נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של רולדין (Roladin)

>>
>>
שירות לקוחות רולדין (Roladin) טלפון

רולדין, רשת הקונדיטוריות הגדולה והאיכותית

צור קשר שירות לקוחות רולאדין

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של רולדין (Roladin)

צור קשר שירות לקוחות רולאדין

טלפון של שירות הלקוחות של רולדין (Roladin)

מספר הטלפון הינו:  

09-9543497

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 9:00-17:00 

מספר טלפון לשירות לקוחות להנהלה וקונדיטוריה ראשית-09-8660550

צור קשר באתר של רולדין (Roladin)

כתובת האתר הינה:

https://www.roladin.co.il/

הפייסבוק של שירות הלקוחות של רולדין (Roladin)

שם דף הפייסבוק הינו:

רולדין ROLADIN

האינסטגרם של שירות הלקוחות של רולדין (Roladin)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

roladin_il

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של רולדין (Roladin)

שם ערוץ היוטיוב הינו:

Roladin Israel

רשימת טלפונים של רולדין שירות לקוחות

  1. רולדין טלפון 09-9543497
  2. רולדין אשקלון טלפון 08-866-8886
  3. רולדין גדרה טלפון 08-938-0038
  4. רולדין חולון טלפון 03-533-9430
  5. רולדין יקנעם טלפון 04-840-9034
  6. רולדין כרמיאל טלפון 04-603-0111
  7. רולדין משלוחים טלפון 054-336-7176
  8. רולדין נס ציונה טלפון 08-850-6041
  9. רולדין סניף עין שמר טלפון 04-848-4875
  10. רולדין קדימה טלפון 09-866-0555
  11. רולדין קרית אונו טלפון 03-525-8825
  12. רולדין ראש העין טלפון 054-704-9999
  13. רולדין שוהם טלפון 03-503-9419

שירות לקוחות רולדין

אם יש רשת אחת לבתי קפה ומאפה אשר מיצבה את עצמה כתו תקן של איכות גבוהה הרי שזאת רולדין. עם סניפים פרוסים בכול רחבי ישראל, מאפים חלומיים שהישראלים מחכים לקנות מהם בכול פעם מחדש ושירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר. כעת רולדין מבקשת להרחיב את היכולות שלה כלפי שאר הלקחות ולהנגיש להם את מוצרי החברה. בין אם אנחנו מדברים על רכישה מרחוק של מוצרים או על צבירת מידע שיכול לעזור בהבנה מה מתאים לכם ועוד. המאמר הבא מבקש להסביר לכם על הדרכים השונות בהן תוכלו ליצור קשר עם שירות הלקוחות של רולדין.
לאחר קריאת מאמר זה תוכלו לדעת טוב יותר כיצד לצרוך את התכנים השונים שהחברה מפרסמת.
רולדין חולון טלפון 03-533-9430 הוא המספר שלכם למען רכישת מאפה איכותי. 

מאפים איכותיים בכול עת אצל רולדין

האמת הפשוטה היא שרולדין מייצרת שוב ושוב בשביל הלקוחות שלה מאפים איכותיים בצורה מגוונת למדי. כעת אתם יכולים לקבל את מאכלים אלו בצורה מהירה יותר, על ידי שימוש נכון בשירות הלקוחות. תוכלו לרכוש דברים לטווח זמן ארוך יותר אם אתם רוצים לאכול בצורה חופשית ממוצרי החברה. בנוסף, ניתן לברר מהו הסניף הקרוב ביותר אליכם ומהן שעות הפעילות שלו. ניתן לפנות אל המקום בצורה אישית ולהבין טוב יותר מהם המוצרים הנמצאים כעת אצל הסניף. כך תדעו אם להגיע למקום כזה או אחר. נבקש להסביר לכם כי מאפים ממשיכים להגיע אליכם כאשר לא משנה היכן אתם נמצאים. כך שניתן בהחלט לפנות שוב ושוב אל החברה בעזרת שירות הלקוחות על מנת לרכוש את המאפה האהוב עליכם. רולדין משלוחים טלפון 054-336-7176 הוא דרך תקשורת נוחה למען אפשרות לקבל את המוצרים ישירות אל הבית שלכם.

צריכת המוצרים מרחוק ובנוחות דרך אתר רולדין

האתר  של רולדין נמצא לו בכתובת הבאה https://www.roladin.co.il/. בעזרת שימוש בפלטפורמה זאת תוכלו ליהנות מעולם שלם ומרגש של מוצרי רולדין השונים.
ניתן לצבור מידע על המוצרים הקיימים כעת בסניפים השונים. ניתן לרכוש את המוצרים עצמם מרחוק על פי כמויות שונות. תוכלו לקנות כרטיסים להשתתפו בסדנאת יצירת מאפים.
ניתן למצוא את מגש האירוח הספציפי המתאים בדיוק לאירוע הפרטי שלכם. בכול מקרה, יש להבין כי אתם תמיד תקבלו מוצר כזה או אחר של רולדין, כך שניתן לשמוח על אפשרות זאת.
בנוסף תוכלו גם להשתמש ברשתות החברתיות על מנת לצרוך מידע בצורה נוספת על מוצרי החברה. חפשו את המילה רולדין בדפי הטיקטוק או האינסטגרם. שימוש ברולדין נס ציונה טלפון 08-850-6041 יביא אתכם לקבלת שירות אנושי בצורה מיידית.

