שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של הסל שלי בית חשמונאי
"הסל שלי" היא רשת סופרמרקטים שכונתיים שנוחה לכל כיס.הדגש שלנו הוא שמירה על הסניפים מסודרים, נקיים שיקנו לכם חוויית קנייה הטובה ביותר, בשירות אישי ומחירים נוחים.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של הסל שלי בית חשמונאי
טלפון של שירות הלקוחות של הסל שלי בית חשמונאי
מספר הטלפון הינו:
08-9202035
זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 6:30-21:00 | ו': 6:30-19:15
הפייסבוק של שירות הלקוחות של הסל שלי בית חשמונאי
שם דף הפייסבוק הינו:
https://www.facebook.com/mybasket.co.il/
אולי יעניין אתכם גם:
שירות לקוחות גון ברייס תל אביב טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של גון ברייס תל אביב דף הבית הקריירה שלך בהייטק מתחילה כאן ועכשיו! היום יותר מתמיד, עם הכשרה מקצועית נכונה
שירות לקוחות קינג דיוויד בורגר חולון טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של קינג דיוויד בורגר חולון דף הבית מזון מהיר / FastFood, אמריקאית ,בשרים, המבורגר. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר
שירות לקוחות סוויפט פולג טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של סוויפט פולג טלפון דף הבית רשת סוויפט החלה את פעילותה בשנת 2004, ומונה כיום 5 סניפים: פולג, אפק (ראש
שירות לקוחות פיצה דון פדרו פתח תקווה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצה דון פדרו פתח תקווה טלפון דף הבית "דון פרדו" כבש את לבבות תושבי העיר והפך לשם דבר בפתח
שירות לקוחות רשם החברות טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של רשם החברות טלפון דף הבית יחידת רשם החברות אמונה על הטיפול ברישום חברות, בקבלה ובבדיקה של דיווחים שחברות חייבות
שירות לקוחות אלפבית בר תל אביב טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אלפבית בר תל אביב טלפון דף הבית אלפבית בר תל אביב הוא מועדון לילה ובר . מבט מהיר
2 תגובות
הבוקר קניתי באור עקיבא כריח עוף. שלט המחיר בקצביה היה מופנה כלפי המוכר. סובבתי אותו וראיתי שהמחיר הוא 19.90 לק"ג. נטלתי מגשית ונגשתי לקופה. שם הסיפור היה שונה. חייבו אותי לפי 24.90. שאלתי למה? המוכרת שאלה כמה כתוב שם. נתתי לה המחיר.מיד ללא אומר ודברים שינתה המחיר ל-19.90. הה]פרש בין חשבון הקופאית לזה שלי היה כ-10 שקלים.
זו אינה הפעם הראשונה בה אני נתקל ב"טעויות" מסוג זה ותמיד לטובת המוכר.
מקרה אחד היה עם פסטה. מקרה שני חוייבתי במחיר תפוחי עץ ברשת במקום תפוזים ברשת. ההבדל במחיר ל-1 ק"ג היה 18 שקלים. מקרה אחר היה שהלחם המלא היה כולו עובש וריח רע. מקרה אחר היה שחוייבתי במחיר חציל בלדי המקום חציל חממה.
האם זו שיטתכם להגדיל הכנסותיכם?
אולי אתם מחפשים לאתגר את הלקוחות?
הניהול בסניף זה חייב בניעור.
אני כבר החלטתי לעבור לרמי לוי, ואצלכם ארכוש, אם בכלל, רק השלמות קטנות.
אולי כשרבים יפעלו כמותי אתם תבינו היכן הדברים עומדים, מה עוד שבקרוב מאד ייפתח סופרמרקט אמיתי במתחם ביג מולכם.
אני מקווה שלא תעלימו את תגובתי כי היא לא מחמיאה.