שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של הסל שלי בית חשמונאי
"הסל שלי" היא רשת סופרמרקטים שכונתיים שנוחה לכל כיס.הדגש שלנו הוא שמירה על הסניפים מסודרים, נקיים שיקנו לכם חוויית קנייה הטובה ביותר, בשירות אישי ומחירים נוחים.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של הסל שלי בית חשמונאי
טלפון של שירות הלקוחות של הסל שלי בית חשמונאי
מספר הטלפון הינו:
08-9202035
זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 6:30-21:00 | ו': 6:30-19:15
הפייסבוק של שירות הלקוחות של הסל שלי בית חשמונאי
שם דף הפייסבוק הינו:
https://www.facebook.com/mybasket.co.il/
אולי יעניין אתכם גם:
שירות לקוחות מרכז הסאונד רמת גן טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מרכז הסאונד רמת גן דף הבית מרכז הסאונד הינה חנות של מוצרי חשמל ואלקטרוניקה. מבט מהיר על דרכי יצירת
שירות לקוחות קפטן בורגר קרית אונו טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של קפטן בורגר קרית אונו טלפון אנחנו פועלים בשירות עצמי, האוכל נעשה מחומרי גלם מעולים, שברובו מוכן בכל יום
שירות לקוחות בנדיקט בילו טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בנדיקט בילו דף הבית בנדיקט בילו היא מסעדת ארוחות בוקר הנמצאת בקריית עקרון. מבט מהיר על דרכי יצירת
שירות לקוחות יעקובי טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של יעקובי דף הבית יעקובי הינה חברה המציעה מגוון רחב של צבעים, חומרי בנייה וחומרי ניקוי. מבט מהיר
שירות לקוחות בית חולים הרצוג טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית חולים הרצוג דף הבית בית החולים הרצוג, הוא בית חולים גריאטרי ופסיכיאטרי-כללי, הממוקם בירושלים וקרוי על שמה של
שירות לקוחות חשמל כהלכה בית שמש טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של חשמל כהלכה בית שמש דף הבית חשמל כהלכה בית שמש – חנות מכשירי חשמל. מבט מהיר על דרכי יצירת
2 תגובות
הבוקר קניתי באור עקיבא כריח עוף. שלט המחיר בקצביה היה מופנה כלפי המוכר. סובבתי אותו וראיתי שהמחיר הוא 19.90 לק"ג. נטלתי מגשית ונגשתי לקופה. שם הסיפור היה שונה. חייבו אותי לפי 24.90. שאלתי למה? המוכרת שאלה כמה כתוב שם. נתתי לה המחיר.מיד ללא אומר ודברים שינתה המחיר ל-19.90. הה]פרש בין חשבון הקופאית לזה שלי היה כ-10 שקלים.
זו אינה הפעם הראשונה בה אני נתקל ב"טעויות" מסוג זה ותמיד לטובת המוכר.
מקרה אחד היה עם פסטה. מקרה שני חוייבתי במחיר תפוחי עץ ברשת במקום תפוזים ברשת. ההבדל במחיר ל-1 ק"ג היה 18 שקלים. מקרה אחר היה שהלחם המלא היה כולו עובש וריח רע. מקרה אחר היה שחוייבתי במחיר חציל בלדי המקום חציל חממה.
האם זו שיטתכם להגדיל הכנסותיכם?
אולי אתם מחפשים לאתגר את הלקוחות?
הניהול בסניף זה חייב בניעור.
אני כבר החלטתי לעבור לרמי לוי, ואצלכם ארכוש, אם בכלל, רק השלמות קטנות.
אולי כשרבים יפעלו כמותי אתם תבינו היכן הדברים עומדים, מה עוד שבקרוב מאד ייפתח סופרמרקט אמיתי במתחם ביג מולכם.
אני מקווה שלא תעלימו את תגובתי כי היא לא מחמיאה.