נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של רהיטי הסיטי אשדוד טלפון

>>
>>
שירות לקוחות רהיטי הסיטי אשדוד טלפון
תמונה כללית שירות לקוחות בקליק

רהיטים איכותית.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של רהיטי הסיטי אשדוד

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק

טלפון של שירות הלקוחות של רהיטי הסיטי אשדוד

מספר הטלפון הינו:  

 08-8679444

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 9:30-20:30 | ו': 9:30-14:00

מייל של שירות הלקוחות של רהיטי הסיטי אשדוד

כתובת המייל הינה:

recity@walla.com

צור קשר באתר של רהיטי הסיטי אשדוד

כתובת האתר הינה:

https://www.rcity.co.il/

 

שירות הלקוחות בכתובת של רהיטי הסיטי אשדוד

כתובת החברה הינה:

 הציונות 45 , אשדוד

מסנג'ר של שירות הלקוחות של רהיטי הסיטי

הפייסבוק של שירות הלקוחות של רהיטי הסיטי

שם דף הפייסבוק הינו:

רהיטי הסיטי

האינסטגרם של שירות הלקוחות של רהיטי הסיטי אשדוד

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

rehite_city

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

תגובה אחת

  1. שלום שמי נתנאל רכשתי מיטה ב03.9.2023 מהסניף באשדוד אציין כי ישבתי מול אחד מנציגי החברה בסניף וציינתי כי אישתי בהיריון ואני צריך את המיטה בהקדם הנ״ל אשיב לי כי המיטה תגיע לפני ה24.09.2023 שזה יוצא ערב יום כיפור ואמרתי לו את זה ואמר לי שאין למה מה לדאוג האמנתי למכור וביצעתי את ההסעדה חשוב לציין כי לא הייתי עושה את העסקה ללא האבטחה שלו שזה יגיע ואפילו נתן לי את המספר הפרטי שלו לאחר יום כיפור יצרתי קשר עם המוכר והוא היה בשוק שהמיטה לא הגיע ואמר שהוא יבדוק לאחר יום חזרו אלי משירות לקוחות ואמרו לי שיש הובלה ב03.10.2024 חודש מיום ההעסקה אני מבין שיש חגים באמצע ולאחר ספירה של ימי עסקים עברו 19 יום דיברה איתי אחד הנציגות וקבלתי פיצוי של 200 ש״ח וזוג כריות קבעתי את ההובלה לתאריך שניתן לי כי בכל זאת אני צריך את המיטה יום לפני הגעת ההובלה יצרתי קשר עם שירות לקוחות ושאלתי באיזה שעות ההובלה צריכה להגיע אמרו לי בין 8-12 בבוקר אציין כי לקחתי יום חופש במיוחד הגיע השעה 12 והמוביל התקשר ומציין לי שהוא יגיע אלי רק עוד שעה וחצי התקשרתי מיד לשירות הלקוחות והמוביל הגיע ב12:30 אציין כי הייתה לי פגישה בירושלים שהייתי חייב להגיע ונאלצתי לבטל אותה עקב הגעת המוביל המוביל יצא בשעה 13:00 מביתי לאחר הרכבת המיטה אציין שאני מאוד מאוכזב מהשירות הנ״ל לא אמליץ למכירים על המקום שירות זה מעל הכל ובמיוחד מקום שמכבד את עצמו לא מבטיח דברים ולא עומד בהם הייתי מקבל את זה שהמוביל היה מתקשר אלי ואומר לי שהוא מגיע ב20:00 בערב כי זה מה שבקשתי מנציג השירות שלכם קבלה של המיטה שעות אחר הצהרים וגם לזה ציין שאדאג לי אבל גם זה לא קרה והסכמתי לקבל את המיטה שעה שנתנו לי במוקד השירות שלכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של רהיטי הסיטי אשדוד

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של רהיטי הסיטי אשדוד רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של רהיטי הסיטי אשדוד. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של רהיטי הסיטי אשדוד, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של רהיטי הסיטי אשדוד, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של רהיטי הסיטי אשדוד, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.