נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של DHL

>>
>>
שירות לקוחות DHL טלפון
DHL שירות לקוחות לוגו

DHL היא חברה העוסקת במשלוחי אקספרס בינלאומיים, שילוח בינלאומי ותובלה יבשתית וכן בשילוח ימי ושירותים לוגיסטיים.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של DHL

DHL שירות לקוחות לוגו

טלפון של שירות הלקוחות של DHL

מספר הטלפון הינו:  

1-700-707-345

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-16:00 

טלפון נוסף לבירורים- *345

צור קשר באתר של DHL

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/37mDniB

הפייסבוק של שירות הלקוחות של DHL

שם דף הפייסבוק הינו:

DHL Express Israel

ליצירת קשר ברשתות החברתיות של DHL: 

צור קשר בפקס של DHL

מספר הפקס הינו:

03-557-3558

dhl שירות לקוחות

dhl היא אחת מהחברות המובילות בעולם למשלוח חבילות ומתן פתרונות לוגיסטיים. החברה היא חברה ותיקה למדיי, היא הוקמה בסוף המאה ה-19 בגרמניה. כיום החברה פרוסה ב-220 מדינות בכל רחבי הגלובוס במטרה לספק פתרונות מתקדמים. גם בישראל dhl זוכה לאהדה רבה, ישראלים רבים משתמשים בשירותים שלה. יכול להיות שגם אתם תזדקקו לשירותי השילוח או לפתרונות הלוגיסטיים אותם החברה מציעה.

מהיום זה כבר לא מסובך לפנות לשירות הלקוחות של dhl. באתר שירות בקליק ריכזו עבורכם את הדרכים הכי מתקדמות ליצירת קשר אפקטיבית. כל מה שנותר לכם לעשות זה לבחור את הדרך שהכי מתאימה לכם. הרי הדרך המועדפת עליכם ליצירת קשר היא לא בהכרח הדרך המועדפת על אחרים. באתר שירות בקליק תמצאו את כל האופציות הכי נפוצות, חלק מהאופציות יהיו אופציות שלא הכרתם.

dhl – שילוח ופתרונות לוגיסטיים

dhl היא מחברות הלוגיסטיקה הגדולות בעולם, בין שלל המדינות היא פועלת גם בישראל. החברה חרטה על דגלה להפוך את כל עניין השילוח לעניין פשוט שכולם יוכלו לבצע אותו. בין אם אתם אנשים פרטיים או בעלי עסק תוכלו לעשות זאת בקלות רבה. החברה מציעה שירות משלוח מהיר לחבילות ששוקלות עד 30 ק"ג. משלוח סטנדרטי רגיל הינו משלוח של חבילות השוקלות מעל 30 ק"ג. הפתרונות שאותם מציעה dhl הם הפתרונות שכל אחד יכול להשתמש בהם בשלב כזה או אחר. בואו להבין איך תוכלו ליצור קשר עם החברה כדי לקבל פרטים נוספים.

dhl שירות לקוחות

ניתן לפנות אל שירות הלקוחות של dhl באמצעות שיחת טלפון אחת בלבד. נציגי החברה ישמחו לענות לכם על כל שאלה שמעסיקה אתם לפני שתבצעו משלוח. לא פעם לבעלי עסקים וגם לאנשים פרטיים ישנם שאלות רבות שחובה לקבל עליהן תשובה. dhl טלפון הינו: 1-700-707-345 או 345*.

פנייה לשירות הלקוחות דרך dhl israel טלפון הינה רק אחת מהאופציות. dhl מעמידה דרכים נוספות ליצירת קשר ישירות עם מוקד שירות הלקוחות. השאיפה היא שכל לקוח יקבל מענה מהיר לשאלות שלו, כך יהיה ניתן להזמין את השילוח בדיוק בזמן המתאים בלי להרגיש פספוס. דרך נוספת ליצירת קשר עם dhl הינה באמצעות הצ'אט באתר בלינק הבא.

אתר dhl אקספרס

בא לכם לקבל מידע בלי לחכות לנציג? תוכלו לעשות זאת דרך האתר של dhl. מדובר על אתר מתקדם בו ישנו מענה מקיף למגוון רחב של שאלות שעשויות להעסיק אתכם. אין סיבה שלא תבקרו באתר לפני שבכלל תנסו להתקשר אל dhl שירות לקוחות פרטיים טלפון. איך מגיעים לאתר הרשמי של dhl בישראל? כל מה שאתם צריכים לעשות כדי להגיע לאתר של החברה יהיה ללחוץ על הקישור הזה.

