נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מלון רמדה

>>
>>
שירות לקוחות רמדה טלפון

מלון רמדה חדרה ממוקם על קו הים בחוף בנימין ומשקיף על מפרץ עוצר נשימה. מלון רמדה חדרה הינו מלון סוויטות שבו שתי בריכות, אולמות, ספא ועוד.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של מלון רמדה

טלפון של שירות הלקוחות של מלון רמדה

מספר הטלפון הינו: 

04-8866705

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-12:00

מייל של שירות הלקוחות של מלון רמדה

כתובת המייל הינה:

resevation@jacobhotels.com

צור קשר באתר של מלון רמדה

כתובת האתר הינה

https://bit.ly/3IdTU8L

שירות הלקוחות בכתובת של מלון רמדה

כתובת החברה הינה רחבעם זאבי 2, חדרה

הפייסבוק של שירות הלקוחות של מלון רמדה

שם דף הפייסבוק הינו: מלון רמדה נתניה

האינסטגרם של שירות הלקוחות של מלון רמדה

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

ramadahadera

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של מלון רמדה

שם ערוץ היוטיוב הינו:

מלון רמדה חדרה, הוטלס

רקע על מלונות רמדה

רשת מלונות רמדה הינה רשת מלונות בינלאומית, אמריקאית. בבעלות רשת מלונות רמדה, מעל ל800 בתי מלון ברחבי העולם, עם יותר ממאה אלף חדרים, הנושאים את שם הרשת "רמדה". 

פירוש המילה "רמדה", נקשר למילה הספרדית "ראמה", המסמלת מבנים זמניים הנמצאים באוויר הפתוח, כגון מרפסות. מבנים אלו היו פופולריים באריזונה בתקופת הקציר, כאשר שמשו כמקום מנוחה מוצל עבור הנמצאים בשדות.

בישראל קיימים מספר בתי מלון הנושאים את השם רמדה, וביניהם ניתן למצוא את בית המלון רמדה ירושלים, רמדה נתניה, רמדה רמת גן, ורמדה נצרת.

בתי המלון של רשת רמדה בישראל, מנוהלים על ידי גופים שונים מענף המלונאות בישראל, אך מאופיינים כולם ברמת נוחות מקסימלית, בחדרים מרווחים, ממוזגים, ועם שירות מצוין לאורחי המלון.

ברוב בתי המלון של רמדה, תוכלו ליהנות מטרקלין מרווח לאורחים, עם אינטרנט אלחוטי בכל אזורי המלון, ובאזור בריכה ורגיעה למעוניינים בכך.

בנוסף בחלק מבתי המלון של רמדה, יוגשו ארוחות בוקר עשירות, צבעוניות ומלאות טעם, באולם האוכל שבבית המלון, ותוכלו ליהנות בשעות הערב מבר המשקאות שבטרקלין.

ישראלים רבים יוצאים וחוזרים לנפוש בבתי מלון רמדה הפזורים בארץ, ובתקופות החגים אף ניתן למצוא בבתי המלון, פעילויות שונות עבור האורחים וילדיהם, כגון הופעות אורחים, ואטרקציות נוספות. 

בכל בתי המלון של רמדה, מקפידים על מתן שירות ראשון במעלה עבור לקוחות ואורחי המלון, בין אם דרך קונסיירז' המלון, או דרך שירות החדרים, ומוקד שירות הלקוחות. ניתן ומומלץ להתקשר לבית המלון טרם אגעה, ולבקש מהם להכין עבורכם דברים החשובים לכם, כגון מספר מגבות גדול יותר, או להכין מראש שתיה קרה שתמתין עבורכם בחדר בעת הגעה.

מלונות רמדה – יצירת קשר

אם ברצונכם ליצור קשר עם אחד מבתי המלון של רשת רמדה, תוכלו לעשות זאת על ידי פניה דרך אחד מדרכי יצירת הקשר הקיימים:

דרכי יצירת הקשר עם מלונות רמדה הינם:

מלון רמדה נתניה – יצירת קשר:

מלון רמדה ירושלים – יצירת קשר:

מלון רמדה נצרת ומלון רמדה רמת גן – יצירת קשר:

מלונות רמדה נצרת, ורמדה רמת גן, הינם מנוהלים תחת המותג של רשת מלונות לשם בישראל, אשר בבעלותה מלון רמדה נצרת, מלון רמדה רמת גן, ובית המלון ארמון ים שבבת ים.

מלונות רמדה – אתר אינטרנט לשירות לקוחות

תוכלו למצוא את כל המידע הנדרש עבור הזמנת חופשה וקבלת מידע כללי, על בתי המלון של רשת רמדה בישראל, דרך כניסה אל אתרי האינטרנט השונים של בתי מלון רמדה. באתרים תוכלו לצפות במגוון החדרים והסוויטות הקיימים, להשוות מחירים, להתרשם ממבצעים, ולקבל מידע נוסף עבור דרכי יצירת הקשר עם בתי המלון.

תוכלו לבקר באתרי הבית של בתי מלון רמדה השונים דרך הקישורים הבאים:

שאלות ותשובות על שירות לקוחות מלון רמדה

איך ניתן ליצור קשר עם מלון רמדה חדרה?

בית מלון רמדה חדרה אינו שייך יותר לרשת רמדה והינו נמצא כיום תחת מותג מלונות ג'ייקובס בישראל.

האם תמיד ישנם חדרים פנויים בבתי המלון של רמדה?

יתכנו בתקופות בהן יש עומס כגון תקופות החגים והחופש הגדול, שבהן בתי המלון עלולים להיות בתפוסה מלאה, לכן כדאי ליצור קשר מבעוד מועד עם מרכז ההזמנות של בית מלון רמדה המועדף, ולקבל מהם את המידע הנדרש.

טיפ לסיום על שירות לקוחות רמדה:

נמצאים בבית המלון? שווה ליצור קשר עם נציגי הקבלה במלון, ולבדוק מהן אפשרויות הבידור העומדות לרשותכם. כל בית מלון מפעיל אפשרויות בידור שונות שחבל לפספס, כגון פעילויות בבריכה, הרצאות אורחים, הטבות עבור טיולים באזור ועד..

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר שירות לקוחות מדיטק
שירות לקוחות חברות בילוי ופנאי

שירות לקוחות מדיטק טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מתחם מדיטק דף הבית המֶדְיָטֶק הוא מוסד תרבות בחולון המשלב בין ספרייה עירונית מרכזית, תיאטרון לצעירים וסינמטק. מבט מהיר

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של רמדה

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של רמדה רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של רמדה. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של רמדה, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של רמדה, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של רמדה, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.