נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של שלושת האופים

>>
>>
שירות לקוחות שלושת האופים טלפון
צור קשר שירות לקוחות שלושת האופים

קבוצת נטו, שנוסדה בשנת 1940 על ידי מאיר עזרא, נמנית עם חמש קבוצות המזון הגדולות בישראל. הקבוצה שמה לה מספר מטרות עיקריות וביניהן: הבאת הידע הנרחב שלה בהתאמת המוצרים, חסכון בזמן ללקוחותיה, להיות תמיד בקו אחד עם ההתפתחויות בשוק, Value for money והתאמה למגמות בריאותיות.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של שלושת האופים

צור קשר שירות לקוחות שלושת האופים

טלפון של שירות הלקוחות של שלושת האופים

מספר הטלפון הינו:  

04-6769032

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-12:00

טלפון נוסף – 08-8608585

מייל של שירות הלקוחות של שלושת האופים

כתובת המייל הינה:

zvikap@em-neto.co.il

כתובת מייל נוספת – customers@em-neto.co.il

כתובת האתר הינה – https://shorturl.at/RY369

צור קשר בפקס של שלושת האופים

מספר הפקס הינו:

04-6772444

פקס נוסף – 08-8608525

שירות לקוחות שלושת האופים

אנו אוהבים ליהנות ממוצרים איכותים ולבקש למצוא מאכלים טעימים לנו ולכול המשפחה.
כך כאשר אנחנו מגיעים אל הסופר אנחנו מבקשים לחפש מותגים מסוימים שאנחנו מכירים לאורך זמן. המקרה של שלושת האופים הוא מוכר למדי שכן מדובר בחברה אשר שנים רבות מייצרת לנו מאפים ומאכלים שבתים רבים במדינה נהנים מהם. פיצות, בורקסים, בצקים, קינוחים ועוד.
כעת אם אתם רוצים לקבל שירות לקוחות על מוצר מסוים שאתם מבקשים לרכוש או שכבר קניתם לפני כן, תוכלו לפנות אליהם בעזרת מספר דרכים. פנייה במייל, בדואר, בטלפון ועוד. המאמר הבא יסביר לכם בקצרה על שימוש נכון בדרכי התקשורת עם מותג זה. 

כל המידע על מוצרים חדשים וישנים

אדם המבקש להמשיך ולאכול מהמוצרים של שלושת האופים הוא כזה שיש לו ידע מסוים וטעם לגבי מאכל זה. אך מה קורה עם אדם שמעולם לא ביקש לבדוק את אפשרות זאת?
כך החברה מבקשת להניח באתר שלה, מידע רחב על המוצרים השונים שלה הנמצאים על מדפי הסופרים. יתרה מזאת, בכול פעם שיש מוצר חדש היוצא ממפעלי החברה, הוא זוכה בפירוט באתר כך שתוכלו להכיר אותו עד כמה שאפשר. כך אנחנו ממליצים מחר להיכנס לאתר מדי פעם ולהבין את התמונה המלאה לגבי המאכלים השונים. זהו חלק משירות הלקוחות וככול שהאתר טוב יותר, תדעו במדויק מה מתאים לכם.

מאכלים שונים למטרות שונות

אפשרות נוספת שתוכלו ליהנות ממנה בעת שאתם נכנסים לאתר של שלושת האופים,
היא לקבל מתכונים בעזרתם ניתן להפוך את המאכלים לטעימים יותר. בנוסף, תוכלו גם להשתמש באפשרות הטיפים שם תבינו כיצד לשפר את השימוש במוצרים עצמם. החברה מבקשת למתג את האוכל שלה ככזה שהוא ביתי ומשובח. כך הלקוחות השונים יכולים להחליט כי הם אינם מסתפקים בלהכניס את המאפה לתנור, הם מבקשים לקבל קצת יותר מכך. שירות לקוחות טוב במקרה זה מראה את עצמו אם המתכונים אכן מתבררים כטעימים וככאלו שעוזרים לאוכל להפוך לאיכותי.

פנייה אל החברה בעזרת הטלפון

לאחר שצברתם מספיק מידע והבנתם מהו המוצר שאתם מבקשים לרכוש וכיצד ניתן להכין אותו,|
תוכלו לפנות אל שירות הלקוחות אם יש לכם שאלות נוספות. כך ניתן לשאול שאלות על התלבטויות לגבי אם מאכל מסוים טוב לכם במקרה של אלרגיה מסוימת. מכיוון שמדובר בבריאות הלקוחות שלה, אנשי שירות הלקוחות יתנו לכם תשובה כנה ושלמה בעזרתה תוכלו לדעת איזה מאכל טוב לגוף שלכם. ניתן לפנות אל החברה בימות השבוע ולרוב בין השעות הבוקר לשעות הערב המוקדמות. בכול מקרה, אם אתם אינכם בטוחים לגבי מאכל של דבר מה על תאכלו אותו.
חכו לקבלת תשובה מהחברה ורק אז תוכלו להמשיך הלאה להנאה מהאוכל אם תבקשו לעשות זאת.

