שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אובר ישראל
מוניות הממוקמת בתל אביב המתווכחת בין נהגים לנוסעים בדרך קלה, נגישה ומהירה ודוגלת בשמירה על איכות הסביבה.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של אובר ישראל
מה כדאי לדעת על המהפכה של אובר?
אין כמעט מי שלא מכיר את האפליקציה של אובר. מדובר בתשתית שיתופית של נסיעות ואין כאן בעצם ארגון גג שמנהל או מעסיק את הנהגים. אפליקציה מתקדמת שאפשר להוריד לטלפון הנייד החכם מבין נהגים פוטנציאליים לבין אנשים שרוצים או צריכים להגיע ממקום למקום וכך הם יכולים לקבוע נקודת איסוף וכל המידע אודות הנסיעה יהיה ברור וידוע – נקודת המוצא, היעד, משך הנסיעה וכמובן המחיר. התשלום מועבר באמצעות כרטיסי אשראי שמוזנים לאפליקציה כך שאין כאן שום מקום למיקוח, לתשלום במזומן או להתנהגות לא ישרה. אובר פעילה במעל 600 ערים מרכזיות יותר או פחות בכל רחבי העולם ואפשר בהחלט לומר שהיא הביאה איתה מהפכה של ממש בכל מה שקשור לנסיעות שיתופיות ותחבורה ציבורית. נהגים רבים או אזרחים מן השורה יכולים להבטיח לעצמם הכנסה נוספת כאשר יירשמו כנהגים באפליקציה.
מי מנהל את אובר?
עם הזמן אובר מציע אפשרויות נוספות מלבד נסיעות שיתופיות אך כל השירותים והפעולות שלה קשורות בהעברה ממקום למקום, של אנשים שצריכים נסיעות אישיות, של משלוחי אוכל או חבילות ואפילו שירותי מטען. כך מי שמתעסק עם חבילות, הזמנות או מטענים יכול לקבל את כל השירותים הדרושים לו במקום אחד, כלומר באפליקציה אחת ספציפית שהוא נרשם אליה וכך לא צריך לחפש יותר מנותן שירות אחר. דרך אתר האינטרנט של אובר או האפליקציה הנוחה והידידותית למשתמש יכול כל אחד גם להירשם לעבוד כנהג. אתר מפורטות הדרישות מהנהגים ואיך בדיוק הפלטפורמה עובדת. חשוב לקבל את כל המידע, בין אם דרך האתר ובין אם דרך שיחה אל מוקד אובר טלפון למרות שמדובר באפשרות פחות נוחה. כתשתית חדשנית שמבוססת על טכנולוגיה שואפים באובר שכל התקשורת תהיה דרך אתר האינטרנט או האפליקציה. המייסדים של המיזם סבורים שעל מנת למקסם את הרווחים של מי שמבצע את הנסיעות וההסעות צריך לאפשר לטכנולוגיה לעבוד במקום לבני האדם וכך כל הרווחים נשארים בקרב אלה שמבצעים את המשימות היומיומיות דרך האפליקציה.
פריצת הדרך האמיתית של אובר וגם – מה צפוי בהמשך?
אובר היוותה אתגר גדול מצד אחד אך ברגע שהיה ברור שמדובר בטכנולוגיה פורצת דרך ובמהפכה של ממש – אי אפר היה לעצור את זרם האנשים שהבינו כמה נוחה התשתית וכמה כדאי לא רק לעשות בה שימוש אלא גם להצטרף אליה ולקחת בה חלק. אנשים רבים שממילא נמצאים בכבישים או גמישים עם לוחות הזמנים שלהם יכלו ולהוסיף לעצמם הכנסה נוחה מכלי הרכב הפרטי שלהם ותוך כדי גם עזרו לאנשים אחרים להגיע אל מחוז חפצם. במצב כזה אין צורך אמיתי במוקד של שירות לקוחות אובר טלפון וכל סיוע שנדרש מתקבל בהגעה אל המשרדים בתל אביב או דרך אתר האינטרנט. אין ספק שמדובר בגישה חדשנית, גם אם היא נחשבת לפחות פופולרית. על מנת להישאר צמודים לטכנולוגיות הכי מתקדמות ולחידושים העדכניים – צריך לעשות את זה גם במחיר של ויתור על שירות שעד כה היה נפוץ ונוח. גם כאן נכנס לתמונה הוויתור על הכנסות לעובדים, שכן העמדת מוקד שירות לקוחות טלפוני היה גוזל מההכנסות של הנהגים והמייסדים של אובר, כאמירה עסקית קיבלו את ההחלטה שלא לאפשר פגיעה בהכנסות של אלה שמקיימים על בסיס יומיומי את החזון של המיזם ואת המטרות אשר לשמן הוא הוקם מלכתחילה. בהחלט צפוי שעם הזמן יותר ויותר ארגונים או חברות יעבדו על פי מודל דומה ולא יאפרו יצירת קשר טלפוני על מנת לחסוך בהכנסות של אלה שעושים את העבודה.
אולי יעניין אתכם גם:
שירות לקוחות שער מנשה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של שער מנשה דף הבית שער מנשה הוא מכרז לבריאות הנפש,בית חולים פסיכיאטרי באיזור פרדס חנה-כרכור.מקום זה הוא מוסד
שירות לקוחות צמיגי מוריס בית עובד טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של צמיגי מוריס בית עובד דף הבית צמיגי מוריס בית עובד הינו עסק של החלפת צמיגים. מבט מהיר על
שירות לקוחות מעדני גורמה גבעת שמואל טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מעדני גורמה גבעת שמואל דף הבית מעדני גורמה גבעת שמואל – סניף של רשת הקצביות מעדני גורמה. מבט מהיר
שירות לקוחות מלון אירופה טבריה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מלון אירופה טבריה דף הבית מלון אירופה בטבריה מלון בוטיק, משפחתי ואינטימי השוכן בבניין היסטורי ייחודי ומלא אופי ויופי.
שירות לקוחות חומוס אליהו נתניה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של חומוס אליהו נתניה דף הבית מסעדת חומוסייה כשרה, המציעה מגוון רחב של חומוסים, ומאכלים טבעוניים כגון, פלאפל, צ'יפס וסוגים
שירות לקוחות מעונות הטכניון טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מעונות הטכניון דף הבית מעונות הטכניון – מעונות למגורי תלמידים אשר נמצאים בתוך קמפוס הטכניון. מבט מהיר על דרכי
2 תגובות
אני מתנגד לדמי הביטול שחייבתם אותי , מאחר ואנחנו חיכינו לנהג בנקודה שנקבעה
על הכביש מול הכניסה למוזיאון הווילג' בבוקרשט , אך הוא לא הגיע לשם והלך כנראה
לנקודה אחרת .
אבקשכם לזכות אותי בחיוב שחייבתם בסך 16 ליי רומני .
מזה זמן אני לא מצליחה ליצור עימכם קשר.
מבקשת להפסיק חיובים חודשיים שלא ביקשתי מעולם והחזר כספי מלא.
נא לחזור אליי 0523470136 לאה.
בברכה