שאלות ותשובות שלקוחות DHL עלולים לשאול

שאלה: מדוע לעשות משלוח עם dhl?

תשובה: הסיבה המרכזית שבגינה כדאי לכם לעשות משלוח עם dhl היא שירות השילוח המהיר. תוכלו לבצע משלוח לכל נקודה בארץ או בעולם בתוך זמן קצר למדיי. אף חברה אחרת לא מסוגלת לעמוד עם התוצאות שאותן מציגה dhl בהקשר הזה. להזמנת משלוח תוכלו לחייג אל די אייץ אל טלפון שמוצג כאן באתר.

שאלה: איך אפשר ליצור קשר עם די אייץ אל?

תשובה: הדרך האולטימטיבית לשוחח עם נציגי די אייץ אל תהיה באמצעות dhl טלפון. בשיחה טלפונית יהיה ניתן לקבל מידע שאותו לא תוכלו לקבל באף פלטפורמה אחרת. בו בזמן באתר האינטרנט של החברה יש אפשרויות נוספות ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות.

שאלה: באילו שעות פעיל מוקד שירות הלקוחות של dhl?

תשובה: כמו כל מוקד שירות אחר, גם מוקד שירות הלקוחות של dhl עובד בשעות קבועות מראש. אל dhl israel טלפון מוטב לחייג בימי ראשון עד חמישי בין השעות 08:00 עד 17:00 או בימי שישי וערב חג בין השעות 08:00 עד 12:00. תוכלו לבחור את השעה ואת היום שבו יהיה לכם הכי נוח לבצע את השיחה.  

שאלה: כמה עולה לשלוח חבילה עם dhl?

תשובה: עלות המשלוח עם dhl משתנה בהתאם להיקף המשלוח ובהתאם לסיכום מראש. אנשים פרטיים שמבצעים משלוחים חד פעמיים יאלצו לשלם יותר. כמובן שגם החבילה שאותה תרצו לשלוח תשפיע על המחיר שאותו תשלמו. אנו מציעים לכם להתקשר לשירות הלקוחות של dhl כדי לקבל פרטים מדויקים: dhl טלפון הינו 1-700-707-345 או 345*.

מספר טיפים להתנהלות מול די אייץ' אל לסיום:

  • שירות הלקוחות של dhl פעיל בימים ראשון עד חמישי בין השעות 08:00 עד 17:00 ובשישי וערבי חג מהשעה 08:00 עד השעה 12:00. אם אינכם מצליחים להשיג את שירות הלקוחות בטלפון תוכלו לנסות להשיגם בדרכים נוספות. אל תחכו שהטיימינג יהפוך להיות טיימינג הרבה פחות נוח בשבילכם.
     
  • ישנם פרמטרים רבים שמשפיעים על המחיר של משלוח חבילות דרך dhl. אחרי שאתם כבר יודעים מהו dhl טלפון תוכלו לברר את כל הנושאים טרם האריזה. תבחנו כיצד תוכלו להוזיל את העלות של המשלוח עד למינימום האפשרי. בידיים שלכם יש את הכוח להפוך את המשלוח לכזה שיהיה ניתן להשלימו במחיר סביר.
     
  • מתי פונים אל dhl שירות לקוחות טלפון? שיחה טלפונית צריכה להיעשות כאשר ישנם דברים רבים שלא ברורים לכם. הנציגים הטלפוניים יוכלו לתת תשובות חד משמעיות שלא משתמעות לשתי פנים. קחו בחשבון כי יש עוד המון דרכים ליצירת קשר מהירה עם שירות הלקוחות של dhl.

  • מה תוכלו להשיג על ידי השימוש באתר שירות בקליק? שירות בקליק הוקם על מנת להקל עליכם את יצירת הקשר עם מוקדי שירות הלקוחות השונים. לא פעם תמצאו את עצמכם במצב בו תאלצו לחפש זמן רב אחר דרכים ליצירת קשר עם חברות שונות. באתר שירות בקליק תמצאו את כל הדרכים הכי עדכניות ליצירת קשר עם חברות מובילות בשוק. רוצים ליצור קשר עם dhl? dhl לבירורים טלפון:  1-700-707-345 או 345*.

