נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של תוכנית הכל כלול טלפון

>>
>>
שירות לקוחות תוכנית הכל כלול טלפון
צור-קשר-שירות-לקוחות-תוכנית-הכל-כלול-טלפון_optimized

הכל כלול היא תוכנית כלכלית-חברתית-צרכנית יומית המשודרת בערוץ 13 בהנחיית סיון כהן.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של תוכנית הכל כלול טלפון

צור-קשר-שירות-לקוחות-תוכנית-הכל-כלול-טלפון_optimized

צור קשר באתר של תוכנית הכל כלול

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3usgkzp

צור קשר בטלפון של תוכנית הכל כלול

מספר הטלפון הינו:

03-7690000

רשימת טלפונים נוספים של שירות לקוחות הכל כלול

  1. הכל כלול טלפון 03-7690000
  2. הכל כלול סלולרי טלפון 03-7690000
  3. הכל כלול עם סיון כהן טלפון 03-7690000
  4. הכל כלול ערוץ 10 טלפון 03-7690000
  5. הכל כלול תכנית טלוויזיה טלפון 03-7690000
  6. סיוון כהן מהכל כלול טלפון 03-7690000

תכנית הצרכנות, הכל כלול טלפון, שירדה מהמסך לפני כשנה, צפויה לחזור בקרוב לערוץ רשת 13. הכל כלול טלפון, בהגשתה של סיון כהן, עלתה לאוויר בשנת 2013, וירדה בשנה שעברה. על אף ששודרה בארבע אחר הצהריים הצליחה התוכנית לשנות ולהשפיע. עכשיו, כפי שנודע ממקור מהימן, התכנית הכל כלול טלפון תשוב בקרוב למסך ותשובץ, ככל הנראה, בארבע אחר הצהריים, במקום תכנית האקטואליה של אלמוג בוקר.

מה היא בכלל התכנית הכל כלול טלפון?

התכנית הכל כלול טלפון הינה תכנית צרכנית, כלכלית, יומית וחברתית, אשר משודרת בערוץ 13, ואותה מנחים אריק ווייס וכן סיוון כהן. פעם שידרו את התכנית בערוץ 10, ומאמצע חודש ינואר של שנת 2019 התכנית החלה להיות משודרת בערוץ 13.

האם קצת רקע היסטורי על התכנית הכל כלול סלולרי טלפון יהרוג אתכם?

התכנית הכל כלול עם סיוון כהן טלפון עוסקת בנושאים צרכניים, בעיקר בהגנה על הצרכנים, בחשיפה של שחיתויות ובעוולות שאותם חווים תושבי מדינת ישראל. התכנית הכל כלול ערוץ 10 טלפון עלתה לאוויר בעונת הקיץ של שנת 2013, כאשר היא הצליחה להפתיע המון בני אדם בשל נתוני הרייטינג שלה, בעוד שהיא הפכה לרצועת שידור עם שיעורי צפייה נמוכים למשמעותית ואטרקטיבית. בשלהי 2014, וראשית שנת 2015, זכת התכנית לממוצע של רייטינג בשיעור של 5.3 אחוזים, בעוד התכנית הכי נצפית בשעת השידור הזאת.  את התכנית הכל כלול יצרו מתוך השראתה של סבתא של סיוון כהן מהכל כלול טלפון שהייתה בת שמונים מהעיר ירושלים, אשר סבלה בדיוק כמו הרבה אזרחים בארץ מכל הביורוקרטיה הסבוכה של משרדי הממשלה במדינת ישראל וכן מהקושי להתנהל אל מולם ואל מול חברות הסלולר, התקשורת, וכיוצא בזאת.

התכנית הכל כלול תכנית טלוויזיה טלפון אשר בראשית הדרך הוגשה באמצעות נגה ניר נאמן והן סיוון כהן, חרתה על דלגה שינוי חברתי אמתי בארץ, וכחלק מהרעיון נערך בתכנית זאת קמפיין ענק נגד תאגידי המים ונגד עלות המים, שהביא להוזלה בשיעור של עשרים וחמישה אחוזים בתעריפים וגם לחוק ביטול חמישים וחמישה התאגידים. בעקבות קמפיין הארנונה של התכנית הכל כלול עם סיוון כהן טלפון נבלמה ההעלאה שנעשתה באופן אוטומטי והחריגה ל- 2015. בנוסף לכך, התכנית ערכה כמה תחקירים מאוד מקיפים על החברות הוט ופלאפון, חוסר הפיקוח על אוכל ובבתי המלון במדינת ישראל, וכיוצא בזה. מדי יום התכנית הכל כלול ערוץ 10 טלפון מסייעת לתושבי הארץ שמגיעים למבוי סתום, משמיעה את קול בני האדם השקופים, ונלחמת בשבילם מול הממסד והחברות שמתנהלות אתם באופן שגוי. נגה ניר וגם סיון כהן זכו באות של עמותת אומ"ץ ל- 2015 בשל העבודה המצוינת שלהם בתכנית הכל כלול תכנית טלוויזיה טלפון.

