נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של תן ביס

>>
>>
שירות לקוחות תן ביס (10bis) טלפון
תן ביס שירות לקוחות לוגו

תן ביס הוא המותג שבו ידועה 10 ביס.קו.איל בע"מ, העוסקת בסליקת תשלומים למסעדות ובשירותי הזמנת מזון ממסעדות באמצעות האינטרנט.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של תן ביס

תן ביס שירות לקוחות לוגו

מייל של שירות הלקוחות של תן ביס

כתובת המייל הינה:

service@10bis.co.il

צור קשר באתר של תן ביס

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3fjqRVt

הפייסבוק של שירות הלקוחות של תן ביס

שם דף הפייסבוק הינו:

 10bis 

האינסטגרם של שירות הלקוחות של תן ביס

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

10bis 

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של תן ביס

שם ערוץ היוטיוב הינו:

תן ביס

צור קשר באפליקציית Google play של תן ביס

שם האפליקציה הינה

תן ביס

צור קשר באפליקציית Appstore של תן ביס

שם האפליקציה הינה:

תן ביס

על אפליקציית תן ביס (10 Bis)

תן ביס היא אחת מחברות שירותי המזון והמשלוחים הגדולה בישראל. החברה הוקמה בשנת 2000 והיא אחת מחברות משלוחי המזון הוותיקות בישראל. תן ביס מספקת ללקוחותיה שירותי הזמנת אוכל ומשלוחים, הן בדרך של פתרונות לעסקים והן בדרך של פתרונות לאנשים פרטיים. למעלה מ-7,000 מסעדות בישראל לוקחות חלק בתן ביס, והשירות של תן ביס מאפשר לכל אחד להזמין אוכל טעים, מזין ובריא ישירות אליו הביתה, מתוך מגוון רחב מאוד של סוגי מזון ומשקאות.

השירות של תן ביס ניתן באמצעות כרטיס תן ביס, שאותו אפשר לחבר לכרטיס האשראי של הלקוח. לאחר החיבור לכרטיס האשראי, יכולים לקוחות תן ביס לשלם ישירות בבית העסק עם כרטיס התן ביס שלהם, ואפילו לבצע קניות בסופרים או מכולות מסוימים. כמו כן, יכולים הלקוחות להזין את פרטי הכרטיס באפליקציה של תן ביס ולהזמין אוכל ישירות מהאפליקציה לאחר שביצעו תשלום מאובטח, פשוט ומהיר. תן ביס עובדת באופן צמוד עם למעלה מ-3,500 עסקים רבים בכל רחבי ישראל, ביניהם גם ערוץ הטלוויזיה קשת, איביי, אמדוקס ומובילאיי.

אפליקציית תן ביס

אחד מהשירותים המרכזיים של תן ביס הוא אפליקציית תן ביס, המאפשרת ללקוחות החברה להזמין אוכל טרי במהירות ישר לביתם או למקום העבודה. האפליקציה גם מאפשרת ללקוחות תן ביס לבצע הזמנות חוזרים במקרים שבהם רוצים להזמין מנה שכבר הוזמנה בעבר, לדווח לתן ביס על משלוח שמאחר או שהגיע עם טעות בהזמנה. אפליקציית תן ביס גם מאפשרת לחלוק את ההזמנה עם חברים, ולחלק את התשלום באופן אוטומטי כך שכל אחד ישלם רק על המנה שלו, בלי צורך להעביר כסף מיד ליד.

תן ביס ללקוחות פרטיים

תן ביס מעניקה שירותים גם ללקוחות פרטיים, ולא רק לעובדים של בתי עסק. לקוח פרטי יכול להיכנס לאתר האינטרנט של תן ביס בכתובת www.10bis.co.il ולרכוש כרטיס של תן ביס אשר יגיע על לבית הלקוח באמצעות שליח. הכרטיס יאפשר רכישה במגוון עצום של בתי עסק ומסעדות. לרוב, לקוחות פרטיים ישלמו מחיר רגיל של המוצר במסעדה, אבל כרטיס תן ביס ללקוחות פרטיים מציע לעיתים הנחות אטרקטיביות במסעדות שונות, בהתאם לפרסומים שמתפרסמים באפליקציית תן ביס מעת לעת. לקבלת כרטיס תן ביס פרטי אפשר ליצור קשר עם תן ביס שירות לקוחות באמצעות הצ'אט עם נציג באתר האינטרנט בכתובת www.10bis.co.il.

