נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של תמנון (Tamnoon)

>>
>>
שירות לקוחות תמנון (Tamnoon) טלפון
צור קשר שירות לקוחות תמנון

תמנון (Tamnoon) - רשת חנויות אופנה הפונות לגברים, נשים וילדים ומציעה מגוון רחב של מוצרי ביגוד.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של תמנון (Tamnoon)

צור קשר שירות לקוחות תמנון

טלפון של שירות הלקוחות של תמנון (Tamnoon)

מספר הטלפון הינו:  

 073-2331136

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-12:00

צור קשר באתר של תמנון (Tamnoon)

כתובת האתר הינה:

https://tamnoon.com/

הפייסבוק של שירות הלקוחות של תמנון (Tamnoon)

שם דף הפייסבוק הינו:

Tamnoon תמנון

האינסטגרם של שירות הלקוחות של תמנון (Tamnoon)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

tamnoonf

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של תמנון (Tamnoon)

שם ערוץ היוטיוב הינו:

תמנון | tamnoon

צור קשר בפקס של תמנון (Tamnoon)

מספר הפקס הינו:

073-2331101

בקצרה אודות תמנון – רשת אופנה

תמנון היא רשת אופנה ישראלית שלה 81 סניפים ברחבי הארץ. חנות תמנון הראשונה נפתחה ברחוב שלומציון בירושלים על ידי ברוך ריינר בשנת 1993. אט אט נפתחו סניפים נוספים והחנות הקטנה הפכה לרשת אופנה גדולה וטרנדית המספקת מענה ללקוחות ברחבי הארץ. מתחילתה, היה חשוב לרשת לספק value for money ללקוחות – בגדי הרשת נמכרים במחירים הנוחים לכל כיס אך לא מתפשרים על תמורה אופנתית ואיכותית לרוכשים את בגדי הרשת. תמנון מתמקדת בבגדי נשים אך יש לה גם קולקציית גברים וקולקציית ילדות וילדים.

שירות לקוחות של תמנון

לקוחות הרשת המעוניינים לקבל שירות לקוחות עבור רכישה שביצעו, לקבל פרטים על תנאי החלפה והחזרה ולהתלונן על מקרים שקרו בסניפים יכול ליצור קשר עם משרדי ההנהלה של רשת תמנון טלפון 073-2331136. משרדי הרשת ממוקמים ברחוב הרטום 19 בשכונת הר החוצבים בירושלים. ניתן גם לשלוח פקס לרשת תמנון בטלפון 073-2331101. בנוסף, ניתן למלא באתר האינטרנט של החברה בכתובת https://tamnoon.com/contact/ פרטים בטופס ייעודי ונציגי החברה ייצרו איתכם קשר אל הטלפון והפרטים שנמסרו.

סניפי הרשת תמנון

לרשת תמנון 81 סניפים הפרוסים מצפון הארץ ועד דרומה. סניפי תמנון ממוקמים בקניונים, מתחמי קניות וברחובות הערים. לרשת יש גם סניפי עודפים. בדרום, ניתן למצוא חנויות תמנון בדימונה, נתיבות, שדרות וכן שלושה סניפים בבאר שבע. לרשת חנויות גם באשקלון, אשדוד, גן יבנה, ירושלים ואף באילת. בצפון, ניתן למצוא סניפים של רשת תמנון בקרית שמונה, ראש פינה, טבריה, כרמיאל, עכו נצרת וכן בחיפה ובקריות. במרכז ובשרון מפעילה הרשת סניפים בנתניה, הרצליה, פתח תקוה, כפר סבא, וכן בתל אביב, ראשון לציון, לוד, רחובות וערים נוספות. פרטים מלאים על סניפי תמנון ברחבי הארץ ניתן למצוא באתר הרשת בכתובת https://tamnoon.com/branches/. באתר מצוין ליד כל סניף מהן שעות הפתיחה שלו, כתובת מלאה וכן פרטים ליצירת קשר. ניתן לראות את פריסת הסניפים על מפה ולהזין את המיקום המדויק כדי לראות מהם הסניפים הקרובים לבית הלקוח.

