נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של שלמה סיקסט (Shlomo Sixt)

>>
>>
שירות לקוחות שלמה סיקסט (Shlomo Sixt) טלפון
שירות לקוחות שלמה סיקסט

חברה של סוכנות מכוניות.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של שלמה סיקסט (Shlomo Sixt)

שירות לקוחות שלמה סיקסט

טלפון של שירות הלקוחות של שלמה סיקסט (Shlomo Sixt)

מספר הטלפון הינו:  

6880*

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-12:00

צור קשר באתר של שלמה סיקסט (Shlomo Sixt)

כתובת האתר הינה:

https://www.shlomo.co.il/

הוואצפ של שירות הלקוחות של שלמה סיקסט (Shlomo Sixt)

מספר הטלפון בוואצפ הינו:

 052-999-9971

הפייסבוק של שירות הלקוחות של שלמה סיקסט (Shlomo Sixt)

שם דף הפייסבוק הינו:

קבוצת שלמה SIXT

האינסטגרם של שירות הלקוחות של שלמה סיקסט (Shlomo Sixt)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

shlomogroup

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של שלמה סיקסט (Shlomo Sixt)

שם ערוץ היוטיוב הינו:

קבוצת שלמה – shlomo sixt

הטוויטר של שירות הלקוחות של שלמה סיקסט (Shlomo Sixt)

חשבון הטוויטר הינו:

SHLOMO SIXT קבוצת שלמה

על שלמה סיקסט

שלמה סיקסט היא אחת מהחברות המובילות והוותיקות בישראל, המספקת שירותי רכב מגוונים ללקוחותיה. החברה הוקמה בשנת 1969 ולאורך השנים התרחבה ומציעה שירותים רבים, בין אם בתחום כלי הרכב ובין אם בתחומים אחרים. בין השירותים של שלמה סיקסט בתחום כלי הרכב ניתן למצוא השכרת רכב בישראל לטווח ארוך, השכרת רכב בישראל למספר ימים בודדים, השכרת רכב בחוץ לארץ, ליסינג תפעולי לחברות, ליסינג פרטי. שלמה סיקסט אף מציעה ללקוחותיה אפשרות לרכישת רכבים יד ראשונה מהחברה. כמו כן, לשלמה סיקסט רשת מוסכים בהם יכולים לקוחות החברה לטפל ולתקן את רכביהם מידי מכונאים מוסמכים ומקצועיים.
צי הרכב של שלמה סיקסט מורכב מכ-85 אלף כלי רכב חדישים, אשר מטופלים במקצועיות רבה בידי מומחי הרכב של שלמה סיקסט. לשלמה סיקסט למעלה מ-300 אלף לקוחות רשומים, והחברה עובדת יחד עם אלפי סוכני ביטוח בפריסה ארצית. לשלמה סיקסט כ-50 ניידות שירות בפריסה ארצית, שנועדו לספק שירות יעיל, מהיר ואיכותי לכלל לקוחותיה בכל זמן ובכל מקום.

סניפי שלמה סיקסט

לשלמה סיקסט למעלה מ-27 סניפים ברחבי הארץ מהם יכולים לקוחותיה להשכיר או לרכוש כלי רכב. סניפי שלמה סיקסט פרוסים מהצפון ועד הדרום, לרבות בערים באר שבע, חיפה, ירושלים, עפולה, תל אביב ואילת. כל אחד מסניפי שלמה סיקסט מספק ללקוחותיו שירותים כמו טיפול בבית הלקוח, איסוף הרכב מבית הלקוח לצורך בדיקת רישוי שנתית (טסט), החלפת מצבר בבית הלקוח או בצד הדרך ועוד. שירותי דרך אלה של שלמה סיקסט מוצעים גם למי שאינם לקוחות מנויים של החברה, באמצעות יצירת קשר עם שלמה סיקסט.
כחלק משירותי החברה, שלמה סיקסט השכרת רכב מציעה ללקוחותיה שירותים של השכרת רכב לטווח ארוך או לטווח קצר, בהתאם לצרכי הלקוח. האפשרות להשכרת רכב משלמה סיקסט ניתן ללקוחות החברה בכל אחד מסניפי החברה, בפריסה ארצית בכל הארץ. השכרת רכב משלמה סיקסט ניתנת ללקוחות לצד מוקד שירות לקוחות אמין, הפועל 24 שעות ביממה, כדי להבטיח שלקוחות החברה יוכלו לקבל שירות בכל זמן ובכל מקום. כמו כן, לשלמה סיקסט שירותי ליסינג תפעוליים המיועדים לחברות, ביניהן גם החברות הגדולות במשק. כמו כן, לשלמה סיקסט שירותי ליסינג פרטי, המיועדים ללקוחות פרטיים המעוניינים להיכנס עם שלמה סיקסט להסדר ליסינג פרטי.

