נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של רשות הספנות והנמלים טלפון

>>
>>
שירות לקוחות רשות הספנות והנמלים טלפון
צור קשר ושירות לקוחות רשות הספנות והנמלים

המידע הרשום באתר לגבי תוצאת הבחינה, משקף את תוצאת הבחינה כפי שמופיעה ברישומי רספ''ן, בהתאם לתאריך ונושא הבחינה. כלי שיט קטנים ומשיטים.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של רשות הספנות והנמלים

צור קשר ושירות לקוחות רשות הספנות והנמלים

טלפון של שירות הלקוחות של רשות הספנות והנמלים

מספר הטלפון הינו:  

04-8632235

צור קשר באתר של רשות הספנות והנמלים

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3rfjB3j

שירות הלקוחות בכתובת של רשות הספנות והנמלים

כתובת החברה הינה:

שדרות פל-ים 15

צור קשר בפקס של רשות הספנות והנמלים

מספר הפקס הינו:

04-8632133

רשות הספנות והנמלים – הגוף בישראלי שאמון על מה שקורה בים

רשות הספנות והנמלים עוסקת, כפי שאפשר להבין מהשם הייחודי והמפורש שלה, בכל מה שקשור באישורים ומתן רישיונות לכלי שיט והיא כפופה במדינה למשרד התחבורה. מהעבר השני של הים היא פועלת תחת סמכויות של הארגון הימי הבין לאומי שהוא בעצמו אחת מהזרועות של האו"ם. גופים אלה עוסקים בהפיכת המרחב הימי לבטוח, לבר קיימא מבחינה סביבתית ולכזה שאפשר יהיה בעזרתו לקשר בין אזורים שונים בכל רחבי העולם.

בישראל נותנת הרשות מענה למגוון רחב של לקוחות – אנשים פרטיים שלומדים להשיט כלי שיט בדרגות שונות או בגדלים שונים, מנפיקה רישיונות לכלי שיט כך שהם יכולים להיות בשימוש, מוודאה עמידה בהסכמי סחר ימי שמערבים את ישראל ומדינות נוספות ותורמת את תרומתה לשמירתו של המרחב הימי לבטוח. נושא נוסף ומהותי שהפך בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מהפעילות של הרשות הוא המודעות לזיהום ימי שנגרם מכלי שיט שונים וצמצומי לכדי המינימום האפשרי והמותר על פי תקנות חדשות שמדינות שונות קובעות בעניין.

איך יוצרים קשר עם רשות הספנות והנמלים?

כאמור, לרשות יש מגוון רחב ומעניין של לקוחות – אנשים פרטיים, מנהלים של חברות ספנות וסחר ימי, בעלי חנויות ועסקים שקשורים לציוד ימי ועוד. דרך רשות הספנות והנמלים טלפון 04-8632235 אפשר לקבל מענה במגוון רחב של נושאים וגם להתוודע לעולמות תוכן נוספים שעם הזמן עוברים לאחריותה וסמכותה של הרשות. מי שחי את עולם הים וכלי השיט יכיר את הרשות, את הפעולות שהיא מבצעת ואת התחומים שנמצאים תחת אחריותה ומכאן שגם יידע מתי צריך לפנות אליה. מכיוון שמדובר בגוף ממשלתי שיש לו נגיעה להרבה מאד אזרחים הרי שהם צריכים לדעת איפה ובאיזו דרך הם יכולים לקבל את המענה הדרוש להם בכל נושא שהוא.

בנוסף ישנו משרד בסמוך לנמל חיפה שבו מתבצעות כל המשימות המשרדיות והמנהלתיות של רשות הספנות והנמלים, כמו גם עמידה בקשר מרחוק עם ספינות שנמצאות בלב ים או עם נציגים רשמיים של מדינות אחרות. רשו שאמונה על התנועה הימית של ישראל חייבת להיות עצמאית, שכן הצרכים, הדרישות ועולמות התוכן שלה שונים משמעותית מכל עולמות התוכן של הרשויות הממשלתיות האחרות ומכאן הצורך בכך שתהיה זו רשות נפרדת. חשוב מאד שמי שעושה את צעדיו הראשונים בתחומים שקשורים לים ולימאות יידע לפנות אל שירות לקוחות רשות הספנות והנמלים טלפון 04-8632235 על מנת לקבל את המענה הדרוש לו וגם כדי שיידע שהגוף הזה קיים בדיוק לצרכים אלה.

הדרך לקבל שירות ומענה מגופים ממשלתיים

אין ספק שרשת האינטרנט והטכנולוגיה המתקדמת והזמינה הביאו איתן מהפך של ממש בכל מה שקשור לדרך שבה אזרחים יכולים ליצור קשר עם גוף ממשלתי כמו הרשות לספנות ונמלים ולקבל את המענה שהם צריכים. בעבר היה קשה מאד לקבל מענה והרבה מאד אנשים נאלצו פשוט להגיע פיזית אל משרדי הממשלה השונים על מנת לשאול את השאלות שלהם או לבקש את השירות שהם צריכים.

כיום גם אם השירות עדיין ניתן דרך הטלפון ולא דרך אתרי אינטרנט קל יותר להשיג את המענה, לשוחח עם הנציג הממשלתי המתאים ולשמוע את התשובות. כמעט בכל מערכת טלפוניה קיים ניתוב שיחות שמעביר את השיחה של הלקוח אל הנציג הרלוונטי או מאפשר לו להשאיר הודעה. כך הוא לא חייב לבזבז את הזמן שלו בהמתנה למענה ותוך פרק זמן קצר ביותר הוא יקבל מענה ותשובה לעניין שלו. בנוסף לכך באתר האינטרנט של הרשות אפשר למצוא הרבה מאד מידע ואפשרויות להדפיס טפסים או להעלאות מסמכים.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של רשות הספנות והנמלים

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של רשות הספנות והנמלים רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של רשות הספנות והנמלים. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של רשות הספנות והנמלים, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של רשות הספנות והנמלים, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של רשות הספנות והנמלים, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.