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר שירות לקוחות מצח לוגו
שירות לקוחות חברות שונות

שירות לקוחות מצ"ח טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מצ"ח דף הבית מצ"ח ( משטרה צבאית חוקרת ) – יחידה בצה"ל השייכת לחיל המשטרה הצבאית ועוסקת בחקירה משטרתית

קרא עוד »

ביקורות על החברה

7 תגובות

  1. אחרי חוויה גרועה שהייתה לי עם dhl ההשרות על הפנים !עונים אחרי המון זמן ובשביל לבצע משלוח מהבית צריך לחכות מעל ארבע שעות השליח מגיע מבלי לתת התראה וגם שהוא מתקשר הוא מדבר בזלזול

  2. גנבים נוכלים – שירות גרוע – מחפשים על כל דבר לגבות עוד ועוד עמלות !!!

  3. יום חמישי יח תשרי 13/10/22
    שלום וברכה,
    הזמנתי 2 חבילות באותו היום אותה השעה דרך החברה של DHL
    חבילה 1 הגיעה בזמן
    חבילה 2 התעכבה – ניסיתי לברר ולבדוק דרך השירות לקוחות בטלפון עונים בצורה מכוערת מאד!
    ניתקו לי פעמיים שיחה!
    ואופן השירות לקוחות גרוע ביותר!!!!!!!!!
    אני עובדת הרבה עם משלוחים
    ויש חברות כמו צ׳יטה וכדו הרבה הרבה הרבה יוצר איכותיות ושירות לקוחות תומך ומשרת על הצד הטוב ביותר
    התאכזבתי מאד!!!!!!
    משלמים ייקר על משלוחים
    ולא שווה אגורה
    מאכזב ממש

  4. מבקש לציין את הניסיון הטוב מאוד שיש לי בעבודה עם DHL באשר למשלוחים מחו"ל . מדובר הן בסיוע מהנציגות בארץ, והן – ובמיוחד בהטיפול בהגעת המשלוחים אלי הביתה . כאן מבקש להדגיש בהערכה רבה את היחס המתחשב, האדיב ויותר מכך – הרצון לסייע – כםי שמציגה לאורך השנים האחרונות הבלדרית באיזור ירושלים – טירנה סוויסה . ההתייחסות לצרכי הלקוח ושיתוף הפעולה עימו – כך שהמשלוח יגיע ליעדו בחלונות הזמן בהם הלקוח זמין – מביאים אותי להמשיך ולהעדיף את העבודה עם DHL כאמצעי הטוב והיעיל עבורי לביצוע משלוחים מחו"ל .

  5. מבקש לציין את הערכתי מהשירות והסיוע של אנשי DHL – נציגות השירות – ובעיקר מהבלדרית באיזור ירושלים – טירנה . מבקש כאן להדגיש כאן את קשב לצרכי הלקוח , להבנה ולמחוייבות שלה לממש ככל שניתן את אופן מסירת המשלוח ללקוח – בחלון הזמן המתאים לו – וכל זאת באדיבות ובנכונות לסייע בכל בעייה שתעלה . כל הפעילות של DHL מולי – וכאמןר במיוחד – דרך טיפולה של טירנה בצרכי הלקוח – מעמיד בפני כלקוח -את DHL כאופציה המועדפת למשלוחים מחו"ל .

  6. היכן יש תחנות שירות שבהם שולחים מוצרים של AMAZON חזרה לשולח?
    מודבר על הסדר אוטומאטי עם אמזון ללא עלות.
    הלכתי לסניף מנטה במבשרת ציון (3 שנים אני מחזיר שם חבילות), ואמרו שהשירות הסתיים.

    אשמח לקבל מכם רשימה מעודכנת של תחנות שליחה חזרה ל AMAZON.
    אציין ששירות הלקוחות בפון מנתק את השיחה על אף שמתקשרים באמצע היום. ומענה קולי מציין שהשירות עד 17:00 בערב.

    אודה לחזרה אלי.
    תלונה הוגשה לאמזון בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של DHL

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של DHL רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של DHL. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של DHL, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של DHL, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של DHL, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.