שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של כלמוביל
קבוצת כלמוביל היא חברה פרטית ישראלית העוסקת ביבוא והפצה של כלי רכב פרטיים ומסחריים, משאיות ואוטובוסים.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של כלמוביל
טלפון של שירות הלקוחות של כלמוביל
מספר הטלפון הינו:
מוקדי שירות:
יודאי – 5606* | מיצובישי – 3151* | אורה – 6744* | מרצדס – 03-9153030
מוקדי מכירות:
יונדאי – 3805* | מיצובישי – 8648* | אורה – 6853* | מרצדס – 9996* | ג'נסיס – 072-3301592
בקצרה על כלמוביל
כלמוביל הינה ענק המתמחה ביבוא ומכירת כלי רכב פרטיים ומסחריים, ואף נותנת שירותי טרייד-אין ומכירה של רכבים יד שניה, עם אפשרויות מימון וביטוחים משתלמים.
כלמוביל נקראת כך על שם אחד הרכבים הראשונים שיוצרו על ידה, רכב הכלמוביל נתן מענה לאלו שהיו זקוקים לרכב משא קל אשר אפשר להתנייד אתו בקלות ממקום למקום. כלמוביל נוסדה אי שם בתחילת שנות התשעים, ואת קפיצת הדרך הרצינית שלה עשתה כאשר חתמה על חוזה בלעדיות עם מרצדס היוקרתית, והחלה לייבא את רכבי החברה לארץ. לאחר שנים מעטות, סגרה כלמוביל חוזים עם חברות יונדאי, מיצובישי וסמארט והחלה לייבא ולמכור את רכבי חברות הענק בארץ.
לכלמוביל כמה מחלקות. יש את מחלקת הייבוא והמכירות של רכבים חדשים עבור לקוחות מהמגזר הפרטי והעסקי, עבורם מתפעלת כלמוביל אולמות תצוגה ושירות ברחבי הארץ. בנוסף קיימת מחלקת יד שניה שמאפשרת ללקוחות הבוחרים בכך, ליהנות מאפשרות רכישה של רכב יד שניה באחריות יבואן ובפריסת תשלומים נוחה, ואף בביצוע עסקאות טרייד-אין משתלמות.
כלמוביל אף מפעילה מחלקה המתמחה במתן פתרונות בתחום ההובלה וההסעים, וזאת על ידי יבוא ומכירה של משאיות ואוטובוסים. כדאי להכיר את קינג לונג הסינית שמייצרת את האוטובוסים אותם כלמוביל מייבאת, זו אחת מהחברות הגדולות ביותר בעולם המתמחה בייצור אוטובוסים העומדים בתקני הבטיחות המחמירים ביותר.
כלמוביל מתפעלת מוקדי שירות לקוחות, עבור כלל לקוחות החברה הזקוקים ביצירת קשר ושירות. את מוקדי השירות מתפעלים נציגי שירות לקוחות מקצועיים, אשר עברו הכשרה על ידי החברה, ויכולים לעזור בכל נושא ועניין.
לקבוצת כלמוביל היכולת למצוא פתרונות ולהתאים את עצמה עבור רצונות הלקוח, לכן כדאי ליצור קשר עם כלמוביל, ולקבל פרטים על האפשרויות השונות העומדות לרשותכם.
איך אפשר ליצור קשר עם כלמוביל?
משרדי כלמוביל, ממוקמים בכתובת – רחוב עמל 20, פארק אפק, ראש העין. מיקוד: 48092.
ניתן ליצור קשר עם המחלקות השונות על ידי פניה אל מוקדי שירות הלקוחות דרך האמצעים הבאים:
- עבור יצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של יונדאי, יש ליצור קשר דרך מספר הטלפון – 5606*.
- עבור פניה אל מוקד המכירות של יונדאי, יש ליצור קשר דרך מספר הטלפון – 3805*.
- עבור יצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של מיצובישי, יש ליצור קשר דרך מספר הטלפון – 3151*.
- עבור פניה אל מוקד המכירות של מיצובישי, יש ליצור קשר דרך מספר הטלפון – 8648*.
- עבור יצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של מרצדס, יש ליצור קשר דרך מספר הטלפון – 03-9153030.
- עבור פניה אל מוקד המכירות של מרצדס, יש ליצור קשר דרך מספר הטלפון – 9996*.
- בכל נושא אחר יש ליצור קשר דרך מספר הטלפון – 03-9154444.
- המעוניינים ביצירת קשר אונליין והשארת הודעה באתר כלמוביל, יוכלו לעשות זאת דרך מעבר לכתובת הבאה – https://www.colmobil.co.il/contact-us/ .
