שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בר כל אשדוד
בר כל היא רשת סופרמרקטים ישראלית, שהוקמה ב-1991 על ידי מנחם כרמל ומיועדת בעיקר למגזר החרדי. ב-2019 נרכשה הרשת על ידי הרשת המתחרה, נתיב החסד של שמואל אטיאס, וכיום היא חלק מרשת הכוללת כ-70 סניפים.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של בר כל אשדוד
אולי יעניין אתכם גם:

שירות לקוחות משרד העבודה מחלקת בחינות טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של משרד העבודה מחלקת בחינות דף הבית לאחר תהליך רישום והצלחה בבחינות בתחום בו אתם מעוניינים לרכוש מקצוע, תהיו זכאים

שירות לקוחות בית ציוני אמריקה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית ציוני אמריקה דף הבית בית ציוני אמריקה הוא מרכז תרבות מוביל הממוקם בלב ליבה של תל אביב לצד

שירות לקוחות קאזה רהיטים (Kaza) טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של קאזה רהיטים (Kaza) דף הבית קאזה רהיטים (Kaza) היא חברה המייצרת ריהוט מעוצב לבית. מבט מהיר על דרכי

שירות לקוחות בייביסנס (Baby Sense) טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בייביסנס (Baby Sense) דף הבית הייסנס נוסדה בשנת 1991 לאחר שפיתחה את המוצר הראשון עם הפטנט העולמי

שירות לקוחות הרב דב ליאור טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של הרב דב ליאור דף הבית דוב ליאור הוא רב ציוני דתי, מן הפוסקים הבולטים בציבור הדתי לאומי, ממנהיגי

שירות לקוחות מסעדת המכשפה והחלבן טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מסעדת המכשפה והחלבן דף הבית במקום שכולו חלונות הפותחים תצפית מרהיבה פסטורלי לנוף המדהים של נחל החצבאני מחכה לכם
ביקורות על החברה