יצירת קשר עם שלמה סיקסט

שלמה סיקסט מעניקה שירותי גרירה וטיפולי דרך 24 שעה ביממה, בכל ימות השנה. כל אחד מ-400 נקודות השירות והמוסכים של שלמה סיקסט פועל בהתאם לשעות הפעילות של כל סניף וסניף, וניתן ליצור עם כל נקודת שירות ומוסך קשר ישיר באמצעות מספר טלפון, כדי לברר את סטטוס הטיפול ברכב שמטופל במוסך. ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של שלמה סיקסט להשכרת רכב ותיאום טיפולי דרך. כמו כן, ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של שלמה סיקסט לשירות לקוחות כללי ובירור סטטוס הפניות.
כמו כן, שלמה סיקסט מפעילה מוקד טלפוני הפועל 24 שעות ביממה, בכל ימות השנה. ניתן להזמין משלמה סיקסט שירותי דרך כמו גרירה 24 שעות בטלפון 6880*. כמו כן, שלמה סיקסט מציעה ללקוחות שירות באמצעות הוואטסאפ (WhatsApp) בטלפון מספר 052-9999971. כמו כן, לשלמה סיקסט סניף ראשי בצריפין, בכתובת קריית שלמה צריפין ניר צבי 7290500, תא דואר 378. הסניף הראשי של שלמה סיקסט בצריפין פועל בשעות הפעילות הרגילות: בימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:00 עד 17:00 ובימי שישי וערבי חג עד השעה 12:00.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

3 תגובות

  1. אני מבקש שיחזרו אלי מפניות הציבור מכיוון שמוקד לא מצליח לתת שרות ראוי. כבר יומיים אני לא יכול לעבור טסט לאוטו .אתמול כל היום לא עבדתי כי היו צריכים לקחת את האוטו ,לקחו 11וחצי והחזירו לקראת שלוש.התברר שלא הצליחו לעבור טסט כי צמיגים לא תקינים (אז למה החזירו את האוטו עם הוא לא תקין).באותו ערב התקשרה נציגה שרצתה לקבוע עוד הפעם איסוף של האוטו להיליף צמיגים ועוד הפעם לגשת לטסט. ביקשתי לבדוק אופציה שאני בעצמי אגש לעבור את כל הטיפולים כי אני לא יכול לבזבז עוד יום בלי לעבוד (אני מנהל מכירות ורכב זה כלי עבודה שבלעדיו אני לא יכול לבצעה את תפקידי).
    אף אחד לא חזר אליי.היום בבוקר התקשרתי שוב והתברר שאתמול אף אחד לא פתח שום פניי.שוב הסברתי לנציגה את המצב ואת כוונתי לעבור את החלפת צמיגים וטסטס בעצמי כדי לחסוך זמן.נציגה אמרה שהיא פתחה לי פנייה לפנציריה ושלחה את כל המסמכים למכון טסטים.
    כאר הגעתי לפנציריה לא היה להם שום פניה ושום אישור שהיו אמורים לקבל ואברו כבר כמה שעות .שוב התקשרתי למוקד ושוב אמרו לי שהם שלחו פניה ומשום מה מוקד אחר לא אישר את הפניה .המתנתי שוב לאישור ולתיקון.
    לפני שיצאתי מפנצריה התקשרתי למוקד לבדוק שהם שלחו את כל הניירת ופניה למכון טסטים ,אמרו שהכל נשלח ואני צריך רק לגשת לשם ויש להם הכל.
    כאשר הגעתי למכון טסטים ולאחר המתנה של כשעה והגיע תורי לגשת לעמדה התברר שאין להם שום מסמכים כי לא שלחו שום דבר ממוקד.כאשר התחלתי לברר עם עובדי קבלה של מכון טסטים התברר שהם צריכים טופס שאתמול הם נתנו לבחור שבא לעבור טסט ,טופס שאוטו נכשל בטסט וצריך להחליף צמיגים.
    מוקד שוב שלח טפסים שכבר הבנתי בעצמי (רשיון רכב וביטוח) .אחרי שיחה שלישית עם מוקד הם סוף, סוף הבינו שמה שהם שולחים זה לא מה שצריכים והתחילו לאתר את בחור שהביא אתמול רכב לטסט .לאחר זמן ממושח שהיתי צריל לעבור את כל הסיוט הזה וביזבוז זמן וללא שום תשובות ברורות .עזבתי את המקום כדי לנצל לפחות קצת זמן שנשאר לי לעבוד.התקשרתי שוב למוקד שיתנו לי שרות .ביקשתי שיבוא מסודר ויקחו את הרכב לטסט ויתנו לי רכב חילופי. כאשר יהיו להם את כל המסמכים כי ממש לא הגיוני שיומיים מנסים לעבור טסט וככל הנראה זה אקח עוד יום נוסף .
    מה שאמר לי בחור ממוקד(משה) שאין אישור לרכב חילופי ואני צריך מחר בעצמי שום לגשת למוסך לקחת את המסמכים ושום לגשת לטסט .
    זה ממש לא שרות ,זה פשוט זלזול בלקוח .אני אדווח על כך לחברה שבא אני עובד(אלפא ביו)ואמליץ לא לעבוד איתכם .