כלמוביל – אתר אינטרנט
לכלמוביל, אתר אינטרנט המכיל את כל המידע הקיים על החברה, אופי פעילותה, דרכי יצירת הקשר עם מחלקות החברה, מידע על אפשרויות מימון וביטוחים העומדים לרשות הלקוחות, ועוד מידע רב כגון מדריכים שימושיים ומילון מונחים.
ניתן לבקר באתר כלמוביל דרך לחיצה על הקישור הבא – https://www.colmobil.co.il/ .
אם ברצונכם ביצירת קשר עבור קבלת מידע על מרכזי השירות של כלמוביל, כתובות, מספרי טלפון, שעות הפעילות, ועוד.. תוכלו למצוא את כל המידע בקישור הבא – https://www.colmobil.co.il/service_centers/ .
שאלות נפוצות על כלמוביל
שאלה: האם מספרי הטלפון ליצירת קשר הינם מיועדים גם עבור לקוחות מהמגזר העסקי?
תשובה: מספרי הטלפון מיועדים עבור כלל הלקוחות, הן מהמגזר הפרטי והן מהמגזר העסקי, כאשר המרכזייה תנתב את שיחתכם לנציגי השירות המתאימים לפי אופי הפניה שלכם.
שאלה: עם מי אני יוצר קשר במקרה של תאונה?
תשובה: במקרה חלילה של תאונה, אם ברצונכם לקבל סיוע דרך מרכזי השירות, יש לפנות ישירות אל מרכז השירות בו הנכם מטפלים ברכב, הם יקבעו לכם מועד ההגעה ויטפלו ככל האפשר כדי שרכבכם יוכל לשוב בבטחה אל הכביש. במידה והנכם זקוקים לעזרה נוספת, תמיד ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות הכללי, ונציגי השירות ישמחו לעזור ככל הניתן.
טיפ לסיום על כלמוביל:
לפני שקונים רכב דרך אנשים פרטיים או דרך מגרשי מכירה קטנים, כדאי ליצור קשר עם נציגי המכירה של מחלקת היד השנייה של כלמוביל, לשמוע מה יש לחברה להציע לכם, כי מתוקף היותה חברה גדולה, מסוגלת כלמוביל להתאים עבורכם עסקאות משתלמות, עם אפשרויות מימון טובות יותר.
אולי יעניין אתכם גם:
שירות לקוחות בית אבי חי ירושלים טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית אבי חי ירושלים טלפון דף הבית בית אבי חי הוא מרכז תרבות ייחודי בירושלים שמציע שפע של
שירות לקוחות אבי פון בית שמש טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אבי פון בית שמש דף הבית אבי פון כל מה שהסלולר שלך צריך, מעבדת סלולר מתקדמת מתמחה התיקון כל
שירות לקוחות פיצה הזוהר טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצה זוהר דף הבית פיצה זוהר הינה פיצרייה המציעה מגוון פיצות טעימות. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של
שירות לקוחות קפה לנדוור קדימה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של קפה לנדוור קדימה טלפון דף הבית בשנת 2004 הגשימו שלושה יזמים צעירים מתחום חיי הלילה חלום אישי ופתחו
שירות לקוחות רצף חיפה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של רצף חיפה טלפון דף הבית TR טופולסקי-רצף הינה תולדה של מיזוג בין שתי ענקיות בתחום מוצרי הגמר
שירות לקוחות מוזה ערד טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מוזה ערד דף הבית מוזה- בר מסעדה שהפך משנת 1985 למוקד משיכה עבור תושבי האזור ומטיילים, הנמצאים בדרכם
3 Responses
בתור לקוח של שנים בכל מוביל.לפני יומיים רכשתי עוד רכב איוניק 5 בליסינג פרטי ומסתבר שלא מקבלים כבל התענה.כבר רכב חמישי שלי בחברה.אני ממש כעוס כי לרכב יוקרתי כזה מביש לגבות כסף על כבל.ממד חוצפה במלו מובן המילה.כל החבאות נותנות את המאט הזה.גם בתור לקוח שהבאתי לקוחות לסניף חולון ממנו רכשתי עי הייתי מרוצה.אני מאוד מאוכזב.לטיפולכם.בכבוד רב.
גור אנדי.תז 26749516.נייד 0545544177
מדוע במסירת רכב חדש לא יושבים עם הלקוח לפרט הכל ברכב ורק 10 דקות.לא הגיוני באיחוד רכב חשמלי שיותר מסובח.מכעיס מאוד
שירות גרוע כל אחד זורק לשני ואף אחד לא לוקח אחריות ולא נותן מענה. אני לשם בטוח לא אחזור הייתי לקוחה מרוצה שמטפלת שנים ב2 רכבים אצלכם אבל זה לא יקרה יותר.