נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של שגרירות ארצות הברית טלפון

>>
>>
שירות לקוחות שגרירות ארצות הברית טלפון
צור-קשר-שירות-לקוחות-שגרירות-ארצות-הברית-טלפון_optimized

סניף שגרירות ארצות הברית בתל אביב הוא חלק מהנציגות הדיפלומטית של ארצות הברית במדינת ישראל

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של שגרירות ארצות הברית טלפון

צור-קשר-שירות-לקוחות-שגרירות-ארצות-הברית-טלפון_optimized

טלפון של שירות הלקוחות של שגרירות ארצות הברית

מספר הטלפון הינו:  

03-905-8062

זמינים בשעות ובימים:
בימים ראשון עד חמישי, 08:00-18:00

מייל של שירות הלקוחות של שגרירות ארצות הברית

כתובת המייל הינה:

nivtelaviv@state.gov

צור קשר באתר של שגרירות ארצות הברית

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3ARYAP6

שירות הלקוחות בכתובת של שגרירות ארצות הברית

כתובת החברה הינה:

הירקון 71, תל אביב יפו

שירות לקוחות שגרירות ארה"ב

כאשר אתם מבקשים לפתור עניינים אשר קשורים למדינת ארצות הברית, בין אם ישנו צורך לעדכן ענייני אזרחות, ליצור קשר עם אזרח במדינה הרי שתצטרכו לעבוד אל מול שגרירות ארה"ב.
מאמר זה נוצר על מנת שתקבלו כמה שיותר מידע על האפשרויות ליצור קשר עם שירות הלקוחות של השגרירות. בסופו של יום יש להבין כי אנחנו מדברים על רשות הקשורה לאחת המעצמות הגדולות בעולם. כך שתחזוקה של שירות לקוחות אמין ובטוח הוא דבר שיכול להתקיים.
ניתן ליצור קשר בעזרת מספר טלפון, אתר אינטרנט, מייל אלקטרוני ועוד. בפסקאות הבאות תוכלו להבין כיצד לשפר את הקשר שלכם עם גוף שכזה.

קשר נוח עם גוף רשמי

שגרירות ארצות הברית מטפלת מדי יום במקרים רבים אשר קשורים לתחום האזרחות של תושבי ישראל אצלה. כך שקיימת בקיאות רחבה בקרב עובדי המקצוע , על מנת שיכולו לעזור לכם עד כמה שאפשר. כעת טוב לדעת כי ישנו גוף רשמי אשר הוא הדואג לכם. מהיותו דבר אשר איננו נבנה למען מטרות רווח , שגרירות ארה"ב פועלת בצורה מעטה לאורך שעות היממה והשבוע. כך שלעיתים תצטרכו ליצור קשר עם שירות הלקוחות ולפעול בצורה עצמאית בהמשך הדרך.

שימוש במספרי הטלפון השונים

שגרירות ארצות הברית מטפלת בכמה תחומים במקביל אך לרוב התחום שתצטרכו את העזרה שלהם בו הוא תחום האזרחות.המספר הראשי למשרדים הנמצאים בתל אביב הוא  03-519-7575.
יש להבין כי מדובר במספר היכול להכיל בתוכו פניות לכמה מחלקות במקביל. כך תוכלו להרים את הטלפון ולבקש עזרה במידת הצורך. בעת שיחה יש להקשיב למענה ולהבין מה היא המחלקה המתאימה ביותר בשבילכם. ישנה אפשרות כי לאחר שיחה עם מספר זה, תקבלו מספרי טלפון אחרים אשר הם מיועדים בצורה אישית למחלקה כזאת או אחרת. בהמשך הדרך, תוכלו גם להבין מהן שעות הפעילות של כול מחלקה ומחלקה. אך ראשית כול יש להתקשר לשגרירות ארהב טלפון.
משם כבר תמשיכו לפעול אל מול האפשרויות השונות הנוצרות סביב.  לשגרירות יש סניף נוסף גם בירושלים ומספר הטלפון שלו הוא 02-630-4000

כתובת פיזית לפגישות חשובות

גם במקרה זה יש צורך להבין מהן הכתובות הפיזיות על מנת שתגיעו כמו שצריך לפגישות החשובות לקביעת מעמד האזרחות שלכם. הכתובת בירושלים היא , שגרירות ארצות הברית ירושלים, דוד פלאוזר 14. בעוד בתל אביב הכתובת נמצאת בשגרירות ארצות הברית, רח' הירקון 71. בכול מקרה יש להבין מהי הכתובת הרוולנטית למקרה שלכם. לא כול סניף מתעסק לו בכלל המקרים. 