תן ביס ללקוחות עסקיים

השירות העיקרי של תן ביס הוא לבתי עסק, אשר רוכשים חבילות של כרטיסים לעובדים שלהם. המעסיק יכול לקבוע תקציב מסוים לעובדים, בין אם תקציב יומי, שבועי או חודשי, ותן ביס תעקוב אחר ההוצאות באופן אוטומטי ותקצה לכל עובד את התקציב שמגיע לו בהתאם להחלטת המעסיק. כאשר מחבר כל עובד את כרטיס התן ביס שלו לכרטיס האשראי, הוא יכול להמשיך ולשלם עם כרטיס התן ביס גם אם הוא חרג מהתקציב שהוקצב לו מראש, ושאר הסכום ינוכה מכרטיס האשראי של העובד. ככה אפשר להבטיח לעובדים חוויה נוחה של הזמנת אוכל ומשקאות מבלי שהם צריכים להשתמש בכרטיסים שונים במעמד החיוב.

שירות לקוחות של תן ביס

תן ביס חרטה על דגלה לספק שירות מהיר, יעיל ואיכותי לכל לקוחותיה, עסקיים או פרטיים. תן ביס עושה זאת באמצעות אספקת מזון טרי ובריא, במהירות המרבית, בהתאם להעדפות המזון של כל לקוח ולקוח. לעיתים ישנם מקרים שבהם משלוח מאחר או שההזמנה הגיעה בצורה שגויה, ללא מנה מסוימת או מבלי שהמסעדה התחשבה בהעדפות המזון של הלקוח. לעיתים יכולים לקרות גם מקרים שבהם לאחר ביצוע ההזמנה באפליקציית תן ביס, המסעדה התעכבה עם הכנת המשלוח, או שלפתע התגלה שחסרים במסעדה המצרכים המתאימים כדי להכין את המנה. גם במקרים כאלה אפשר ליצור קשר עם שירות הלקוחות של תן ביס שינסה לסייע בטיפול בבעיה ככל יכולתו.

תן ביס שירות לקוחות פועל במגוון דרכים כדי לתת שירות ללקוחות תן ביס. אפשר ליצור קשר עם תן ביס שירות לקוחות באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת service@10bis.co.il או באמצעות אתר האינטרנט, דרך צ'אט עם נציג. המוקד הטלפוני של תן ביס שירות לקוחות פועל בין הימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:00 בבוקר ועד 00:00 בלילה, ובימי שישי וערבי חג בין השעות 8:00 בבוקר ועד 23:30 בלילה. המוקד הטלפוני של תן ביס פעיל אפילו בימי שבת בין השעות 9:30 ועד 00:00 בלילה.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

4 תגובות

  1. תן ביס – שירות גרוע !!!!!!!!!!!!!
    שירות הצ'אט שלהם לא טורחים לענות בכלל !!!! זוועה.

    1. צודקת בהחלט.
      החוויה שהייתה לי מהם היום 15/1/23, עברה כל ביקורת.
      גועל נפש של מקום.
      מלקוחה אמינה וקבועה, זהו הבטחתי שלא מזמינה יותר מהם. שירות ומקום דוחים ברמות על.
      אמרתי שאדאג לפרסם לרעה בכל מדיה אפשרית. את כל האוכל שהזמנתי ולא הגיע כראוי, זרקתי לפח. תתביישו לכם תן ביס..

  2. החוויה שהייתה לי מהם היום 15/1/23, עברה כל ביקורת. גועל נפש של מקום.
    מלקוחה אמינה וקבועה, זהו הבטחתי לעצמי שלא מזמינה יותר מהם. שירות ומקום דוחים ברמות על.
    אמרתי שאדאג לפרסם לרעה בכל מדיה אפשרית. את כל האוכל שהזמנתי ולא הגיע כראוי, זרקתי לפח. תתביישו לכם תן ביס..
    מהיום עברתי למשלוחה.

  3. שרות גרוע.אחרי המתנה של שעה ורבע אני מקבל הודעה שההזמנה בוטלה. אין למי לפנות. אני מפסיק בזאת את ההזמנות דרך תן ביס.
    אלפרד עיני
    fredaniela@zahav.net.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של תן ביס (10bis)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של תן ביס (10bis) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של תן ביס (10bis). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של תן ביס (10bis), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של תן ביס (10bis), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של תן ביס (10bis), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.