10.2024 חודש מיום ההעסקה אני מבין שיש חגים באמצע ולאחר ספירה של ימי עסקים עברו 19 יום דיברה איתי אחד הנציגות וקבלתי פיצוי של 200 ש״ח וזוג כריות קבעתי את ההובלה לתאריך שניתן לי כי בכל זאת אני צריך את המיטה יום לפני הגעת ההובלה יצרתי קשר עם שירות לקוחות ושאלתי באיזה שעות ההובלה צריכה להגיע אמרו לי בין 8-12 בבוקר אציין כי לקחתי יום חופש במיוחד הגיע השעה 12 והמוביל התקשר ומציין לי שהוא יגיע אלי רק עוד שעה וחצי התקשרתי מיד לשירות הלקוחות והמוביל הגיע ב12:30 אציין כי הייתה לי פגישה בירושלים שהייתי חייב להגיע ונאלצתי לבטל אותה עקב הגעת המוביל המוביל יצא בשעה 13:00 מביתי לאחר הרכבת המיטה אציין שאני מאוד מאוכזב מהשירות הנ״ל לא אמליץ למכירים על המקום שירות זה מעל הכל ובמיוחד מקום שמכבד את עצמו לא מבטיח דברים ולא עומד בהם הייתי מקבל את זה שהמוביל היה מתקשר אלי ואומר לי שהוא מגיע ב20:00 בערב כי זה מה שבקשתי מנציג השירות שלכם קבלה של המיטה שעות אחר הצהרים וגם לזה ציין שאדאג לי אבל גם זה לא קרה והסכמתי לקבל את המיטה שעה שנתנו לי במוקד השירות שלכם