  2. אני מאוד מקווה שהפניה הזאת תגיע לדמות בכירה בחברה.

    לפני מספר חודשים סגרתי חוזה לגבי רכב ליסינג.

    בינתיים אני נוסעת על רכב חליפי, כי הרכב המקורי לא מוכן.

    ביום שני , שבוע שעבר בזמן חזרתי מעבודה , מישהו התנגש ברכב שלי פעמיים ופשוט נמלט ממקום הארוע.

    כמובן שהדבר הראשון שעשיתי הוא לחייג לחברה.

    אני מדגישה כי אני בהריון ולמקום האגוע הגיע אמבולנס שהיה חייב לפנות אותי לבית חולים בכדי לבדוק מה קורה עם העובר.

    ענתה לי נציגת שירות, שנשמעה כמו ילדה בת 18, ששלחה לי לינק ובקשה שאעלה תמונות ללינק.

    העלתי תמונות ללינק.

    היא התקשרה אלי ואמרה שהיא לא מבינה מה הנזק לקכב ושאני אתחיל לבדוק כל מיני דברים האם הם עובקים או לא עובדים ברכב.

    בשלב הזה הפרמדיק של מד"א ממש לא היה מוכן להתעכב עוד וניסיתי להסביר לבחורה שקרתה פה תאונה וזה לא סתם סריטה על הרכב . לא יכולתי להמשיך את השיחה.

    חייגתי לסוכנת רכב שהיה לי את המספר שלה והסברתי לה במדה מודבר . היא ביקשה שיצרו איתי קשר.

    אחרי כ חצי שעה התקשרה אלי מישהי אחרת שמאוד התרגשה מהנושא שהמפתח לרכב נשאר אצלי, ומאוד דאגה שמישהו במקרה יגנוב את הרכב.

    אחרי כשעתיים כשכבר הייתי בבית חולים התקשר אלי נהג של גרר שאפילו לא ידע שמדובר בתאונה ושאל איפה הרכב.

    בינתיים, המשטרה לקחה את הרכב אליה.

    יום למחרת קיבלתי שיחות טלפון ממוקד של שירות לקוחות שלא היה ניתן לחזור אליהם. רשמתי לסוכנת רכב- שוב כי היא היחידה שהייתה לי תקשורת איתה שאין באפשרותי לענות ושאני אשמח להדכה מה אני צריכה לעשות. היא אמרה לי תעני כשתוכלי. ניסיתי להתקשר למספרים שמהם חייגו אלי והדעת לאיזה מענה קולי שבו עונים לי נציגי שירות חובבניים שלא מבינים על מה אני מדברת. 

    בינתיים,התעיצתי עם כמה חברים שהם עורכי דין ונאמר לי שעלי לגשת למשטרה ולהגיש תלונה. 

    ביום רביעי הודעתי לעבודה שאני לא מגיעה.

    התקשרתי למוקד פניות של המשטרה בכדי לוודא היכן עלי ללכת. אני מתגוררת גבעתיים ותהאונה קרתה בירושלים. 

    נאמר לי שעלי לגשת לתחנה ספציפית שעוסקת בתלונות על תאונות דרכים. כאשר הגעתי לשם , נאמר לי שאין לי מה חפש שם אלא עלי לפנות לתחנה בירושלים כי התאונה קרתה שם.

    על זה אחרי שאני ביזבזתי חצי יום על הניה למשטרה. 