טליה פלד קינן היא המגישה המחליפה החל ממחצית 2015. בחודש נובמבר של שנת 2016 זכתה סיוון כהן מהכל כלול טלפון בפרס פרימור של הרשות השניה על תחקיר ועל חשיפה של עוקץ הקשישים. בשנת 2017 היא גם זכתה בפרס האקדמיה הישראלית לטלוויזיה, ואז זכתה התכנית הכל כלול סלולרי טלפון בפרס התכנית הכלכלית הכי טובה בארץ. בחודש אפריל של שנת 2017, שובצה התכנית הכל כלול טלפון באופן זמני בשבע בערב בעת שיצאה התכנית לפגרה ערב טוב. בעקבות ההצלחה בשעה הזאת, גמרו אומר בערוץ עשר לשבץ את התכנית בשבע בערב בצורה קבועה במקום התכנית ערב טוב. בחודש יוני של שנת 2018, חזרו לשדר את התכנית  בשעה ארבע אחרי הצהרים. לקראת סוף חודש דצמבר בשנת 2018, יצאה התכנית לפגרה. התכנית אשר שודרה הייתה האחרונה ששודרה בערוץ 10. באמצע חודש ינואר של שנת 2019, החזירו את התכנית לשידור בפעם הראשונה בערוץ שלוש עשרה. בתחילת חודש פברואר של שנת 2019, עברה התכנית לאולפני רשת, בעקבות המיזוג שנעשה בין ערוץ 10 לבין רשת. באמצע חודש אוקטובר של שנת 2019, יצאה התכנית לפגרה ממושכת, בעקבות דרישתה של המגישה סיוון כהן לצאת לחופשת לידה מוקדמת. בתחילת חודש אוגוסט של שנת 2020, החזירו את התכנית לשידור בשעה ארבע אחרי הצהריים.

כיצד תצרו קשר עם הכל כלול טלפון?

וככה בדיוק תצרו קשר עם הכל כלול טלפון:

  • הכל כלול טלפון 03-7690000
  • הכל כלול סלולרי טלפון 03-7690000
  • הכל כלול עם סיון כהן טלפון 03-7690000
  • הכל כלול ערוץ 10 טלפון 03-7690000
  • הכל כלול תכנית טלוויזיה טלפון 03-7690000
  • סיוון כהן מהכל כלול טלפון 03-7690000

אולי יעניין אתכם גם:

white-צור קשר שירות לקוחות טיקטים
שירות לקוחות רשתות שיווק

שירות לקוחות טיקטים טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של טיקטים דף הבית כרטיסים וחבילות לאירועים בחו״ל. בקרו באתר למידע על הופעות בחו״ל והזמינו כרטיסים ודילים במחיר משתלם. מבט

קרא עוד »

ביקורות על החברה

11 תגובות

  1. אני אילת רוצה שתעזור לי בקשר פינקו שעשים לאנשים בעיות והקץ למה להם עבודים על האנשים בענים ןלקחים להם את הפנסיה

  2. שלום רב. שמי אולגה אפשטיין מראשו לציון ואני רוצה להתלונן על ביטוח אלטשולר שחם.
    החברה הזאת לא משחררת את כספי הפיצויים שלי הרבה מעבר לזמנים שהם הבטיחו ואין להם שום הסבר הגיוני למה זה קורה. אני נהלצתי לקחת הלוואה בבנק שלי וחייבת להחזיר אותה בדחיפות ועדיין לא יכולה לקבל את הכסף מאלטשולר.
    בבקשה תעזרו לי אני מרגישה בורג קטן במערכת שלא שמים לב אליו בכלל.
    תודה רבה מראש

  3. שלום אני פונה אליכם על מחדל של הכללית שאין מענה לאישורים קנאביס אני נזקקת לקנאביס ויש לי רשיון ארבע שנים והשנה הרופא שמחדש לי את הרישיון יצא לפנסיה ואני נותרתי ללא אישור חדש ובשביל לחדש אני נאלצת לעבור מסכת טרטורים ועדיין אין לי מענה ובכללית זורקים אותך מאחד לשני הגיע זמן לעשות כתבה על הכללית והזלזול שלהם בלקוח תודה רות

  4. יש לי בעיה עם חברה שעשיתי קידום בגוגל שילמתי 3000שח ועקצו אותי סגרו לי את הקידום תחזרו אליי בבקשה

  5. 20/5/2023להכל כלול שלום רב!
    התחברתי להוט בתאריך 29/9/22,לסיבים אופטי ונאמר לי שאשלם כל חודש 277שח כולל ויאודי. אלה שהחברה גבתה במשך 7חודשים סך 342.60שח.והתקשרתי אליהם בתאריך 19/4/23ונאמר לי שאקבל זיכוי בחודשים הבאים. קיבלת חיוב שוב ב25/4/23גבו לי 303שח. התקשרתי שוב בתאריך 17/5/2023 והפקידה אמרה לי
    שבהנהלת הגביה לא אישרו את הזיכוי.
    בעבור 7החודשים הקודמים ואתחיל לשלם מחודשים הבאים סך 237כל חודש.
    מבקשת מהכל כלול. להתערב בעניין של הוט
    להחזיר לנו את הזיכוי שנגבה יותר מהסכום שנקבע בעת התקנת סיבים אופטיים.
    בברכה
    שם המנוי סויסה יצחק ואני אשתו פנינה
    ממס טלפון 0523221761
    גרים בבאר שבע.

  6. שלום אני רוצה להתלונן על הזנחה יש לי שכנה מבוגרת עם אלצהיימר ערירית לבד בבית כול הזמן צועקת שאין לה אוכל היא לא מתקלחת מפחדת אומרת המים שורפים אותה הבית שלה ריח של שתן ואין לה אוכל ..היא דיירת חלמיש אני מתקשרת לחלמיש אין מענה ..ומתקשרת לרווחה אומרים בטיפול ולא באים כואב הלב …בבקשה תעזרו לה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של תוכנית הכל כלול

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של תוכנית הכל כלול רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של תוכנית הכל כלול. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של תוכנית הכל כלול, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של תוכנית הכל כלול, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של תוכנית הכל כלול, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.