פנייה אינטרנטית אל החברה

למעשה, יש להבין כי מותג שלושת האופים שייך לNETO העולמים האחראית על כמה מותגים נוספים של אוכל הנמכרים בישראל. כך כאשר אתם מבקשים לפנות אל החברה בצורה אינטרנטית, תצטרכו להסביר כי אתם מבקשים לדבר על מוצר השייך למותג של שלושת האופים.
בנוסף, יש לתת פירוט כמה שיותר מדויק על המוצר הספציפי ולהסביר מהו הפער שנוצר בעת שביקשתם להשתמש בו. כך תוכלו להימנע מהתכתבויות מיותרות ולהגיע לנקודה בה אתם יודעים במהירות כיצד לפעול בהמשך הדרך. במקרים מסוימים תצטרכו גם לרשום את פרטי הקנייה ולהעלות קבצים למען תיעוד של בעיות כאלו ואחרות.

קבלת החזר במידת הצורך

אם חשתם אכזבה ממוצר מסוים, אם אתם מבקשים להגיד כי בריאותכם נפגעה מאכילת מאכל או שמא אתם מבקשים להגיד כי רכשתם ופתחתם דבר מה בטעות, תוכלו לפנות לקבלת החזר.
יש להבין כי אנחנו מדברים על מוצרים שלרוב העלות שלהם היא נמוכה ולכן יש גם לצפות למחיר שכזה במקרה שהייתה בעיה מסוימת. במקרים אחרים ורק בהחלטה של החברה, תקבלו פיצוי נוסף.
בכול מקרה, שירות הלקוחות יוכל לעזור לכם רק אם אתם מחזיקים תיעוד המראה כי רכשם את המוצר. בנוסף, תצטרכו לצלם את הבעיה ולהסביר עליה בצורה מפורטת.

יצירת משוב חיובי על המוצרים

חברה מצליחה להמשיך ולהתקיים בעזרת לקוחות שחוזרים אליה מדי פעם ומבקשים להמשיך ולצרוך את מוצריה לאורך זמן. כך ישנה ציפייה מסוימת כי לאחר שאכלתם מאפה מסוים שהכנתם השייך לשלושת האופים, תגידו לחברה כיצד נהניתם ממוצר זה. אם אתם מבקשים להסביר כי ישנה נקודה שצריכה שיפור מסוים, תוכלו להסביר על הדבר בעזרת פנייה אינטרנטית. תוכלו להמשיך לעזור לחברה עם המלצה לחברים שלכם על מוצרים ספציפיים שנהניתם מהם. שירות לקוחות טוב מצליח להתעדכן רק אם הלקוחות מבקשים להסביר כי ישנו צורך בייעול מסוים.
לאחר שימוש בדרכי התקשורת עם החברה, תוכלו למלא משוב קצר המדבר על החוויה שלכם מול איש שירות כזה או אחר. החברה מבקשת לתת לכם שירות טוב ככול האפשר בהמשך הדרך בעזרת משוב זה.  

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

9 תגובות

  1. שירותברמה הכי נמוכה.
    50 דקות לנציג ועדיין לא ענו
    עובש בבורקסים

  2. תודה על קובות במילוי פיטריות שמתאים לטבעונים, אבל לצערי המילוי לא טעים , עצה ליעול להוסיף לבצל ולפיטריות עדשים שחורות

  3. קניתי בצק של 3 האופים והבצק עלים לא עלה כמו שבצק עלים אמור להראות אחרי שממלאים את הבצק?
    התוקף של המוצר עד שנת 24?
    הגיוני?

  4. אין שירות לקוחות!
    במייל אין מענה מעל חודש.
    בטלפון המתנה ארוכה וללא מענה.

  5. קובות למרק על הפנים חסרי טעם וריח בלי תבלינים בהרט וכו…שיט של מוצר בחיים לא אקנה מיכם

  6. מחכה המון זמן לשירות לקוחות ורק מצלצל.
    קניתי בורקס פילו תפו"א וחבל. פותחים את הקופסה ובאלגן אחד גדול. כל הבורקסים נראים יחד כמו פירה תפו"א. דבוקים אחד לשני כמו בורקס אחד גדול. כשמפרקים אותם הם נדבקים אחד לשני. בכל זאת ניסיתי לאפות אותם ויצאו בלתי ראויים למאכל גם בגלל הצורה וגם בגלל התוכן שלהם.
    אני רגילה לקנות את המשולשים שמכוסים בניילון והצורה שלהם נשמרת, פשוט לא היה בסופר.
    חשבתי שתהיה לי ארוחת צהריים – לא היתה.
    דרך אגב, הטלפון עוד מצלצל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של שלושת האופים

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של שלושת האופים רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של שלושת האופים. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של שלושת האופים, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של שלושת האופים, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של שלושת האופים, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.