נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של שגריר גרירה (Shagrir)

>>
>>
שירות לקוחות שגריר דרך וגרירה (Shagrir) טלפון

שגריר גרירה- אנחנו יודעים עד כמה חשובה לך המכונית. השקעת בה כסף, משאבים ואהבה וכעת, כשהיא צריכה עזרה, אתה רוצה שמישהו ידאג לה. זו בדיוק המומחיות שלנו. אנחנו, בקבוצת שגריר, אוהבים לספק שירות לכל אחד ממיליון מנויי החברה. אנחנו גם מבינים את הדאגה שלך ושמחים לקחת אותה על עצמנו. זו בדיוק הסיבה מדוע לבחור להסתייע בגרירה ושירותים מקיפים עם ניסיון של שגריר.

צור קשר שירות לקוחות שגריר

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של שגריר גרירה (Shagrir)

צור קשר שירות לקוחות שגריר

טלפון של שירות הלקוחות של שגריר גרירה (Shagrir)

מספר הטלפון הינו:  

8888*

זמינים בשעות ובימים:
7\24

מייל של שירות הלקוחות של שגריר גרירה (Shagrir)

כתובת המייל הינה:

mail@shagrir.co.il

צור קשר באתר של שגריר גרירה (Shagrir)

כתובת האתר הינה:

https://www.shagrir.co.il/

הוואצפ של שירות הלקוחות של שגריר גרירה (Shagrir)

מספר הטלפון בוואצפ הינו:

054-7379840

הפייסבוק של שירות הלקוחות של שגריר גרירה (Shagrir)

שם דף הפייסבוק הינו:

קבוצת שגריר שירותי רכב בע"מ

האינסטגרם של שירות הלקוחות של שגריר גרירה (Shagrir)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

shagrir1

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של שגריר גרירה (Shagrir)

שם ערוץ היוטיוב הינו:

קבוצת שגריר

הטוויטר של שירות הלקוחות של שגריר גרירה (Shagrir)

חשבון הטוויטר הינו:

Shagrir

על שגריר שירותי רכב בע"מ

שגריר שירותי רכב בע"מ היא מהחברות המובילות בישראל המספקת שירותי דרך וגרירה, לצד שירותים נוספים כמו חילוץ, מוסך ופחחות. שגריר הוקמה בשנת 1984 והחל משנת 2016 נסחרת שגריר כחברה ציבורית בבורסה לניירות ערך בתל אביב. השירות המרכזי אותו מעניקה ללקוחותיה שגריר הוא שירות של חילוץ וגרירה של כלי רכב אשר נתקעו בצד הכביש ואין באפשרותם להמשיך בנסיעה. שירותי הגרירה של שגריר מגיעים לרכב התקוע ומובילים אותו בבטחה למוסך לבקשת הלקוח. כמו כן, מעניקה שגריר ללקוחותיה שירותי מוסך ופחחות ניידים, ומטפלת ברכבים שנתקעו עד שיוכלו לחזור לכביש.
שגריר מעניקה ללקוחותיה שירות מהיר, אדיב, יעיל ומקצועי. הלקוחות של שגריר רוכשים מנוי לקבלת שירותי החברה. נכון להיום, לשגריר למעלה ממיליון לקוחות מנויים. בנוסף, חברות ביטוח המבטחות רכבים מציעות למבטוחים דרכם את השירותים של שגריר ומספקות קו ייעודי ללקוחותיהם שבו ניתן להתקשר להזמין את גרר שגריר בטלפון.

שירותי שגריר שירותי רכב בע"מ

מעבר לשירותי הגרירה והחילוץ, שגריר מספקת ללקוחותיה שירות של תיקון לצד הכביש, במקרים שבהם הדבר מתאפשר מבחינה טכנית. זאת במטרה לאפשר ללקוחות החברה להמשיך בנסיעה ליעדם באופן מהיר ומיידי. במקרים שבהם הטיפול בכלי הרכב לא יכול להתבצע בצד הכביש, ונדרש טיפול מעמיק יותר, ייגרר הרכב לאחד ממוסכי שגריר, או למוסך שבחר הלקוח. שגריר מפעילה שמונה מוסכים ברחבי הארץ, בין היתר בערים חולון, רעננה ואשדוד. במקרים שבהם כלי הרכב נגנב, או במקרה של תאונה שהביאה לאובדן מוחלט של הרכב (טוטאל לוס), שגריר תספק ללקוחותיה רכב חלופי מהיום הראשון (במקרים שבהם רכשו הלקוחות את המנוי לרכב חלופי).
שגריר פועלת בהסכמים עם כל חברות הביטוח הגדולות, וביניהם גם החברות AIG, מנורה מבטחים ושירביט. כחלק מההסכמים בין שגריר לבין לקוחותיה, החברה משתדלת לתת מענה מקצועי ומהיר תוך עד שלוש שעות ממועד הקריאה, למעט במקרים חריגים. שגריר מעניקה שירותי גרירה ודרך גם ללקוחות שאינם מנויים, אך החברה נותנת עדיפות במתן השירותים ללקוחות מנויים.

יצירת קשר עם שגריר

שגריר מעניקה שירותי גרירה 24 שעות ביממה, בכל ימות השנה (למעט יום כיפור). גם שירותים נוספים של שגריר כמו טיפולי דרך וחילוץ ניתנים 24 שעות ביממה, בכל ימות השנה. מוסכי שגריר פועלים בהתאם לשעות הפעילות, וניתן ליצור קשר עם כל אחד ממוסכי החברה באמצעות טלפון ישיר, דרכו אפשר לברר את סטטוס הטיפול ברכב שמטופל במוסך. 
כמו כן, שגריר מפעילה מוקד טלפוני הפועל 24 שעות ביממה, בכל ימות השנה. ניתן להזמין משגריר גרירה 24 שעות בטלפון 8888*. לקוחות המתקשרים למוקד הטלפוני של שגריר לשם הזמנת גרירה או שירותי דרך ינותבו למוקד הטלפוני של החברה. באמצעות המוקד הטלפוני יכולים לקוחות שגריר להזמין שירותי דרך וגרירה, לתאם את המוסך שאליו ייגרר הרכב, וכן למסור למוקד הטלפוני פרטים על התקלה שאירעה בכלי הרכב כדי לתאם הזמנת מכונאי רכב למקום, כאשר הדבר אפשרי מבחינה טכנית. במקרים מסוימים, לקוחות החברה אף יכולים לתאם מול המוקד הטלפוני מיקום ספציפי להשארת מפתחות הרכב, כדי שהלקוחות לא יידרשו להישאר ליד הרכב עד שיגיע הגרר למקום.
שגריר מעניקה שירות ללקוחותיה גם באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת mail@shagrir.co.il. כמו כן, שגריר מעניקה ללקוחותיה שירות באמצעות פקס במספר 03-5584124. הפניות באמצעות דואר אלקטרוני והפקס יטופלו גם הן במוקד השירות הארצי של שגריר.

אולי יעניין אתכם גם:

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק
שירות לקוחות מסעדות

שירות לקוחות קראנצו טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של קראנצו טלפון דף הבית מסעדה, בר בשרים, כריכים, טורטיות, דילים וסלטים. אווירה צעירה, בשר איכותי ותפריט מגוון! מבט

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של שגריר דךך וגרירה (Shagrir)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של שגריר דךך וגרירה (Shagrir) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של שגריר דךך וגרירה (Shagrir). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של שגריר דךך וגרירה (Shagrir), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של שגריר דךך וגרירה (Shagrir), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של שגריר דךך וגרירה (Shagrir), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.