מהן הדרכים הנכונות לקבלת עזרה טלפונית?

הטלפון יכול להיות הכלי בעזרתו תקבלו שירות נוח על מנת לאכול מוצרים שונים.
רולדין טלפון 09-9543497 הוא המספר בו תוכלו להשתמש על מנת לרכוש מאפים על פי כמויות נדרשות.  בכול מקרה הרי שטוב לדעת כי בסופו של יום רולדין מבקשת לייצר אפשרויות בשביל הלקוחות שלה. כך שלאחר שיחה סביר להניח כי כבר תהיו בדרך לסניף הקרוב לבית שלכם או שמא הזמנת המוצרים שלכם תיצא כבר לדרך. אנשי השירות העומדים מאחורי קו הטלפון הם כאלו המכירים את מוצרי החברה. כך הם יוכלו להסביר לכם בדרך הטובה ביותר מהי ההזמנה אשר יכולה להתאים לכם. בנוסף, תוכלו לבדוק קבלת מחירים טובים על הזמנות גדולות . 

שאלות ותשובות שצריך לדעת על רולדין

שאלה: אילו אפשרויות קיימות במגשי האירוח של רולדין?

תשובה: כמובן שניתן לקבל את מוצרי החברה, כריכים, פשטידות, עוגות ועוד. יש ליצור קשר עם מחלקת מגשי האירוח ולנסות להבין בצורה טובה יותר מהן האפשרויות שלכם. לעיתים תוכלו להרכיב מגש אירוח על פי הזמנה אישית בעזרת אנשי שירות הלקוחות. 

שאלה: האם ניתן לקבל כול מוצר בעזרת משלוחים?

תשובה: האפשרות לשלוח לכם את המאפים היא היכולת של החברה לדאוג כי לעולם תוכלו לאכול את הדברים האהובים עליכם. כך שכול מוצר הנמכר על ידי רולדין יכול בהחלט להגיע בעזרת משלוח. 

שאלה: ספרו לי עוד על סדנאות רולדין

תשובה: סדנאות רולדין עוסקות באפיית והכנת מאפים ומאכלים שונים של החברה. האירוע מתאים לשיעורים אישיים, לפעילויות זוגיות או משפחתיות ולימי גיבוש לחברות השונות. כעת ניתן ליהנות. 

טיפים לסיום שכדאי לדעת על רולדין

בשנים האחרונות רולדין חולשת לה על אפשרויות שונות על מנת שכלל הלקוחות שלה ימשיכו לקבל את המוצרים בכול דרך אפשרית. כעת תהפכו ללקוחות חכמים יותר בעזרת פעילות בדרכים הבאות. 

טיפ 1 – מצאו את הדרך הנכונה שלכם לקבלת מוצרי החברה. אם אתם מבקשים בצורה רציפה לרכוש מוצרים, אולי תוכלו לפתוח מנוי או לקבל הנחה מסוימת למען רכישה חכמה.

טיפ 2 – חברות ועסקים יכולים ליהנות ממגון שירותים ומוצרים של רולדין. יכול להיות כי שיתוף פעולה החוזר על עצמו שוב ושוב התברר כאפשרות שרק תטיב עמכם. אתם מוזמנים ליצור קשר ולנסות להבין כיצד ליהנות מרולדין. 

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

4 תגובות

  1. רולדין באר שבע סניף הביג.
    שרות עצמי שיוצר כאוס מוחלט. הייתי היום לפני שעה. לקוחות כמעט הלכו מכות בגלל בלבול בקבלת הזמנה, אין רמקול ולכן צריך לעמוד ליד הדלפק כדי לקבל את ההזמנה, שמחולקת לשניים קודם מקבלים את המאפה ומחכים לקפה זמן ארוך מהרגיל.
    אבל הדובדנים שעל הקצפת. שניים.
    1. אין שרותים. שערוריה.
    2. אין חניה.
    קיבלתי דוח ע"ס מאתיים וחמישים שקלים
    מחיר יקר עבור קפה ומאפה.
    אין סיכוי לביקור חוזר

  2. רולדין אשקלון: שרות לא מכבד , נותן שם גרוע לחברה. קפה "על הפנים" , מאפים לא טעימים .
    לסיכום פעם הבא נחשוב פעמים לפני שנחליט לאיזה רשת יש להכנס ולהנות

  3. מבייש ומעליב להכנס למקום!! קפה לא קפה קר חסר טעם.מאפה ללא טעם ולא טרי. אני לא אגיע לסניפי רולדין!! והשרות לא אמיתי.חבל שכך…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של רולדין (Roladin)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של רולדין (Roladin) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של רולדין (Roladin). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של רולדין (Roladin), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של רולדין (Roladin), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של רולדין (Roladin), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.