    תוך כדי שאני נמצאת בתחתנת משטרה, אני מקבלת שיחות טלפון מנציגי שירות של שלמה סיקס, ששואלים אותי האם יש" אישור שחרור " של הרכב. בלי להסביר לי שום דבר, בלי לתת לי פרטים חשובים וחסרים כמו למשל מספר פוליסה והתוקף שלה. ובלי לאמר לי שאני אכן חייבת לנסוע לירושלים!

    לאחר ששוב התקשרתי לאוצה סוכנת בשם לימור, שהיא היחידה שעזרה לי בכל הסיפור הזה, היא יצרה קשר עם מישהו שדאג לאספקה של רכב חלופי.

    האשון שהביא את הרכב החלופי, לא חשב לציין שלרכב יש קוד ולא אמר מה הקוד. וכך יום למחרת אני מוצאת את עצמי יושבת ברכב ולא מבינה מה קורה. 

    כפי שאמרתי , אני עובדת בירושלים, מיותר לציין שאיחרתי לעבודה.

    ביום ראשון החלטתי שאסע לירושלים,לתחנת משטרה בינתיים ניסיתי לברר לאן אני פונה בדיוק. ושוב אני מקבלת מידע סותר הפעם מהמשטרה שמדגידים בפני, שמיותר לנוסע ואני יכולה להגיש את התלונה דרך האתר. 

    התחלתי למלא את התלונה ואז אני מגלה שחסרים לי מלא פרטים לגבי הרכב! ושוב אין לי למי להתקשר! ושוב היחידה שעונה לי זאת אותה לימור.

    מיליית את התלונה.

    היום שוב מקבלת טלפון, שוב נעה המוקד שואלת אותי כעניין של מה בכך: היי, יש אישור שחרור? לא אין שום אישור שחרור1 אין חברה שמנהלת ליסינג ומשכירה רכבים, לא יודעת איך דברים כאלה עובדים?!

    ואז אני מקבלת טלפון שוב מאותה לימור- מרגיש לי שהיא היחידה שעובדת שם. היא אומרת לי שאין ברירה ושאני חייבת ללכת למשטרה בירושלים. 

    אז בואו תסבירו לי בבקשה, עד כמה אפשר לזלזל בלקוחה. לזלזל בבריאותה שלה ובהריון שלה!? למה אף אחד לא ניהל איתי שום שיחה בצורה מסודרת כבר יום שני כשהתאונה קרתה?! איך יתכן, שנציגת שירות מבקשת ממני לפתוח את הבגאז כשאני מסבירה לה שעומדים לפנות אותי למיון?! למה אף אחד עד היום לא טרח להגיד לי לאן עלי ללכת ומה בדיוק לעשות?! למה הייתי צריכה ביום רביעי להפסיד יום עבודה, ואתמול לשבת 3 שעות על הטלפון ?! אתמול הייתי אמורה לבצע בדיקה שקשורה להריון שלי שלא התבצעה , פיספסתי אותה! 

    ועכשיו יש ציפיה ממני, להפסיד עוד יום עבודה וללכת תלחנת משטרה בירושלים ואלוהים יודע מה עוד אני אגלה שצריך לעשות. 

    בחיים שלי לא נתקלתי ביחס מזלזל כל כך וחובבני . 

    פשוט ביזיון!

  3. רכשתי רכב לפני חודש וחצי
    מאוד אהבתי את הרכב ועדיין אוהב
    דיברתם על השבחה של הרכב – לא היתה שום השבחה – עד לפני שבוע עוד מצאתי תקלות

    נאמר לי שמפתח הספייר יגיע אלי עד חודש
    עבר כבר חודש וחצי ואין
    עכשיו החברה לא מוכנה לשכפל ואני רק עם מפתח אחד .
    מיותר לציין שלא נאמר לי בשום מקרה שאין מפתח ספייר

    חברה כזאת גדולה מביישת את עצמה בשביל שכפול מפתח
    ממש בושה
    שלא לדבר על פניות הציבור שבכל האתר לא הצלחתי למצוא מייל או וואטסאפ שלהם
    והמספר שמצאתי נאמר לי שהם לא מטפלים בזה – רק בתלונות משפטיות .

    תתביישו לכם
    ולכל אלה שכתבו פה
    האם מישהו בכלל חזר אליכם ?
    מאוד מזכיר את ההתנהלות של HOT

    תודה
    אבי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של שלמה סיקסט (Shlomo Sixt)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של שלמה סיקסט (Shlomo Sixt) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של שלמה סיקסט (Shlomo Sixt). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של שלמה סיקסט (Shlomo Sixt), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של שלמה סיקסט (Shlomo Sixt), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של שלמה סיקסט (Shlomo Sixt), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.