החלפה והחזרה של מוצרים ברשת תמנון

לקוחות תמנון שביצעו רכישה ומעוניינים להחליף את הבגד או לקבל זיכוי יכולים לעשות זאת עד שבעה ימים מיום הקניה, ועליהם להציג פתק החלפה או חשבונית. אם חלף יותר משבוע, עד חודש מהקנייה לקוחות יכולים להחליף את הבגדים שנרכשו בעשרות סניפי הרשת בהתאם למחיר שבו נקנו. ניתן להחליף רק בגדים שלא נפגמו מסיבה כלשהי ושלא הורידו להם עדיין את תוית המחיר ותוית הבגד הפנימית. בהתאם להוראות משרד הבריאות, הרשת לא יכולה להחליף הלבשה תחתונה ובגדי ים, וכן גרביונים, אוזניות ובקבוקים. אפשר להחליף מוצרים שנמכרו באריזה רק אם הם מוחזרים באריזה המקורית שלא נפתחה.

אף על פי שלא ניתן להחליף או להחזיר בגדי ים על פי חוק הגנת הצרכן, רשת תמנון מאפשרת החלפה של בגדי ים שנרכשו עבור ילדות מכיוון שברוב הרכישות האלה הילדות אינן נוכחות. ההחלפה מתאפשרת לבגדי ים לבנות במידה 4 עד 14 בלבד, ורק כשבעה ימים מיום הקניה וכנגד הצגת חשבונית.

שחזור קבלה ברשת תמנון

לקוחות שאיבדו קבלה ומעוניינים לשחזר אותה, יכולים לעשות זאת אם שילמו באשראי או קיבלו חשבונית ירוקה לנייד שנמסר בעת התשלום. כדי לשחזר חשבונית יש ליצור קשר עם שירות לקוחות תמנון בטלפון 073-2331136 ולהשאיר הודעה. יש לציין בפרטי ההודעה את אמצעי התשלום בו בוצעה הרכישה, הסניף בו התבצעה, מספר הדגם שנקנה וכן תאריך ושעת הקנייה. אפשר לפנות גם באמצעות אתר האינטרנט של הרשת. החברה מתחייבת לחזור ללקוחות הפונים תוך עשרים וארבע שעות מהשארת ההודעה.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

3 תגובות

  1. היי. אני קונה קבועה ואוהבת את.הביגוד וגם את המחיר.רק החודש קניתי 6 שמלות. אבל בבקשה תורידו את הפירסומת המעצבנת בטלוויזיה. תמנוןתמנוןתמנון..דייייי חפרתם בראש!! איך שאני רואה מעבירה ערוץ או סוגרת את הווליום.. לא נעים דופק בראש ובטח לא משיג את המטרה!!! אני אפילו לא יודעת מה אתם מראים שם כי אני לא מסוגלת לשמוע את השיר המעצבן. בטוחה שאני לא היחידה. אז תשנו שימו משהו כייפי ונעים כמו הפרסומות של סופרפארם. לטיפולכם!!

  2. חייבת לשבח את רשת תמנון על קולקציה מהממת שכל עונה ועונה מפתיעה ומחדשת ברמה גבוהה.אני לקוחה כבר 6 שנים בקביעות ונהנית מקולקציות מהממות באיכות שכל עונה משתפרת פלאים וגוברת על כל המותגים אחרים לדוגמא קסטרו ופוקס.מחירים שמתאימים לכל כיס מתחילת העונה ובסוף עונה עותר לנו רק להשתולל.חייבת לשבח אתכם בעיקר בימים מטורפים אלה על היותכם איכותיים,קולקציה יפה ליום יום לחג וגם לערב וגם נגישים מבחינת מחירים לכולם.יישר כח ענק ואני לא קונה בשום מקום רק תמנוו

  3. הגעתי כהרגלי לקנות בתמנון הייתי המומה ביחס מזלזל בסניף יכין סנטר לא יודעים לקבל ביקורת אין כבוד ללקוח ממנהלת מישמרת אני לקוחה קבועה אני אחרי היחס כמובן שביטלתי עיסקה במקום ! ולמקום הזה לא אחזור לקנות משם וכמובן לא אמליץ לחבריי כאשר נותנים שירות יש להתייחס בכבוד ללקוח זה הדבר הכי חשוב בשירות מאוד מאוכזבת אשמח לתגובה מכם ופיצוי כנדרש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של תמנון (Tamnoon)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של תמנון (Tamnoon) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של תמנון (Tamnoon). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של תמנון (Tamnoon), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של תמנון (Tamnoon), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של תמנון (Tamnoon), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.