שליחת דואר למטרות נוספות

לעיתים יש צורך להבין כי תצטרכו לשלוח דואר לאחד מהכתובות על מנת לטפל במקרה כזה או אחר. כתובת הדואר של ירושלים היא,  שגרירות ארצות הברית ירושלים, דוד פלאוזר 14 , ת.ד.
9378322. כתובת הדואר למשלוח מסמכים לסניף בתל אביב היא, שגרירות ארצות הברית תל אביב, רחוב הירקון 71, ת.ד. 634229. יש גם לוודא כי המסמכים אכן מגיעים אל הכתובת לאחר השליחה שלהם. 

רשתות חברתיות לכול מקרה

השגרירות מבינה כי הרשתות חברתיות הן דבר אשר אנשים משתמשים בו שוב ושוב בחייהם כיום.
טוב לדעת כי תוכלו להשתמש בפלטפורמות אלו על מנת ליצור קשר עם השגרירות. בנוסף, ניתן לצרוך תכנים שונים על פעילות השגרירות לאורך זמן , בעזרת צפייה בפוסטים וסרטונים של הרשתות החברתיות. כעת יש לחפש את המילים שגרירות ארצות הברית בדפי הטיק טוק, פייסבוק, אינסטגרם ועוד. 

שאלות ששואלים את שגרירות ארצות הברית

שאלה: האם צריך לקבוע תור מראש לפגישה בשגרירות?

תשובה: משרדי שגרירות ארצות הברית הם דבר שפועל אל מול כמות גדולה של אנשים בכול יום ויום. טוב לדעת כי אם תצטרכו לפעול אל מול משרדים אלו ישנו צורך לקבוע תור מראש.
יש להגיע למשרד בשעה וביום שנקבע לכם. 

שאלה:אם אילו מסמכים צריך להגיע אל שגרירות ארצות הברית?

תשובה: אתר האינטרנט של שגרירות ארצות הברית יכיל בתוכו מידע איתו תצטרכו להתעסק על מנת לדעת כיצד לבוא מוכנים יותר אל הפגישה. יש להביט על הסעיפים ולהבין טוב יותר עם אילו מסמכים תצטרכו להגיע בהמשך הדרך. טוב לדעת כי המידע זמין לכם. 

שאלה : יצירת קשר לאורך התהליך עצמו

תשובה:ההמלצה היא ליצור קשר עם שגרירות ארצות הברית לאורך זמן בעזרת המייל. תוכלו לשלוח את הפניות בהמשך הדרך ולקבל מידע נוסף.

טיפים לסיום על שגרירות ארצות הברית

שגרירות ארצות הברית היא גוף רשמי הפועלת על פי שעות ושגרה אשר הם קבועים לאורך זמן. ההמלצה היא לפעול בדרכים הבאות. 

טיפ 1 – פנו בעזרת כמה דרכי תקשורת אל שגרירות ארצות הברית על מנת לקבל תשובה רחבה יותר. כך תהיו במצב בו תבינו היכן אתם נמצאים.

טיפ 2 – השגרירות פועלת בימים ובשעות על פי מתכונת של ארצות הברית, כך שיש לראות את לוח השנה שלהם ולהבין טוב יותר כיצד אפשר לפעול בהמשך הדרך. 

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר שירות לקוחות פלאקארד טלפון
שירות לקוחות חברות אשראי

שירות לקוחות פלאקארד טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פלאקארד טלפון דף הבית פלאקארד היא חברה המפתחת פתרונות חיוב ובקרה של כרטיסי אשראי. מבט מהיר על דרכי

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של שגרירות ארצות הברית

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של שגרירות ארצות הברית רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של שגרירות ארצות הברית. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של שגרירות ארצות הברית, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של שגרירות ארצות הברית, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של שגרירות ארצות הברית, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.